Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Loma lopuillaan ja seuraavaa suunnitellaan. Päätettiin, että syyslomalla lähdetään Kroatiaan, Dubrovnikiin, ja vuokrataan siellä auto. Huristellaan autolla lähialueilla ja vähän naapurimaissakin.
Kohta saunaan, ei ollakaan moneen viikkoon lämmitetty kun on ollut muutenkin niin kuuma. Mietin että leivon myös pizzaa, mutta enpä jaksa tälle iltaa, jätän suosiolla huomiselle.
Huomenna viimeinen kokonainen lomapäivä mökillä. En tiedä onko haikeaa vai kivaa mennä pitkästä aikaa kotiin. Lapselle pitää hankkia uusia vaatteita ym ennen kuin koulu torstaina alkaa. Kovasti onkin jo odottanut kavereiden näkemistä ja harrastusten alkamista. Uudistetaan myös hänen huone ensi viikolla ihan kokonaan, on kuulemma niin lapsellinen tätä nykyä.
Syksyä kyllä jo odotan. Ihanin aika vuodesta tuonne jouluun asti.
Hyvää yötä, kauniita unia. Oman kullan kuvia.
Kesäiltana nyt jo nukkumaan, ei kai sentään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. Oman kullan kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kesäiltana nyt jo nukkumaan, ei kai sentään.
Töitäkin on huomenna joillain...
Tää yö me valvotaan, ei mennä nukkumaan... 🎶 tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan... 🎶
Hengailemisiin 💃🕺kiitos tästä päivästä, huomenna on elokuu.
Elokuun illat, järjen ne vie, sydän niin täysi on... 🎶
Tenavat-sarjakuvan Eppu sanoi kerran: On kolme asiaa, joista ei kannata keskustella: uskonto, politiikka ja Suuri Kurpitsa.
Minä meen aikaisin nukkumaan oli
kesä tai talvi. Yleensä klo 23 sammutan valon ja sängyssä olen jo iltauutisten jälkeen lukemassa.
Ksunita unia kaikille!
Toivoisin pääseväni jo nukkumaan, mut reissu venähti meistä riippumattomista syistä niin, että kotiin ehditään vasta pitkälti huomisen puolella. Pitää ajaa vuorotellen, niin pysyy kuski virkeänä yön ajovuorossa. Onkohan paljon hirviä tms. liikenteessä? Toivottavasti ei osu samalle suoralle meidän kanssa!
Mä tykkään lämpimästä, mutta kyllä sitä alkaa jo toivoa, että ihan aavistuksen hellittäisi helteet, niin ehkä jaksais vähän paremmin. Ens viikolla sitte jo takas sorvin ääreen töihin. Kohta alkaa mun ajovuoro. Mennään n. 1,5 h pätkissä.
Vierailija kirjoitti:
Loma lopuillaan ja seuraavaa suunnitellaan. Päätettiin, että syyslomalla lähdetään Kroatiaan, Dubrovnikiin, ja vuokrataan siellä auto. Huristellaan autolla lähialueilla ja vähän naapurimaissakin.
Kohta saunaan, ei ollakaan moneen viikkoon lämmitetty kun on ollut muutenkin niin kuuma. Mietin että leivon myös pizzaa, mutta enpä jaksa tälle iltaa, jätän suosiolla huomiselle.
Huomenna viimeinen kokonainen lomapäivä mökillä. En tiedä onko haikeaa vai kivaa mennä pitkästä aikaa kotiin. Lapselle pitää hankkia uusia vaatteita ym ennen kuin koulu torstaina alkaa. Kovasti onkin jo odottanut kavereiden näkemistä ja harrastusten alkamista. Uudistetaan myös hänen huone ensi viikolla ihan kokonaan, on kuulemma niin lapsellinen tätä nykyä.
Syksyä kyllä jo odotan. Ihanin aika vuodesta tuonne jouluun asti."
Dubrovnik on kiva paikka. Oltiin siellä puolison kanssa toissa vuonna. Siellä ja ympäristössä on paljon nähtävää ja koettavaa. Auto mekin vuokrattiin ja kierrettiin ympäriinsä alueita tutkimassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin pääseväni jo nukkumaan, mut reissu venähti meistä riippumattomista syistä niin, että kotiin ehditään vasta pitkälti huomisen puolella. Pitää ajaa vuorotellen, niin pysyy kuski virkeänä yön ajovuorossa. Onkohan paljon hirviä tms. liikenteessä? Toivottavasti ei osu samalle suoralle meidän kanssa!
Mä tykkään lämpimästä, mutta kyllä sitä alkaa jo toivoa, että ihan aavistuksen hellittäisi helteet, niin ehkä jaksais vähän paremmin. Ens viikolla sitte jo takas sorvin ääreen töihin. Kohta alkaa mun ajovuoro. Mennään n. 1,5 h pätkissä.
Turvallista matkaa!
Hämmästelin just, kun työkaveri on soittanut tänään. Itselläni oli silloin puhelin äänettömällä. Ei kehtaa soittaa tähän aikaan takaisin. Lomaviikkoa vielä mennään, joten ihmettelen soittoa.
Tänne oltiin luvattu sateita koko päiväksi, mutta oli niin kuiva päivä kuin vaan voi olla ja todella kuumakin, kun yli 30 astetta. Kauppakeskuksessa oli onneksi viileää ja eräiden kämpilläkin. Nyt oon kotonani ja täällä on melkein kuin saunassa 🥵
Ollaan me suomalaiset hulluja. Vaikka on tällainen helle, suuri osa lämmittää vielä saunan kaupan päälle! Mun ei tee mieli kyllä saunoa yhtään nyt ku on muutenki kuuma kuin Välimeren maissa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me suomalaiset hulluja. Vaikka on tällainen helle, suuri osa lämmittää vielä saunan kaupan päälle! Mun ei tee mieli kyllä saunoa yhtään nyt ku on muutenki kuuma kuin Välimeren maissa.
Kuuluu kulttuuriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu kulttuuriin!
😂
Vierailija kirjoitti:
Saunan jälkeen nämä helteet tuntuvat viileämmiltä. Tämä on jo kolmas kerta, kun koen tämän keskustelun aiheen.
Aamuhellittelyn jälkeen suihkuun ja aamupuurolle ja reissumiestä juustolla. Nyt lähden Motonettiin ja Puuiloon. Ne on mun mieleisiä kauppoja. Ai niin, eilen ei käyty Salmelassa, vielä. Mutta kyllä vaimo keksi kaikkea muuta mulle.
Äijät, mukavaa päivää teillekin!
Vierailija kirjoitti:
Minä en käy saunassa. v.2023 saunoin 10 vuoden tauon jälkeen ja heti sai elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen koronan. (Sen jälkeen ei ole mitkään virukset tarttuneet.) En viihdy saunassa, siellä on tukala olla koska hikoilen vähän. Kolme turhaa asiaa sauna, seksi ja alkoholi. Taidan olla aika uniikki tyyppi :)
Meinaan hukkua töihin. Loma oli aikaisin, meillä ei ole kesäsijaisia ja nyt koko muu tiimi lomailee. Töitä on heinäkuussa ihan sama määrä kuin muinakin kuukausina. Lisäksi gradu on kesken. Opiskeluoikeuteni päättyy tänään. Olen hakenut lisäaikaa kesäkuun alkupuolella lähes 2 kuukautta sitten, mutta hakemustani ei ole käsitelty. En ole ehtinyt ja jaksanut tehdä gradulle kesällä mitään, kun työpäivät on olleet keskimäärin 12-tuntisia.