Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Mitä ihmettä nyt taas! Aamulla oli kielletty miesten läheisyystarinat, keskipäivän aikaan uskonnot ja politiikka ja iltapäivällä jo elokuvat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en sitten erehdy enää tänne kirjoittaa elokuvista tai mistään, kun noin pahasti ottaa kuulumiseni tunteisiin.
Älä nyt suotta loukkaannu! Mukava on viestejäsi lukea.
Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
Kerro ihmeessä leffoista. Tulin just Kinosta, Kesäkirja. Upea leffa ja hienot maisemat.
Kohta tsiigaan Emmerdalen, lempparisarja.
Ukkonen jyrisi, mutta ajoin kai jonkun rintaman ali. Eikä senttiäkään ole vettä meillä tullut.
Mukava päivä, paljon ohjelmaa. Ostin uudet New Balance lenkkarit, koska nykyiset eivät mahdu jalkaan. Jalat on niin turvoksissa. Ekaa kertaa eläissäni. Sit sai myös syödä lounaan ulkona, hyvässä seurassa. Kaksi suihkua ja suht hyvä olo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas! Aamulla oli kielletty miesten läheisyystarinat, keskipäivän aikaan uskonnot ja politiikka ja iltapäivällä jo elokuvat :D
Mitä me tänään kielletään -ketju :D
Tää kuulumiset-palsta on mennyt aivan surkeaksi. Loukkaannutaan, suututaan, haukutaan toisten kuulumiset ja niiden aiheet, neuvotaan ja opastetaan. Pätemistä riittää. Löytyy muutama tyyppi, joka osaa ottaa löysin rantein eikä pyri kiukutteluun.
Silloin kun löysin tämän palstan, se tuntui kivalta. Ei tunnu enää. Jatkakaa te, joilla hyvät tunnelmat jatkuvat.
Ei tarvitse tyynnytellä jatkamaan 😂😉. Jatkan ehkä sitten kun suurin kiehunta on asettunut.
Aivan sama fyysisten ihmisten kanssa, sama sählääminen ja haloo.
Ahomansikoita ollut kypsänä jo toista kuukautta, vieläkin riittää. Poikkeuksellisen pitkä satokausi. Keräsin mustokoiden sekaan. Namia.
Minäkin seurasin vuosia Emmerdalea mutta jossakin vaiheessa kiinnostus hiipui enkä enää tiedä mitä siinä
tapahtuu.Telkkaritarjonta on tosi surkeata nykyään ja siitä joutuu YLE- veroa maksamaan.
Usein katsotaan vain kuuden ja puoli yhdeksän uutiset, mies seuraa urheilua. Maksullisia kanavia meillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lukea edelliseltä sivulta vastaukseni, edellinen kirjoittaja.
Kiitos. En tosin löytänyt vastausta seuraaviin.
1. Miksi uskovaiset uhkailevat, että ihmiset joutuvat tuliseen paikkaan (H), jos tekevät syntiä tai vaikka toimivat Raamatun ohjeiden vastaisesti? Tiedätkö siihen vastauksen? Ja miten Jeesus neuvoikaan. älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi tms.
2. Jos Jeesus on ristillä kärsiessään (valitettavasti, se oli varmasti todella hirveää ja tuskaista) sovittanut kaikkien ihmisten synnit ja armo tulee kaikille syntisille, jotka Jeesukseen uskovat, tai tarvitseeko kaikkien edes uskoa häneen, kun eihän kaikki ihmiset kautta maailman välttämättä edes tiedä hänestä) ja jos kerran ihan kaikkien ihmisten synnit sovitetaan, niin miksi kenenkään pitäisi joutua sinne H-paikkaan?
Toisaalta olen kuu
En minä voi tuomita tuota kyselijää. Ihan järkeviä kyselee, miksi ei saisi? Eikä tee sitä kiusallaan.
Hermostuminen vähästä - ei sekään ole täällä kiva.
+23 NYT NAUTITAAN.
ensiviikolla +20 nyt nautitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lukea edelliseltä sivulta vastaukseni, edellinen kirjoittaja.
Kiitos. En tosin löytänyt vastausta seuraaviin.
1. Miksi uskovaiset uhkailevat, että ihmiset joutuvat tuliseen paikkaan (H), jos tekevät syntiä tai vaikka toimivat Raamatun ohjeiden vastaisesti? Tiedätkö siihen vastauksen? Ja miten Jeesus neuvoikaan. älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi tms.
2. Jos Jeesus on ristillä kärsiessään (valitettavasti, se oli varmasti todella hirveää ja tuskaista) sovittanut kaikkien ihmisten synnit ja armo tulee kaikille syntisille, jotka Jeesukseen uskovat, tai tarvitseeko kaikkien edes uskoa häneen, kun eihän kaikki ihmiset kautta maailman välttämättä edes tiedä hänestä) ja jos kerran ihan kaikkien ihmisten synnit sovitetaan, niin miksi kenenkään pitäisi joutua sinne H-paikkaan?
Toisaalta olen kuullut kerrottavan, että jos esim. ennen kuolemaansa pyytää Jeesuksen sydämeensä, niin saa kaikki synnit anteeksi. Jos esim. itäinen hurja hallitsija Putte hoksaisi sen tehdä, niin hänkin pääsisi paratiisiin, vaikka on aiheuttanut hirvittää kärsimystä todella isolle määrälle ihmisiä.
Mutta uskovaisten mielestä nuo ovat täysin järkeviä ehtoja. Lisäksi Isr aelin pomon aiheuttamat kärsimykset. No hätä, pyydät vain Jeesuksen sydämeesi pomo, niin paratiisi odottaa sinuakin.Ja hyi hyi niitä ikäviä pieniä lapsia, jotka kuol evat näl kään. Kehtaavatkin, vaikka toki Isr aelin pomo on aiheuttanut senkin, etteivät he ruokaa tai muutakaan apua saa.
Että tätä kuuluu tänään. Tällaisia mietteitä.
Minä en usko, että Jeesus hylkäisi sellaiset lapset H-paikkaan, jotka kuolevat ilman kristillistä kastetta tai jos he kuolevat ennen kuin voivat valita Jeesuksen Herrakseen tai jos he eivät ole koskaan Jeesuksesta kuolleet. Näinhän sanotaan olevan asia. Jeesushan oli lasten ystävä.Joskus KD:n pj muuttaa taivaaseen - vanhana mummona toivottavasti vasta. Mahtaa hän yllättyä, kun tapaa siellä palest iinalaisia, nälkään kuo lleita pienokaisia, että miten ihmeessä hekin ovat taivaaseen päässeet.
En myöskään usko, että Jumala kostaisi isien pahat teot 3. ja 4. polveen. Ja jos niin tekisi, niin miksi ei äitien pahoja tekoja kosteta tuleviin sukupolviin asti?
Monet vs. Yksi, joten jatkan sitten kirjoittelua. Mun otolliset liikkumisen ajat ovat päivällä, se on mun elämisen rytmi. Illalla on sitten kivempi asettua rennommin ottamaan.
Hetki sitten vein pullot kauppaan ja ostin myös jäätelöä, koitan soittaa nyt pikku kakkosen tunnarin kitaralla. Sitten fribaa katsomaan ja sitten matkaan elokuvateatteriin. Tämä aktiivisuus pitää kropan hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Monet vs. Yksi, joten jatkan sitten kirjoittelua. Mun otolliset liikkumisen ajat ovat päivällä, se on mun elämisen rytmi. Illalla on sitten kivempi asettua rennommin ottamaan.
Hetki sitten vein pullot kauppaan ja ostin myös jäätelöä, koitan soittaa nyt pikku kakkosen tunnarin kitaralla. Sitten fribaa katsomaan ja sitten matkaan elokuvateatteriin. Tämä aktiivisuus pitää kropan hereillä.
Mikä on sun lempparijäätelö? Mun on suffelituutti.
Entäs muut?
Asuntoa en saa viilennettyä mutta tuuletin helpottaa oloa. pari sadekuuroa ollut. Äsken naapuri toi lettuja, oli saanut hävikkinä lounas ravintolasta ison kasan. Katon Emmerdalea.
En oikein tunnista tuota,että uskovat pelottelee helvetillä,ehkä joskus muinoin. Kun elää lapsen lailla uskoa Jeesukseen ja yrittää välttää pahaa ja syntia(jota kuitenkin teemme kokoajan,sanoin,teoin ja ajatuksin) Jumala on niin suuri,kaiken luonut,että minä en ainakaan edes yritä ymmärtää kaikkea,luotan siihen,että Hän pitää meistä huolen.Armo on valtava asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun lempparijäätelö? Mun on suffelituutti.
Entäs muut?
Makuaisti elää, joten eri hetkillä on eri mieltymykset. Kinuski/karpalo jäätelöä nyt syön. Fribaa tässä samalla katson. Fanta pullo vierellä. En muistanut miten pikku kakkosen tunnari soitetaan, joten opettelin hetkessä sen uudelleen. Teininä olin kova soittamaan kitaralla. Enää ei musiikit niin kovasti kiinnosta. Näin ennen näitä friboja pikku kakkosen loppua, joten siitä heräsi muistot. Ihan yle kakkoselta katson parhaillaan fribaa.
Oppiipahan lajia sitä katsomalla.
Ukkosen piti tulla tänne Jyväskylään, mutta ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Etelä-Pohjanmaalla jytisee ja välähtelee jo pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosen piti tulla tänne Jyväskylään, mutta ei ole kuulunut eikä näkynyt.
Se tulikin kohti etelä-pohjamaata ja tuli meille järven yli, kauriitkin vai peurojako olivat juoksi pelloilla kuin päättömät kanat suojaa etsien. Itse istuin autossa kumisaappaat jalassa. Olipa ilma, lämpötila putosi 6 astetta.
Tulikin kiva ylläri, vanhempi poika tulee kyläilee kun sai kyydin. 😀
Esittämäsi kysymykset ovat aiheellisia, mutta kommenttisi on sävyltään sellainen, että en ala vastaamaan tässä ketjussa. Suosittelen lukemaan palstan muita kristinuskoa koskevia ketjuja.
Sen verran tähän totean, että Jumalan suunnitelmassa on asioita, jotka käyvät yli ihmisymmärryksen. Vain Jumala tuntee sydämemme eikä ihmisen asia ole tuomita toista ihmistä.