Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Kyllä ihan naurattaa tuo Doriksen mollaaja! Kateus vie kalatkin vedestä ja näköjään sekoittaa jonkun mielen totaalisesti.
Keskity nyt hyvä ihminen omaan elämääsi ja kirjoita omia kuulumisiasi jos pystyt tuolta kateudeltasi.
Minä olen ollut koko päivän kotosalla. Välillä korkeintaan vartti kuistilla lukemassa, sitten jo sisälle viilentymään.
Ruokahalua ei helle onnistu viemään. Eilen löytyi kaupasta alennuksella Kievin kana- annokset jotka äsken söimme.
Illemmalla mansikoita.
Leppoisaa ja riidatonta sunnuntain jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅
:) :) :)
Kyllähän se sen tänne raportoi, missä on ollu ja mitä ihanaa taas tehnyt ;D :D
Kuulumisiaan kertoo, mitä toivotaankin jankkaamisen sijaan.
Aina kuitenkin sitä samaa on vähän ennalta arvattava D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tämä toinen Doriksesta ärsyyntynyt on, mutta samat asiat pistäneet silmään itsellänikin. Lisäksi epäilen, että Doris (nyt ilmeisesti myös Pitkis, Surko sekä Sivusta tässä ketjussa) itse vähän kiehuttaa soppa aina välillä, esiintyy niin monena hahmona nimimerkillä ja ilman, että aiheuttaa hämmennystä ja sotkua koko ajan. Se näkyy siinä että asiat menee solmuun ja tulee ärsyyntymistä. Jos Doris itse lopettaisi tuon sekoilun, niin ei tulisi jokaisessa hänen ketjussaan aina riitaa. Mutta tuntemattomasta syystä ei vain näköjään pysty.
Syytät toisia sekoilusta ja samalla sekoilet itse. Jos väität, että Doris on muka kuin minä eli Pitkis niin en tiedä muuta kuin nauraa sinulle. Sen voin sanoa, että kirjoitan liikaa ja liian paljon, kun vietän täällä aikaa, mutta kyllä me olemme kaksi eri ihmistä joilla omat elämämme. Ehkä minäkin kadun sitä, että minusta tuli tahtomattani "nimimerkillä" kirjoittava. Olisi ollut parempi ettei olisi ollut tuota taakkaa, kun näköjään se tuo vaan harmia, kun katsoo yllä olevaa viestiä. Jos sinullakaan ei ole muuta tekemistä kuin miettiä tätä kaikkea niin omakin tylsähkö elämäni kuulostaa jo hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Ottamatta kantaa nyt muuhun, niin on täysin mahdollista, että eläkeikäisen menot on suuremmat kuin eläke olisi eikä kaikki menot ole sellaisia, että Kela niitä mitenkään hyväksyisi pakollisiksi menoiksi. Esimerkiksi velat on juuri sellaisia. Ja siinä missä jonkun mielestä esim 20 €/kk on pikkuraha, jollekin toiselle se voi olla hyvinkin merkittävä summa kuukausituloissa.
Olen kertonut ennenkin, että mun alin eläkeikäni tulee täyteen vuoden päästä ja jo tammikuussa 2023 aloin kokeilla elämää tulevien eläkepäivieni elintasolla. Oli tarkoitus kokeilla vain pari kuukautta, mutta pärjäsinkin niin hyvin, että päätin siirtyä ensin 4-päiväiseen työviikkoon ja sitten aika pian sen jälkeen 3-päiväiseen työviikkoon. Pärjäsin hyvin pelkästään sillä summalla, mikä oli siihen astinen eläkekertymäni. Ei ollutkaan enää tarvetta edes kerryttää tulevaa eläk
Olen eri, mutta olin ovella ennen eläkettä, eipä paljoa pienentynyt mun lopullinen eläke, joitain kymppejä. Toki kerrytin OVElla vielä eläkettä kivoilla satunnaistöillä.
En kadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla hieman on sympatioita tuota jankkaajaa kohtaan. Jotenkin tasapainottaa tätä keskustelua.
Tosi kiva, että joku...
..jonka kanssa nähdään ja koetaan asioita samalla tavalla.
T. se toinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka tämä toinen Doriksesta ärsyyntynyt on, mutta samat asiat pistäneet silmään itsellänikin. Lisäksi epäilen, että Doris (nyt ilmeisesti myös Pitkis, Surko sekä Sivusta tässä ketjussa) itse vähän kiehuttaa soppa aina välillä, esiintyy niin monena hahmona nimimerkillä ja ilman, että aiheuttaa hämmennystä ja sotkua koko ajan. Se näkyy siinä että asiat menee solmuun ja tulee ärsyyntymistä. Jos Doris itse lopettaisi tuon sekoilun, niin ei tulisi jokaisessa hänen ketjussaan aina riitaa. Mutta tuntemattomasta syystä ei vain näköjään pysty.
Syytät toisia sekoilusta ja samalla sekoilet itse. Jos väität, että Doris on muka kuin minä eli Pitkis niin en tiedä muuta kuin nauraa sinulle. Sen voin sanoa, että kirjoitan liikaa ja liian paljon, kun vietän täällä aikaa, mutta kyllä me olemme kaksi eri ihmistä joilla omat elämämme. Ehkä minäkin kadun sitä, että m
Ihana kommentti
Nro 14941: "Otitko ove:n? Jos ottaa ove:n (osittain varhennettu eläke) niin varsinainen eläke on pienempi."
En ottanut. Tein vuoden 2023 vuosibudjetin siten kuin tuloinani olisi vain tuleva eläkkeeni. Ja huomioin kyllä sen, että eläkkeestä menee enemmän veroa kuin palkasta. Kun totesin, että pärjään ihan hyvin, ei ollut tarvetta enää tehdä 5-päiväistä työviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullinen olo kokoajan, kaipaisin seuraa.
Mutta on loma joten aika vapaa fiilis samalla😀
Yöllä nukun huonosti koska täälä kämpässä aikas kuuma niin väsyny olo päivisin.
Leivotaan lasten kans korvapuusteja ja juon energiajuomaa
Yritän todella olla kiitollinen että lapset ja minä ollaan tänään ja nyt terveenä eikä mitään vakavaa sairautta tms.
Lopeta se energiajuoman lipittäminen, sen vuoksi sä nukut huonosti!! Tutkittua tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla hieman on sympatioita tuota jankkaajaa kohtaan. Jotenkin tasapainottaa tätä keskustelua.
Tosi kiva, että joku...
..jonka kanssa nähdään ja koetaan asioita samalla tavalla.
T. se toinen
Tehän kaksi sitten varmaan käsikädessä siirrytte tanssahdellen #Räväköihin kuulumisiin#
Nro 14941: "Otitko ove:n? Jos ottaa ove:n (osittain varhennettu eläke) niin varsinainen eläke on pienempi."
En ottanut. Tein vuoden 2023 vuosibudjetin siten kuin tuloinani olisi vain tuleva eläkkeeni. Ja huomioin kyllä sen, että eläkkeestä menee enemmän veroa kuin palkasta. Kun totesin, että pärjään ihan hyvin, ei ollut tarvetta enää tehdä 5-päiväistä työviikkoa.
Alle tonnin eläkkeestä ei mene veroa.
Nyt alamme sitten suunnitella Mitä Sinulle tänään kuuluu -risteilyä ja sinne tulevat sitten kaikki tähän ketjuun kirjoitelleet ja saadaan nähdä, kuka kukin on ja ei mitään tekosyitä vaan kaikki mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Nyt alamme sitten suunnitella Mitä Sinulle tänään kuuluu -risteilyä ja sinne tulevat sitten kaikki tähän ketjuun kirjoitelleet ja saadaan nähdä, kuka kukin on ja ei mitään tekosyitä vaan kaikki mukaan!
Sitten kun nähdään, muuttuukohan ääni kellossa :D
Minä olen kerran elämässäni juonut tölkillisen energiajuomaa. Sain rytmihäiriöitä enkä seuraavana yönä saanut unta.
Saa se herkku minun puolestani olla. Ihmettelen kovasti ihmisiä joille näyttää tuollainen tölkki kasvaneen käteen kiinni,
koko ajan pitää sitä lipittää.
Minulla on pitkästä aikaa afta suussa. Apteekista joskus sai tabletteja joka kiinnittyi aftan päälle je helpotti kipua. Sitten oli jotakin nestemäistä ainetta jolla penslattiin afta- tolkuton kirvely mutta kyllä tepsikin.
Nyt ei löytynyt kuin geeliä joka on yhtä tyhjän kanssa, ei mitään vaikutusta. No ajan kanssa paranee mutta on ikävä vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Nyt kyllä naurattaa tämä ehdotus. Pääseekö räväkät kuulumiset-ketjun ihmiset mukaan, siellä on varmaan huikea osallistumismäärä?
Vierailija kirjoitti:
Alle tonnin eläkkeestä ei mene veroa.
Tiedän, mutta alle tonnin eläkkeellä mä en edes pärjäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Haluan ehdottomasti tuolle risteilylle! Ja kukaan ei saa palkata toisia ihmisiä esiintymään nimimerkkeinä joilla itse kirjoittelee :D
Toisin kuin Doris eri tavoin täällä kirjoittelee ja antaa ymmärtää, tässä ketjussa pyörii ainakin kolme Doris-kriitikkoa.
Hah!!! Jokainen kertoo omia kuulumisiaan, ei jankkaa eikä ilkeile. Voi miten mukavaa tuleekaan
Päivän kappale: Epic sax guy (remix)
Päivän ruoka: Karjalanpaisti
Päivän elokuva: Avatar
Päivän herkku: Popcornit
Päivän aktiviteetti: Hyvin pieni lenkki
Päivän vointi: Laiska olo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅
Jankutijankutijankuti!!! MIKÄ SUA VAIVAA???
Kerro omat kuulumisesi, äläkä jankuta 'hyvä' ihminen!!!
radiossa soi mukava musiikki, juon mehua varjossa, tuuli viilent hellettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Jos ne ovat kuulumisiaan. Ei kaikilla ole niin loistelias elämä kuin sinulla, eiku...!!!
Otitko ove:n? Jos ottaa ove:n (osittain varhennettu eläke) niin varsinainen eläke on pienempi.