Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
14921/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris, ihan samalla tavalla sinuun on kyllästytty ketjussa "pitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa"

Siellä esiinnyt Tuumis tai Tuumaustauko nimimerkillä. Sitten joskus meni sulla varmaan ketjut sekaisin ja olit sielläkin kirjautuneena Doriksena 😁

Sitten kerroit, että käyt monessa ketjussa kommentoimassa ja poistelemassa tekstejä, jotka ei sinua miellytä.

Kukaan muu ei täällä jauha Doriksesta yhtä paljon kuin sinä. Mene hoitoon.

Hän onkin kiintynyt Dorikseen, ettei peräti rakastunut :)

Olkoon niin

Vierailija
14922/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullinen olo kokoajan, kaipaisin seuraa.

Mutta on loma joten aika vapaa fiilis samalla😀

Yöllä nukun huonosti koska täälä kämpässä aikas kuuma niin väsyny olo päivisin. 

Leivotaan lasten kans korvapuusteja ja juon energiajuomaa

Yritän todella olla kiitollinen että lapset ja minä ollaan tänään ja nyt terveenä eikä mitään vakavaa sairautta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14923/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka tämä toinen Doriksesta ärsyyntynyt on, mutta samat asiat pistäneet silmään itsellänikin. Lisäksi epäilen, että Doris (nyt ilmeisesti myös Pitkis, Surko sekä Sivusta tässä ketjussa) itse vähän kiehuttaa soppa aina välillä, esiintyy niin monena hahmona nimimerkillä ja ilman, että aiheuttaa hämmennystä ja sotkua koko ajan. Se näkyy siinä että asiat menee solmuun ja tulee ärsyyntymistä. Jos Doris itse lopettaisi tuon sekoilun, niin ei tulisi jokaisessa hänen ketjussaan aina riitaa. Mutta tuntemattomasta syystä ei vain näköjään pysty.

Lisäksi ajatus siitä, että joku on rakastunut tai kateellinen palstakirjoittelijalle, joka Doris-nimeä käyttää on ihan järjetön. Tämä on taas näistä Doriksen itsekirjoittamia tekstejä kun pitää yrittää saada draamaa ja tunteita koko ajan.

Vierailija
14924/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki kahdeksaan vuoteen en ole ajanut autoa sairauden vuoksi. Tänään kokeilin ja, miten ihanaa, osasin vielä! Toki vähän huteraa ja arkaa, mutta osaan vielä. Olen niin onnellinen.

Vierailija
14925/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liki kahdeksaan vuoteen en ole ajanut autoa sairauden vuoksi. Tänään kokeilin ja, miten ihanaa, osasin vielä! Toki vähän huteraa ja arkaa, mutta osaan vielä. Olen niin onnellinen.

Hienoa! Nauti autoilun tuomasta vapaudesta!

Vierailija
14926/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuka tämä toinen Doriksesta ärsyyntynyt on, mutta samat asiat pistäneet silmään itsellänikin. Lisäksi epäilen, että Doris (nyt ilmeisesti myös Pitkis, Surko sekä Sivusta tässä ketjussa) itse vähän kiehuttaa soppa aina välillä, esiintyy niin monena hahmona nimimerkillä ja ilman, että aiheuttaa hämmennystä ja sotkua koko ajan. Se näkyy siinä että asiat menee solmuun ja tulee ärsyyntymistä. Jos Doris itse lopettaisi tuon sekoilun, niin ei tulisi jokaisessa hänen ketjussaan aina riitaa. Mutta tuntemattomasta syystä ei vain näköjään pysty.

Missä Doris sekoilee, riitelee? Kerro selkeä esimerkki ja L O P E T A  jankkaus!

Vierailija
14927/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅

Vierailija
14928/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅

:)  :)  :)

Vierailija
14929/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, miten taito on vielä hanskassa, vilkkaan liikenteen sekaan? No, ajaessa se karttuu, turvallisia kilometrejä.

Vierailija
14930/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ajatus siitä, että joku on rakastunut tai kateellinen palstakirjoittelijalle, joka Doris-nimeä käyttää on ihan järjetön. Tämä on taas näistä Doriksen itsekirjoittamia tekstejä kun pitää yrittää saada draamaa ja tunteita koko ajan.

Pakkomielle kuitenkin!!!

Vierailija
14931/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että eräs nimimerkillä tunnettu palstalainen olisi ollut huippu, mutta tämä Doriksen ympärillä pyörivä jankkaaja on kyllä uskomaton.

Vierailija
14932/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sen tänne raportoi, missä on ollu ja mitä ihanaa taas tehnyt ;D :D

Vierailija
14933/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain, miten taito on vielä hanskassa, vilkkaan liikenteen sekaan? No, ajaessa se karttuu, turvallisia kilometrejä.

Muistithan kerrata uuden liikennemerkit?

Onnea matkaan

Vierailija
14934/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ÄIti on siis yrittäjä? Ja kaikilla kolmella teistä pitää olla omat vanhat velalliset autot ja kaksi velkaista asuntoa yhteensä. Minua vain ihmetyttää. Ja velat ovat kaikkien yhteisiä. Jotain kallista autopalveluakin täytyy pitää.

Eläkkeellä joutuu joskus tinkimään entisestä, mutta ei Suomessa kerjuulle joudu. Itse en joutunut tinkimään mistään eläkkeelle jäätyäni, koska menoni supistuivat hyvin pieneen ja tein tiettyjä ratkaisuja mm asunnon suhteen. Viime kesänä vaihdoin autoa. Velkoja ei ole. Käytän autoa vähän. Suunnittelen menoni.

Edelleen suosittelen ottamaan yhteyttä Kelaan tai vakuutuslaitokseen ja pyytämään eläkelaskelmaa. He auttavat suunnittelussa.

Tuntuu vain kummalta valitukselta. Kaikkien pitää painaa huonokuntoisena rahan takia. Raha ei maailmasta lopu ja kuntien sosiaalihenkilöt auttavat.

Kunnilla on velka- ja talousneuvontaa tietääkseni edelleen. Ei se leimaa. Ovat hienovaraisia, selvi

Ovatko vanhempasi siis vielä parisuhteessa keskenään? Miksi äitisi ei asu vanhemmiltaan perimässä (?) asunnossa puoli-ilmaiseksi vaan maksaa jollekin vuokraa? Etenkin jos isäsi tienaa teihin verrattuna hyvin.

Ei toki ole pakko kertoa. Mielenkiinnolla luen täällä kirjoituksiasi ja toivon aina niin paljon kaikkea hyvää elämääsi. Rakkautta,ehkä poikaystävän? Muita ihmisiä ylipäätään. Ja kyllä niitä tuleekin, olen siitä varma.

Vierailija
14935/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se sen tänne raportoi, missä on ollu ja mitä ihanaa taas tehnyt ;D :D

Kuulumisiaan kertoo, mitä toivotaankin jankkaamisen sijaan.

Vierailija
14936/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla hieman on sympatioita tuota jankkaajaa kohtaan. Jotenkin tasapainottaa tätä keskustelua.

Vierailija
14937/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu päivän musiikkia:

Kari Peitsamon Kesäpäivä Kangasalla

Kesäpäivä Kangasalla, Kangasalan baarissa. Kesäpäivä Nokialla, 30 astetta...

Hyvää kesäpäivää kaikille!

Vierailija
14938/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla hieman on sympatioita tuota jankkaajaa kohtaan. Jotenkin tasapainottaa tätä keskustelua.

Tosi kiva, että joku...

Vierailija
14939/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täällä ei satanut eilen. Olisi muuten konsertista tullut epämieluisampi. Leavings ja Timo Rautiainen kruunasi päivän 👑

En ole tänään vielä sängystä päässyt ylös. Eilen meni niin myöhään. Enpä tullut ajatelleeksi mitä tekisin tänään. 

Sängystä jo kiire kirjoittaa tänne, en ymmärrä, on toikin aika tylsää elämää.

Tuollainen on tapa, kirjottaja on jäänyt koukkuun.

Minäkin jäin vähäksi aikaa, piti ihan yölläkin herätä selaileen puhelinta. Alkoi vituttaan että tuollaisen tavan itselleni kehitin jotan pyristelin siitä pois. Kännykkäriippumattomuus sopii mulle paremmin, en halua olla riippuvainen mistään turhakkeesta.

Jos sängyllä selaa kännykkää on riippuvainen?

Jos olisin siirtynyt sohvalle herättyäni lukemaan maailman menoja, niin olisiko se sitten eri asia?

Rankka olo on konserttipäivien jälkeen. Ei sitä jaksa tehdä mitään, että suosiolla tänään on "tylsä" päivä. Tämmöinenkään päivä ei ole tylsä, kun sen tekee suosiolla omasta halusta. Wallanderia tässä nyt katselen.

Vierailija
14940/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vilkasta 'keskustelua', kuulumisia ei niinkään.

Kuumensin makkaran mikrossa, eipä ole lupa avotulta grilliin sytyttää. Mies tulee kohta kaupasta, toivon, että yllättäisi mut herkkujäätelöllä. Huomiselle ennustettu muutama pisara, salama.

Ketju on lukittu.