Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajua kaivataan!
Jankkaus e i ole huumoria, vaan lapsellista käytöstä aikuiselta (?) ihmiseltä.
Viileä suihku odottaa, lämmitetään mökkisauna huomenissa
Aikuiset ihmiset on hyvin lapsellisia, miksei siis myös tässä ketjussa. Kaikkia ja kaikenlaista pitää suvaita.
Kyllä. Irrottelu ja huumori on välillä paikallaan ja myös aikuiset saavat nauttia kökköhuumorista. Esim. elokuvista puheen ollen Mies ja alaston ase -trilogia naurattaa mua aina vaan. Samoin Ohukainen ja Paksukainen. Mainiota juonen kehittelyä ja dialogia, hulvattomia kohtauksia.
Tässä ketjussa annan päivän huumorinkukan äikänopelle oivaltavasta itseironiasta 😅🌼
Sain jääkaapin ruuista syömisen tyhjennyksen loppuun, vain yksi pakaste pizza on jonka vielä paistan, jääaappi nyt sulamassa hyvää vauhtia, kun saan uudelleen päälle, käyn kaupassa., ovat auki 22.OO ja toinen 23.OO.
Kuuluu hyvää, vaikkakin tämä kuumuus meinaa viedä voimat.
Tänään olin talkoolaisena pesiskioskissa ja aurinko porotti suoraan tietenkin juuri siihen kohtaan. Enpä muistanut laittaa aurinkorasvaa, joten poltin ihoni siinä. No, onneksi ei palanut pahasti.
Pian on elokuu ja silloin alkaa toinen kuukausi harjoittelustani. Odotan sitä, sillä pidän tuosta paikasta, jossa olen harjoittelussa. Syyskuussa alkaakin taas opinnot ja muutama kurssi pitäisi vielä saada kasaan, ja jos aikataulut pitävät paikkansa, musta tulee joulukuussa humanististen tieteiden kanditaatti!
Vierailija kirjoitti:
Pysy pois jos et jaksa, täällä on sana vapaa ja sen jokainen tietää.
Kukaan ei voi täällä henkilöön tarttua, eli viittaa kintaalla ja jatka elämää.
Tule rakastetuksi siellä missä elät!
Onhan täällä vapaa sana, mutta en minäkään tänne sen vuoksi kirjoita, että jokainen voi tarttua johonkin kirjoittamaani juttuun ja kysele sitä ja tätä. En ikinä ole täällä tentannut ketään, että miksi teit noin tai näin jne. En ole kysellyt tuollaisia ja puuttunut muiden elämään. Ehkä odotan samaa muilta, mutta se on liikaa kai vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajua kaivataan!
Jankkaus e i ole huumoria, vaan lapsellista käytöstä aikuiselta (?) ihmiseltä.
Viileä suihku odottaa, lämmitetään mökkisauna huomenissa
Aikuiset ihmiset on hyvin lapsellisia, miksei siis myös tässä ketjussa. Kaikkia ja kaikenlaista pitää suvaita.
Kyllä. Irrottelu ja huumori on välillä paikallaan ja myös aikuiset saavat nauttia kökköhuumorista. Esim. elokuvista puheen ollen Mies ja alaston ase -trilogia naurattaa mua aina vaan. Samoin Ohukainen ja Paksukainen. Mainiota juonen kehittelyä ja dialogia, hulvattomia kohtauksia.
Tässä ketjussa annan päivän huumorinkukan äikänopelle oivaltavasta itseironiasta 😅🌼
Kiitos! Kyllä meiltä didaktikoiltakin saattaa joskus huumorihippunen löytyä. 🤪🙃
Vierailija kirjoitti:
No jos minä äikänopena otan vastaan risteilylle ilmoittautumisia. Minä lähden ehdottomasti mukaan valvomaan oikeakielisyyttä ja kolmen pisteen korrektia käyttöä.
Lähtijät: 1. Äikänope
2. Nainen66
3.
4.
Kirjoittakaa nimenne listaan selvästi ja ilman virheitä.
Laittaisin no-sanan jälkeen pilkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos minä äikänopena otan vastaan risteilylle ilmoittautumisia. Minä lähden ehdottomasti mukaan valvomaan oikeakielisyyttä ja kolmen pisteen korrektia käyttöä.
2. Nainen66
3.
4.
Kiitos kollega! Näin lomalla sitä veltostuu ja turmeltuu. Palaan ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Nainen66
3.
4.
Ruotuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Nainen66
3.
4.
Ruotuun!
Ja pilkku tuohon kiitoksen jälkeen 😉
Luulin hupsusti, ettei täällä tarvita täydellistä kielioppia kommentteihin. Hupsu minä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin hupsusti, ettei täällä tarvita täydellistä kielioppia kommentteihin. Hupsu minä.
Anna nyt toisten hassutella!
Pitkästä aikaa pupu takapihalla. Mukava seurata kuinka vinhaa vauhtia apilat katoaa suuhun. Nyt ei ole pikkuökkiäisiäkään sitä kiusaamassa.
Kaksi harakkaa piti sitä silmällä ja ajelivat vähän aikaa takaa mutta onneksi luovuttivat ja jättivät pupun rauhaan.
Huvittavaa- mikä uhka jänis heille on, eivät samasta ruuastakaan kilpaile. Ehkä kiusaavat ajankulukseen.
"Juolahti mieleeni, että oletkohan liian samankaltainen äitisi kanssa mitä keskusteluun tulee? Ehkä sinäkin haluaisit että keskustelu kulkisi sinua kiinnostavien asioiden ympärillä.
Itse tykkään keskustella aiheista jotka ovat itselleni vieraampia, tykkään kysellä ja ottaa selvää. Sekä miettiä sitten jälkeenpäin miten ja miksi ihminen on juuri tuota mieltä jne."
Kyllä minä voin keskustella myös ns vieraammista aiheista. Ehkä kaipaisin vaan kaikenlaista keskustelua ja jotain uutta elämääni. Tarkoitin lähinnä etten edes muista koska olisin jakanut innostuksen johonkin asiaan jonkun kanssa ja voinut puhua ns yhteisistä jutuista. En silti tarkoita etteikö minua kiinnostaisi moni asia ja ettenkö kuuntelisi toisenkin elämästä ja tärkeistä jutuista.
Ehkä tarkoitin tätä kaikkea. Joku ei ehkä ymmärrä sitä miltä tuntuu, kun elämässä ei voi oikein puhua mistään yleensäkään. Äitini kanssa omat jutut, mutta muuten pelkkää tyhjää tämän osalta. Olen kuitenkin melko nuori ja joskus tämä kaikki on vaikea asia.
Taitaa "äikänope" ja paskatrolli olla yksi ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna nyt toisten hassutella!
Niin, sitä huumoria ketjuun kaivattiin. Hupsuttelua ja itselle nauramista. Sitä tarvitaan aina.
Aikamoinen sade ollut Oulun seudulla! Ja näyttää epävakaistuvan sää, paljon varoituksia esim kovasta ukkosesta. Odotan niin että helteet väistyy! Pk seudulla ihan pätsi edelleen. Oletteko sateita saaneet?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa "äikänope" ja paskatrolli olla yksi ja sama.
En ole. Olen oikea ope. Ja osaan käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen sade ollut Oulun seudulla! Ja näyttää epävakaistuvan sää, paljon varoituksia esim kovasta ukkosesta. Odotan niin että helteet väistyy! Pk seudulla ihan pätsi edelleen. Oletteko sateita saaneet?
Päijät-Häme: ei sadetta
Mihin humanististen tieteiden kandi työllistyy? Vai pitääkö itse ikäänkuin luoda työpaikkansa vai kouluttautua edelleen?
Eräälle vakikirjoittajalle tekisi mieli taas sanoa että uskaltaudu ulos ahtaasta kuviostasi vaikka pelottaa vanhat kokemukset! Ehkä sinulle löytyisi joku työ jossa saisit onnistumisen kokemuksia ja voisit löytää juttukavereita.
Pysy pois jos et jaksa, täällä on sana vapaa ja sen jokainen tietää.
Kukaan ei voi täällä henkilöön tarttua, eli viittaa kintaalla ja jatka elämää.
Tule rakastetuksi siellä missä elät!