Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
14961/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅

:)  :)  :)

Kyllähän se sen tänne raportoi, missä on ollu ja mitä ihanaa taas tehnyt ;D :D

Kuulumisiaan kertoo, mitä toivotaankin jankkaamisen sijaan.

Aina kuitenkin sitä samaa on vähän ennalta arvattava D

Jankutijankutijankuti!!! MIKÄ SUA VAIVAA???

Kerro omat kuulumisesi, äläkä jankuta 'hyvä' ihminen!!!

radiossa soi mukava musiikki, juon mehua varj

Tuuli saa viilentää myös tunteitasi🤣 älä ota tätä kaikkea niin vakavasti. Älä päsmäröi sillä se on ehkä vielä typerempää kuin jankkaaminen .

Vierailija
14962/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Doris viettää jossain mukavaa päivää ystävien ja kivan tekemisen parissa, kun taas jankkaaja kirjoittaa palstalle Doris-aiheisia kommentteja 😅 voe hyvää päivää 😅

radiossa soi mukava musiikki, juon mehua varj

Aikuisen ei tarvitse huutaa. Puhumalla pitää selvittää asiat.  Sinulla taisi mennä tunteisiin. Olen eri kuin nuo kaksi kriitikkoa. En tykkää tällaisesta komentelusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14963/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minä äikänopena otan vastaan risteilylle ilmoittautumisia. Minä lähden ehdottomasti mukaan valvomaan oikeakielisyyttä ja kolmen pisteen korrektia käyttöä. 

Lähtijät: 1. Äikänope

2.

3.

4.

Kirjoittakaa nimenne listaan selvästi ja ilman virheitä.

Vierailija
14964/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Jos ne ovat kuulumisiaan. Ei kaikilla ole niin loistelias elämä kuin sinulla, eiku...!!!

Mutta mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
14965/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajua kaivataan!

Vierailija
14966/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Jos ne ovat kuulumisiaan. Ei kaikilla ole niin loistelias elämä kuin sinulla, eiku...!!!

Mutta mitä sinulle kuuluu?

Radiossa soi: Baby you can fix me, semmosta kuuluu. Kiitos kysymästä. Sadepilviä kasaantuu, kohta keitellään ukkokullan kanssa iltakaffet.

Vierailija
14967/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsorgen. Keitti yli, en vaan jaksanut tota jankkausta, kun sivukaupalla jatkuu, ilman mitään otsikon mukaisia kuulumisia! 

Mun kuulumisiin: naapuri poikkesi, kutsui hirvipeijaisiin. Keittoa ja sahtia, kakkukahvit. Naminam

Vierailija
14968/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos minä äikänopena otan vastaan risteilylle ilmoittautumisia. Minä lähden ehdottomasti mukaan valvomaan oikeakielisyyttä ja kolmen pisteen korrektia käyttöä. 

2.

3.

4.

Mukana! 😂 mua naurattaa tää mielikuva tästä porukasta yhteisellä risteilyllä ja äikänope kiertelemässä "valvojana". Oioi, siitä tulee ikimuistoinen reissu!

Vierailija
14969/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2.

3.

4.

Onhan reissu AV- officinale?

Vierailija
14970/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajua kaivataan!

Jankkaus  e i ole huumoria, vaan lapsellista käytöstä aikuiselta (?) ihmiseltä.

Viileä suihku odottaa, lämmitetään mökkisauna huomenissa

Vierailija
14971/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo teidän kolmen mykkyrä on kamala. Sinä olet itse täysi-ikäinen ja oletan, että saat työttömyyskorvausta sentään. Sinulla ei ole laillista velvollisuutta tukea vanhempiasi. Ei taloudellisesti eikä muutenkaan. Laillisesti.

Teidän kaikkien pitäisi eriytyä omiksi yksiköiksenne, tai sinun ja vanhempasi ainakin ja tilata aika kunnan talous- ja velkaneuvonnasta jokaiselle erikseen. Se on sitten teidän asianne mikäli kolmikkoa pitää jatkaa taloudellisesti vieläkin.

Teillä on siis riitaa entisellä paikkakunnalla. Ei sitä tarvitse enää kaivella. Sen takia isovanhemmat eivät vieraile. On teillä mykkyrä saatu aikaan.

Olette tietoisia siitä, että eläkkeestäkin maksetaan veroja, samoin lisätyöstä, joka tehdään eläkkeelle jäännin jälkeen.

Ennemmin kannattaa tappaa itsensä työllä ja maksaa veroja? Vaikka kunto ei kestä. Eikä menoista voi tinkiä yhtään. Lisää pitää vain saada. Tulee ihan kuva, että jollekin näytetään jotain. 

Joo, yrittäkää pärjäillä."

Itse kyllä nyt käsität väärin tätä asiaa. Emme me nyt mitenkään erityisesti tai epänormaalisti toisissamme kiinni ole sentään. Taloudelliset jutut ovat vaikuttaneet, mutta en minä todellakaan nyt vanhempieni asiosta sen enempää taloudellisesti huolehdi. Näin ei kannata liioitella sentään. Äitini terveys toki huolettaa ja se on ainoa asia mikä pinnalla nyt. Toki tiedän minä nämä asiat mitä esim eläkkeellä tulee vastaan. Ei saa meistä silti mitään surkeita tehdä. Vanhempani ovat paljon töitä tehneet. Samalla kirjoitat kuin tahdottaisiin jollekin jotain näyttää. Kysyn vaan, että kenelle, kun ei meillä ole läheisiä. Itsellemme eletään. Ei kai se ole väärin jos vanhempani töissä ovat ja vielä rahoja säästävät. Näin mikä ongelma se sinulle on jos joku vielä töissä jatkaa. Järkevää se on jos pystyy vielä säästämään. Ei varmaan ole ainoita jos miettiä nykyhetkeä. Samalla ei meillä nyt sentään mikään hirveän huono tilanne olo sentään. Paremmassa tilanteessa ollaan. Ei kannata liioitella sitäkään. En minä tänne voi sentään vielä koko elämäämme kirjoittaa.

Ja käsitit väärin tuon entisen paikkakunnan asiatkin. Minua siis kiusattiin siellä vuosia ja tämä on syy miksi lähdin ja en takaisin mene kuin käymään. Isäni ja äitini väleissä omat juttunsa. Muutek ei meillä mitään riitoja ole sen enempää ollut.

Isovanhempani eivät ymmärtäneet sitä syytä miksi muutimme eli ensiksi minua joka muutti kiusaamisen yms takia ja äitiäni joka muutti paljolti työjuttujen vuoksi. Olisivat halunneet pitää meidät siellä lähellä tukena ja apuna, kun vanhoja olivat. Näin odottivat meitä takaisin, mutta näin asiat vaan menivät. Toki välillä käytiin ja heillä apuna ihmisiå sekä kotihoito ja välillä isäni. Eivät heitteille jääneet ja pari vuotta tästä kuolivat.

Ja miksi sinun pitää ilkeästi kirjoittaa. Meillä on vanhat loppuunajetut autot, jotka onneksi melko usein toimivat. Asutaan vuokralla. Ei käydä reissuilla tai matkoilla. Ne vähätkin ovat jääneet. Syödään edullisesti, eikä paljon ostella. Ei meillä paljon ole mistä tinkiä jos sitä luulet. En minä ikinä ole paljon vaatinutkaan. Koirani söi aikoinaan paremmin kuin minä. Sille minä vähät rahani laitoin.. Ilkeästi kirjoitat minusta jo. Miettisit sanojasi  

Vierailija
14972/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli käytyä Ikeassa syömässä, läheisten kanssa. 

lisäksi pesin hienopyykin ja sain vähän raivattua pintoja. Pienikin siistiminen tuo hyvän mielen. 

Kuumuus on ollut sen vuoksi minulle hyväksi, kun olen oppinut, että suihkussa on helppo käydä, tukankin voi pestä näillä helteillä, vaikka joka päivä.

Rakastan tavallista arkea. Ja rutiineja. Nukkuminen on myös nautinnollista. Puhtaat lakanat on ylellisyyden huippu. 

Vierailija
14973/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitäkin, että miksi pitää toisten elämästä tehdä omia tulkintojaan, kun ei kuitenkaan tiedä yhtään mitään. Jos me teemme näin ja se meillä paras vaihtoehto ja saadaan elämämme ja tilannettamme parannettua niin sitten se on meillä paras vaihtoehto. Mitä siitä sitten inttämään ja arvostelemaan. Minäkin typeränä tänne aina vastailen ja yritän oikoa milloin mitäkin väärinkäsitystä, mutta alkaa sekin jo ärsyttää. Pitää kai rahoittaa kirjoittamista.

Harvoin pyydän myös kenenkään viestiä poistoon (omiani poistatan), mutta en siedä sitä jos meitä pidetään jonain kiittämättöminä ruikuttajani sentään jotka vaativat liikaa. Ei se nyt niin ole sentään jos sinulla on sattunut olemaan vaikeampaa ainakin välillä kuin meillä. Pahoittelut, mutta en jaksa nyt tälläistä yhtään. 

Vierailija
14974/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2.

3.

4.

Mukana! 😂 mua naurattaa tää mielikuva tästä porukasta yhteisellä risteilyllä ja äikänope kiertelemässä "valvojana". Oioi, siitä tulee ikimuistoinen reissu!

Sinäpä sen sanoit. Opettajan ammattikunnalla on luontaisesti taipumus olla ohjaamassa🤣 ovat huonoja itse ottamaan ohjeita vastaan muilta.

Vierailija
14975/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajua kaivataan!

Jankkaus  e i ole huumoria, vaan lapsellista käytöstä aikuiselta (?) ihmiseltä.

Viileä suihku odottaa, lämmitetään mökkisauna huomenissa

Aikuiset ihmiset on hyvin lapsellisia, miksei siis myös tässä ketjussa. Kaikkia ja kaikenlaista pitää suvaita.

Vierailija
14976/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli käytyä Ikeassa syömässä, läheisten kanssa. 

lisäksi pesin hienopyykin ja sain vähän raivattua pintoja. Pienikin siistiminen tuo hyvän mielen. 

Kuumuus on ollut sen vuoksi minulle hyväksi, kun olen oppinut, että suihkussa on helppo käydä, tukankin voi pestä näillä helteillä, vaikka joka päivä.

Rakastan tavallista arkea. Ja rutiineja. Nukkuminen on myös nautinnollista. Puhtaat lakanat on ylellisyyden huippu. 

Mä vaihdan petivaatteet puhtaisiin 1,5 kk välein. Käyn suihkussa joka ilta, nukun nakuna. En koskaan sijaa vuodetta. Pujahdan iltaisin aamun jäljiltä jääneeseen unikuopaan.

Vierailija
14977/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan lukeminen taitaa olla parempi vaihtoehto kuin tänne kirjoittaminen jos järjellä miettii. Ehtisi varmaan kymmeniä sivuja lukea jo tässä ajassa. 

Vierailija
14978/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin hänet yllättäen ja rakastuimme, hullaannuimme toisiimme.

Siitä on kolme vuotta ja viimeisen vuoden hän on "ottanut" minulta kaiken yhteisen pois.

Vähitellen kaikki rakkauden osoitukset loppuivat, nyt on tosikova ikävä, mutta hän ei minusta enää piittaa.

Ymmärtäisin, jos olisimme nuoria, mutta olemme ikäihmisiä, eläkeläisiä.

Ei tässä iässä rakastuta hetkeä varten, vaan loppuelämää varten.

Vierailija
14979/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sitäkin, että miksi pitää toisten elämästä tehdä omia tulkintojaan, kun ei kuitenkaan tiedä yhtään mitään. Jos me teemme näin ja se meillä paras vaihtoehto ja saadaan elämämme ja tilannettamme parannettua niin sitten se on meillä paras vaihtoehto. Mitä siitä sitten inttämään ja arvostelemaan. Minäkin typeränä tänne aina vastailen ja yritän oikoa milloin mitäkin väärinkäsitystä, mutta alkaa sekin jo ärsyttää. Pitää kai rahoittaa kirjoittamista.

Harvoin pyydän myös kenenkään viestiä poistoon (omiani poistatan), mutta en siedä sitä jos meitä pidetään jonain kiittämättöminä ruikuttajani sentään jotka vaativat liikaa. Ei se nyt niin ole sentään jos sinulla on sattunut olemaan vaikeampaa ainakin välillä kuin meillä. Pahoittelut, mutta en jaksa nyt tälläistä yhtään. 

Tietämättömyys ja vanhaan juuttuminen häiritsevät minua omassa elämässäni. 

En yritä ilkeillä. Älä vastaa enää minulle.Jatka polulla jonka olet valinnut.

Vierailija
14980/24139 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietämättömyys ja vanhaan juuttuminen häiritsevät minua omassa elämässäni. En vertaile vaikeuksia.

Enkä yritä ilkeillä. Älä vastaa enää minulle. Huomaat itse asenteesi. Jatka polulla jonka olet valinnut. 

Ketju on lukittu.