Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21903)

Vierailija
13061/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin just metkan ketjun. Et joku kyssyypi, just miult, mitä kuuluupi, tännää. No miehä kerron: käin kaupoilla ystäväin kanssa, ruokaa, kirpputorrii, halpahallii ja viel poikettii terassille, mis monta tuttavaa. Lähteis sato, välilläkkii, mut nyt ompi poutaa. Pihal kukkii monenlaiset kukkapenkis ja viel luonnonkukat lisäks...

Hyvvee Juhannust kaikill, loistoketju:)

Mie huomasin tän ketju viime vuan. Ehä mie paljo olt kerint kirjottelemmaa, mut jottai kuulumissii kuitekii. Meil just alkoit kukkii juhannusruusut. Luppiinit o oikee mahtavii täl hetkel. Mie aattelin tehä juhannukseks täytekakkuu, oikee mansikkoi laittasin pääl ja kuohukermaa välii ja pääl.. Männöö kiel mukan ko tulloo hyvää! Miun mammain sano, et männöö kiel persiisee, mut en mie kehtaa rummii puhhuu tääl 🤭

Hyvvää juhannust siul myös!

Vierailija
13062/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää mitään, päästään sairaat ihmiset pilaavat toisten elämän. Sama se, ei minulla ole ketään eikä mitään menetettävääkään enää, kyllä on tunnelma lattian rajassa nytten.

Mä oon yrittänyt kirjoittaa tänne, mutta en  viitsinyt lähettää niitä kirjoituksiani, sillä tuntui liian henkilökohtaisilta asioilta. Kuulumiseni ovat aika samanlaiset kuin itselläsi. Hyvin olet osannut tiivistää ajatukseni.

Mukava kuulla, että on vaikkakin ikävässä asiassa saman kokeneita, sairaan ihmisen kyttäyksen kohteeksi joutuneita. 💐Yritetään vielä jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13063/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin Viisikkoja aina vesi kielellä- ne mahtavat eväät!

Usein muistelin kirjaa Salainen puutarha. Sitten bongasin sen ilmaiseksi kirjaston poistohyllystä ja on edelleen kiehtova. Tämä laitos on vielä upeasti kuvitettu.

Vanhat lasten- ja nuortenkirjat on yleensä hyviä.💐

Vierailija
13064/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin löytänyt kukkakimpun💐

Vierailija
13065/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on lähes jokaisessa ketjussa useampi sekoittaja. Joku saa narsistista mielihyvää, joku seksuaalista. Näiden tarkoituksena on tosiaan saada tosissaan kommentoijat ärsyyntymään. Eli mitä enemmän heität vettä heidän kiukaaseen, sitä enemmän tulee tehoja. 

Vierailija
13066/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm.... kukahan?... 🤔  - sivusta

Vierailija
13067/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on lähes jokaisessa ketjussa useampi sekoittaja. Joku saa narsistista mielihyvää, joku seksuaalista. Näiden tarkoituksena on tosiaan saada tosissaan kommentoijat ärsyyntymään. Eli mitä enemmän heität vettä heidän kiukaaseen, sitä enemmän tulee tehoja. 

Just näin. Ohi vaan.

Vierailija
13068/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kutsui kahville, menin 2 aikaan, sitten vietimme jutellen aikaa ja vaille 6 lähdimme kauppaan ilta aleen, sain myös kaikki k-sovellus tarjous tuotteet. Tapasin entisen työkaverin, olin vasta   19.3O kotona, salkkarit, 2O. OO alkoi satamaan kovaa. Mukava päivä. 

Vierailija
13069/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metkaa tosiaan, kun joku sekoittaa nimimerkkiä tai toitottaa samaa kyllästymiseen asti. Kaipa täyttää tyhjää oloaan, outoa silti...

Hyvää yötä kaikille, huomenna on jo juhannuksen aaton aatto:)

Vierailija
13070/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyv yötä jää nyt rakkahin, eron hetki jälleen on...

Vierailija
13071/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä saa enää kirjoitetuksi tänne. Kaikki kirjoittamani tuntuu niin typerältä. Niin paljon asiaa olisi, mutta jokin tökkii siinä lähettämisessä. En mä saa tänäänkään kirjoitetuksi mitään päivästäni, kuten en eilenkään, enkä toissapäivänäkään.

Mulla on kai jonkinlainen kriisi menossa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä saa enää kirjoitetuksi tänne. Kaikki kirjoittamani tuntuu niin typerältä. Niin paljon asiaa olisi, mutta jokin tökkii siinä lähettämisessä. En mä saa tänäänkään kirjoitetuksi mitään päivästäni, kuten en eilenkään, enkä toissapäivänäkään.

Mulla on kai jonkinlainen kriisi menossa.

Mitä jos kirjoittaisit ensin kaiken ylös ihan vain itsellesi. Ja sitten joskus, jos susta tuntuu, että sen saman tekstin voisi tänne palstallekin laittaa, niin laitat. Mä  kirjoitin Notepadille yhtä viestiä yli puoli vuotta. Jätin aina välillä hautumaan. Muutin tekstiä, jos aloinkin ajatella toisin. Sitten lopulta, noin kaksi viikkoa sitten, laitoin sen sähköpostina menemään. Se oli mun irtisanoutumisilmoitukseni ja siinä kerroin samalla syyt, miksi haluan lähteä. Mulla on tosi ihana työyhteisö ja sen vuoksi en halunnut lähteä sanomatta sanaakaan. Sen vuoksi käytin viestin hiomiseen puoli vuotta. 

Vierailija
13073/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kirjoituksesta ole kiinni vaan mieliala muuttuu, ettei mikään itsensä ilmaisu tunnu luontevalta. Samalta tuntuu livenä kommunikoimisessakin.

Helpompi sitä on nyt puhua lampaalle, kuin ihmiselle.

Vierailija
13074/21903 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tavallinen päivä ollut paitsi isäni on käymässä taas täällä. Kaikki mennyt ihmeen hyvin siihenkin nähden. Muistui viime juhannus pahoine riitoineen mieleen. Siellä tosin äitini ja isäni riitelivät pääosin ja minä siinä välissä. Nyt näin vaikuttaa melko  seesteiseltä onneksi tunnelma. Isäni vei äitini auton renkaan vaihtoon ja se on nyt kunnossa ainakin melkein. Omastani en ole uskaltanut edes puhua. Tai siis isäni autojahan nämä virallisesti ovat. Ehkä siirrän silti tuota asiaa vielä eteenpäin ja kerron myöhemmin. Parempi niin. 

Äidilleni soittaa lääkäri huomenna magneetin tuloksista. Se vähän jännittää. Muuten kävelyllä kastuttiin pahasti. Sitä ennen kytättiin sopivaa hetkeä kävelyyn ja silti sade lopulta yllätti.

Lintu pesii erään terassin seinustan kolossa. Pesä siellä onton reunuslevyn välissä. Melko suojainen paikka kuitenkin. Äitini sen huomasi ennen minua. En tiedä lajia vielä. Niin nopea lintu on, että vilaus vaan näkyi. Ehkä jokin tiainen on. Jos miettii päivän fiilistä niin kyllähän minä välillä surullinen olen. Aamulla oli levoton olo, mutta ulkoilu auttoi. Illalla taas jo parempi mieli.

Monesti ajattelen vaan, että minun pitää kestää elämääni  ja elää päivä kerrallaan. Samalla se mikä minut sitten huonoon fiilikseen vetää ei monestikaan johdu minusta itsestäni. On jokin muu syy siihen. Monesti yritän vaan unohtaa. Nyt varmaan jatkan Jukolan viestin katselua. Olen varmaan tylsä ihminen, kun voin monia iltoja katsoa tuollaista "tylsää" ja pitkää lähetystä. Ehkä se rauhoittaa ja rentouttaa minua jotenkin. Jäi viikonloppuna kesken ja sitä nyt vähitellen jatkan. 

Samoin minäkin mietin monesti kuinka kirjoitan näitä samoja juttuja. Juhannus on meille ikävästi sanoen hyvin tavallinen päivä, vaikka ehkä näiden päivien pitäisi olla jotain erilaisia kuin tavallinen arki. Äitini on töissä koko juhannuksen ajan ja minä yritän "viihdyttää" isääni ja mielellään keksiä hänelle tekemistä, että aikansa kuluu. Jotain pihahommia varmaan. Näin hän viihtyy täällä sitten paremmin sen myötä. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kirjoituksesta ole kiinni vaan mieliala muuttuu, ettei mikään itsensä ilmaisu tunnu luontevalta. Samalta tuntuu livenä kommunikoimisessakin.

Helpompi sitä on nyt puhua lampaalle, kuin ihmiselle.

Mä puhun aika usein mun kissalle ja koiralle. Mieluummin kuin kenellekään ihmiselle. Mutta kirjoitan myös päiväkirjaa. 

Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli ihan mielenkiintoinen päivä. Vielä ei ole selvinyt se "kultainen kädenpuristus", mutta meinasin lentää selälleni, kun kuulin firman osakkeiden tämänhetkisen arvon. Verojenkin jälkeen eläisin sillä summalla oikein mukavasti eläpäiviin asti. Mutta sen lisäksi tulee nyt kuitenin osingot ja sen lisäksi vielä se kädenpuristus. 

Isän luona kävin iltapäivällä kahvilla. Surullista huomata, että isäkin alkaa unohdella asioita. Ja toimintakykykin on heikentynyt vuosi vuodelta. Kädet vapisee jne. Mutta noh, kohta 96v. Joten jo isänkin takia on hyvä, että pääsen parin kuukauden päästä työelämästä kokonaan eroon. Mun poika kuulemma käy nykyisin lähes joka päivä ukkiaan auttelemassa milloin missäkin asiassa, joten kun mun oloneuvospäivät syyskuussa alkaa, otan sen taakan pois poikani harteilta. Hän on jo nyt tehnyt enemmän isovanhempiensa eteen kuin kaikki kolme muuta vanhempieni lastenlasta yhteensä, joten olisi jo hänenkin aika päästä vähän helpommalla. 

Huomenna olisi sitten aatonaatto. Aatoksi on luvattu poutaa, joten kai sitä voisi jotain grillata. Vähän jo puhuttiin naapurin eläkeläisrouvan kanssa siitä, että mä voisin grillata ja tuoda hänellekin sapuskaa. Huominen vielä töitä ja sitten on taas 5 vapaata. Cha-cha-chaa. 

Vierailija
13077/21903 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ymmärrä 'nillitystä'. Ketju on avattu aiheella: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Ja tänne ilkeilee yksi tavalla jos toisellakin kertomatta koskaan kuulumisiaan... häiriköi ilkeilemällä, lyttäämällä yksinäisiä, kirjoittamalla sivukaupalla jotain typerää samaa litaniaa. Ja toistamalla: hyvää päivän jatkoa yms loputtomiin. Alapeukuttamalla ihan fiksuja kirjoituksia...

Miksi joku osallistuu ketjuun, mikä ei miellytä??? Miksei vain ohita?

MIKSI???

Lakkaa sinäkin huutamasta  : )

Miksi lakkaisin? Koska ihmettelen, aina vaan. Kun en saa vastausta...

Ole itse se muutos mitä haluat.

Jos haluat rauhaa jaa rauhaa.

Jos haluat huutoa huuda itsekin.

Huutoa ylläpidät ja ruokit :D

Joillekin tämä ketju on ehkä ainoa paikka purkaa pahaa oloaan, ehkä sinä olet yksi heistä?

Vierailija
13078/21903 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmmm.... kukahan?... 🤔  - sivusta

Dooris? 

Vierailija
13079/21903 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viileä aamu tuntuu hyvältä ja raikkaalta. On hiljaista.

Vierailija
13080/21903 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomentaaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan