Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21905)

Vierailija
13021/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri, kun kirjoittaa tänne, että on ikäviä kokemuksia ihmisistä niin tietysti tulee heti lisää. Minusta on puhuttu niin paljon pahaa, että välillä tuntuu etten pääse ikinä tästä kaikesta eroon. Tiedän ehkä kuka on asioita levittänyt, mutta muuten en sitten enää tiedä sen enempää. Elämästäni saisi kirjan jo siinä mielessä jos miettisi kaikkea tapahtunutta. En minäkään nuorempana ajatellut ikävien juttejej leviävän niin paljon. Samalla kuka minua auttaisi. Ei minulla ole edes todisteita. Oikeasti tosi sairasta valhetta ja ilkeää juttua. Joskus mietin jotain apua tämän kaiken selvittämiseen, mutta ei minulla olisi rahaa maksaa sellaisesta ja mitä hyötyä siitä olisi. Samalla ei saa ajatella, että olisin heikko ihminen. En olisi tässä ja nyt jos sitä olisin ainakaan tässä kunnossa. 

Joskus toivon, että paha saisi palkkansa. Toivon niin, että ihmiset oppisivat läksynsä eli eivät loukkaisi muita ja pilkkasi. Toisaalta ti

Olen niin pahoillani puolestasi. Vaikea kuvitella, että olet koskaan tehnyt kenellekään mitään pahaa, etkä todellakaan ole ansainnut mitään tuosta, mitä olet muiden taholta kokenut. Toivottavasti tiedät sen. 

Vielä joskus voit katsellasi elämääsi taaksepäin ja huomata, että kaikesta tuosta kamalasta huolimatta sinulle kävi hyvin ja elät onnellista elämää. 

Vierailija
13022/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen oikeuskelpoinen ihminen tekee omat päätöksensä. Halu ottaa tai olla ottamatta apua tai neuvoja vastaan. Silti olisi aina ihanne, että lähipiirissä olisi se joka yrittäisi lempeästi neuvoa pois mielen pohjamudista. Ilman minkäänlaista kiintopistettä elämä ei kehity eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13023/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipäivä, vähän siivoilin,  huomenna pesen jääkaapin ja lähden kauppaan. Mukavaa eläkeläisen elämää. 

Vierailija
13024/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se vetovoimanlaki, eli vedät puoleesi sitä, mitä ajattelet.

No en ole kyllä ajatellut tätä asiaa tällä viikolla paljonkaan. Yleensä yritän vaan unohtaa kaiken. Se on ollut keinoni. Sitten joku taas ikävästi päättää muistuttaa kaikesta tästä. Samalla niinkuin joku kirjoitti niin en ole mitään pahaa muille tehnyt. Kerran pari nuorena puolustin itseäni ja ehkä se toi joillekin lisää intoa kaikkeen pahaan liittyen. 

Vierailija
13025/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka kuolen tähän paikkaan, kukaan ei minua kaipaa, mitään syytä  enää huomenna nousta ylös.

Vierailija
13026/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, onni myötä

Vierailija
13027/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka kuolen tähän paikkaan, kukaan ei minua kaipaa, mitään syytä  enää huomenna nousta ylös.

Mulla oli viime yönä sellainen olo, että kuolen. Mietin kolmen aikaan, että täytyy mennä suihkuun ja tilata taksi yöpäivystykseen. Kävin kusella, juomassa vettä ja rauhoittelin itseäni. Lopulta menin takaisin sänkyyn ja alkoi väsyttämään. En siis lähtenyt päivystykseen.

Kyllä tuo öinen olotila säikytti. En ole vielä vanha, eläkeikään on vielä aikaa. Mietitytti kuitenkin tuo olo, että jos se olisikin ollut kohtaloni. En ole vielä valmis.

Epäilen, että minulla oli migreeni, joka tuntui kyljessä. Siis vatsamigreeni. Toivottavasti.

Vierailija
13028/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla ja minulle tehtiin permanentti elämäni ensimmäistä kertaa. Vähän hirvittää, kuinka kihara tästä tulikaan ja tuntuu päässä tosi laitetulta, kuin olisi juhlakampaus.

Outo tunne. Huomenna meinasin käydä suihkussa ja odotan miltä ihmeeltä tämä pää sitten näyttää...

Otin permanentin, koska pidän omien hiusteni väristä, mutta en siitä että ne ovat ohuet ja pitkin päätä menevät.

Vierailija
13029/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaajalla ja minulle tehtiin permanentti elämäni ensimmäistä kertaa. Vähän hirvittää, kuinka kihara tästä tulikaan ja tuntuu päässä tosi laitetulta, kuin olisi juhlakampaus.

Outo tunne. Huomenna meinasin käydä suihkussa ja odotan miltä ihmeeltä tämä pää sitten näyttää...

Otin permanentin, koska pidän omien hiusteni väristä, mutta en siitä että ne ovat ohuet ja pitkin päätä menevät.

Ei kai kannata heti pestä, kiharat kiinnittyy paremmin. Näin ainakin aiemmin oli...

Vierailija
13030/21905 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, onni myötä

Hyvää yön jatkoa

Vierailija
13031/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövieraita mummolassa. Kyllä taas kaipaa omaa rauhallista aikaa, vaikka nämä melskaajat rakkaita ovatkin. Kumpa nukkuisivat pitkään nyt, kun ilta venähti puoleen yöhön. Sitten puuronkeittoon ja leikkimään. Elämä on rikasta.

Vierailija
13032/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yövieraita mummolassa. Kyllä taas kaipaa omaa rauhallista aikaa, vaikka nämä melskaajat rakkaita ovatkin. Kumpa nukkuisivat pitkään nyt, kun ilta venähti puoleen yöhön. Sitten puuronkeittoon ja leikkimään. Elämä on rikasta.

Sama tunne mulla myös kun on pikkuvieraita mummolassa.Kun takavalot häipyy näkyvistä niin ikävä jää.

Vierailija
13033/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvilla. Piakkoin lähden kaupoille, nappaan isolta kirkolta lomailemaan tulleen ystäväni mukaan, voi sitä kälätystä ja naurua, mitkä auton täyttää. Valttia, tummanharmaa. Saunaoluet. Tomaattia, kurkkua. Ehkä viiniä. Jotain herkkuja juhannukseksi. Ehkä poiketaan kotimatkalla kuppilan terassille, sateen sattuessa sisätiloihin...

Mukavaa Juhannuksen aikaa kaikille

Vierailija
13034/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elämäni ensimmäisen ja ainoan permanentin. Minulla on luonnonkiharat hiukset. Tuloksena oli vahva afro. Monet itkut itkin sen kanssa! No opinpa olemaan tyytyväinen omaan tukkaani kun permis oli kasvanut pois.

Pitkis, sinä varmaan hyötyisit terapiasta. Voisit käsitellä traumojasi.

Tai lainaat itseapukirjallisuutta, terapia ehkä aika kallista.

Täällä sataa jo toista päivää. Ei tarvitse ulkona kukkia kastella.

Autolla kohta kauppaan ruokaostoksille.

Juhannusta kaikille💐

Vierailija
13035/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin torilla,ostin mansikoita pienen rasian.Oli aika vetisen makuisia.Hyvää Jussia kaikille.

Vierailija
13036/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän murrekiistaa joku tarkoittaa?

Minä ainakin kommentoin silloin kun useita karjalan murteella kirjoitettuja kommentteja oli. Laitoin mielipiteeni että tässä ketjussa en jaksaisi lukea niitä kun on oma Murteela- ketju olemassa. Itsekin olen sinne joskus omalla murteellani kirjoittanut.

No se siitä! 💐

Vierailija
13037/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin huonoa, kiitos.

Vierailija
13038/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuntuu siltä, että voisin juhannuksena nukkua monta päivää ja yötä. Jos jaksan, niin voisin lukea Viisikon seikkailuboksin kirjoja: Viisikko aarresaarella, Viisikon uudet seikkailut, Viisikko karkuteillä, Viisikko ja salakuljettajat, Viisikko kesälomalla, Viisikko pelastaa salaisuuden ja Viisikko ja aavejuna.

Vierailija
13039/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-sanomat luvin.Suurperheen isä halusi huoralta erikoispalvelua. Mitä mieltä olette. mitä kotona ei saanut.makso extraa.lasten nimet oli tatuoitu ihoon.mitä mieltä olette.Jos mun kohdalla,jätkä lähtis mutta se onkin salattu asia.Oksettaa.

Vierailija
13040/21905 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden saaminen tuntuu olevan nyt todella hankalaa! Aiemmin olen saanut helposti töitä ja joka kerta kun olen päässyt haastatteluun, on paikka irronnut. Nyt en pääse edes lyhyiden työpätkien haastatteluihin, vaikka olen kokenut ja hyvä työssäni ja suosittelijoita löytyy. Huokaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi