Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäonnistuin näyttämään hyvälle miehiä varten

Vierailija
14.12.2022 |

Olen lihava, enkä pidä itseäni kauniina. En voi lähestyä miehiä kun en tunne oloani haluttavaksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
2/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

En osaa laihduttaa, minulla liian kovat ruokahalut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt yhtä meidän incel-miesten kanssa. Kyllä siihen tottuu.

Vierailija
4/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa.

no, miesten vika tuo on jotenkin. Tappakaa ne siat.

Vierailija
5/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei määritä arvoasi, vaan määrität sen itse.

Vierailija
6/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nyt yhtä meidän incel-miesten kanssa. Kyllä siihen tottuu.

En pysty sitä kohtaloa hyväksymään.

Vierailija
7/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Kyllä muut määrittelevät ihmisen arvon. Ei porkkanakaan torilla määrittele arvoaan, vaan ihminen. Se on taivahan tosi. AP näkee arvonmäärittelyn siitä, kun kukaan ei ole ottanut häntä omakseen.

Vierailija
9/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko lupasi enemmän.

Vierailija
10/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö. Kyllä muut määrittelevät ihmisen arvon. Ei porkkanakaan torilla määrittele arvoaan, vaan ihminen. Se on taivahan tosi. AP näkee arvonmäärittelyn siitä, kun kukaan ei ole ottanut häntä omakseen.

Totta, kukaan mies ei ole minua halunnut vaikka olen pyörinyt deittailu sovelluksissa.

Vierailija
11/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, kukaan mies ei ole minua halunnut vaikka olen pyörinyt deittailu sovelluksissa.

Aika paha jos et edes luonnevikaista hyväksikäyttäjää ole saanut. Niille kelpaa ihan mikä vaan jos siitä on hyötyä.

Vierailija
12/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paha jos et edes luonnevikaista hyväksikäyttäjää ole saanut. Niille kelpaa ihan mikä vaan jos siitä on hyötyä.

Olen saanut kyllä sellaisia jotka haluavat seksiä ja jättävät sen jälkeen kun kyllästyvät.

Vierailija
13/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole hyötyä niin sit vaan jätetään 🤷

Vierailija
14/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa jota miehet ei halua mutta deittisivustot on pinnallisia pitäis olla ikuisesti nuori ikuisesti hoikka,timmi,tuhannet pakkelit naamassa,tekokynnet tekoripset yms että edes huomattaisiin ja silloinkin pitäisi jotenkin osata keimailla ja flirttailla "seksikkäästi"

Vierailija
15/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä on hyvä olla päämääriä elämässään.

Mutta ne tavoitteet kannattaa valita omista lähtökohdistaan, ei muiden silmin.

Opiskelin haluamaani ammattiin, harrastin ja solmin ystävyyssuhteita, työllistyin, päätin erikoistua ja edetä urallani. Siinä esimerkkejä omista lähtökohdista tapahtuvasta toiminnasta.

Parisuhdekaan ei perustu toisen miellyttämiseen vaan siihen että yhdessä on hyvä olla ja rakentaa tulevaa yhdessä. Katsotaan samaan suuntaan yhdessä.

Eikä katsoa toista kriittisin silmin, hakien puutteita.

Älä tyydy vähempään.

Vierailija
16/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että rakkausreikäsi kiinnostaa aina miehiä, jos onnistut houkuttamaan jonkun rei'ällesi, voi hän haluta sitä toistekin, lisäät herkkuruoat, lämmön ja lempeyden ja mies saattaa jäädä mukaviin olosuhteisiin, vaikka olisitkin ruma muuten.

Vierailija
17/17 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että rakkausreikäsi kiinnostaa aina miehiä, jos onnistut houkuttamaan jonkun rei'ällesi, voi hän haluta sitä toistekin, lisäät herkkuruoat, lämmön ja lempeyden ja mies saattaa jäädä mukaviin olosuhteisiin, vaikka olisitkin ruma muuten.

Miehet valittavat vielä enemmän luonteestani kuin ulkonäöstäni.