Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21903)
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä, että voisin juhannuksena nukkua monta päivää ja yötä. Jos jaksan, niin voisin lukea Viisikon seikkailuboksin kirjoja: Viisikko aarresaarella, Viisikon uudet seikkailut, Viisikko karkuteillä, Viisikko ja salakuljettajat, Viisikko kesälomalla, Viisikko pelastaa salaisuuden ja Viisikko ja aavejuna.
Minkä ikäinen olet? luin noita kirjoja 10 - 12 vuotiaana, jännittäviä silloin
Ei jaksa enää mitään, päästään sairaat ihmiset pilaavat toisten elämän. Sama se, ei minulla ole ketään eikä mitään menetettävääkään enää, kyllä on tunnelma lattian rajassa nytten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu siltä, että voisin juhannuksena nukkua monta päivää ja yötä. Jos jaksan, niin voisin lukea Viisikon seikkailuboksin kirjoja: Viisikko aarresaarella, Viisikon uudet seikkailut, Viisikko karkuteillä, Viisikko ja salakuljettajat, Viisikko kesälomalla, Viisikko pelastaa salaisuuden ja Viisikko ja aavejuna.
Samoin, luin näitä kirjoja lapsena ja ostin ne tässä jokin aika sitten itselleni piristykseksi. 60-70 -luvun lapsi olen.
Mulla meni vähän kätyröilleen tämä päivä. Katselin ja vastailin työsposteihin ja aloin etsimään huomisen oikeudenkäynnin papereita. No ei niitä kotona ollut. Eilenkin oli oikeus ja olin pöljänä ottanut vain ne mukaan, kun ma kävin toimistolla. Piti sitten lähteä kotoa Sörnäisiin toimistolle papereiden vuoksi. Ei kiva.
Kun kävin Vuosaaren Columbuksessa, niin siellä taisi olla paha sairauskohtaus. Toinen vaihtoehto oli sammuminen, mutta kun kävin kaupassa ja tulin samaan kohtaan uudestaan, niin järkkärit oli laittanut näköesteen ja tilanne oli rauhallisempi. Toinen puhui puhelimessa. Nainen oli edelleen maassa. Pahoinpelkään, että olisiko kuolemantapaus, sillä ambulanssa kun tuli paikalle, niin ei ollut edes pillit päällä....
Itseni ei tarvinnut tilanteeseen puuttua mitenkään, sillä kaksi järjestysmiestä oli siinä koko ajan siitä hetkestä, kun itse tilanteen havaitsin...
Tosiaan. Huomenna 3. viimeinen oikeudenkäynti ennen "lomaa"; viimeisin 30.6. Kyllä mä aina vähän lomallakin teen hommia, mutta railakkaasti vähemmän.
Kivaa lomaa kaikille, jotka jo nyt sitä viettävät. Kelit saisi vähän parantua, mutta kun ilmoille ei voi mitään, niin turha niistä valittaakaan on....
N53
En tosiaan ymmärrä 'nillitystä'. Ketju on avattu aiheella: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Ja tänne ilkeilee yksi tavalla jos toisellakin kertomatta koskaan kuulumisiaan... häiriköi ilkeilemällä, lyttäämällä yksinäisiä, kirjoittamalla sivukaupalla jotain typerää samaa litaniaa. Ja toistamalla: hyvää päivän jatkoa yms loputtomiin. Alapeukuttamalla ihan fiksuja kirjoituksia...
Miksi joku osallistuu ketjuun, mikä ei miellytä??? Miksei vain ohita?
MIKSI???
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää mitään, päästään sairaat ihmiset pilaavat toisten elämän. Sama se, ei minulla ole ketään eikä mitään menetettävääkään enää, kyllä on tunnelma lattian rajassa nytten.
Voin jakaa saman kokemuksen. Mietin tänään, että jotkut oikeasti ovat todella ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin jakaa saman kokemuksen. Mietin tänään, että jotkut oikeasti ovat todella ilkeitä ihmisiä.
Samaa mietin, iso osa ihmisistä on mukavia, hyvä niin. Sitten on nuo tyrvelöt... olen lakannut yrittämistä ymmärtää... olkoot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, luin näitä kirjoja lapsena ja ostin ne tässä jokin aika sitten itselleni piristykseksi. 60-70 -luvun lapsi olen.
Minä luin Viisikkoa myös mutta tykkäsin enemmän Kolme etsivää -kirjoista. Keräsin kirppiksiltä niitä omalle lapsellenikin.
Eri
Puoliso nimittelee piiiip eläimeksi,
pilkka tarkoituksessa,
viittaa ulkonäkööni halventavasti noin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yrittänyt kirjoittaa tänne, mutta en viitsinyt lähettää niitä kirjoituksiani, sillä tuntui liian henkilökohtaisilta asioilta. Kuulumiseni ovat aika samanlaiset kuin itselläsi. Hyvin olet osannut tiivistää ajatukseni.
Tunnelmoin myös Viisikko kirjoilla, palaa nuoruus ikä mieleen. Olen 65v. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmoin myös Viisikko kirjoilla, palaa nuoruus ikä mieleen. Olen 65v. 😄
Itse luin Tiina kirjoja ja Anna - sarjaa... :)
Olen 64,5v
Huomasin just metkan ketjun. Et joku kyssyypi, just miult, mitä kuuluupi, tännää. No miehä kerron: käin kaupoilla ystäväin kanssa, ruokaa, kirpputorrii, halpahallii ja viel poikettii terassille, mis monta tuttavaa. Lähteis sato, välilläkkii, mut nyt ompi poutaa. Pihal kukkii monenlaiset kukkapenkis ja viel luonnonkukat lisäks...
Hyvvee Juhannust kaikill, loistoketju:)
Missä muruseni on soi tännää ratios, tulliit mieleen kaik kesälaulut: Tuuli hiljaa henkäilee, Koivun oksaan korkealle, Suvivirsi, Lapsoset ketterät kotohaasta, Kalliolle, kukkulalle, Halk illan ruskon auerman...
Juhannus on meillä herttainen
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ymmärrä 'nillitystä'. Ketju on avattu aiheella: Mitä Sinulle tänään kuuluu? Ja tänne ilkeilee yksi tavalla jos toisellakin kertomatta koskaan kuulumisiaan... häiriköi ilkeilemällä, lyttäämällä yksinäisiä, kirjoittamalla sivukaupalla jotain typerää samaa litaniaa. Ja toistamalla: hyvää päivän jatkoa yms loputtomiin. Alapeukuttamalla ihan fiksuja kirjoituksia...
MIKSI???
Lakkaa sinäkin huutamasta : )
Hei päivänjatko
Onpa kiva, että olet löytänyt itsellesi sopivan ketjun, voisit toisaalta avata omankin, olisi ehkä sulle mieluisampi...
Toivottavasti olet löytänyt kyllin mukavia palapelejä...
Heipat ja hyvää jatkoa Sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI???
Lakkaa sinäkin huutamasta : )
Miksi lakkaisin? Koska ihmettelen, aina vaan. Kun en saa vastausta...
Vierailija kirjoitti:
MIKSI???
Purkaa omaa pahaa oloaan. Onhan tällaisia ihmisiä yllättävän paljon. Jotkut seuraa somessa jotain inhoamaansa julkkista ja saa itselleen jotain masokistista tyydytystä siitä. Jotkut kyttäävät ikkunasta naapureitaan ja ärsyyntyvät kaikesta, mitä naapurit tekevät. Usein syynä tällaiseen käytökseen on joko yksinäisyys eli läheisten ihmissuhteiden puuttuminen tai joku menneisyydessä koettu trauma, josta ei ole selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI???
Purkaa omaa pahaa oloaan. Onhan tällaisia ihmisiä yllättävän paljon. Jotkut seuraa somessa jotain inhoamaansa julkkista ja saa itselleen jotain masokistista tyydytystä siitä. Jotkut kyttäävät ikkunasta naapureitaan ja ärsyyntyvät kaikesta, mitä naapurit tekevät. Usein syynä tällaiseen käytökseen on joko yksinäisyys eli lähei
Joku voi olla myös kateellinen, kun toinen on omaan elämäänsä tyytyväinen.
No Elä huoli.en ole minäkään päässyt mihinkään töihin.olen liian vanha.61 vee