Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22072)

Vierailija
12101/22072 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut umpiväsynyt jo pitkään, mutta erinäisistä syistä en ole voinut jäädä sairauslomalle. Tämä asia on ahdistanut ja vaivannut paljon, ja olen ahdistuksessani yrittänyt itse pinnistellä ja räpiköidä mitenkuten parhaaksi olen ymmärtänyt. Eihän siitä apua ollut. Sitten rukoilin, kun en enää muuta keksinyt. Nyt parin viikon ajan olen sitten huomannut, että minulla on kuin onkin rakkaudentäyteinen sisäinen mielenrauha. Vaikka olen väsynyt, olen rauhallinen eikä minulla olekaan mitään hätää. Tunnen ja tiedän, että Jumala kannattelee ja hoitaa minut kuntoon. Tälläistäköhän on uudestisyntyminen? 

Oli miten oli, olen onnellinen. 

Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi mennä käymään toimistolla. Joskus aiemmin  HSL:n matkakorttiin pystyi lataamaan saldoa ihan vaan netissä, mutta ei enää. Bussipysäkki on ihan vieressä, mutta pitääkin kävellä ensin huitsin nevadaan Alepaan, jossa voi ladata korttiin saldoa. Onko tämä HSL:n mielestä joku parannus? Kai se pitää kaivaa vanha fillari naftaliinista eli ulkovarastosta ja alkaa liikkua sillä paikkoihin, jotka eivät ole kävelymatkan päässä. Menisin  taksilla, jos sitäkin kulkukeinoa eiolisi tässä maassa ryssityt. Ärrrrrrsyttää. 

No mutta on päivään kuulunut hyvääkin. Ystäväni toipuu hyvää vauhtia. Juttelin reilun tunnin verran ystäväni pojan kanssa puhelimessa. Naapurin kanssa istuttiin meidän pihalla iltakahvilla ja juteltiin. Kun olin käyttänyt koiran iltalenkillä, laitoin ruokaa ja päätin jälkkäriksi herkutella eräänlaisella pappilan hätävaralla. Nyt pitäisi vielä mennä suihkuun ja sitten peiton alle katselemaan vaikka jotain rentouttavaa true crime -sarjaa. Onneksi huomenna on perjantai. Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/22072 |
22.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt haudallasi aikoihin. Viimeksi vein yhden ruusun

Vierailija
12104/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää perjantaita, olipa kiva perjantai video , tänään se taas on. Meilläpäin hieno ilma, parasta aikaa vuodesta nyt.  🌅

Näytä aiemmat lainaukset

Huomentapäivää! Kuulin aamulla, että pankkikortit käyvät jo bussissa maksuvälineeksi. Ei siis tarvitse käydä lataamassa matkakorttia. Ihan loistava juttu.

Täällä pilvinen ja sateinen sää. Juuri nyt ei sada, mutta satavarmasti sitten, kun lähden bussipysäkille :D Se on Murphyn laki. 

Vierailija
12106/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta päivää kaikille tämän Jaakko Löytyn laulun myötä 🌼🌿

Elämä piirtyy pientareelle, kaikesta saamme kiittää,

Tienvarren niityn kukkaloisto elämän loppuun riittää.

Vierailija
12107/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläiset on ahkerana heti valoisaan aikaan. Mustikan kukissa pörräävät. Kiitos heille. Minä saan marjat sitten. Hyvä työjako.🤭

Vierailija
12108/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon itselleni mielenrauhaa ja että vihamieliset ajatukset jäisivät pois, johtuneeko ne sitten yksin olosta ja stressistä.

Vierailija
12109/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelupäivä tänään , aamupala ja lounas syöty, nyt juon kahvit.

Vierailija
12110/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi ensimmäinen päivä työttömänä kun opintolukukausi päättyi, mutta kun yritin netin kautta ilmoittautua työmarkkinatorille, niin siellä oli palvelun käyttökatkos maanantaihin asti. Meneekö minulla nyt kolme päivää hukkaan, ennen kuin voin hakea ansiosidonnaista? Ymmärsin, että en voi ilmoittaa työttömyyden alkaneen aiemmin kuin sinä päivänä kun ilmoituksen teen. Ärsyttää jos näin on. 

Vierailija
12111/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä sada mutta aikamoinen tuuli on. Järvellä vaahtopäät.

Pyöräiltiin asioille. Vein taas kassillisen kirjoja kirjaston kierrätyshyllyyn.

Lounaalla käytiin ja kaupassa.

Autoillessa surettaa katsoa avohakattuja metsiä. En ymmärrä nykytrendiä että kaikki puut kaadetaan ja metsänpohja mätästetään. Siellä ei enää voi kävellä eikä ikinä uusiudu kauniisti. Ikiajoiksi on menetetty se luonto.

Vierailija
12112/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin 💐 unohtui tuosta avohakkuujutusta.

Näytä aiemmat lainaukset

Home sweet home. Vilkaisin äsken kelloa ja se näytti 15:10. Olen pistänyt jo kauan merkille, että aika usein satun katsomaan kelloa juuri 15:10. Samoin aina hätkähdän, jos kaupassa maksaessani summa on 15,10 €. Tänään, kun menin toimistolle, mulla olikin vielä matkakortissa saldoa. 15,10 €. Myös bussipysäkeillä ja asemilla näkyy usein 15:10. Ehkä kiinnitän asiaan huomiota siksi, että mun syntympäiväni on 15.10. :D Tuleeko muille tällaista, että oma tai jonkun läheisen syntymäpäivä tai vaikka hääpäivä tai muu vastaava osuu numeroina usein eteen erilaisissa tilanteissa?

Vierailija
12114/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi lääkkeen jota en haluaisi aloittaa.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuvaikutusten takia et haluaisi vai jostain muusta syystä?

Vierailija
12116/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olisi ensimmäinen päivä työttömänä kun opintolukukausi päättyi, mutta kun yritin netin kautta ilmoittautua työmarkkinatorille, niin siellä oli palvelun käyttökatkos maanantaihin asti. Meneekö minulla nyt kolme päivää hukkaan, ennen kuin voin hakea ansiosidonnaista? Ymmärsin, että en voi ilmoittaa työttömyyden alkaneen aiemmin kuin sinä päivänä kun ilmoituksen teen. Ärsyttää jos näin on. 

Olisit voinut ottaa puhelimitse yhteyttä, mutta uskon kyllä että saat asiat korjattua maanantaina.

Vierailija
12117/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nimi valmisteella?

Vierailija
12118/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhdikasta viikonloppua kaikille!

N64

Vierailija
12119/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei vielä sada mutta aikamoinen tuuli on. Järvellä vaahtopäät.

Pyöräiltiin asioille. Vein taas kassillisen kirjoja kirjaston kierrätyshyllyyn.

Lounaalla käytiin ja kaupassa.

Autoillessa surettaa katsoa avohakattuja metsiä. En ymmärrä nykytrendiä että kaikki puut kaadetaan ja metsänpohja mätästetään. Siellä ei enää voi kävellä eikä ikinä uusiudu kauniisti. Ikiajoiksi on menetetty se luonto.

Täällä satanut koko päivän. Pääskysiä odottanut koko kevään ja nyt lopulta harmaata ja sateista taivasta vasten lensi kuusi tervapääskyä.

Ei varmaan ole nykyään muuta metsänhoitoa mukamas kuin tuo päätehakkuu. Meillekin on tullut jostain metsähallituksesta kehoitus hakatuttaa metsä, mutta emme ota kuuleviin korviinkaan. Olen tarpeeksi katsellut naapurien metsiä, kuinka rumaa jälkeä tulee, kun antavat metsäkoneiden tulla jyräämään kaiken siliäksi.

Nyt on minulta pyöräilyt jäänyt, mutta onneksi huomenna on kuivempi sää, josko sitten.

Vierailija
12120/22072 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän