Olen kotirouva, ja mieheni on diplomi-insinööri. Söpö, tarkka, järjestelmällinen ja sellainen, että kaikki pitää olla just eikä melkein.
Minä taas pidän huolen, että kotona on lämpöä, pehmeyttä ja pieniä yllätyksiä, joilla arki pysyy mielenkiintoisena. Päivät kuluvat omakotitaloa siivotessa, kokkaillessa ja välillä vähän testaillessa, miten arki oikein taipuu pienillä tempuilla. Onhan se hauskaa huomata, että kaikki ei aina mene ohjeiden mukaan. Aamulla sängyssä DI-mieheni vieressä maailma pysähtyy hetkeksi. Vielä unisina muistellaan viimeisiä matkoja. Pieni kosketus, hiljainen nauru ja tunne, että maailma on meidän, tekevät olon vahvan eroottikseksi. Meillä on kolme lasta ja neljäs hankinnassa. Ja voi kuule, sinkuille pieni vinkki: joskus kannattaa flirtata, leikkiä töissä pikkutuhmasti hieman, huomata pienet yksityiskohdat ja antaa tunnelman kasvaa. Silloin arki voi yllättää ja johdattaa juuri rikkaan DI:n luokse.
Kommentit (13)
Tämä on taas niitä jonkun DI- ja kotirouva-humpuukijuttuja. Unennäköä!
Vierailija kirjoitti:
...ja sitten heräsit.
😻
Diblom insinör on aivan valtava saalis nuorelle neitolle! Ei ole ongelm joita hän ei osaisi ratkaista olipa rakennus,korjaus,suunnittelma. Taloudellisesti huoletonta eloa ulkomaan matkoja,auto peeämvee,mersu,audi,ehkä jopa porse. Hyvää leikkeltä enempi kuin jaksaa syöä.
Miten näillä DI-miehillä on tuollaisia rahasummia
Ei hele mitä täällä joutuu taas lukemaan, heti aamusta vielä 😆😆
Vierailija kirjoitti:
Ei hele mitä täällä joutuu taas lukemaan, heti aamusta vielä 😆😆
Palstaa seuraamalla avautuu kyllä silmät suomalaisista työttömistä. Katkeria rikkaille kotiäideille ja DI-isille
Naisia näyttää kovasti panettavan, kun joku mies on DI
Koodisanat diblomi-insinööri, persu ja vihervassari saavat minut heti skippaamaan ketjun. Öööö, mieheni on DI...
Dippainssejä löytyy kyllä tuttavapiiristä, ovat ihan täyspäisiä puolisoita saaneet. Pahoittelen ap:n mielikuvitusmiehen puolesta ja ap:n pakkomieltä tuutata tätä mitätöntä aloitusta uudestaan ja uudestaan. No, olen toki itsekin yksinäinen toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisia näyttää kovasti panettavan, kun joku mies on DI
Minusta se on aika söpöä. N39
Onhan se DI-tutkinto miehellä sellainen "tehtaan takuu"