Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22068)

Vierailija
12141/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, onkin tämänpäiväinen Päivän Sana evl.fi sivulla, Joh 15:10 ...

🌼

Vierailija
12142/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käveltiin torille ja ostettiin neilikoita isän haudalle. Olipa kauniita! Ja myynnissä upeita kukkia muutenkin.

Ilma on mitä hienoin, luonto tuoksuu sateen jälkeen keväiseltä. Mukava oli kävellä.

Parvekekin tuli siivottua, nyt voi viedä pehmusteet tuoleihin ja kukatkin jo pärjännevät siellä.

Leppoisaa lauantaita kaikille💐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin parin kaverin kanssa torimme  kylätapahtumassa lähistöllä. Paljon ihmisiä, kirppismyyjiä, musiikkia, srk tarjosi makkarat, ja pullakahvit. Baarista sai ostaa vohveleita .Lapsille kasvomaalausta ja pomppulinna. Muutama kennelliiton koira silitettävänä. Ostin pienen joulukaktuksen 2e. Yhteislauluja lopuksi. Sää salli.

Vierailija
12144/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin omakustanteisesti polvien magneettikuvauksissa, kun vuosia ovat polvet olleet kipeänä. Nivelrikkoa varmasti on, mutta minkä asteista. Yritin varata lääkäriaikaa näiden polvien takia niin ohjattiin vain fysioterapiaan! Mä en pysty edes kaupassa kunnolla käymään kun polvet tulevat niin kipeäksi ja särkevät yölläkin levossa, mutta lääkärille ei pääse. Mitkään jumpat, lääkkeet, kipugeelit, polvituet tms eivät enää auta.

Onneksi on varaa käydä yksityisellä, kun en tällä hetkellä ole työterveyden piirissä. Työelämää olisi kuitenkin yli 20 vuotta vielä edessä ja todellakin haluaisin saada jalat vielä kuntoon ja päästä töihin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin omakustanteisesti polvien magneettikuvauksissa, kun vuosia ovat polvet olleet kipeänä. Nivelrikkoa varmasti on, mutta minkä asteista. Yritin varata lääkäriaikaa näiden polvien takia niin ohjattiin vain fysioterapiaan! Mä en pysty edes kaupassa kunnolla käymään kun polvet tulevat niin kipeäksi ja särkevät yölläkin levossa, mutta lääkärille ei pääse. Mitkään jumpat, lääkkeet, kipugeelit, polvituet tms eivät enää auta.

Onneksi on varaa käydä yksityisellä, kun en tällä hetkellä ole työterveyden piirissä. Työelämää olisi kuitenkin yli 20 vuotta vielä edessä ja todellakin haluaisin saada jalat vielä kuntoon ja päästä töihin. 

Otan osaa. Tiedän, millaista tuo on. Mä olin onneksi työterveyden piirissä ja sitä kautta lähti lähete ortopedian polille erikoissairaanhoitoon. Ja pääsin tekonivelleikkauksiin. Mutta kyllä sitä välillä mietti, että oispa moottorisaha, niin tekisin itselleni self made alaraaja-amputaation. 

Vierailija
12146/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivällä kävin pyöräilemässä ja tapasin "kesänaapurit" pitkästä aikaa, vaihdettiin kuulumiset.

Yhtä neulemallia olen miettinyt ja muutellut ja nyt teenkin siitä ihan jotakin muuta kuin mitä aluksi suunnittelin. Aloitin neulomisen tänään.

Leivinuunissa paistoin hirvipaistia, keitettyjen perunoiden ja vihersalaatin kanssa syötiin.  Jälkkäriksi eilen tekemääni omena-kaurapaistosta. Vähän vajutin pakastimen sisältöä.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
12147/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N64ämäĥöpsö taas

.. 

Vierailija
12148/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

N64 tämå taas outo n64!! Ei ap.

Vierailija
12149/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kissa kuoli aamulla ja harmitti nähdä oma äiti niin murtuneena, kunpa ei enempää tulisi surua niin vanhalle, kun on jo koko eletty elämä harteilla.

Vierailija
12150/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

N64 

Tåmä taas ei ap kommentti

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äidin kissa kuoli aamulla ja harmitti nähdä oma äiti niin murtuneena, kunpa ei enempää tulisi surua niin vanhalle, kun on jo koko eletty elämä harteilla.

Rakastetusta lemmikistä luopuminen on aina ihan hirveää :( Ja varsinkin, jos ikää on jo niin paljon, että uutta elämän ilostuttajaa ei enää voi ottaa. 

12153/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Rekkaudu ap N64 :) 

Tämäpä tämä !

Uusi Uljas AP

Puutarhuri
12154/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi maistuu :)

12155/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä tuli vettä reilusti, hyvin tarettiin päivällä terassikauden avajaiset. Ihanaa musiikkia, Froikkateita, Juicea yms. Porukkaa paljon ja puheensorina sen mukainen.... kirppikseltä 0 ostoa, arpajaisista 0 voittoa

Sait multa 'rukkaset' toukokuun... sisäpiirin vitsi

N64

Leppoisaa Sunnuntaita :)

Vierailija
12156/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin eilen käymään kaupungilla pubissa, olihan siellä porukkaa, mutta siitä huolimatta tunsin sielläkin itseni yksinäiseksi. 

Vierailija
12157/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doris - reissunainen kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Rekkaudu ap N64 :) 

Tämäpä tämä !

Uusi Uljas AP

Vihdoin uskalsit Doris! Hyvä sinä!

Vierailija
12158/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava Tangolaulukarsinta eilen Yle Areenassa. Pari tuntia hyvää musiikkia ja jännittävä kilpailu. Jatkoon pääsi meidänkin suosikit.

Vierailija
12159/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljalleen oppinut sanomaan, että olen 50, vaikka oudolta se tuntuu. Kauhea hyppäys henkiseati. Mietin vaan, mitä sitten kun täytän 60...

N64

12160/22068 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljalleen oppinut sanomaan, että olen 50, vaikka oudolta se tuntuu. Kauhea hyppäys henkiseati. Mietin vaan, mitä sitten kun täytän 60...

N64

Minkä ikäinen siis olet?

N64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi