Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22072)
Surullista kuuluu:
Kummipoikani sai viime kesänä vauvan. Isänsä ei kai tiedä tästä mitään. Ei ollut poikansa häissäkään. Heillä meni välit poikki, kun ero tuli äidillään ja isällään. Asuvat 30km päässä toisistaan, toivon niin, että saisivat välinsä kuntoon. Välirikko ollut yli 20 vuotta. Ajattele, jos itse olisit tietämättäsi pappa eikä mitään yhteyttä poikaan ja pojanpoikaan olisi...
Vierailija kirjoitti:
hmm.. numero voi viitata syntymävuoteenkin. ikähän muuttuu, niin on vähän hankala niminerkki.
Jos syntymävuosi niin 64 edessä pitää olla väliviiva, esim N-64
Vierailija kirjoitti:
Totta nämä kommentit ap N64 nimimerkkiä kohtaan :) Mutta: kun avasin ketjun 61 vuotiaana, en arvannut tämän kestävän vuosia ja vuosia. Toinen pointti on se, että suurin osa täällä kirjoittaa ilman mitään nimimerkkiä. Siksipä en ole rekisteröitynyt, saati muuttanut merkkiäni.
Jos sekaannukset jatkuu, harkitsen asiaa...
Nyt hörpitään ukkokullan kanssa aamukohvia ja kohta lähdetään sadesäähän kaupoille. Kyllä luonto kiittää sateesta.
Torstaiko toivoa täynnä?
N64
Ps se rekisteröityminenkään ei estänyt aiemmin väärinkäytöksiä... kuka vaan voi halutessaan allekirjoittaa tekstinsä rekisteröityneen nimellä...
Ihan ymmärrettävä N64 on ikä, tietenkin voisi laittaa N64v. Mukavaa päivän jatkoa. N65 tämän vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuuluu:
Kummipoikani sai viime kesänä vauvan. Isänsä ei kai tiedä tästä mitään. Ei ollut poikansa häissäkään. Heillä meni välit poikki, kun ero tuli äidillään ja isällään. Asuvat 30km päässä toisistaan, toivon niin, että saisivat välinsä kuntoon. Välirikko ollut yli 20 vuotta. Ajattele, jos itse olisit tietämättäsi pappa eikä mitään yhteyttä poikaan ja pojanpoikaan olisi...
Tiedän useita tällaisia tapauksia. Erossa isä on hylännut vanhat lapsensa, kun uusi rakas ei tykkää niistä. Eräskin mies on ollut pappa jo 13 vuotta, mutta ei tiedä sitä. Paljosta jää paitsi ja syynä mustasukkainen uusi puoliso.
Kävelyllä kävin tuolla metässä. Täällä on ollut koleanpuoleista keliä niin sai olla kunnon tamineet päällä. Kevät tuntuu etenevän hitaasti. Kerkeääpä kuitenkin paremmin seurata luonnon heräämistä, kun kevät ei tule humahtaen.
Näin lenkkipolun varrella risukossa lintusia, pyy kavereineen siellä rapisteli. Taisi olla kolmekin pyytä, jos heiät oikein tunnistin, mutta ei yhtään pivossa. Saatan mennä heitä huomenna taas tervehtimään.
Kävin luontaistuotekaupasta Rescue remedy -nimistä valmistetta jännittämiseen ja ahdistukseen. En tiedä onko lumevaikutusta mutta itselläni toimii! Lisäksi teen syviä hengityksiä sekä ns. perhostaputtelua rintakehään. Nämäkään eivät kyllä auta minulla valitettavasti esimerkiksi lentopelkoon, mutta sellaiseen epämääräiseen ahdistuneeseen oloon vähäsen.
Katseltiin eilen Areenasta lapsen kanssa Kalle Päätalon nuoruudesta kertovaa elokuvaa. Itse olen katsonut moneen kertaan aiemmin ja lukenutkin ison osan Iijokisarjan alkupäästä, ja historiasta kiinnostuneen kymmenvuotiaan mielestä oli jännää nähdä tuollaista lähes sadan vuoden takaista vaatimatonta maalaiselämää pohjoisen ankarissa oloissa.
Oma historiallinen suosikkielokuvani on Gladiator, se pitää kyllä katsoa yhdessä ennen kesäkuun Rooman reissua. Siellä poika pääsee itse näkemään Colosseumin sekä osallistumaan turisteille tarkoitettuun gladiaattorikouluun.
Yritän pysytellä plussalla, 🛟 kaikin keinoin. Tänään oli kevään viimeinen Asahi tunti (suomalaista terveysliikuntaa) Kesällä on mahdollisuus jopa kahteen puisto Asahiin. Tosin toinen on kovin kaukana.
Tulin kaupasta nii monta hyvää biisiä kuului radiosta:
Isac Eliot: Eiköhän se siitä (täydellinen biisi, kuten Isacin monet muut )
Ed Sheran: Azizam ( tää kolahti heti)
Maroon 5: Payphone
Näihin lisäisin
Nelli Matula: Hitaasti hautaan
Ibe: Marraskuu
Vierailija kirjoitti:
Näihin lisäisin
Isaac Elliot: Ehkä se siitä
Valmistelen viikonloppuna koittavia kirjanjulkistamisjuhliani. Olen tilannut pari kakkua ja tuulihattuja ranskalaisesta leipomosta. Itse aion tekaista minipavlovia, joihin laitan täytteeksi lemoncurdia, kermavaahtoa (paljon) ja marjoja (vadelmia, mustikoita, mansikoita). Näytti olevan jo suomalaisiakin mansikoita pienen pieniä rasioita myynnissä, harkitsen vielä raskisinko niitä ostaa.
Musertavan talven jälkeen on ihana herätä henkiin. Niin kuin luonnossakin näen uuden elämän työntyvän esiin, myös omassa elämässäni on versomassa uutta. Toivon teillekin suloista kesänodotusta ja uskoa siihen, että valo voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin lisäisin
Isaac Elliot: Ehkä se siitä
Unohtui tämä : Alex Warren: Ordinary
Hitaammin hautaan - Upea
Marraskuu - Miljoonasateen kappale loistava
Kevät (Tavaramarkkinat) on päivän biisi
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuuluu:
kyl taas Salon seudun sanomissa ihmiset ruikuttavat palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kuuluu:
Toistaa / lainaa kommentin lisäämättä omaa viestiään ???
Kiitos ,hyvää kuuluu. Oli rapsakka sade ,kun menin asioille bussilla, mutta vain pieni tihku palatessa. Taapersin 3 km kuntosalin jälkeen. Luonto on häikäisevän vihreä ja kesäinen. Lämmin oli, kun olin hyvin pukeutunut.
Hämärä ilta, paksut pilvet. Huomenissa sadetta ennustettu sitten alkaakin kai lämmetä...
Huumaava kevään tuoksu
Päivä iltaan asti kotona, ennen 18.OO lähdimme kaverin kanssa ilta aleen k -supermarkettiin, sain jotain tuotteita mutta en kalaa jota yritän saada. Sitten istuskeltiin leikkipuistossa. Kotona keitin kahvit. Kohta katon Farmi Suomen.
Silloin, kun kirjoitan palstalle kännykällä ts kommentoin jossain muualla kuin kotona, laitan tekstini loppuun "T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti vierailijana". Toki joku muukin voi kirjoittaa noin, mutta kun palaan kotiin, mä voin kyllä käydä rekkautuneena kuittaamassa, jos kommentti ei ollut mun kirjoittamani.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/