Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22068)

Vierailija
12121/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olisi ensimmäinen päivä työttömänä kun opintolukukausi päättyi, mutta kun yritin netin kautta ilmoittautua työmarkkinatorille, niin siellä oli palvelun käyttökatkos maanantaihin asti. Meneekö minulla nyt kolme päivää hukkaan, ennen kuin voin hakea ansiosidonnaista? Ymmärsin, että en voi ilmoittaa työttömyyden alkaneen aiemmin kuin sinä päivänä kun ilmoituksen teen. Ärsyttää jos näin on. 

Toivottavasti et ole vielä vuodenkin päästä työttömänä. 

Vierailija
12122/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittipalstoilla ei ole kun seksiä haluavia miehiä vaikka ovat naimisissakin, sen huomasin tänään.

Miehillä kyllä on aina se  asia  mielessä, sen vaikutelman olen saanut.Ei sieltä normaalia keskustelevaa miestä löydy. Onko muilla samoja kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12123/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauhdikasta viikonloppua kaikille!

N64

Ei ole ap N64, on joku muu !

Vierailija
12124/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauhdikasta viikonloppua kaikille!

N64

Ei ole ap N64, on joku muu !

Oiskohan nyt haukottelija 🥱 vauhdissa? Jospa hän yrittää pysytellä hereillä toivottamalla kaikille vauhdikasta viikonloppua 🙃 mutta käyttäköön omaa nimimerkkiä jos näin on.

Vierailija
12125/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito ap N64 tässä, tulin just töistä. Voi, miten naurettiin siellä. Hauska kesätyö, asiakkaatkin mukavia ja työkaverit.

Huomenna kirpputori, kesäkauden avajaiset kyläkaupalla ja elävää musiikkia terassilla... toivottavasti poutasää

Hyvää yötä ja lupsakkaa viikonloppua :)

Vierailija
12126/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittipalstoilla ei ole kun seksiä haluavia miehiä vaikka ovat naimisissakin, sen huomasin tänään.

Miehillä kyllä on aina se  asia  mielessä, sen vaikutelman olen saanut.Ei sieltä normaalia keskustelevaa miestä löydy. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kaikenlaisia löytyy. Yksi laittoi itsestään kuvan vaipoissa. En omasta mielestäni hakenut kenenkään lähihoitajaksi.

Vierailija
12127/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia löytyy. Yksi laittoi itsestään kuvan vaipoissa. En omasta mielestäni hakenut kenenkään lähihoitajaksi.

Voi hyvää päivää 😅 oikeestiko tällaista? No jo on aikoihin eletty, en muuta sano.

Vierailija
12128/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhuri: eilen kylvin monivuotiset kukat penkkiin, eipä ole lähiaikoina ainakaan yöhallaa ennustettu. Pelargoniat ja orvokit istutin isoihin patoihin, krassin taimet jätin portaille karaistumaan -> Istutan myöhemmin.

Opiskeluaikoina oli 10.6 ensimmäinen kesäkukkien istutusaika...

Vierailija
12129/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvää päivää 😅 oikeestiko tällaista? No jo on aikoihin eletty, en muuta sano.

No samaa meinasin kirjoittaa!!! Ennen vanhaan oli hyvin viattomia kirjeenvaihtoilmoituksia Maaseudun Tulevaisuudessa... en osaisi kyllä nykysomessa deittailla, saati mennä johonkin tositv-ohjemaan sinkkusaarelle tai naimisiin ihmisen kanssa, jota en olisi koskaan aiemmin tavannut... oi aikoja, oi tapoja, O tempora, O mores

Vierailija
12130/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Varsinkin jos vielä oletettavasti ihminen pystyy kävelemään vessaan, niin miksi sellainen kuva vai oliko se sellainen 'raatorehellinen deitti-ilmoitus' eli sitten joku sairaus ihmisellä, mutta voihan sen kertoa toisin tavoin.. ei näistä voi tietää.

Vierailija
12131/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhmuran Santra, päivän biisi

Vierailija
12132/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä sain tikun vasemman käden kämmeneen mitä en saa pois ja keskariin sain veitsenterävästä viiltohaavan. 

Oikean käden hauiksessa tuntuu, kuin se olisi puutunut. 

Nilkassakin tuntuu, että rampa oon.

Niskatkin jumissa.

Erittäin sateinen päivä tänään. Kehtasin käydä kaupassa, kun ei enää satanut.

Vähän yskittääkin.

Vierailija
12133/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuleeko muille tällaista, että oma tai jonkun läheisen syntymäpäivä tai vaikka hääpäivä tai muu vastaava osuu numeroina usein eteen erilaisissa tilanteissa?"

Itse oikeastaan vaan tietyllä tavalla "kavahdan" jos huomaan, että jollakin on sama syntymäpäivä, kuin minulla tai on kuollut sinä päivänä. Tai hänelle on tehnyt muistovideo, jonka julkaisupäivä on juuri se. Jotenkin se pysäyttää. En nyt muista viime kokemusta tästä, että mikä on se on ollut.

Muuten tänään ostin taimia alesta. Omenapuita ovat. Puutarhurille kysymys, että voiko ne nyt jo istuttaa vain odotanko vielä. Lajikkeet Sariola ja Huvitus.

Lajikkeista kysymys vielä jos satut tietämään niistä. Eli minulla on etsinnässä samanvärinen lajike kuin Sariola. Olisiko Moskovan omenapäärynä kyseessä, kun vanhan puun tiedän, mutta en tunnista lajia ja samanlaisen tahtoisin omaan pihaani. Eli tuollainen Sariolaa muistuttava keltapohjainen syyslajike kyseessä missä punaisia pieniä juovia. 

Vierailija
12134/22068 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen tai sitten on Sariola kuitenkin tuo etsimäni lajike.

Vierailija
12135/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, kyllä on kaikenlaista fetissiä ihmisillä, näin somessa kasvottomana kehtaavat ne ilmaista, kait niitä on ollut kautta aikojen.

Vierailija
12136/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 6 kun sade ropisi ikkunaan. 

Pitäisi siivota parveke mutta saa nähdä iskeekö laiskuus. Eipä tuossa kauaa menisi.

Mielessä on pyörinyt lapsuudesta tuttu laulu Pellollaan on maamies pikkuinen- löysinkin sen netistä. Täytyypä kuunteluttaa miehelläkin!

Hyvää viikonloppua kaikille💐

Vierailija
12137/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellen lähden kuppilaan, kirpparille yms. Kerään roskia/tölkkejä matkan varrelta. Kuuntelen lintujen tsirkutusta, ihastelen luonnon heräämistä, ketokukkia ja tarkkailen maamiehiä pelloillaan...

Maamies peltoon pehmeään kyntää, kylvää siementään... ihana kansakoululaulu, olinpa unohtanut tämän kokonaan

Tämä olkoon päivän biisi: Lapsoset ketterät kotohaasta koivusta oksat taittaa, noistapa nopsilla käsillänsä saunahan vihdat laittaa. Lauteilla saunan kotoisen taas illalla kylpy maittaa...

... jospahan säilyis äidin lapset kylmältä maailmassa

N64

Vierailija
12138/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas

Tuttu juttu nuo tietyt kellonajat tai päivämäärät. Sama tämä deja-vu ilmiö, tunne, että tämä on tapahtunut ennenkin... hämäävää, kun 'tietää' mitä toinen kohta sanoo tai mitä tulee tapahtumaan... outo nopea hetki. Onkos teillä näitä?

N64

Vierailija
12139/22068 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

N64 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas

Tuttu juttu nuo tietyt kellonajat tai päivämäärät. Sama tämä deja-vu ilmiö, tunne, että tämä on tapahtunut ennenkin... hämäävää, kun 'tietää' mitä toinen kohta sanoo tai mitä tulee tapahtumaan... outo nopea hetki. Onkos teillä näitä?

N64

On mullakin. Sitten on niitä, että ajattelee jotain ihmistä, josta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään ja ei mene kuin muutama minuutti, ja se soittaa. Aikoinaan mä näin myös vuosikausia aina silloin tällöin unta talosta. Se oli aina se sama talo. Hieman erikoinen pohjaratkaisu. Kerran sitten satuin näkemään netissä siitä talosta myynti-ilmoituksen. Talo sijaitsee pienellä paikkakunnalla, jossa en ole koskaan edes käynyt. Kysyin vielä mun vanhemmilta, olenko joskus ihan pienenä käynyt sillä paikkakunnalla. En ole. Yks nettituttuni asui ko paikkakunnalla ja kun kysyin häneltä talosta, niin on kuulemma joskus aikoinaan toiminut keuhkotautiparantolana. Siis ennen mun syntymääni. Silloin mietin, että olenkohan mä ollut edellisessä elämässä siellä joko hoitajana tai potilaana :D Mutta oli kyllä aika hätkähdyttävää, että talo, josta olin nähnyt vuosikymmeniä unta, olikin oikeasti olemassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän