Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22087)
Vierailija kirjoitti:
Pitkis, Kainuussa on komeita vaaramaisemia. Kuhmossa kamarimusiikkijuhlat.
Huonosti nukuin pitkästä aikaa. Kahden jälkeen tarkistin viisuvoittajan ja olipa helpotus kun Erika ei sijoittunut.
Ehkä olen sitten vanhanaikainen kun en ymmärrä tuota puolialastomana riekkumista. Nykyään naisen voimaantuminen
näyttää tarkoittavan itsensä esittelyä mahdollisimman paljaana. Minä miellän sen hieman toisin.
Hyvää sunnuntaita itsekullekin!
Monet naiset tosi niukissa vaatteissa! Pari miestä ilman paitaa! Laulu on sivuseikka, muu ratkaisee... en ymmärrä, miksi katsoin taas...
Se yksi juontaja oli kyl hauska tapaus
Kiitokset kaikille kertojille! On mielenkiintoista saada tietää, miten elämä soljuu eri puolilla Suomea ja muuallakin. Paljon on asioita, joista voi iloita, vaikka negatiivisyys, toisten haukkuminen ja ilkeys masentaa. Huomaan menneeni omaan kuplaani, välttelen ihmiskontakteja, vaikka toisaalta täällä kirjoittajat antavat uskoa, että inhimillisyyttä kuitenkin löytyy...
Minusta Eerika on ihan huipun oloinen tyyppi ja karismaattinen esiintyjä, mutta tuosta biisistä en ole tykännyt ollenkaan. Oikea voitti. Tykkäsin myös Ranskan ja Kreikan esityksistä. Kun valvottiin niin myös nukuttiin melkein yhteentoista koko porukka. Vasta aamukahvia tässä juon sängyssä kännykän kanssa.
Menee liian nopeasti nämä viikonlopun mökkireissut. Onneksi on kohta kesä ja saa olla täällä kaksi kuukautta putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Eerika on ihan huipun oloinen tyyppi ja karismaattinen esiintyjä, mutta tuosta biisistä en ole tykännyt ollenkaan. Oikea voitti. Tykkäsin myös Ranskan ja Kreikan esityksistä. Kun valvottiin niin myös nukuttiin melkein yhteentoista koko porukka. Vasta aamukahvia tässä juon sängyssä kännykän kanssa.
Menee liian nopeasti nämä viikonlopun mökkireissut. Onneksi on kohta kesä ja saa olla täällä kaksi kuukautta putkeen.
Mä tykkäsin kans Ranskasta. Erikan lauluääni ei kuulunut! Osaa kyllä laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Siis kyllä maalla on niin mukavaa :). Nyt ollaan isossa kaupungissa, terveysasiat hoidetaan. Mutta huomenna ajellaan maalle. Mulla on siellä kiva kesätyö, osa-aikainen. Ja pihalla on paljon ihasteltavaa kukkapenkeissä ja pensaissa. Lobeliaa kaipaan ruukkuistutuksiin. Ens viikolla meinaan jo kylvää avomaalle yksivuotiset kukat. Ehkä jotain perennoja kans. Vielä jaan dianthus deltoides kasvustoa, leviää ihanasti. Vein jo kaverillekin osan, kun sitä ihasteli.
Pitkällä pyörälenkillä käytiin. Kesken matkan piti riisua takit pois, kyllä tarkeni pitkähihaisella puserolla hyvin.
Nähtiin pääsky, joutsenia, hanhia, sisilisko, jänis. Kuultiin käen kukuntaa.
Kyllä luonto on nyt kaunis! Tuomet alkaa kukkia ja mustikka kukki jo paikoin. Ihmiset oli pihoillaan keväthommissa.
Olikin jo nälkä kun kotiuduttiin, onneksi tarvitsi vaan tehdä alkusalaatti ja lämmittää onkimiehen kalapihvit juustoperunoitten seuraksi.
Mikäpä on elellessä.
Hyvää sunnuntain jatkoa💐
Vierailija kirjoitti:
Pitkällä pyörälenkillä käytiin. Kesken matkan piti riisua takit pois, kyllä tarkeni pitkähihaisella puserolla hyvin.
Nähtiin pääsky, joutsenia, hanhia, sisilisko, jänis. Kuultiin käen kukuntaa.
Kyllä luonto on nyt kaunis! Tuomet alkaa kukkia ja mustikka kukki jo paikoin. Ihmiset oli pihoillaan keväthommissa.
Olikin jo nälkä kun kotiuduttiin, onneksi tarvitsi vaan tehdä alkusalaatti ja lämmittää onkimiehen kalapihvit juustoperunoitten seuraksi.
Mikäpä on elellessä.Hyvää sunnuntain jatkoa💐
Sun elämä tuntuu kovin seesteiseltä, viestisi ovat aina hyväntuulisia. Pyöräilette paljon.
Näitä(kin) on mukava lukea
N64
Mökillä. Silkkiuikku peseytyy rannassa, levittelee siipiään välillä, ravistelee ja sukeltaa pinnan alle. Kurkipariskunta päätti lähteä rauhallisemmalla paikalle, kun me eilen tultiin. Kovaa meteliä kyllä pitivät, motkottovat muka olleensa ensin. Kyllä me oltiin aikaisemmin , jo 1980 ollaan täällä "pesitty".
Nukuin aamulla pitkään, kun tuli myös valvottua myöhään. Illalla alkoi väsyttää jo ennekuin viisut edes alkoivat, joten tein sitten itselleni espresso macchiaton tuplana. Mulla kun kahvi vie helposti yöunet, niin nyt ei haitannut. Aamiainen sitten kissan kanssa tavallista myöhepään. Koiran kanssa on ulkoiltu ja lisäksi olen vähän maalannut. Nyt odottelen, että Wolt toimittaa mulle hampurilaisen. En muista, milloin olen viimeksi syönyt hampurilaisen. Päivän todo-listalla olkoon tänään vain tuulikaapin uuden lattianpäällysteen asentaminen ja jalkalistojen kiinnitys takaisin paikoilleen. Huomenna lupasin mennä katsomaan ystävääni sairaalaan ja tiistaina on taas viikottainen isän luona kahvittelu ja sitten se on taas tämäkin pitkä vapaa ohi. Seuraava pitkä vapaa sattaisi olla mahdollinen jo 3 viikon päästä.
Kävin aamulla pyöräilemässä ja näin tiellä pienen sisiliskon ja mustan ison toukan, en tiedä minkä perhosen toukka se oli. Lintujen konsertti kuului pitkin matkaa.
Suunnittelin uuden neulemallin, pitäisi löytää sopivaa puuvillalankaa, jotta pääsen testaamaan millainen olisi lopputulos. Tällä kertaa jotakin muuta kuin sukkia.
Samettikukkakylvöksiäni kastelin myös.
Mukavaa päivän jatkoa!
Nukuin pitkään kun katoin euroviisut loppuun. Poika lähti mummille. Naapurin ukkeli tuli lainaamaan 20e, joimme kahvit parvekkeella. Semmoista tähän asti
Lofootit, kuka on käynyt?
Upeat maisemat, kalliot, vuoripurot. Kalamajat yöpymiseen tai teltta. Vaude mikä -90 luku
Vierailija kirjoitti:
Lofootit, kuka on käynyt?
Upeat maisemat, kalliot, vuoripurot. Kalamajat yöpymiseen tai teltta. Vaude mikä -90 luku
Minä oon käynyt 5 kertaa. Ikävä sinne.
Nyt alkoi talviloma ja järven rannalla, mökillä seuraava viikko ja hyvässä seurassa. Eli hyvää kuuluu.
Ja joka yö soitan Satumaatangon...
Hyvää yötä
Ajoin kauemmas iltakävelylle pientä hiekkatietä. Alueella soita. Ensin kettu ylitti tien vasemmalta oikealle läheltä autoa. Kovaa juoksi menemään. Sitten alle kilometri siitä kulman takaa tultaessa ihmettelin mikä tiellä oikein on. Sitten tajusin, että iso sarveton hirvi seisoi tien vasemmassa laidassa. Ylitti sitten kävellen tien oikealle puolelle metsään.
Minulla on "villi luonto" kotonani, huonekasveissani. Ensin oli kilpikirvat juurakkovehkassani. Nyt otin niistä erävoiton, ei ole muutamaan päivään näkynyt. Suunnittelevat varmaan kostoa ja lymyävät mullan seassa.
Pari päivää sitten huomasin peikonlehden taimissani ripsiäisiä ja tänään näin niitä myös silkkimaijassa. Perkele sentään. Ne vasta pirulaisia ovat. Tolulla pessyt ja sumutellut kaikki.
Taidan leikata silkkimaijan alas. Kaikki lehdet pois. Olisi helpompi torjua tuholaiset, ehkä. Muutama uusi lehden tiitti jo kurkistaa mullasta, eli tekisi uudet lehdet. Olen leikannut huononnäköisiä lehtiä aiemmin jo pois.
Peikonlehdistäkin voisi ottaa uudet pistokkaat. Ovat sen verran isoja.
On tämä työlästä, mutta en haluaisi luovuttaa.
Huomenta :) Olipas kova homma saada eilen tuulikaapista vanha lattianpäällyste irroitettua. Sen verran työlästä, että sorminivelet huusi taas hoosiannaa. Nyt pinta on tasainen, mutta ajattelin tänään vielä putsata sen kunnolla. Ja sitten pitääkin antaa sen kuivua hyvin, jotta ei uuden lattianpäällysteen alle pääse kertymään hometta ja tietenkin myös siksi, että se uusi lattianpäällyste kiinnittyy hyvin. Joten uusi lattiapinta ja jalkalistojen kiinnitys siirtyy ensi viikonloppuun.
Olin ihan unohtanut, että tänään on myös taloyhtiön yhtiökokous. Siskoni antoi mulle eilen sitä varten valtakirjan. Jotenkin olin kuvitellut, että yhtiökokous onnistuu Teamsissa, mutta mitään urlia ei tossa tiedotteessa ollut. Ilmeisesti siis äänestäminen ei onnistu kuin menemällä paikan päälle. Tulee siis vähän kiire, kun menen iltapäivällä katsomaan ystävääni sairaalaan, sieltä pitää sitten kiirehtiä kotiin viemään koira ulos ja sitten taas lähteä yhtiökokoukseen. Jossain vaiheessa pitää ehtiä käydä isän luona antamassa höänen asuntonsa osalta valtakirja hänelle. Ei olla isän kanssa aina samaa mieltä asioista ja sen vuoksi en halua hänen asuntonsa osalta mitään kränää. Päättäkööön itse siitä, vaikka omistankin siitä 1/4. Siskoni omistaa siitä myös 1/4 ja aikoo tehdä saman eli antaa sen osalta isälle valtakirjan, mutta siis oman asuntonsa osalta antoi mulle.
Illalla olisi taas sytostaattipiikki ja vähän miettinyt, jos pistäisikin sen vasta huomenna aamulla.
Pitkis, Kainuussa on komeita vaaramaisemia. Kuhmossa kamarimusiikkijuhlat.
Huonosti nukuin pitkästä aikaa. Kahden jälkeen tarkistin viisuvoittajan ja olipa helpotus kun Erika ei sijoittunut.
Ehkä olen sitten vanhanaikainen kun en ymmärrä tuota puolialastomana riekkumista. Nykyään naisen voimaantuminen
näyttää tarkoittavan itsensä esittelyä mahdollisimman paljaana. Minä miellän sen hieman toisin.
Hyvää sunnuntaita itsekullekin!