Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22260)

Vierailija
10381/22260 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein hyvää, olen käymässä poikani luona ja hän on kovassa kuumeessa.

Hyvää paranemista pojallesi.

Vierailija
10382/22260 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 10376: Kulepas ääliö. En yleensä sano palstalla rumasti, mutta nyt sanon. Mulla on tätejä, setiä ja serkkuja noin 80 kpl, jos serkuistani KAKSI on PUOLIKSI romaneja, niin pidä sinä vaan turpas kiinni. Tai itseasiassa älä pidä, koska muuten sulla olisi varmaan vieläkin paskkempi elämä ja pehempi mieli, jos pitäisit. Joten mä toivon JOPA SULLE (vaikket sitä mielestäni ansaitsekaan) elämääsi kaikkea hyvää. 

Kuuleppas, jos serkkusi ovat  PUOLEKSI romaaneja, niiden isät tai äidit ovat "täysverisiä" rahtihameita tai kulmahousuja, sitä asiaa et saa kiistää, se on tosiasia!

Että pEhempi mieli, opettele kirjoittamaan, vai oletko sinäkin jotenkin vajaa?

Korjaan itse kirjoitustani sen oikoluettuani ruudulta: kuulepas. Sinulla taas jäi yksi u-kirjain vajaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/22260 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 10376: Kulepas ääliö. En yleensä sano palstalla rumasti, mutta nyt sanon. Mulla on tätejä, setiä ja serkkuja noin 80 kpl, jos serkuistani KAKSI on PUOLIKSI romaneja, niin pidä sinä vaan turpas kiinni. Tai itseasiassa älä pidä, koska muuten sulla olisi varmaan vieläkin paskkempi elämä ja pehempi mieli, jos pitäisit. Joten mä toivon JOPA SULLE (vaikket sitä mielestäni ansaitsekaan) elämääsi kaikkea hyvää. 

Kuuleppas, jos serkkusi ovat  PUOLEKSI romaaneja, niiden isät tai äidit ovat "täysverisiä" rahtihameita tai kulmahousuja, sitä asiaa et saa kiistää, se on tosiasia!

Että pEhempi mieli, opettele kirjoittamaan, vai oletko sinäkin jotenkin vajaa?

Korjaan itse kirjoitustani sen oikoluettuani ruudulta: kuulepas. Sinulla taas jäi yksi u-kirjain vajaaksi.

Vielä oikeinkirjoituksestasi tai oikeastaan sanan merkityksestä: mitä tarkoittaa paskkempi?

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10389: "Vielä oikeinkirjoituksestasi tai oikeastaan sanan merkityksestä: mitä tarkoittaa paskkempi?"

Kirjoitusvirheitä tulee, kossa kissa makoilee puoliksi sylissäni ja näppiksen päällä. Mutta "paskkempi" voisi tarkoittaa vaikka sinua. Siis enemmän paska kuin moni muu paska. Sovitaanko näin? En tiedä, mitä ongelmia sulla on pääsi sisällä tai elämässäsi, mutta toivon, että saat ne kaikki kuntoon. 

Vierailija
10385/22260 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, älä välitä tuosta pöhköstä... kiehukoon keitoksissaan yksinään

Vierailija
10386/22260 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lammas, minun pääni sisällä tai elämässäni ei ole yhtään ongelmaa, sinulla niitä tuntuu olevan! Ei ole montaa päivää kun kiilloitit sädekehääsi koskien vanhempiesi kohtelua sinua kohtaan, niin anteeksiantavainen lammas "hoiti" äitinsä hautaan, sinullahan on siihen tietoa ja taitoa, vai mitä? Mitä lääkkeitä ja millä annostuksella se onnistui, kerrohan?

Vierailija
10387/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas, minun pääni sisällä tai elämässäni ei ole yhtään ongelmaa, sinulla niitä tuntuu olevan! Ei ole montaa päivää kun kiilloitit sädekehääsi koskien vanhempiesi kohtelua sinua kohtaan, niin anteeksiantavainen lammas "hoiti" äitinsä hautaan, sinullahan on siihen tietoa ja taitoa, vai mitä? Mitä lääkkeitä ja millä annostuksella se onnistui, kerrohan?

Lammas, minä tekisin tällaisista syytöksistä rikosilmoituksen. Kuvakaappaus viestistä ja ylläpitoon ilmoitus. Ip-osoite selville.

Vierailija
10388/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin harvinaisen virkeänä hyvin nukutun yön jälkeen ja nyt vähän kännykän selaamista aamukahvin kanssa ennen kuin alan opiskelemaan. Mielessä siintää jo pääsiäisloma mökillä. Pyydämme lapselle pari päivää ylimääräistä vapaata kun miehellä on paljon pitämättömiä ylityövapaita, joten vietämme melkein viikon mökillä. Ihanaa!

Mietin jo ruokiakin pääsiäiseksi. Nyhtölammasta ainakin itsetehtyjen pitaleipien ja minttutsatsikin kanssa. Voisimme kutsua vieraitakin mökille syömään. Sitten ajattelin käydä metsästä vähän kranssimateriaaleja ja tehdä ulko-oveen ison kranssin, johon tulisi sipulikukkia mukaan. Sisälle kimppu tulppaaneista, pajunoksista ja keltaisista leikkohyasinteista, jos löydän sellaisia. 

Jo tällainen suunnittelu on minusta mukavaa ja piristää päivää. Oikein ihanaa päivää kaikille tätä ketjua lukeville! 

Vierailija
10389/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta kaikille tasapuolisesti. Katson tässä Pekan sääennustetta. Mulla tulee surku lintupoloisia, kun tulee taas kylmempää keliä. Kevät keikkuen tulevi, näinhän se on joka kevät.

Mukavaa uutta päivää 🌼

Vierailija
10390/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään suunnitelmissa aloittaa pyöräilykausi. Käymme äänestämässä ja vähän pitemmällä kaupassa.

Onneksi pyörätietkin jo putsattu hiekasta.

Mukavaa päivää kaikille💐

Vierailija
10391/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lammas, minä tekisin tällaisista syytöksistä rikosilmoituksen. Kuvakaappaus viestistä ja ylläpitoon ilmoitus. Ip-osoite selville.

Olen ylläpitoon jo ilmoittanut käytöksestään. Vastausta en nyt kerro. Varoisin puheitani/kirjoituksiani jos olisin tuo häirikkö

Eri

Vierailija
10392/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ketjuun

Aamukahvilla vasta nyt, aamu venähti, kun katsoin uutta Uskoton-sarjaa eilen ykkösellä. Sit täytin ristikkoa puoleen yöhön. Palapelille pöytää suunnittelin, olis kiva yksi tehdä ennen kesää. Imurointi kesken. Lajittelin langat ja valmiit työt eilen laatikoihin, hetken näyttää siistimmältä.

Ulkotöitä: muutama ikivanha siperianhernepensas saa kyytiä ja tehdä tilaa valkealle syreenille, onneksi se näytti talvesta selviytyneen, kukintaa odottaen :)

Rauhallista, riidatonta torstaita

N64

Vierailija
10393/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäpäs kävin katsoo Valitut elokuvan senioribio-näytöksessä. Olipas laadukas ja erittäin loistava kauhea elokuva. Äänimaailma loi miellyttävän epämiellyttävän tunnelman. 

Muuten oon tässä pahaa oloa tuntenut läpi päivän. Mä tunnen itseni mitättömäksi. Kontaktit mitä tänäänkin oli oli vain mun patistelua. Sinänsä tämä aloitus vähän lohduttaa, kun eipä kukaan kysele multa tuommoisia.

Tää leffa on minunkin listalla :)

Säästän Sodankylään, jospa reissu onnistuisi. Hiljaista on osallistumislistalla, ensi viikolla päätetään toteutuuko reissu. On 40. Juhlavuosi.

Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä :)

N64

Vierailija
10394/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Tulin Saarenmaalle maanantaina, tänään 15 astetta lämmintä. En kuitenkaan lähtenyt ulos, tein aamupäivällä ison kattilallisen jauhelihakasviskeittoa, riittää useammaksi päiväksi. Lueskelin myös tätä viestiketjua, mielenkiintoisia kuulumisia. Ja ryhdyin kutomaan sukkia liukuvärjätystä villalangasta. Mukavaa illanjatkoa kaikille.

Terveisiä Saarenmaalle, tanssitaanko siellä valssia?

Oli meidän häävalssi

Puutarhuri

Vierailija
10395/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puutarhani ohjelman juontajanaisella kauhee takapuoli ja vielä esittelee ja pyörittää sitä, ihme ettei kukaan mainitse sille siitä että vähempikin vois riittää.

Vierailija
10396/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puutarhani ohjelman juontajanaisella kauhee takapuoli ja vielä esittelee ja pyörittää sitä, ihme ettei kukaan mainitse sille siitä että vähempikin vois riittää.

On tietoinen siitä ja oikein pyörittää sitä katsojan naamaan, vaihdan kanavaa aina kun se ilmestyy.

Vierailija
10397/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, joku kyseli vanhasta kuusesta ja neulaskadosta. Muu oli viestissä ok, mutta mitään balsamia en rungolle ruiskuttaisi. En usko, että olisi hyötyä. Puu voi oikeasti olla vanha ja kärsinyt varjosta, kuivuudesta yms.

Jossei näy tuholaisia, suosittelisin tämän kituvan kuusen kaatoa, jäisi toinen kuusi kuitenkin. Jos tuholaisia -> molemmat pois. 

Luonnon puut ei kyllä kuulu puutarhurin oppimäärään, on erikseen metsurit, metsänhoitajat, arboristit...

Puutarhuri

Vierailija
10398/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko köksäope/kokki/leipuri paikalla? Tahtoisin käyttää enemmän ohra- ja ruisjauhoja sämpylätaikinassa, tuntuu että sitko katoaa sen myötä, mitä vähemmän vehnähauhoja laitan.

Onko näin?

Voisin myös pullataikinaan lisätä terveellisempiä jauhoja osan, sama ongelma

Puutarhuri

Vierailija
10399/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 400 :)

Vierailija
10400/22260 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Ikean kesämainosbiisi  (?)Valvomo: "Mikä kesä". Huippu!

14 v sitten, nostalginen  kappale. Missä olit 14 v. sitten? Vähän iloa nykyiseen maailman menoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme