Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22262)
Minua nauratti taas: Häitä pidelly, Robin
Jotenkin hyväntuulen biisi, vaikka surullinenkin
Toinen biisi päivälle: Muistivihko, Matka Maailman Ympäri-bändiltä
Parempaa, lääkkeet alkaa pureutumaan, vointi parempi ja pääsee töihin ja normi ihanaan arkeen. Puolitoista viikkoa sisällä...
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, Ikean kesämainosbiisi (?)Valvomo: "Mikä kesä". Huippu!
14 v sitten, nostalginen kappale. Missä olit 14 v. sitten? Vähän iloa nykyiseen maailman menoon.
Oli hitti vuonna 2006, sorry. Kohta 20 v. siitä.
Ärsyttää kun te vastaatte tähän pska vanhaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, Ikean kesämainosbiisi (?)Valvomo: "Mikä kesä". Huippu!
14 v sitten, nostalginen kappale. Missä olit 14 v. sitten? Vähän iloa nykyiseen maailman menoon.
Oli hitti vuonna 2006, sorry. Kohta 20 v. siitä.
Muistan hyvin. Tarttuva biisi. Vaihdoin puutarha-alalta rautakauppaan -> opettavaisia työpaikkoja molemmat
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun te vastaatte tähän pska vanhaan ketjuun.
Vastaamme, kuten sinäkin ?
Mikä mättää? Pysyisit pois, niin ei ärsyttäis :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ketju 👍💛
Ketjujen parhautta. Hauska, mukava, sosiaalinen, neuvova, jokaiselle jotakin (paitsi pöhköille häiriköille)
Viimeksi olin ulkona joulupäivänä, nyt tänään kävin äänestämässä ja samalla vähän pihalla. En onneksi kaipaa ulos. En pysty yksin liikkumaan. Nautin ikkunasta katselusta ja sateen ropinasta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olin ulkona joulupäivänä, nyt tänään kävin äänestämässä ja samalla vähän pihalla. En onneksi kaipaa ulos. En pysty yksin liikkumaan. Nautin ikkunasta katselusta ja sateen ropinasta.
Oliko helppo löytää ehdokas/ehdokkaat? Oliko ruuhkaa? Minä vielä mietin aluevaaliehdokasta, käyn sitten oikeana päivänä äänestämässä, juhlavampaa niin... ja vaalikohvit päälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko helppo löytää ehdokas/ehdokkaat? Oliko ruuhkaa? Minä vielä mietin aluevaaliehdokasta, käyn sitten oikeana päivänä äänestämässä, juhlavampaa niin... ja vaalikohvit päälle :)
Kyllä oli helppo löytää ehdokkaat, tunnen molemmat henkilökohtaisesti ja tiedän, että ovat osaavia ja uskaltavat esiintyä. Ehdokas, joka on vain hiljaa, ei ole minun ehdokkaani. Vähän oli jonoa paikallisessa Prismassa ja kahden lapun käsittely vei virkailijalta paljon aikaa. Rispektiä heille. Mulle keitti kahvit auttajani kotona vasta.
Vierailija kirjoitti:
Parempaa, lääkkeet alkaa pureutumaan, vointi parempi ja pääsee töihin ja normi ihanaan arkeen. Puolitoista viikkoa sisällä...
Hyviä kuulumisia sulla :)
Mie tykkään Käärijän San Francisco boy biisistä, menee niin jalan alle ja Käärijä on vaan niin hyvä.
Tämä on mukava jutusteluketju. Itse kukin voi kerroilla mitä on mielen päällä. Ikävästi välillä eksyy joku ankeuttaja tännekin mutta ei välitetä siitä!
Olipa mukava pyöräillä äänestämään ja kauppaan. Sinivuokot kukki jo aurinkoisella rinteellä.
Elli Haloon Gardenia on minun mieleen. Kaikki Ellin laulut ovat hyviä ja se asenne,"ei tää niin vakaa ole" , on virkistävä.
Vierailija kirjoitti:
Mie tykkään Käärijän San Francisco boy biisistä, menee niin jalan alle ja Käärijä on vaan niin hyvä.
Mä tykkään yhestä toisesta, melko uudesta. En saa nimeä, enkä sanojakaan mieleeni. Yllätys oli, että Aija Puurtinen koutsasi Käärijää ja nyt Erikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään yhestä toisesta, melko uudesta. En saa nimeä, enkä sanojakaan mieleeni. Yllätys oli, että Aija Puurtinen koutsasi Käärijää ja nyt Erikaa
Olisko Autiomaa? Tms
Sama
Tämä(kin) päivä on mennyt melkein laiskotellessa.
Aamulla kävin pyöräilemässä; nyt on jo tie sulanut pidemmältä matkalta, niin ei tarvinnut samaa matkaa ajaa useampaan kertaan.
Vastasin kummityttöni kirjeeseen, täyttelin sanaristikoita ja lueskelin lehtiä.
Leipuri / kokki paikalla. Voit käyttää ohraa, ruista, kauraa noin 1/4 jauhojen määrästä, loput vehnäjauhoa. Muuten ei tule sitkoa tarpeeksi ja sämpylät enemmänkin kovempia ja lohkeavia kuin joustavia ja ilmavia. Itse käytän kotona hiivaleipäjauhoja valkoisten vehnäjauhojen sijaan. Eli esim 6 dl nestettä (kokeile osa piimää, on muuten hyvä) parisen dl muita jauhoja (josta noin puoli dl leseitä) ja loput n 7-8 dl hiivaleipäjauhoja. Kunnon sitko vaivaamalla ja pitkät kohotukset. Kakut / pullat teen valkoisiin jauhoihin. Joskus laitan pullataikinaan pari desiä hiivaleipäjauhoja jotta olisivat vähän kuiturikkaampia mutta eihän pullien niin terveellisiä tarvi olla. Ruis ja ohra maistuvat mielestäni liikaa pullataikinassa eli niillä saa ennemmin maukkautta juurikin leipiin ja vaikka suolaseen piirakkapohjaan.
Varoitukseksi sanon, että elokuva voi aiheuttaa pahoinvointia. Käy ihan kauhuelokuvasta. Loppupuolella on yksi erittäin voimakas kohtaus.