Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22262)

Vierailija
10401/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäpäs kävin katsoo Valitut elokuvan senioribio-näytöksessä. Olipas laadukas ja erittäin loistava kauhea elokuva. Äänimaailma loi miellyttävän epämiellyttävän tunnelman. 

Muuten oon tässä pahaa oloa tuntenut läpi päivän. Mä tunnen itseni mitättömäksi. Kontaktit mitä tänäänkin oli oli vain mun patistelua. Sinänsä tämä aloitus vähän lohduttaa, kun eipä kukaan kysele multa tuommoisia.

Tää leffa on minunkin listalla :)

Säästän Sodankylään, jospa reissu onnistuisi. Hiljaista on osallistumislistalla, ensi viikolla päätetään toteutuuko reissu. On 40. Juhlavuosi.

Pitäkää peukut ja varpaat pystyssä :)

N64

Varoitukseksi sanon, että elokuva voi aiheuttaa pahoinvointia. Käy ihan kauhuelokuvasta. Loppupuolella on yksi erittäin voimakas kohtaus.

Vierailija
10402/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nauratti taas: Häitä pidelly, Robin

Jotenkin hyväntuulen biisi, vaikka surullinenkin

Toinen biisi päivälle: Muistivihko, Matka Maailman Ympäri-bändiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10403/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa, lääkkeet alkaa pureutumaan, vointi parempi ja pääsee töihin ja normi ihanaan arkeen. Puolitoista viikkoa sisällä...

Vierailija
10404/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, Ikean kesämainosbiisi  (?)Valvomo: "Mikä kesä". Huippu!

14 v sitten, nostalginen  kappale. Missä olit 14 v. sitten? Vähän iloa nykyiseen maailman menoon.

Oli hitti vuonna 2006, sorry. Kohta 20 v. siitä.

Vierailija
10405/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun te vastaatte tähän pska vanhaan ketjuun.

Vierailija
10406/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ketju 👍💛

Vierailija
10407/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, Ikean kesämainosbiisi  (?)Valvomo: "Mikä kesä". Huippu!

14 v sitten, nostalginen  kappale. Missä olit 14 v. sitten? Vähän iloa nykyiseen maailman menoon.

Oli hitti vuonna 2006, sorry. Kohta 20 v. siitä.

Muistan hyvin. Tarttuva biisi. Vaihdoin puutarha-alalta rautakauppaan -> opettavaisia työpaikkoja molemmat

Vierailija
10408/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun te vastaatte tähän pska vanhaan ketjuun.

Vastaamme, kuten sinäkin ?

Mikä mättää? Pysyisit pois, niin ei ärsyttäis :)

Vierailija
10409/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ketju 👍💛

Ketjujen parhautta. Hauska, mukava, sosiaalinen, neuvova, jokaiselle jotakin (paitsi pöhköille häiriköille)

Vierailija
10410/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olin ulkona joulupäivänä, nyt tänään kävin äänestämässä ja samalla vähän pihalla. En onneksi kaipaa ulos. En pysty yksin liikkumaan. Nautin ikkunasta katselusta ja sateen ropinasta.

Vierailija
10411/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olin ulkona joulupäivänä, nyt tänään kävin äänestämässä ja samalla vähän pihalla. En onneksi kaipaa ulos. En pysty yksin liikkumaan. Nautin ikkunasta katselusta ja sateen ropinasta.

Oliko helppo löytää ehdokas/ehdokkaat? Oliko ruuhkaa? Minä vielä mietin aluevaaliehdokasta, käyn sitten oikeana päivänä äänestämässä, juhlavampaa niin... ja vaalikohvit päälle :)

Vierailija
10412/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko helppo löytää ehdokas/ehdokkaat? Oliko ruuhkaa? Minä vielä mietin aluevaaliehdokasta, käyn sitten oikeana päivänä äänestämässä, juhlavampaa niin... ja vaalikohvit päälle :)

Kyllä oli helppo löytää ehdokkaat, tunnen molemmat henkilökohtaisesti ja tiedän, että ovat osaavia ja uskaltavat esiintyä. Ehdokas, joka on vain hiljaa, ei ole minun ehdokkaani.   Vähän oli jonoa paikallisessa Prismassa ja kahden lapun käsittely vei virkailijalta paljon aikaa. Rispektiä heille.  Mulle keitti kahvit auttajani kotona vasta.

Vierailija
10413/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempaa, lääkkeet alkaa pureutumaan, vointi parempi ja pääsee töihin ja normi ihanaan arkeen. Puolitoista viikkoa sisällä...

Hyviä kuulumisia sulla :)

Vierailija
10414/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään Käärijän San Francisco boy biisistä, menee niin jalan alle ja Käärijä on vaan niin hyvä.

Vierailija
10415/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mukava jutusteluketju. Itse kukin voi kerroilla mitä on mielen päällä. Ikävästi välillä eksyy joku ankeuttaja tännekin mutta ei välitetä siitä!

Olipa mukava pyöräillä äänestämään ja kauppaan. Sinivuokot kukki jo aurinkoisella rinteellä.

Vierailija
10416/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli Haloon Gardenia on minun mieleen. Kaikki Ellin laulut ovat hyviä ja se asenne,"ei tää niin vakaa ole" , on virkistävä.

Vierailija
10417/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie tykkään Käärijän San Francisco boy biisistä, menee niin jalan alle ja Käärijä on vaan niin hyvä.

Mä tykkään yhestä toisesta, melko uudesta. En saa nimeä, enkä sanojakaan mieleeni. Yllätys oli, että Aija Puurtinen koutsasi Käärijää ja nyt Erikaa

Vierailija
10418/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään yhestä toisesta, melko uudesta. En saa nimeä, enkä sanojakaan mieleeni. Yllätys oli, että Aija Puurtinen koutsasi Käärijää ja nyt Erikaa

Olisko Autiomaa? Tms

Sama

Vierailija
10419/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä(kin) päivä on mennyt melkein laiskotellessa.

Aamulla kävin pyöräilemässä; nyt on jo tie sulanut pidemmältä matkalta, niin ei tarvinnut samaa matkaa ajaa useampaan kertaan.

Vastasin kummityttöni kirjeeseen, täyttelin sanaristikoita ja lueskelin lehtiä.

Vierailija
10420/22262 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuri / kokki paikalla. Voit käyttää ohraa, ruista, kauraa noin 1/4 jauhojen määrästä, loput vehnäjauhoa. Muuten ei tule sitkoa tarpeeksi ja sämpylät enemmänkin kovempia ja lohkeavia kuin joustavia ja ilmavia. Itse käytän kotona hiivaleipäjauhoja valkoisten vehnäjauhojen sijaan. Eli esim 6 dl nestettä (kokeile osa piimää, on muuten hyvä) parisen dl muita jauhoja (josta noin puoli dl leseitä) ja loput n 7-8 dl hiivaleipäjauhoja. Kunnon sitko vaivaamalla ja pitkät kohotukset. Kakut / pullat teen valkoisiin jauhoihin. Joskus laitan pullataikinaan pari desiä hiivaleipäjauhoja jotta olisivat vähän kuiturikkaampia mutta eihän pullien niin terveellisiä tarvi olla. Ruis ja ohra maistuvat mielestäni liikaa pullataikinassa eli niillä saa ennemmin maukkautta juurikin leipiin ja vaikka suolaseen piirakkapohjaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä