Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22272)

Vierailija
10101/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäättekö kuunnella Merisäätä? Must on ihanan rauhoittava, muistan kuunnelleeni lapsena jo. Ne majakan nimet on mukavia. Ja sit se jäänmurtajat... Urho, Turva

Kontio, Sampo, Sisu, Zeus, Arctica...

👍

Markojuhani Rautavaara: Merisää :)

Vierailija
10102/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Syntymäpäivää Sinulle Rakkain hyvää syntymäpäivää toivotan 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelin Kettu-sisustustyynyn, kuvailin viikko sitten palannutta joutsenpariskuntaa, tulivat ihan lähelle. Ulkoilutin kissaani. 

Vierailija
10104/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että minulla alkaisi seisomaan. Olen yli 70 eikä makuuhuoneessa tapahdu enää mitään. Haluan elää kuitenkin vaimon kanssa, samoin hän minun kanssa. Lääkärin kanssa on puhuttu ja on monia tapoja kokea läheisyyttä. Semmosta kuuluu.

Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10098: "

No jopas sua koetellaan, useinhan moni epäonni seuraa toistaan... toivottavasti kylvökset voi hyvin ja työhuoneen sisustus etenee...

Peukkuja

N64
"

Kylväkset voi hyvin. Työhuone odottaa, että hoitokoiran omistaja palaa Kiinasta. Eli 2 viikon päästä. Makkari sen sijaan olisi ollut sitä susipatsasta vaille valmis. Tai no uudet patjat pitää olla paketista avaamisen jälkeen 72 tuntia ennenkuin niillä voi nukkua. Ensi yön vielä vietän olohuoneen lattialla (tai sohvalla) , mutta seuraavaksi yöksi pääsen jo omaan sänkyyni. Niin ja puuttuu sieltä vielä mustat ja viininpunaiset tekoruusut, mutta ne on olleet matkalla jo kohta kuukauden. Ties mistä Kiinan maalaiskylästä ne lopulta tulee, vaikka Suomesta ne tilasinkin. 

En jaksanut lähteä vielä kerran hakemaan pakettia. Selkää ja lonkkaa särkee taas. Jos hakisi vasta lauantaina. Just sain kannettua työpisteen yläkerrasta alakertaan, kun huomenna on taas työpäivä. Onneksi voin lopettaa huomenna jo klo 13 (menen sitten vihdoin ja viimein isälle kahville). Toivon, että voisin pitää torstain ja perjantain vapaata. Kaikki sujuu tavallistakin hitaammin, kun hoitokoira seuraa mua kuin hai laivaa :D 

Hyvä juttu kuitenkin oli, että kun olin tehnyt reklamaation siitä rikkoutuneesta susipatsaasta ja pistin meilin cc:nä myös patsaan myyneelle firmalle, niin hetki sitten soi puhelin. Siellä mies sanoi, että sulla taitaa olla suden hautajaiset siellä :D Sanoin, että juu niin valitettavasti on. Mutta tää mies sitten sanoi, että pidä hyvät hautajaiset, huomenna lähtee uusi susipatsas tulemaan. Mua oikeesti olisi harmittanut, jos lisin saanut vain rahat takaisin, kun mä halusin nimenomaan sen patsaan. Se kun on ihan täydellinen mun makkarin muuhun omituiseen sisustukseen.

Vierailija
10106/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin jo aikasemmin että pääsin keittiötöihin.Mielenterveys nousi ihan satasella.

Vierailija
10107/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin jo aikasemmin että pääsin keittiötöihin.Mielenterveys nousi ihan satasella.

Siis tosi hieno homma!

Vierailija
10108/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisteluja

Kansakoulussa piti virkata sipulipussi (en ole kenenkään, koskaan nähnyt käyttävän sellaista :) ). Väri oli jotenkin niin vaalean keltainen, että virkkauksen ja virheiden korjausten jälkeen  näytti tosi nuhruiselta. Silmukat oli ihan eri kokoisia, niin myös reiät. Kevätjuhlissa kaikkien käsityöt laitettiin esille nimien kanssa. Yksi tytöistä jäi luokalle, hänen äitinsä suuttui opelle eivätkä ottaneet tytön käsitöitä mukaansa.

... missä lieneekään minun sipulipussini :)

Minä käytän sipulipussia!

Vierailija
10109/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muisteluja

Kansakoulussa piti virkata sipulipussi (en ole kenenkään, koskaan nähnyt käyttävän sellaista :) ). Väri oli jotenkin niin vaalean keltainen, että virkkauksen ja virheiden korjausten jälkeen  näytti tosi nuhruiselta. Silmukat oli ihan eri kokoisia, niin myös reiät. Kevätjuhlissa kaikkien käsityöt laitettiin esille nimien kanssa. Yksi tytöistä jäi luokalle, hänen äitinsä suuttui opelle eivätkä ottaneet tytön käsitöitä mukaansa.

Ootko itte koulussa virkannu?

Vierailija
10110/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea olo väsymyksestä on tänään, että vähän huono olo on. Ei hirveästi päikkäritkään työpäivän jälkeen auttaneet. Makoiluksi mennyt kaikki vapaa-sika.

Huolestuttaa omat tulevaisuuden näkymät.

Vierailija
10111/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muisteluja

Ootko itte koulussa virkannu?

Ei kun ihan aikuisena. Kansakoulussa sukkien kutominen ei mennyt ihan putkeen, tai siis meni, mutta ei opettajan mielestä :( Neuloin toista sukkaa kotona, missä äiti puratti löysät silmukat heti pois ja opetti kuinka lankaa pidetään sormien välissä... Opettajan mielestä se toinen sukka oli äidin tekemä... Ei auttanut puolustautua ja seuraavan kuukauden ajan jouduin istumaan korkealla jakkaralla opettajanpöydän vieressä, hyvä kun ei joutunut "aasihattua" pitämään. En edes muista, mikä käsityö siinä istuessa valmistui, niin ketutti opettajan olettamukset... Nyt neuloessa sama käsiala kuin siinä toisessa sukassa ja hyvältä näyttää ;)

Sori, vielä toinen käsityömuisto Kotiteollisuuskoulusta: nahkatöissä oli opettajana joku paikallisen pampun hienostorouva ja työnä nahkasormikkaat. Kuka hullu ompelee itse nahkasormikkaat? No en minä ainakaan ja protestoinnista huolimatta nehän tulivat työn alle. Muistaakseni yhden ompelin kokonaan pitkin hampain, toinen jäi kesken kun lukukausi onneksi loppui ja roskis odotti "hienostohanskoja", jotka eivät edes käteen mahtuneet!

Vierailija
10112/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö nyt alkaa odottamaan että itänaapuri kävelee tänne rajan yli ja omii Suomen ittelleen niin kuin teki v. 2013 Krimille?

Ihmiset sulkee silmänsä todellisuudelta ja yrittävät elää kuplassa kuin kaikki olisi hyvin tai sitten haluavat itärajan pois.

Vierailija
10113/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Tapani Kansa. Kiitos lauluista.

Vierailija
10114/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RIP Tapani Kansa. Kiitos lauluista.

Nyt tulee muisto-ohjelma Radio-Suomessa

Vierailija
10115/22272 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Haikein mielin

Onni myötä

Vierailija
10116/22272 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevätahdistus alkanut, vaikea olo jo heti aamusta. Ois jo lehti puussa ja ruoho maassa niin helpottais.

Vierailija
10117/22272 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka te yksineläjät, kaipaatteko ihmistä jakamaan elämäänne? Kärsittekö yksinäisyydestä? 

Kyllä kaipaan ihmisiä yksineläjänä mutta en asuinkumppania kylläkään, yksi hyvä suhde riittää.

Vierailija
10118/22272 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevätahdistus alkanut, vaikea olo jo heti aamusta. Ois jo lehti puussa ja ruoho maassa niin helpottais.

Mulla on jo viikkoja ollut isossa maljakossa syreenin ja siperianhernepensaan oksia, ovat jo isolla hiirenkorvalla. Auringonpaiste + ne = kevät. Äsken ulkona multakin tuoksui ihan toukotöille, kesää kohti :)

Iloa eloon

N64

Vierailija
10119/22272 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat hallituksen leikkaukset, 200 miljoonaa: lapset, vammaiset, vanhukset

Järkyttävää! Niiltä otetaan, kellä ei ole ja ketkä huonoiten osaa pitää puoliaan... hävettää porvarihallituksen puolesta :(

Vierailija
10120/22272 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ylen säästöt, vuosikymmenet talossa olleet 50-60v ulos, ihanat kuuluttajat ulos... saiko kuka pomo kenkää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän