Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22296)

Vierailija
9821/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruiskaunokki ja päivänkakkara ovat ainoat kukat, joista tykkään. Niitä oli hääkimpussakin. Meillä ei ole sisällä mitään kukkia, ulkonakin vain luonnossa itsestään kasvavia kanervia, kieloja ja metsämansikoita.

Mun kimpussa oli valkoisia ruusuja, ruiskaunokkeja ja harsokukkaa.

Mulla violettia eustomaa, valkoisia ja lohenpunaisia ruusuja :)

Vierailija
9822/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vois jo olla kyselemättä. Kuka tän ketjun nostaa tänne. Epäkiinnostava ketju.

Huomenta ja näkemiin sitten vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9823/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioitimme korut paikallisella liikkeellä ja kultaa ostavalla  kiertävällä autolla , auto maksoi paremman hinnan, myimme ne sinne.

Vierailija
9824/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vois jo olla kyselemättä. Kuka tän ketjun nostaa tänne. Epäkiinnostava ketju.

Oivoi, vuosia pyörinyt, vakkarit tykkää. Uusiakin tulee aina.

Tätä en jaksa ymmärtää: joku näkee ketjun, mikä ei vois vähempää kiinnostaa, avaa sen ja vielä vaivautuu kommentoimaan, miksi kaikki tämä???... itse ohitan moiset ketjut hymähtäen...:)

Tiistain terveiset

N64 (ap, syyllinen ketjun avaukseen)

auratraktori herätti lumiseen aamuun

Ja vielä päivän biisi: Kiti Neuvonen Nuoruustango

Vierailija
9825/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaramarkkinat: K e v ä t

Voi sitä salmiakkien tuoksua :)

Vierailija
9826/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti menkat alkoi eilen.

Järkyttävä mahakipu.

Onneksi vapaapäivä.

Yritin syödä aamupalaa oksettaa..

Vierailija
9827/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä mahakipu.

Onneksi vapaapäivä.

Niinhän sitä sanotaan, että jos miehillä olis menkat, olis jo keksitty vaikka mitä apukeinoja ja maksuttomat tarpeet. Itsellä minipillerit lopetti menkat, kiitos ja kumarrus. Ei kipuja, ei ohivuotoja, runsaatkin oli aiemmin...

Tsemppiä :)

Vierailija
9828/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki Haloo: Maailman toisella puolen

Vierailija
9829/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin hyvän aamuhartauden, psalmista, matkalaulusta.

Hyvää tiistaipäivää kaikille.

Vierailija
9830/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa saada eilen  viime kurssin tehtävät palautettua, mutta kyllä hieman pelottaa meneekö se essee edes läpi. Monien viikkojen odotus, ennen kuin arvostellaan. Sitten eilen kävin katsomassa uuden kurssin asioita ja eipä ainakaan helpotu. Pitää jotain tutkielmaa tehdä ja valita aihe tuohon melkein heti kurssin alussa ja kaikki kurssin tehtävät liittyvät siihen. Näin ei voi miettiä pitkään minkä aiheen valitsee. Ei voi muuta sanoa, että tämä tuleva kurssi kyllä itseni näkökulmasta vaikea.

Tykkään noista aiheista, mutta samalla ei ole mukavaa jos tavallaan päädyt tilanteeseen, ettet koe tietäväsi mitään niistä jutuista, kun tehtävät tuntuvat olevan jollekin huippututkijalle suunnattuja. 

Muuten taas kävelyä eilenkin  ja tein eilen tonnikalasagnen ja kaksi kuivakakkua (taateli ja piimä) Toisen annoin äidilleni. Äidilleni parempia kuulumisia ja töissä asiat helpottavat vähitellen. Saa enemmän prosentteja. Täällä vielä melko talvista ollut ja eilenkin satoi lunta.

Vierailija
9831/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkis,

On hyvin yleistä, että vangit herättävät mielenkiintoa ja empatiaakin. Lukuisia tarinoita, miten julmimmatkin vangit saavat paljon  yhteydenottoja. Naisilta. Monet varmaan kuvittelee, että voivat 'pelastaa' tyypin tms. Rakkaushuijareihinkin lankeaa lukemattomia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin. Somessa kun kaikki tai ei mikään voi olla totta, tai jotain siltä väliltä...

Tiktokin itsemurhasivuista oli MOTissa juttua. Kun valhe toistaa itseään, siitä tulee 'uusi totuus'. Joku tohtori sanoi, että jos nyt ollaan huolissaan, miten some vaikuttaa virheellisesti nuoriin ja lapsiin, muutaman vuoden päästä virheellinen vaikuttaminen kohdistuu kaiken ikäisiin ! Tottako? Ehkä. Pelottavaako? Todellakin!

Ja Pitkis, en viittaa Sinuun viestilläni. Ihan yleisellä tasolla kirjoitan...

Vierailija
9832/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmien parhautta: luontoteemat:)

Biisi: Elämälle kiitos, sain siltä paljon

Vierailija
9833/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin uimassa jumppasin ja uin.Oli niin kivaa että jatketaan.

Vierailija
9834/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että pörssisähkö melkein ilmaista niin tein peltileipätaikinan , on nyt  paistumassa ja teenkin makaronilaatikon myös. Myöhemmin tiskikone töihin.  Nyt samalla katon La Promesan. 

Vierailija
9835/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä mahakipu.

Onneksi vapaapäivä.

Niinhän sitä sanotaan, että jos miehillä olis menkat, olis jo keksitty vaikka mitä apukeinoja ja maksuttomat tarpeet. Itsellä minipillerit lopetti menkat, kiitos ja kumarrus. Ei kipuja, ei ohivuotoja, runsaatkin oli aiemmin...

Tsemppiä :)

Nuorempana käytin minipillereitä niistä minulle tuli tiputteluvuotoa.

Hormonikierukkaa gyne on ehdottanut mutta olen pelkuri ja pelkään kipua.

Niinsen laitto on jäänyt.

Kävin tänään pitkän kävelylenkin se hiukan helpotti oloa.

Pitäisi seuraavaksi tehdä  eväät töihin huomiselle.

Syön töissä yleensä  jonkun hedelmän ja ruokaisan salaatin.

Vierailija
9836/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon tv; tä, ärtynyt olo kakenlaisesta miettimisestä.

Ketään omaisia ei ole jotka kaipaisivat minua, kukaan ei edes tekisi katoamisilmoitusta minusta jos katoaisin johonkin koska en ole kenellekkään olemassa.

En tiedä miten kauan jaksan. N61v

Vierailija
9837/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon tv; tä, ärtynyt olo kakenlaisesta miettimisestä.

Ketään omaisia ei ole jotka kaipaisivat minua, kukaan ei edes tekisi katoamisilmoitusta minusta jos katoaisin johonkin koska en ole kenellekkään olemassa.

En tiedä miten kauan jaksan. N61v

Sulla oli kerran kirjoituksesi mukaan valoisampaa, parempi olo. Mikä silloin oli toisin, mikä toi iloa elämääsi?

Vierailija
9838/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo töissä, että tv:n äärellä vietän lippupäivän ja tässä sohvalla olen. Pizzaa tulossa uunista aivan kohta. Kuvittelin, että olisin mennyt huomenna elokuvateatteriin katsomaan Becoming Led Zeppelinin, mutta enpä menekään. Koti se vaan vetää puoleensa.

Vierailija
9839/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin jo töissä, että tv:n äärellä vietän lippupäivän ja tässä sohvalla olen. Pizzaa tulossa uunista aivan kohta. Kuvittelin, että olisin mennyt huomenna elokuvateatteriin katsomaan Becoming Led Zeppelinin, mutta enpä menekään. Koti se vaan vetää puoleensa.

Home sweet home :)

Vierailija
9840/22296 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin uimassa jumppasin ja uin.Oli niin kivaa että jatketaan.

Oliko ruuhkaa altaassa? Minä toivon mukaan pääsen huomenna hyvän ystäväni kanssa vesijuoksuun.