Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22296)
Katselin Ukrainan presidentistä tehtyä dokkaria. Oli kyllä vaikuttava. Kyllä pitää kädet ristiin laittaa, että Suomi säästyisi sodalta. Väkisinkin tulee mieleen kaikki ne uhraukset, jotka sota vaatii. Se tuntuu inhimillisesti ajateltuna kestämättömältä.
Mitä sulle kuuluu
Kiitoksia hyvää
Juostaan pois, juostaan pois.
Minuakin ärsyttää nuo ruokalistat, onneks kohta tämäkin päivä ohi ja jaksoin senkin vielä elää yksikseni. N61v
Vierailija kirjoitti:
Katon tv; tä, ärtynyt olo kakenlaisesta miettimisestä.
Ketään omaisia ei ole jotka kaipaisivat minua, kukaan ei edes tekisi katoamisilmoitusta minusta jos katoaisin johonkin koska en ole kenellekkään olemassa.
En tiedä miten kauan jaksan. N61v
Eihän se sinua haittaa silloin, jos olet kadonnut, kuollut, vaikka sinusta ei tehdä katoamisilmoitusta. Tuo on turha murhe!
Ai, kun sattuu mahaan nyt. Tuli syötyä liikaa. Tämä on jo kolmas kerta, kun yritän katsoa The Electric State leffan nukahtamatta.
Joku silloin kysyi, että saanko nukuttua niin ei todellakaan sen suhteen ongelmaa, vaan päin vastoin. Miten mä pysyisin hereillä, kun katson elokuvaa?
Mä aloitin jo neljältä katsoo tätä leffaa, mutta pausettelen ja pausettelen, kun keskittyminen herpaantuu ja menee makoiluksi.
Ei huolia nyt, mutta ei mukavakaan olo ole. Vieläpä kuuluu sirityskin kotonani.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää nuo ruokalistat, onneks kohta tämäkin päivä ohi ja jaksoin senkin vielä elää yksikseni. N61v
Ruokalistat? En tiedä mistä kirjoitat, aika harvoinhan täällä ruoasta kirjoitellaan... ottaisin kyllä mielelläni vinkkejä perus kotiruokiin :)
Jopas täällä on taas sähäkkä meno päällä. Nyt piiiiiiiiiiiis, hyvä kuoma! Täällä ei määräillä muita. Jokainen kirjoittaa, mitä itse haluaa, toisia kunnioittaen.
Tunne oma arvosi, anna arvo toisellekin.
Vierailija kirjoitti:
Johan jollakin on ankeaa, kun pitää tulla osoittaa mieltään ketjuun, josta monet pitää.
Moneenkohan kertaan sekin pitää sanoa, että ap on sanonut tämän olevan mukava kirjeenvaihtoketju. Onko mahdotonta ymmärtää mukavan päälle? Koittaisitte te trollitkin olla mukavia niin mukavampi olo teillekin tulisi.
Mikä watun "kirjeenvaihtoketju"??? Oletko edes lukenut aloitusta ja ymmärtänyt lukemaasi??? Näköjään et !
Mitä Sinulle TÄNÄÄN kuuluu? Koitapa ymmärtää vihdoin ja viimein mitä tuossa lukee!
Trolliksi haukkuminen tekee oman olosi mukavammaksi? Minun aloituksen mukaisia viestejäni on paheksuttu, alapeukutettu, en ole trolli vaan keskustelusta poispotkittu (ainakin yritetty) kun olen yrittänyt viestiä aloituksen aiheen ymmärtäen. Tuntuu, että kaikki "ohikirjoitukset" ansaitsevat yläpeukun, kun taas minun aiheen mukaiset tyrmätään heti alapeukuilla.
Pitäkää tunkkinne, tai sitten ette, jatkan tarkkailua...
Tahtoisin olla kuin päivänsäde
heijastaa hiljaa ihmisen luo
pientä valoa, iloa, toivoa
hivenen lempeää lämpöä tuo
Tahtoisin olla kuin kevättuuli
puhaltaa kivut ja murheet pois.
Liiat taakat mukana tuulen
kulkea kauas, kauas vois.
Tahtoisin olla kuin laululintu
herkimmät laulut helkäyttää
uskon ja toivon, ilon, riemun
kaikille laululla saavuttaa
Tahtoisin olla vain ihminen pieni
omalla paikalla tehtävässäin
lempeyttä jakaisin ihmisten mieliin
ja rakkauden kielellä puhuisin vain
Tahtoisin olla maailmaan ääni
muistuttaa voimasta hyvyyden
Jokainen, minä ja rakkaimpani
osaltaan tekisi osansa sen
Pienistä puroista kasvaisi virta
suureksi vaihtuisi voima sen
Hyvyyden kieli on rauhansilta
kun kaikki sen ottaisi oppaakseen
50+ Mummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokalistat? En tiedä mistä kirjoitat, aika harvoinhan täällä ruoasta kirjoitellaan... ottaisin kyllä mielelläni vinkkejä perus kotiruokiin :)
Ai harvoin ruuasta kirjoitellaan? Et sitten taida osaa lukea? Tänään tein sitä ja tätä, leivoin sitä ja tätä, tänään syömme /syötiin sitä ja tätä, ostimme kaupasta sitä ja tätä...
Vierailija kirjoitti:
Jopas täällä on taas sähäkkä meno päällä. Nyt piiiiiiiiiiiis, hyvä kuoma! Täällä ei määräillä muita. Jokainen kirjoittaa, mitä itse haluaa, toisia kunnioittaen.
Tunne oma arvosi, anna arvo toisellekin.
Täällä ei määräillä muita? Ei muut kuin N64!
Ja todellakin tunnen oman arvoni, siksi en kunnioita päällepäsmäriä, joka yrittää talloa arvoani!
Oletteko todella noin sokeita, ettette näe Vauva-Karenin käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai harvoin ruuasta kirjoitellaan? Et sitten taida osaa lukea? Tänään tein sitä ja tätä, leivoin sitä ja tätä, tänään syömme /syötiin sitä ja tätä, ostimme kaupasta sitä ja tätä...
No samoja kuulumisiahan nekin ruokajutut on, elokuvissa, lenkillä, mökillä käynnit, pihatyöt, halonhakkuut, musiikin kuuntelut, muistelut...
Vierailija kirjoitti:
Ai, kun sattuu mahaan nyt. Tuli syötyä liikaa. Tämä on jo kolmas kerta, kun yritän katsoa The Electric State leffan nukahtamatta.
Joku silloin kysyi, että saanko nukuttua niin ei todellakaan sen suhteen ongelmaa, vaan päin vastoin. Miten mä pysyisin hereillä, kun katson elokuvaa?
Mä aloitin jo neljältä katsoo tätä leffaa, mutta pausettelen ja pausettelen, kun keskittyminen herpaantuu ja menee makoiluksi.
Ei huolia nyt, mutta ei mukavakaan olo ole. Vieläpä kuuluu sirityskin kotonani.
No, sinä ainakin kirjoitat, mitä tänään kuuluu. Kelpaakohan tämä henkilölle, joka arvostelee ketjun kirjoittajia? 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan jollakin on ankeaa, kun pitää tulla osoittaa mieltään ketjuun, josta monet pitää.
Moneenkohan kertaan sekin pitää sanoa, että ap on sanonut tämän olevan mukava kirjeenvaihtoketju. Onko mahdotonta ymmärtää mukavan päälle? Koittaisitte te trollitkin olla mukavia niin mukavampi olo teillekin tulisi.
Mikä watun "kirjeenvaihtoketju"??? Oletko edes lukenut aloitusta ja ymmärtänyt lukemaasi??? Näköjään et !
Mitä Sinulle TÄNÄÄN kuuluu? Koitapa ymmärtää vihdoin ja viimein mitä tuossa lukee!
Trolliksi haukkuminen tekee oman olosi mukavammaksi? Minun aloituksen mukaisia viestejäni on paheksuttu, alapeukutettu, en ole trolli vaan keskustelusta poispotkittu (ainakin yritetty) kun olen yrittänyt viestiä aloituksen aiheen ymmärtäen. Tuntuu, että kaikki "ohikirjoitukset" ansaitsevat yläpeukun, kun taas minun aiheen mukaiset tyrmätään h
Kunnoittamattomat viestit leimaavat itseään trolliksi. Osaan lukea, mutta sinä et näköjään aloitusta pidemmälle. Täällä ollaan käyty keskustelua minkälaiseksi ketjuksi tätä halutaan. Tunnen sympatiaa kohtaasi, kun olet tullut lytätyksi, sillä itsekin olen kokenut samaa. Jos kirjoittelisit suotuisasti niin helpommin suakin kohtaan oltaisiin ymmärtäväisiä. Sanontakin on: Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolliksi haukkuminen tekee oman olosi mukavammaksi? Minun aloituksen mukaisia viestejäni on paheksuttu, alapeukutettu, en ole trolli vaan keskustelusta poispotkittu (ainakin yritetty) kun olen yrittänyt viestiä aloituksen aiheen ymmärtäen. Tuntuu, että kaikki "ohikirjoitukset" ansaitsevat yläp
Tämän ketjun lainaussysteemi on paskaa.
Olet siis tullut kohdelluksi samoin. Tuskin olet kiitollinen lyttäyksstä, no en en minäkään! Viestisi todistaa, etten ole ainoa, jota lytätäään joko N64 tai muiden taholta. Kaikki yrittävät todistella, että tämä on "hyvän mielen ketju, johon KAIKKI OVAT TERVETULLEITA" Todellakaan KAIKKI EIVÄT OLE TERVETULLEITA, vain ainoastaan ne, jotka ovat samaa mieltä "vauva-Karenin" ja hänen faniensa kanssa.
Ja jos ette tiedä mitä "Karen" tarkoittaa, kehoitan guuglettamaan!
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin olla kuin päivänsäde
heijastaa hiljaa ihmisen luo
pientä valoa, iloa, toivoa
hivenen lempeää lämpöä tuo
Tahtoisin olla kuin kevättuuli
puhaltaa kivut ja murheet pois.
Liiat taakat mukana tuulen
kulkea kauas, kauas vois.
Tahtoisin olla kuin laululintu
herkimmät laulut helkäyttää
uskon ja toivon, ilon, riemun
kaikille laululla saavuttaa
Tahtoisin olla vain ihminen pieni
omalla paikalla tehtävässäin
lempeyttä jakaisin ihmisten mieliin
ja rakkauden kielellä puhuisin vain
Tahtoisin olla maailmaan ääni
muistuttaa voimasta hyvyyden
Jokainen, minä ja rakkaimpani
osaltaan tekisi osansa sen
Pienistä puroista kasvaisi virta
suureksi vaihtuisi
<3 <3 <3
Minua on ahdistanut se tietoisuus, että pari liian paljon valtaa omaavaa hullua yrittää päättää maailman tilanteesta keskenään.
Kaipa kohta nuo eräät viestini saavat lähteä ja pyysin ne poistamaan, kun ymmärrän että välillä kirjoitan liikaa. Tämä viittauksena tuohon aiempaan sivuun. Se vaan se juttu, kun en voi puhua mistään asioistani tai mielenkiinnonkohteistani kenenkään kanssa. Tai jakaa kokemuksia, ajatuksia tai muistoja. Ei se korvaa kaikkea jos ainoa läheisempi ihminen elämässäni en se jonka kanssa puhutaan häntä kiinnostavista jutuista tai hänen päivänsä tapahtumista. Minä sitten johonkin väliin yritän jotain kertoa. Se kaikki on yksi syy kirjoittaa tänne. Enhän minäkään täällä palstalla oleilisi muuten näin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minua on ahdistanut se tietoisuus, että pari liian paljon valtaa omaavaa hullua yrittää päättää maailman tilanteesta keskenään.
Ja kun maailman poliittinen tilanne on hyvin epävakaa ja huolestuttava, niin ihmetyttää, miten jonkun ihmisen elämän suurin ahdistus tuntuu olevan kiinni vauva-palstan ihmisistä. Hieman suhteellisuudentajua, hei! Jospa alat elää ihan oikeata elämää ja lopetat turhan keuhkoamisen täällä. Ihan vain vinkkinä. Uskon että saat sillä tavalla onnellisemman elämän.
Kuulostaa siltä, että olisit terapian tarpeessa, mitä sinulle lämpimästi suosittelen. Paha olo kun kumpuaa sisältäsi, ei itsesi ulkopuolelta. Kaikkea hyvää!