Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22298)

Vierailija
9801/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvista joku kirjoitti, että lähetti kuvansa kirjekamulle ja tämä ei ikinä lähettänyt omaansa. Tietysti kurjaa ja ehkä epäilyttävää. Mietin vaan olisiko minustakaan siihen. En tykkää olla edes kuvattavana. Koirani kanssa on varmaan puolet kuvistani otettu lapsuuden jälkeen. Samalla on pidä ulkonäöstäni muutenkaan. Monesti mietin, että olkoon ja näytän miltä näytän. Silti en tule ikinä pitämään tietyistä piirteistäni. Samalla ei kai saisi olla kiittämätön, mutta eihän se aina ole kivaa katsoa juuri tätä tyyppiä peilistä :)

Ja voin omasta puolestani sanoa, etten haluaisi omasta kuvastani palapeliä. Olisi ahdistavaa koota sitä ja etsiä missä se kamala pala esim leuastani on. Kauhea ajatellakin. Toisaalta hyvä juttu, että moni pitää itsestään ja se on ihan ok. Itse haluaisin palapelini liittyvän johonkin ihan muuhun. Mieluiten luontoon ja kauniisiin maisemiin. 

Vierailija
9802/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikukista ja puista vielä. Itse tykkään kieloista paljon. Ehkäpä lempikukkani. Syreenit kivoja ja tuomet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskaunokki ja päivänkakkara ovat ainoat kukat, joista tykkään. Niitä oli hääkimpussakin. Meillä ei ole sisällä mitään kukkia, ulkonakin vain luonnossa itsestään kasvavia kanervia, kieloja ja metsämansikoita.

Vierailija
9804/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää, katselin juuri animea.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempikukista ja puista vielä. Itse tykkään kieloista paljon. Ehkäpä lempikukkani. Syreenit kivoja ja tuomet. 

Myös mun lempikukkani on kielo. Asun paikassa, jossa on kieloja tosi paljon. Toukokuu kun tulee, alueella on ihan huumaava tuoksu. Silloin on entistäkin mukavampaa käydä koiran kanssa ulkona eikä ole mitään kiirettä kotiin. 

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruiskaunokki ja päivänkakkara ovat ainoat kukat, joista tykkään. Niitä oli hääkimpussakin. Meillä ei ole sisällä mitään kukkia, ulkonakin vain luonnossa itsestään kasvavia kanervia, kieloja ja metsämansikoita.

Mulla ei ollut yli kymmeneen vuoteen lainkaan leikkokukkia. Syynä toinen kissani, jolla oli suorastaan pakkomielle kaikkiin sellaisiin astioihin, joissa saattaisi olla vettä. Kukkamaljakot, juomalasit, kastelukannut, ämpärit...ihan kaikki sen piti kaataa. Vasta nyt vuoden päivät - Luna siis kuoli muutama vuosi sitten . olen ostanut taas leikkokukkia. Yllättäen Pirkan ja K-Menun neilikat on olleet tosi kestäviä. Kestävät maljakossa hyvin 3-4 viikkoa.

Vierailija
9807/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Imurointia, kirppiskierros, hampparilla käynti, Rapfaijan tapaaminen, herkkujen ostoa, vanhemmilleni ja isovanhempieni luona myös kävin. 

Tylsä kotipäivä ei olisi käynyt päinsä tälläisenä päivänä. Sain tänään festarilipunkin. Kiva sää ulkona, mutta kovaa puuskittaista tuulta on. Illalla pitää katsoa Netflix uutuus eli The Electric State. 

Pihvi homma -kappaletta soimaan, kun pari pihviäkin tuli syötyä lohkoperunoiden kanssa. Päikkärit voisi tehdä terää nyt.

Saatko yöllä nukuttua jos nukut päikkärit?

Saan nukuttua, kun itselläni on paremmat kuin hyvät unenlahjat. Mä en näköjään ole tervetullut tähänkään ketjuun, kun jokaiseen viestiini on tullut alanuolta. Eilen en kerennyt

Ettehän piittaa :)

Vierailija
9808/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava päivä viinitellen kaverin kanssa, hänen hiuksista tuli hyvännäköiset , värjäsin ja leikkasin. Nyt katon tv ennenkun menen nukkumaan.

Vierailija
9809/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin tänään kultakelloni autossa, jossa ostettiin kultaa. Sain kellon työnantajalta 1996 ja kello oli laatikossa 28v. Vuosi sitten vaihdoin hihnan uuteen. Tänään kävin kokeilemassa mitä kellosta maksetaan. Sain 415€, ei paha. Ajattelin ostaa uuden kellon, mutta otin laatikosta rannekellon, jonka ostin Israelista 2012. Näin pääsi käymään.

Vierailija
9810/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullasta saa kyllä hyvin. Myin paikalliseen koruliikkeeseen muutaman ihan ohuen kaulaketjun ja joutilaita sormuksia ja korviksia. Sain 165:-

Vierailija
9811/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikille

Sä jäit laiturille seisomaan kun

Poltin sillat, mä en oo enää sun...

Miriam Bryant

Vierailija
9812/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin eilen kaksi ihanaa pikkukukkaista narsissia, vielä en rohjennut ulos jättää, vaikka kestääkin muutamia pakkasasteita

Muisteluja: lapsena kukkapenkissä oli tuoksuvaa Actaea-narsissia, vaalea kermanvärinen, oranssi keskus ilman torvea. Ne oli ihania, kauniita. Lajike taantui ja oli kauan pois myynnistä, kunnes palasi valikoimaan.

Tuo actaea-narsissi, runoilijanarsissi on ihana. Näitä voi vanhoissa puutarhoissa vielä löytyä. Ties kuinka kauan ovat isoisäni isän kotipaikan pihalla kukkineet..

Luonnonvaraisista kukista ehdoton suosikkini on kurjenkello. Näitä oli joskus runsaastikin tien reunoilla. Mikä lie, kun ovat vähentyneet.

Nyt kuuluu sitä, että kukista muistelut herätti suunnittelemaan kevät kylvöjä.

Vierailija
9813/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itse onko ok myydä johonkin liikkeeseen isovanhempieni kultaiset vihkisormukset vai kihlasormuksetko ne ovat. Jotenkin tuntuu silti ikävältä myydä ne. Toisaalta uskon etteivät he vastustaisi sitä. Samoin omien vanhempieni sormukset voisi ainakin äitini puolesta myydä. Eivät käytä niitä ja isäni sormus viottunut. Sitten olisi jo neljä myytävää sormusta. 

Vierailija
9814/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen siis isovanhempani jo täältä lähteneitä. Jäi se mainitsematta. He kyllä käyttivät sormuksiaan joka päivä. 

Vierailija
9815/22298 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun katsoin Veljeni Leijonamielen niin tänään ostin Eemelin uudet metkut elokuvan. Veljeni Leijonamielen aloitusnöyttö oli niin sydäntälämmittävä, kun Astrid Lindgrenin satuhahmoja oltiin sommiteltu nätisti ruutuun.

Amistad elokuvankin ostin siihen kylkeen.

Kiva päivä ollut jopa töissäkin.

Vierailija
9816/22298 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kauniita ja kukkivat vain lyhyen aikaa. Tuoksukin on ihana.

Vierailija
9817/22298 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tää taas.

Vierailija
9818/22298 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää miten Trumpin ja Putinin keskustelu tänään menee ja tuleeko milloin rauha.

Vierailija
9819/22298 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kimpussa oli valkoisia ruusuja, ruiskaunokkeja ja harsokukkaa.

Vierailija
9820/22298 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vois jo olla kyselemättä. Kuka tän ketjun nostaa tänne. Epäkiinnostava ketju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän