Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22649)

Vierailija
8061/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla katsoin Matka Intiaan, olikin aika hyvä. Nukkumaan pääsin vasta puolenyön jälkeen.

Vähän lunta sadellut, ei vielä tarvi kolaamaan mennä. Katsoin Areenasta Antiikkikaksintaistelun ja Tanskalaisen maajussin. Siitä onneksi tulee uusia jaksoja.

Hyvä kun muutkin täällä huolestuneet Pitkästikirjoittajan elämästä. Jospa pystyisit jotenkin henkisesti irrottautumaan liiasta äitisi huolehtimisesta?

Ehkä äitikin havahtuisi siihen että liikaa kuormittaa sinua kun alkaisit pitää puoliasi. No se siitä, älä loukkaannu!

Hyvää sunnuntaita kaikille💐

Vierailija
8062/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla katsoin Matka Intiaan, olikin aika hyvä. Nukkumaan pääsin vasta puolenyön jälkeen.

Vähän lunta sadellut, ei vielä tarvi kolaamaan mennä. Katsoin Areenasta Antiikkikaksintaistelun ja Tanskalaisen maajussin. Siitä onneksi tulee uusia jaksoja.

Hyvä kun muutkin täällä huolestuneet Pitkästikirjoittajan elämästä. Jospa pystyisit jotenkin henkisesti irrottautumaan liiasta äitisi huolehtimisesta?

Ehkä äitikin havahtuisi siihen että liikaa kuormittaa sinua kun alkaisit pitää puoliasi. No se siitä, älä loukkaannu!

Tänäisiin kuulumisiin: Sulevi Peltolaa muistellaan ykkösellä, tulee pätkä Kotikatuakin. Lunta sataa, ei kolaamista. Rappujen harjaus kyllä.

Rattoisaa lepopäivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8063/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nähdä onko flunssa iskemässä, nenä vuotaa siihen malliin. Toivottavasti ei, ensi viikolla tarkoitus käydä vanhaa äitiä katsomassa hoivakodissa. Siinä menee koko päivä kun on kaukana.

Pitää ottaa torjuntakombinaatio: hunajaa, tyrnimehua ja konjakkia.

💐

Vierailija
8064/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäisiin kuulumisiin: Sulevi Peltolaa muistellaan ykkösellä, tulee pätkä Kotikatuakin. Lunta sataa, ei kolaamista. Rappujen harjaus kyllä.

Rattoisaa lepopäivää

Ai niin, piti kehaista tuota Tanskalainen maajussi-ohjelmaa. Ihan rauhoittava, puuhakas katsottava...

Vierailija
8065/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista pohjoismaista tulee mukavia ohjelmia, Suomessa ei oikein osata.

Pöyristyttävää että joku Sinkut paljaana on Ylen ohjelma ja sitten karsii järkeviä asiaohjelmia.

En ole kyllä tuota katsonut, mainostraileri aiheuttaa jo myötähäpeää.

Vierailija
8066/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kullukkani hiihtää, minä silitän lakanoita. Mankelikin meillä on ollut, mutta uutta ei rikki menneen tilalle enää hankittu, silitän mielelläni lakanatkin. Meditatiivista. Tykkään kyllä kaikista muista kotitöistä, paitsi  ruuan laittoa inhoan.

Vierailija
8067/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kullukkani hiihtää, minä silitän lakanoita. Mankelikin meillä on ollut, mutta uutta ei rikki menneen tilalle enää hankittu, silitän mielelläni lakanatkin. Meditatiivista. Tykkään kyllä kaikista muista kotitöistä, paitsi  ruuan laittoa inhoan.

Oivoi, tuu meille silittämään ja siivoomaan, mä voin tulla teille laittaan ruokaa ja leipomaan: win-win... :) kai sulle käy perus kotiruoka ja kanelipullat + sämpylät...

Muisto-osasto: isin kuoltua olin lomalla ja paljon lapsuuskodissani. Äiti oli ruokaleposilla, minä silitin isin nenäliinoja joka lapselle hautajaisiin. Se tunnelma, radiosta merisää, kellon tikitys, kodin hirsiseinät, puhtaan pyykin tuoksu... isi lähti, ikävä jäi

Vierailija
8068/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista pohjoismaista tulee mukavia ohjelmia, Suomessa ei oikein osata.

Pöyristyttävää että joku Sinkut paljaana on Ylen ohjelma ja sitten karsii järkeviä asiaohjelmia.

En ole kyllä tuota katsonut, mainostraileri aiheuttaa jo myötähäpeää.

Sama. Joskus ällistelen, ettei  v o i tulla yleltä tuommoista... mainoksen nähnyt

Vierailija
8069/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, tuu meille silittämään ja siivoomaan, mä voin tulla teille laittaan ruokaa ja leipomaan: win-win... :) kai sulle käy perus kotiruoka ja kanelipullat + sämpylät...

Muisto-osasto: isin kuoltua olin lomalla ja paljon lapsuuskodissani. Äiti oli ruokaleposilla, minä silitin isin nenäliinoja joka lapselle hautajaisiin. Se tunnelma, radiosta merisää, kellon tikitys, kodin hirsiseinät, puhtaan pyykin tuoksu... isi lähti, ikävä jäi

Voi, me oltais hyvä tiimi! Kotiruoka on parasta ja pullat ja sämpylät, nam!

Vierailija
8070/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä onko flunssa iskemässä, nenä vuotaa siihen malliin. Toivottavasti ei, ensi viikolla tarkoitus käydä vanhaa äitiä katsomassa hoivakodissa. Siinä menee koko päivä kun on kaukana.

Pitää ottaa torjuntakombinaatio: hunajaa, tyrnimehua ja konjakkia.

💐

Valkosipulia ja inkivääriä vielä, toivottavasti ei tauti pahene

(näin sitä kuulumisia vaihdellaan:))

Vierailija
8071/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, me oltais hyvä tiimi! Kotiruoka on parasta ja pullat ja sämpylät, nam!

Niinpä. Yks kiireinen työkaveri kertoi kerran, että puoliso oli sanonut: Tahtoisin sellaisen vaimon, joka silittää... työkaveri vastasi hälle: Niin minäkin :)

Vierailija
8072/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain viikonloppu hujahti melkein sisätiloissa, pientä ulkoilmapyrähdystä lukuunottamatta. Onneksi edes kuntopyörällä muutaman kilometrin poljin.

Kun se tuo neulomishomma vie aina mukanaan... ensin suunnittelu ja sitten itse neulominen.  Taas on tekeillä sukat, tällä kertaa miesten. On niin mukava nähdä miltä ne näyttää valmiina, niin siksi valmistuvat nopeasti.

Eilen tein suppilovahvero-kinkkupizzaa, sitä riittää vielä tällekin päivälle.  Huomenna sitten kalaruoan vuoro.

Mukavaa sunnuntain jatkoa!

Vierailija
8073/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani katsovat Murha Paratiisissa sarjaa ja itse menen alakertaan katsomaan Päättymätön tarina -elokuvaa. Laskiaispullia me kaikki syödään.

Tämän lisäksi kauppareissun tein pyörällä, että tässä koko päiväni tähän hetkeen saakka on. 

Vierailija
8074/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että pysyn vanhetessani elämässä enemmän kiinni kuin tähän ketjuun kirjoittavat. Päivästä toiseen samat, käsittämättömän tylsät kuulumiset. Ehkä he ovat sitten niin vähän saaneet, että tämä on heille antoisaa elämää ja keskustelua. Eivät muusta tiedä.

Ei vaan pysty ymmärtämään.

Sukupolvien välinen rotko?

Vierailija
8075/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että pysyn vanhetessani elämässä enemmän kiinni kuin tähän ketjuun kirjoittavat. Päivästä toiseen samat, käsittämättömän tylsät kuulumiset. Ehkä he ovat sitten niin vähän saaneet, että tämä on heille antoisaa elämää ja keskustelua. Eivät muusta tiedä.

Eihän tänne kaikkea avata, hyvänen aika. Kiva, jos sulla on mielestäsi loistavia kuulumisia, kerro toki. Tai jos peräti räväköitä, niille on kuulema oma ketjunsa...

... ja: miksi ihmeessä luet mielestäsi tylsiä kuulumisia??? Sinuna pysyisin pois, osoittaa kyllä hassua luonnetta roikkua mukana :)

Vierailija
8076/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tätä ketjua kuulumisineen ei ole pakko lukea. Minä tunnustan että elämäni on aika yksitoikkoista mutta silti mukavaa. Eihän tänne kukaan ihan koko elämäänsä

raportoi päivittäin kaikkine tapahtumineen. 

Vierailija
8077/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kerrota makuuhuonejuttuja, politiikkaa, filosofisia onglemiamme jne. Tää on vain se osa, joka halutaan jakaa. Paljon jää elämää tämän ulkopuolelle.

Ja se, että on vähään tyytyväinen, on onnellisuuden avain, sanojat onnellisuustutkijatkin.

Vierailija
8078/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisit mitä kaikkea olen elämässäni läpikäynyt, niin et ihmettelisi miksi rauhallinen arki, tasapainoinen elämä ja tavalliset arjen asiat ovat minulle kaikkein tärkeintä.

Vierailija
8079/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuilu

Vierailija
8080/22649 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinunlaisesi parempi ihminen täällä sitten päivästä toiseen tylsistyy?