Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22672)

Vierailija
7861/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea ap N64 väistyy... en jaksa vääntöä feikin kaa. Voikaa hyvin :)

Toivottavasti pysyvästi! Vain ihmisiä,  jotka pitävät lupauksensa , voi kunnioittaa.

Vierailija
7862/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä, nuku hyvin 🌸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pysyvästi! Vain ihmisiä,  jotka pitävät lupauksensa , voi kunnioittaa.

Sinulle, joka olet loukkaantunut: älä anna auringon laskea vihasi ylle. - eri

Vierailija
7864/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää tätä elämääni. Jos jos tulee olemaan tälläistä niin en halua enää elää.

Vierailija
7865/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minusta tuntuu että minua on loukattu, niin silloin minua on loukattu. Loukkaus ei poistu sillä että sanoja ei osannut asettaa sanojaa oikein, ei tarkoittanut mitä sanoi, eikä edes anteeksipyyntö poista loukkausta, se jää loukatun mieleen.

sivusta tämä

Kerskakulutus nauratti :D Kerskakulutusta ostaa lahjan saajalle mieluisen värinen lanka, tämän täytyy olla päivän paras vitsi!

Paras purkaa isoisoisän sukanvarsi, siitä saa vielä vauvalle töppöset niin ei mene kerskakulutuksen puolelle :D

Nyt taisit itse loukata toista henkilöä ja vielä naurun kanssa. - sivusta

Niinpä tein ja ihan tarkoituksella. On hyvä oppia miltä ne hänen omat kirjoittamansa sanat tuntuvat toisesta ihmisestä. Tai luultavasti hän ei tunne tulleensa loukatuksi...eikä siis pysty oppimaan. Kuten kirjoiti

Tässä 👑 draamakuningattarelle. Olet naurettava. Kiitos nauruista.

Vierailija
7866/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää tätä elämääni. Jos jos tulee olemaan tälläistä niin en halua enää elää.

Jaksamista sinulle, toivoo kanssaihminen. Tulkoon sinun elämääsi lohdutusta ja parempia päiviä.

Vierailija
7867/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt minut laitetaan tuntemaan tunteita, joita en tunne. Loukkaantunut, vihainen, en ole! Olen sanonut olevani ärsyyntynyt, se minä olen. Ap, eli N61, alias N64 on aikaisemminkin luvannut rajoittaa kommentointiaan ja se lupaus ei ole pitänyt ja nyt hän lupaa väistyä, siis toivoakseni pysyy poissa pysyvästi, mutta toivoni taitaa olla turhaa.

Huomenna hän toivottaa toimeliasta tiistaita, ylihuomenna  kekseliästä keskiviikkoa, sitten on vuorossa toiveikas torstai jne. ja mitä sinulle tänään kuuluu, kerrohan! Näin toimii chattiemäntä, nostattaa ketjuaan yhä uudelleen ja uudelleen.

Ja sitäpaitsi aurinko on laskenut ajat sitten, jo iltapäivällä, joten pieleen meni sekin.

Palataan huomenna asiaan jos tarve vaatii. Jos ap 61/64 pysyy poissa, minulla ei ole tarvetta kommentoida.

Vierailija
7868/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, aikuiset ihmiset!

Voinemme unohtaa nämä väärinkäsitykset ja -ymmärrykset. Ketään ei kukaan halua täällä henkilökohtaisesti loukata,

emmehän edes tunne toisiamme. Itsekukin kirjoittelee omaa mielipidettään ja ajatuksiaan. Tämä on keskustelupalsta.

Pistämpä oman korteni kekoon tuosta sukkien väriasiasta- kaipa niitä epätoivotun värisiä voi käyttää unisukkina vaikka

vaunuissa makuupussin sisällä- siellä väri ei häirinne.

Miksi niitä pitäisi käyttää?

Voi hyvää päivää! Heittää sitten vaikka roskiin, jos on väärää väriä. Tai lahjoittaa jonnekin keräykseen. Varmasti kelpaisi vaikka Ukrainaan, siellä on pulaa ihan kaikesta. Myös lapsilla. Pahan mielen sijasta voisi saada jopa hyvän mielen. 

Se kutojahan voisi suoraan lähetellä Ukrainaan sukkia! Hyvä idea!

Vierailija
7869/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt minut laitetaan tuntemaan tunteita, joita en tunne. Loukkaantunut, vihainen, en ole! Olen sanonut olevani ärsyyntynyt, se minä olen. Ap, eli N61, alias N64 on aikaisemminkin luvannut rajoittaa kommentointiaan ja se lupaus ei ole pitänyt ja nyt hän lupaa väistyä, siis toivoakseni pysyy poissa pysyvästi, mutta toivoni taitaa olla turhaa.

Huomenna hän toivottaa toimeliasta tiistaita, ylihuomenna  kekseliästä keskiviikkoa, sitten on vuorossa toiveikas torstai jn

Hyvää yötä sullekin 🌸

Vierailija
7870/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäs on ollut suhinää tänään. Minäpä vastaan otsikon kysymykseen eli kerron kuulumisiani. Upeat värit oli tänään lahdella aamupäivällä. Usvaa ja kaikenlaisia sävyjä auringon pilkahdellessa! Olin pitkän päivän töissä. Paljon tapaamisia, puheluita, kohtaamisia ja keskusteluja. Tunteita laidasta laitaan. Niukin naukin ehdin istahtaa syömään ja toisen kerran juomaan kupin kahvia. Valtavasti dataa tulvi lävitseni ja toivon, että tärkeimmän jyväset tuli noukittua ja itänevät jatkossa joksikin. Hyvä keino palautua nopeasti tapaamisten välillä on laulaa luikauttaa, jos sille löytyy saumaa. Pääasia on, että pysähtyy hetkeksi aika-ajoin oman kehokokemuksen äärelle ja tyhjentää mielen. Se rentouttaa, palauttaa, jäsentää ja neutraloi omaa olotilaa. Taustalla on kantanut muisto viikonlopun rauhasta ja levollisuudesta. Kiitollinen olo omasta elämäntilanteesta tällä hetkellä  

Siskon kanssa päivitin kuulumisia, monenlaista heillä menossa. Elämä tarjoilee oikein antaumuksella pureskeltavaa. 

Iltapalarahkana tänään Skyrin vanhanajan vanilja hedelmien kanssa. Liian äitelää tuo Skyr makuuni, joten en taida ostaa jatkossa. 

Hyvää yötä kaikille! 

Vierailija
7871/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippa! 😄

(Vihdoin...)

Vierailija
7872/22672 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna hän toivottaa toimeliasta tiistaita, ylihuomenna  kekseliästä keskiviikkoa, sitten on vuorossa toiveikas torstai jn

Trolli

Vierailija
7873/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elämästä!

Vierailija
7874/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa kuvittelemaan, että vain yksi ihminen olisi väsynyt aloittajan kommentointityyliin? Minä nostan sitä välillä, mutta en ole ainoa. 

Meitä on siis ainakin kaksi. Tämä olisi tosi kiva ketju, jos vain ap pitäisi näppinsä kurissa. Välillä rupeaa niin paljon ärsyttämään että on pakko toivoa että ap painuisi helvetin kuuseen.

Siis mitä ärsyät? Miksi toivot ap: h kuuseen?

Eri

En myöskään ymmärrä, mikä siinä voi ärsyttää, että ap nostaa ketjua? Hyvähän se vaan on ja ei ole kiellettyä muiltakaan. Ihmismieli on kyllä välillä kummallinen... 

Vierailija
7875/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa kuvittelemaan, että vain yksi ihminen olisi väsynyt aloittajan kommentointityyliin? Minä nostan sitä välillä, mutta en ole ainoa. 

Meitä on siis ainakin kaksi. Tämä olisi tosi kiva ketju, jos vain ap pitäisi näppinsä kurissa. Välillä rupeaa niin paljon ärsyttämään että on pakko toivoa että ap painuisi helvetin kuuseen.

Kahden kauppa on kolmannen korvapuusti.

Vierailija
7876/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut uni silmään! En malttanut lopettaa kirjaa kesken vaan luin puoli kahteen asti ja valvoin loppuyön.

Onneksi ei tarvi lähteä minnekään tänään.

Luulen tunnistavani tuon yhden ankeuttajajankkaajan eräästä toisesta ketjusta- aina nälvimässä vakkarikirjoittajia. No huvinsa kullakin.

Parempaa päivää kaikille, sairaille toipumista💐

Vierailija
7877/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ilkeily täällä vaikuttaa nyt dementiapotilaan riitelyltä. Tai pelkästään naisvaltaisen työpaikan nokittelulta ja loukkaantumiselta. 

Jollei ole kiva olla täällä, voi seurata muita kirjoituksia. Ap on tämän laittanut alulle. Hänellä oli hyvä idea kysellä kuulumisia. Kyllä hän saa olla täällä eniten ja kommentoida omalla tavallaan.

Loukkaantujat voivat perustaa oman ketjun. 

Että näin.

Vierailija
7878/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tullut uni silmään! En malttanut lopettaa kirjaa kesken vaan luin puoli kahteen asti ja valvoin loppuyön.

Onneksi ei tarvi lähteä minnekään tänään.

Luulen tunnistavani tuon yhden ankeuttajajankkaajan eräästä toisesta ketjusta- aina nälvimässä vakkarikirjoittajia. No huvinsa kullakin.

Parempaa päivää kaikille, sairaille toipumista💐

Mikä kirja vei mennessään, ettet malttanut lopettaa lukemista?

Vierailija
7879/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ilkeily täällä vaikuttaa nyt dementiapotilaan riitelyltä. Tai pelkästään naisvaltaisen työpaikan nokittelulta ja loukkaantumiselta. 

Jollei ole kiva olla täällä, voi seurata muita kirjoituksia. Ap on tämän laittanut alulle. Hänellä oli hyvä idea kysellä kuulumisia. Kyllä hän saa olla täällä eniten ja kommentoida omalla tavallaan.

Loukkaantujat voivat perustaa oman ketjun. 

Että näin.

Uusi ketju perustettiin, mutta ei kelvannut. Parempi että jätetään tuo loukkaantuja omaan arvoonsa. Sai taas haluamansa; Huomiota! Vaikkakin huonoa, mutta trollaajalle sekin on huomiota. Ei mitään asiaa koskaan itse aloitukseen, sättii aina vain aloittajaa.

Tänne kuuluu tavallista tiistaita. Pakastemustikoita aamupalaksi syön.

Vierailija
7880/22672 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullukka lähti hiihtämään ja minä syön parsaa ja kukkakaalia. Hän inhoaa niiden hajuakin, joten syön sitä nyt yksikseni. Hänelle on porkkanalaatikkoa ja perunoita valmiiksi tehtynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi