Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo saa ostaa justiin sen väristä lankaa kuin tykkää, niin ei kannata lahjan saajan yhtään urputtaa.
Tai siis, eihän se vauva urputa, ei ainakaan mummolle 😉
Sitten ei mummonkaan kannata urputtaa kun isomummin sukat jäävät pitämättä. Asiahan ei mitenkään mummolle edes kuulu!
Jotenkin toivon tiettyä kohteliaisuutta ikäihmisiä kohtaan. Yli 90 vuotiaat tottuivat siihen, että kaikesta oli pula. Jos oli vara ostaa uutta lankaa tai uutta kangasta ei värillä ollut niin väliä. Useimmin vaatteet tehtiin/korjattiin vanhoista tai lanka oli omaa tasaisen harmaata. Nykyihmiset on tottuneet tähän kerskakulutukseen, kohteliaat käytöstavat ovat si
HEi ystäväin. Minun tarinassani ei kerrottu sukkien vastaan otosta. Koska en itsekään tiedä. Kerroin vain, miten isomummo piti päänsä ja valitsi värit itse sukkiin... en tiedä, miten juttu päättyi. Siispä toivon sinut takaisin ketjuun, tarina lähti elämään omaa uomaansa...
ymmärräthän, ystäväin?
Mikään ei ole niin helppoa ja yleistä kuin väärinkäsitys. Varsinkin kirjoittelussa, kun ei näe ilmeitä, ei kuule äänenpainoja...
Vaikeinta on vitsailu, joku aina ymmärtää väärin...
Ymmärretään toisiamme, yritetään ainakin, eikö?
N64ap
Jos minusta tuntuu että minua on loukattu, niin silloin minua on loukattu. Loukkaus ei poistu sillä että sanoja ei osannut asettaa sanojaa oikein, ei tarkoittanut mitä sanoi, eikä edes anteeksipyyntö poista loukkausta, se jää loukatun mieleen.
sivusta tämä
Kerskakulutus nauratti :D Kerskakulutusta ostaa lahjan saajalle mieluisen värinen lanka, tämän täytyy olla päivän paras vitsi!
Paras purkaa isoisoisän sukanvarsi, siitä saa vielä vauvalle töppöset niin ei mene kerskakulutuksen puolelle :D
Vuosikausia pelkkää sontaa, kaikki alkoi Bernerin jälkeen menemään päin honkia, siihen päälle ammatitaidoton ja näköalaton demari tampereelta syöksemään kaiken alas tuonelanvirtaan ja siihen päälle jokakeväiset juhlimiset saman saastaisen kaupungin tuomarien ja Kummolan lellimän seuran toimesta kutsuvat ottamaan maanpäälliset ohjakset pois Jumalan hallusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta tuntuu että minua on loukattu, niin silloin minua on loukattu. Loukkaus ei poistu sillä että sanoja ei osannut asettaa sanojaa oikein, ei tarkoittanut mitä sanoi, eikä edes anteeksipyyntö poista loukkausta, se jää loukatun mieleen.
sivusta tämä
Kerskakulutus nauratti :D Kerskakulutusta ostaa lahjan saajalle mieluisen värinen lanka, tämän täytyy olla päivän paras vitsi!
Paras purkaa isoisoisän sukanvarsi, siitä saa vielä vauvalle töppöset niin ei mene kerskakulutuksen puolelle :D
Nyt taisit itse loukata toista henkilöä ja vielä naurun kanssa. - sivusta
Ihan sekavaksi meni ketju loukkautumisineen
Voi sentään. Monta eri kommenttia = sotku
Summa summarum: äidit tahtoo pukea vaavit sävysävyyn
Isomummot katsoo oikeudekseen käyttää neuleissa omia värejään
Onko joku enemmän oikeassa/voidaanko nähdä molemmat värit oikeina
Vierailija kirjoitti:
Ihan sekavaksi meni ketju loukkautumisineen
Voi sentään. Monta eri kommenttia = sotku
Summa summarum: äidit tahtoo pukea vaavit sävysävyyn
Isomummot katsoo oikeudekseen käyttää neuleissa omia värejään
Onko joku enemmän oikeassa/voidaanko nähdä molemmat värit oikeina
Ai niin. Olihan siellä vielä mummo vääränvärisine nalleineen... voi sentään...
No niin, aikuiset ihmiset!
Voinemme unohtaa nämä väärinkäsitykset ja -ymmärrykset. Ketään ei kukaan halua täällä henkilökohtaisesti loukata,
emmehän edes tunne toisiamme. Itsekukin kirjoittelee omaa mielipidettään ja ajatuksiaan. Tämä on keskustelupalsta.
Pistämpä oman korteni kekoon tuosta sukkien väriasiasta- kaipa niitä epätoivotun värisiä voi käyttää unisukkina vaikka
vaunuissa makuupussin sisällä- siellä väri ei häirinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta tämä
Nyt taisit itse loukata toista henkilöä ja vielä naurun kanssa. - sivusta
Niinpä tein ja ihan tarkoituksella. On hyvä oppia miltä ne hänen omat kirjoittamansa sanat tuntuvat toisesta ihmisestä. Tai luultavasti hän ei tunne tulleensa loukatuksi...eikä siis pysty oppimaan. Kuten kirjoitin, loukkaantuminen on aina subjektiivinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Voinemme unohtaa nämä väärinkäsitykset ja -ymmärrykset. Ketään ei kukaan halua täällä henkilökohtaisesti loukata,
emmehän edes tunne toisiamme. Itsekukin kirjoittelee omaa mielipidettään ja ajatuksiaan. Tämä on keskustelupalsta.
Pistämpä oman korteni kekoon tuosta sukkien väriasiasta- kaipa niitä epätoivotun värisiä voi käyttää unisukkina vaikka
Tämä oli ihana, ihana päätös hupsuun väärinkäsitykseen sukkien väreistä :) yhtä lämpöisiä ovat, ja varmaan lämmöllä kudotut...
Olen iloinen huomatessani, että tässä ketjussa on ihmisiä, jotka pyrkivät sovinnollisuuteen ja tyynnyttämään muitakin. Kiitos teille.
Autuaita ovat rauhantekijät 💚
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa että ystävyyssuhde katkesi, mutta harmittaa myös etten tehnyt sitä aikaisemmin, kun ei se enää ystävyyttä ole ollut.
Mitä tapahtui? Miksi ei ollut enää ystävyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin helppoa ja yleistä kuin väärinkäsitys. Varsinkin kirjoittelussa, kun ei näe ilmeitä, ei kuule äänenpainoja...
N64ap
Yritäthän sinäkin ymmärtää? Aikas kärkäs ole ollutt holhoamaan ja arvostelemaan.
viduttaa, kun epäoikeudenmukaisuus iskee aina omaan elämääni,
yksin aina joutunut puskemaan kaikesta eteenpäin, ilman toisen tukea ja ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihana, ihana päätös hupsuun väärinkäsitykseen sukkien väreistä :) yhtä lämpöisiä ovat, ja varmaan lämmöllä kudotut...
Ai kukaan ei hakua henk.koht. loukata. Jos kirjoittaa jollekin loukkaavasti se on kyllä aivan tarkoituksellista, enkä nyt tarkoita tuota viimeisintä tarkoituksellista vaan tätä tapahtuu, jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64ap
Yritäthän sinäkin ymmärtää? Aikas kärkäs ole ollutt holhoamaan ja arvostelemaan.
Perustelethan hiukan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64ap
Perustelethan hiukan...
Sivusta: kuka kysyy, jos joku sivullinen, asia ei kuulu hänelle.
Olen kommentoijan kanssa samaa mieltä, ei tarvitse kuin lukea ketjua niin huomaa kuinka ap päsmäröi, holhoaa ja luulee omistavansa ketjun, onhan se hänen aloittamansa :D, mutta se ei tee hänestä modea tai chattiemäntää, mikä hän luulee olevansa kirjoittaessaan lässynlässynlällällää- komenttejaan.
No niin lapset, lapset! Rauhoitutaanpas nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N64ap
Perustelethan hiukan...
Sivusta: kuka kysyy, jos joku sivullinen, asia ei kuulu hänelle.
Olen kommentoijan kanssa samaa mieltä, ei tarvitse kuin lukea ketjua niin huomaa kuinka ap päsmäröi, holhoaa ja luulee omistavansa ketjun, onhan se hänen aloittamansa :D, mutta se ei tee hänestä modea tai chattiemäntää, mikä hän luulee olevansa kirjoittaessaan lässynlässynläl
Et voi tietää mitä ap mielessään luulee tai ajattelee. Jospa voisimme kohdella ap:aa niinkuin muitakin henkilöitä, ystävällisen kunnioittaen. Niinhän toivomme itseämmekin kohdeltavan. Kaikille rauhaa ja rakkautta!
Täällä tuodaan esille erilaisia näkökulmia, eikä pidä olettaa, että kyse olisi silti toisen vähättelystä, vaikka se voi itsestä tuntua siltä. Aika kärkkäitä kommentteja täällä välillä on myös heillä, jotka loukkaantuvat muiden kommenteista.