Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22672)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, aikuiset ihmiset!
Voinemme unohtaa nämä väärinkäsitykset ja -ymmärrykset. Ketään ei kukaan halua täällä henkilökohtaisesti loukata,
emmehän edes tunne toisiamme. Itsekukin kirjoittelee omaa mielipidettään ja ajatuksiaan. Tämä on keskustelupalsta.
Pistämpä oman korteni kekoon tuosta sukkien väriasiasta- kaipa niitä epätoivotun värisiä voi käyttää unisukkina vaikka
vaunuissa makuupussin sisällä- siellä väri ei häirinne.
Tämä oli ihana, ihana päätös hupsuun väärinkäsitykseen sukkien väreistä :) yhtä lämpöisiä ovat, ja varmaan lämmöllä kudotut...
Hupsuttelija on näemmä aktivoitunut
Tänään väsyttää. Viikko flunssaa takana, edelleen väsyttää, päätä särkee, yskin ja nokka tukossa. Kuulostelen paukkaako tauti poskionteloihin tai korviin, niin hassusti jomottelee. Perjantaina pitäisi lähteä kauan odottamalleni ulkomaanreissulle, ystävää tapaamaan. Olen painanut töitä kuin hullu ja tosi poikki. Ja nyt tämä tautikin sitten tähän vielä.
En tiedä mitä manifestointeja pitäisi tehdä että tauti katoaisi perjantaiksi. Käytössä jo on avaavat (suihke + tabletti), sekä tulehduskipulääke.
Tuntuu, että elämä on epäreilua. Silloin harvoin kun on jotain kivaa odotettavaa, tulee kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Voinemme unohtaa nämä väärinkäsitykset ja -ymmärrykset. Ketään ei kukaan halua täällä henkilökohtaisesti loukata,
emmehän edes tunne toisiamme. Itsekukin kirjoittelee omaa mielipidettään ja ajatuksiaan. Tämä on keskustelupalsta.
Pistämpä oman korteni kekoon tuosta sukkien väriasiasta- kaipa niitä epätoivotun värisiä voi käyttää unisukkina vaikka
Miksi niitä pitäisi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin helppoa ja yleistä kuin väärinkäsitys. Varsinkin kirjoittelussa, kun ei näe ilmeitä, ei kuule äänenpainoja...
Vaikeinta on vitsailu, joku aina ymmärtää väärin...
Ymmärretään toisiamme, yritetään ainakin, eikö?
N64ap
Yritäthän sinäkin ymmärtää? Aikas kärkäs ole ollutt holhoamaan ja arvostelemaan.
Perustelethan hiukan...
Sivusta: kuka kysyy, jos joku sivullinen, asia ei kuulu hänelle.
Olen kommentoijan kanssa samaa mieltä, ei tarvitse kuin lukea ketjua niin huomaa kuinka ap päsmäröi, holhoaa ja luulee omistavansa ketjun, onhan se hänen aloittamansa :D, mutta se ei tee hänestä modea tai chattiemäntää, mikä hän luulee olevansa kirjoittaessaan lässynlässynläl
Haluat ilmeisesti palata arvostelemaan ap:ta aina vaan uudelleen. Ootko loukkaantunut jostakin? Kuulostaa vähän siltä. Sulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta ilmaiset sen kyllä loukkaavasti. Vaikea uskoa, että tällainen sua itseäs helpottaa. Toivottavasti saat pois painolastia omaan loukkaantumiseesi liittyen. - sivusta
Se on sarjaloukkaantuja-jankkaaja näköjään taas vauhdissa XD
Saatko tästä jankkaamisesta paljonkin kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
🥱
Vierailija kirjoitti:
Tänään väsyttää. Viikko flunssaa takana, edelleen väsyttää, päätä särkee, yskin ja nokka tukossa. Kuulostelen paukkaako tauti poskionteloihin tai korviin, niin hassusti jomottelee. Perjantaina pitäisi lähteä kauan odottamalleni ulkomaanreissulle, ystävää tapaamaan. Olen painanut töitä kuin hullu ja tosi poikki. Ja nyt tämä tautikin sitten tähän vielä.
En tiedä mitä manifestointeja pitäisi tehdä että tauti katoaisi perjantaiksi. Käytössä jo on avaavat (suihke + tabletti), sekä tulehduskipulääke.
Tuntuu, että elämä on epäreilua. Silloin harvoin kun on jotain kivaa odotettavaa, tulee kipeäksi.
Voi sinua, toivottavasti ehdit parantua ennen matkaa.
Näinhän se usein menee, että raskaan työputken jälkeen vastuskyky laskee ja kun loma tai viikonloppu alkaa, tauti iskee.
Pahinta itselläni ollut juuri ennen häitä aktivoitunut huuliherpes.
N64ap
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua <3
Perjantaihin on onneksi vielä monta päivää. Useimmat taudit hellittävät jo viikon jälkeen, jospa sinunkin. Jos tauti etenee onteloihin, ehdit saada kuurin vielä ennen lähtöä. Toivon että pääset matkallesi!
Mikä saa kuvittelemaan, että vain yksi ihminen olisi väsynyt aloittajan kommentointityyliin? Minä nostan sitä välillä, mutta en ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan yhtä paljon kuin sä?
Jaahas. Että mitäkö kuuluu... Työpäivä oli raskas ja nyt on kovin väsynyt olo. Mitä stressaantuneempi olen, sitä huonommin nukun. Siksi hirvittää jo etukäteen miten nukun ensi yön. Huomenna kun on tiedossa yhtä raskas päivä.
Hei, voisitteks te keskittyä aiheeseen eli kuulumisten kertomiseen?
Toivottavasti tautisi helpottaa ennen matkaa! Saisitkohan jo ab- kuurin?
Hunajaa ja tyrnimehua, lepoa. Ei kai tarvi töissä olla?
Menipä oudoksi tämä kiva keskustelu. En ymmärrä tuota ap:n mollaamista ollenkaan, en ole huomannut mitään päsmäröimistä hänen taholtaan.
Minä toimerruin tekemään pienen iltajumpan pitkästä aikaa, yritän ottaa tavaksi.
Nyt peiton alla kirjan kanssa.
Levollista yötä kaikille, yrittäkäähän unohtaa riidankylvö ja ikävät ajatukset💐
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Että mitäkö kuuluu... Työpäivä oli raskas ja nyt on kovin väsynyt olo. Mitä stressaantuneempi olen, sitä huonommin nukun. Siksi hirvittää jo etukäteen miten nukun ensi yön. Huomenna kun on tiedossa yhtä raskas päivä.
Jaksamista sulle. Arvostan niin paljon teitä, jotka jaksatte ahertaa töissä nykyaikana. Työelämä on tullut niin vaativaksi. Itse yli 30 vuoden työrupeaman jälkeen voin vain sivusta nyt koettaa osoittaa myötätuntoani.
Nuku hyvin 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, toivottavasti ehdit parantua ennen matkaa.
Näinhän se usein menee, että raskaan työputken jälkeen vastuskyky laskee ja kun loma tai viikonloppu alkaa, tauti iskee.
P
Tämähä ei ollut oikean ap:n kirjoitus, joku taas pilailee... hah. Toivottavasti on hauskaa sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitäisi käyttää?
Voi hyvää päivää! Heittää sitten vaikka roskiin, jos on väärää väriä. Tai lahjoittaa jonnekin keräykseen. Varmasti kelpaisi vaikka Ukrainaan, siellä on pulaa ihan kaikesta. Myös lapsilla. Pahan mielen sijasta voisi saada jopa hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa kuvittelemaan, että vain yksi ihminen olisi väsynyt aloittajan kommentointityyliin? Minä nostan sitä välillä, mutta en ole ainoa.
Meitä on siis ainakin kaksi. Tämä olisi tosi kiva ketju, jos vain ap pitäisi näppinsä kurissa. Välillä rupeaa niin paljon ärsyttämään että on pakko toivoa että ap painuisi helvetin kuuseen.
Siis mitä ärsyät? Miksi toivot ap: h kuuseen?
Eri
Oikea ap N64 väistyy... en jaksa vääntöä feikin kaa. Voikaa hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on siis ainakin kaksi. Tämä olisi tosi kiva ketju, jos vain ap pitäisi näppinsä kurissa. Välillä rupeaa niin paljon ärsyttämään että on pakko toivoa että ap painuisi helvetin kuuseen.
Siis mitä ärsyät? Miksi toivot ap: h kuuseen?
Eri
Eikös se vielä ole tullut selväksi että ap päsmäröi, lässyttää imeliä empaattisuusviestejään eli leikkii chattiemäntää ja kun ketjun aihe on "mitä sinulle tänään kuuluu" hänen viestinsä menevät peninkulman ohi aiheen, yrittää kontrolloida ketjua. Onhan hän jopa kehoittanut joitakin poistumaan "hänen" ketjustaan, tämä oli kaiken huippu!
Joku aikaisemmin kirjoitti että kunnioitus ansaitaan, sitä ei saa itsestäänselvyyteenä. Ap:n toiminta ei anna aihetta kunnioittaa häntä. Ketjulle parasta olisi, jos hän pysyisi totaalisesti poissa!