Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
5821/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hermojani raastaa, kun toinen ei kuuntele mitä sanon ja hänelle ei voi sanoa mihinkään vastaan, sekä ei voi sanoa mitään rakentavaakaan hänelle. Muuten hän raivoaa mulle ja haistattaa pitkät paskat.

Laula sille toiselle. Tanssitte. Sitten puhut kuiskutellen läheltä. Kovetut. Jne.

Kaikki asiat tulee hoidettua.

Mua halveksutaan varmana entistä enemmän, jos otan viestistäsi vaarin.

Vierailija
5822/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermojani raastaa, kun toinen ei kuuntele mitä sanon ja hänelle ei voi sanoa mihinkään vastaan, sekä ei voi sanoa mitään rakentavaakaan hänelle. Muuten hän raivoaa mulle ja haistattaa pitkät paskat.

Yksi sukulaismies oli tuollainen. Ei kestänyt mitään sanomista ja rajoitti kaikki puheenaiheet. Takana hänellä oli huono lapsuudenkoti, tyrannimainen, väkivaltainen isä ja kaiken sietävä hissukkaäiti. Lapset eli ainaisessa pelossa. Tunne-elämä jäi sille tasolle, että suojelee itseään kaikelta. Toisten huomioimiseen ei jää voimia. Surullista tietysti, mutta muiden kannalta täysi törppö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5823/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Oletko kokeillut hyvällä: pyydä viereesi sohvalle, ota kädestä kiinni, katso nätisti ja sano: - Olet minulle rakas. Kuuntelisitko vähän? Jutellaan rauhassa ja yritetään ymmärtää toista.

Vierailija
5824/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että. Oletko kokeillut hyvällä: pyydä viereesi sohvalle, ota kädestä kiinni, katso nätisti ja sano: - Olet minulle rakas. Kuuntelisitko vähän? Jutellaan rauhassa ja yritetään ymmärtää toista.

😂 Ei ole mun rakas ja samaa sukupuolta on. Voisin katkaista välit ja poistua kuvioista, jos tilanteeni sen sallisi. On sentään muita jotka ovat mukavampia, mutta yksi ihminenkin voi pilata päivän toistamiseen. Vieläpä suurimman osan päivästä se ei mukava tyyppi on läsnä.

Vierailija
5825/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvää tuntematon ystävä, poden keuhkokuumeen jälkitautia, kuuntelen radiota. Hyvää viikonloppua!

M61

Vierailija
5826/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä. Talvinen maisema on kyllä kaunis. Kuu loistaa nytkin kuin harson takaa hämyisästi, mutta se on kuin taivaallinen ulkovalo, jonka avulla yölläkin näkee hyvin. Lumi valaisee öistä maisemaa ihanasti. 

Illan hämärtyessä kävelin järven jäällä ja vain ihastelin pitkään tätä kaunista luontoa. Lämmintä juomista ja suklaata sisälle tullessa, tulen loimutessa. Puiden oksat erottuvat sisällä ollessakin ihanasti maisemasta, joka on kuin alati muuttuva taideteos. Tällä hetkellä olen onnellinen. 

Vierailija
5827/22743 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*skaa kuuluu. Ihastukseni taisi heivata minut. Taas joulu yksin tieten

Vierailija
5828/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvää tuntematon ystävä, poden keuhkokuumeen jälkitautia, kuuntelen radiota. Hyvää viikonloppua!

M61

Hei Sinulle

Toipumista. Mustaherukkamehua ja lepoa ;)

Päivän biisi: Antti Järvinen, aina hymyilyttää tää

N63

Vierailija
5829/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M61

Hei Sinulle

N63

Romanssin alku :p

Vierailija
5830/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M61

Hei Sinulle

N63

Romanssin alku :p

🤭

Vierailija
5831/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sairaana ja itselläkin nuhaa. Toivottavasti ei tule tämän pahempaa tautia ja oltaisiin koko perhe jouluna terveitä. Olemme niin pitkään odottaneet ensimmäistä joulua omalla mökillä. Koko syksy on mennytkin ilman sairasteluja, hyvä sikäli. Monena syksynä ollut hirveitä tautikierteitä meillä.

Meni siis viikonloppusuunnitelmat uusiksi. Miehen ja lapsen oli tarkoitus lähteä tänään uimaan ja elokuviin, ja minä olisin sillä aikaa paketoinut lahjoja. Piti tehdä myös vähän jouluaskarteluja, mutta ehtiipä tässä vielä. Saadaan nyt hyvällä omallatunnolla olla tekemättä juuri mitään. Itse siis tartun kirjoihin, monta kesken kun luen yleensä useaa kirjaa yhtäaikaa. Cunninghamin Samaa sukua on nyt loppusuoralla niin ehkä se nyt ensiksi.

Vierailija
5832/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Ei ole mun rakas ja samaa sukupuolta on. Voisin katkaista välit ja poistua kuvioista, jos tilanteeni sen sallisi. On sentään muita jotka ovat mukavampia, mutta yksi ihminenkin voi pilata päivän toistamiseen. Vieläpä suurimman osan päivästä se ei mukava tyyppi on läsnä.

Tuo edellisen ehdottama veto voisi yllättää kohteen täysin ja pistää häneltä pasmat sekaisin. Ympäröi hänet yltäkylläisellä ystävyydellä, suorastaan tukahdutat hyvyyteen. 

Vierailija
5833/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vietän kotipäivää , lunta tuiskuttanut koko päivän. Katson La Promesan uusintana ajankuluksi, eilinen jakso  jäi katsomatta kun olin kyläilemässä.

Vierailija
5834/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ensin tehtiin lumityöt että päästiin lähtemään pikkuveljen juhliin.

Ei ajokeli niin kauhea ollutkaan kuin pelättiin. Parin tunnin matka meni ihan jouhevasti. Olipa mukava tavata sisarukset puolisoineen.

Ruoka oli hyvää mutta kolmen ruokalajin menu ihan liian täyttävä, nyt pötkötän hotellin sängyllä sulattelemassa. Ei jaksa lähteä ulkoilemaankaan.

Vierailija
5835/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo edellisen ehdottama veto voisi yl

Samoin ajattelen. Hyvyys ja toisen aito kohtaaminen ei vaadi sitä, että on eri sukupuolta tai suhteessa toiseen. Ihan kenelle vaan voi osoittaa hyvyyttä.

Vierailija
5836/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perseestä revityn ankeaa. Migreeni yrittää väkisin tulla. Yleensä tulee aamulla, eikä keskellä päivää. Muutenkaan en ole leikkauksen jälkeen mitään saanut aikaiseksi. Nyt makaan pimeässä ja stressaan sotkuista asuntoa.

Vierailija
5837/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa iski ja raskausmasu alkaa painamaan kävellessä.  Illalla tehdään pizzoja. 

Vierailija
5838/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt-neuvottelut tulivat eilen päötökseen. En saanut kenkää töistä. 

Vierailija
5839/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lähdin fillarilla liikenteeseen tuonne lumihankeen. Paljon on tullut lunta. Hyvin pääsin fillaroimaan suurimmaksi osaksi, mutta oli niitä aurattomia teitäkin. Kävin elokuvissa ja hälytykset lähti soimaan kesken näytöksen elokuvan loppupuolella.

Kiva oli päästä kotiin, kun ulkona kylmää tihkua satoi ja pakkastakin on. Ei varmaan kuulosta kivalta päivältä, mutta ihan ok-fiilis on. Täällä kotonakin viheltää jokin, mutta ei se palohälytin ole.

Vierailija
5840/22743 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samoin ajattelen. Hyvyys ja toisen aito kohtaaminen ei vaadi sitä, että on eri sukupuolta tai suhteessa toiseen. Ihan kenelle vaan voi osoittaa hyvyyttä."

Ei päde sanonta: Ole sellainen, kuin haluat toisen olevan itsellesi. Hyvää tyyppiä oon koittanut olla, mutta toinen kääntää vain vitsiksi kaikkea sanomaani. Itse olen pyydellyt vaikka mistä asioista anteeksi, kun suuttuu mulle ja solvaa, mutta hän ei mulle pyytele anteeksi omaa käytöstään. Tietäisittepä kuinka inhottavia empatiataidottomia ihmisiäkin on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme