Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22743)

Vierailija
5741/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä kuuluu vaan. Tietysti ihana asia, että töitä on, mutta tuntuu, että elämä vaan valuu ohi. Ei jaksa nauttia vapaa-ajasta. Onneksi tulossa viikon joululoma! Tämä ketju on ihana. Pidetään tämä hyvänmielen ketjuna.

Vierailija
5742/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin joulukortit ja pari pakettia matkaan. 

Kävin pienellä kävelylenkillä; aivan ihana ulkoilusää ja valkoinen maisema.

Sanaristikoita olen täytellyt ja odotan mielenkiinnolla mitä minulle on tulossa; neuleeni noteerattiin yhdessä kilpailussa.

Mukavaa päivän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään erityisesti ärsytti tuo turhanaikainen naljailu, mitä tähänkin ketjuun on tullut!

Sain juuri suruviestin, rakas serkkuni kuoli. Oli sairastanut vakavasti, mutta välillä näytti, että toipuu... itkettää. 62v, lapsesta asti oltu läheisiä.

3.suru tänä vuonna, tää viimeisin on isoin menetys.

Pitäkää toisistanne huolta (ja itsestänne). Muistakaa sanoa tykkäävänne. Luin just viimeisiä viestejä serkkuni kanssa, aina laitteli mulle sydämiä...

N63

Vierailija
5744/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään erityisesti ärsytti tuo turhanaikainen naljailu, mitä tähänkin ketjuun on tullut!

Sain juuri suruviestin, rakas serkkuni kuoli. Oli sairastanut vakavasti, mutta välillä näytti, että toipuu... itkettää. 62v, lapsesta asti oltu läheisiä.

Pitäkää toisistanne huolta (ja itsestänne). Muistakaa sanoa tykkäävänne. Luin just viimeisiä viestejä serkkuni kanssa, aina laitteli mulle sydämiä...

N63

Otan osaa. Voimia ja jaksamista.. 

Vierailija
5745/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N63

Otan osaa. Voimia ja jaksamista.. 

Kiitos. Viestini oli vähän tyly, mutta suru laittaa aina asioita tärkeysjärjestykseen, eikö?

N63

Vierailija
5746/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N63

Ikävää, että serkkusi on poissa. Muistoissa hän kuitenkin elää. Menetin pitkäaikaisen ystäväni muutama vuosi sitten. Minäkin luin aina välillä hänen viestejään, vaikkei häntä enää ollut. Aluksi ikävöin häntä kovasti, mutta hiljalleen mielessä oli vain mukavat muistot. Sanotaan, että tavallaan ihminen elää niin kauan kun joku muistaa hänet. Edesmenneet ystävät elävät meidän muistoissamme.

Vierailija
5747/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän biisi: Trans-Siberian Orchestra -  Christmas Canon

Tämä soi kaupassa, kun olin ostoksilla. Herkisti mielen.

Vierailija
5748/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan toi tölkki tyhjenee niin lähden paskalle ja siitä sitten suihkuun. Loppu ilta menee juopotellessa.

Vierailija
5749/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mustikkapiirakan tuoksu täyttää torpan. Leivomme vähintään kerran viikossa piirakan päiväkahville, seuralainen minulla onkin aina. Siitä olen kiitollinen. Sanonkin sen hänelle monesti päivässä.

Vierailija
5750/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N63

Ikävää, että serkkusi on poissa. Muistoissa hän kuitenkin elää. Menetin pitkäaikaisen ystäväni muutama vuosi sitten. Minäkin luin aina välillä hänen viestejään, vaikkei häntä enää ollut. Aluksi ikävöin häntä kovasti, mutta hiljalleen mielessä oli vain mukavat muistot. Sanotaan, että tavallaan ihminen elää niin kauan kun joku muistaa hänet. Edesmenneet ystävät elävät

Kiitos. Suru on siitä, kun nuori ihminen kuolee, hänkin oli sisarussarjansa nuorin. Tiedän kyllä, että suru vaihtuu haikeuteen... ja muistoihin. Hän oli kuitenkin minua nuorempi, se jotenkin pysäyttää

N63

Vierailija
5751/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mustikkapiirakan tuoksu täyttää torpan. Leivomme vähintään kerran viikossa piirakan päiväkahville, seuralainen minulla onkin aina. Siitä olen kiitollinen. Sanonkin sen hänelle monesti päivässä.

Sanooko hänkin sulle ?  :)

Vierailija
5752/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei kuulu kovin hyvää. Selkä kipeänä jo kolmatta viikkoa.

Vierailija
5753/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänään helpottunut olo. Irtisanouduin pitkäaikaisesta työstäni, johon olin täysin kyllästynyt. Vaikka päätös on pitkän harkinnan tulos, niin varmasti viimeistään tammikuussa tulee vielä paniikki ja pakokauhu siitä, mitä olen mennyt tekemään ja mistä löydän uuden työn. Mutta juuri nyt on kuitenkin pitkästä aikaa tietyllä tavalla rauhallinen ja hyvä olo. 

Vierailija
5754/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tänään helpottunut olo. Irtisanouduin pitkäaikaisesta työstäni, johon olin täysin kyllästynyt. Vaikka päätös on pitkän harkinnan tulos, niin varmasti viimeistään tammikuussa tulee vielä paniikki ja pakokauhu siitä, mitä olen mennyt tekemään ja mistä löydän uuden työn. Mutta juuri nyt on kuitenkin pitkästä aikaa tietyllä tavalla rauhallinen ja hyvä olo. 

Älä hätäile.Asioilla on taipumus järjestyä.Itselläni monta vaikeaa elämänvaihetta ja täällä vaan porskuttelen.

Vierailija
5755/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein seitsemän tuntia ajeltiin kakkosasunnolta kotiin. Hyvin meni matka vaikka kura roiskui suolatulta tieltä. En tajua miksi kuivalla pikkupakkasella pitää suolata, mukavampi olisi ajaa ilman. 

Syömässä käytiin välillä. 

Ihailtiin upeaa iltaruskoa kun auringonlaskua kohti ajoimme.

Huomenna muutamat joulukortit kirjoitettava. Muuten en hössötä joulua, ruuat ostetaan valmiina eikä lahjoja osteta.

Vierailija
5756/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi. Tänään vasta kunnolla tajusin sen, että kun minua aikoinaan oltiin työntämässä "työtoimintaan", josta siis kieltäydyin, se tarkoitti juuri sitä piirileikkiä, jota aikoinaan harrastettiin niille, jotka eivät työllistyneet itse.

Suurin osa, ellei kaikki jotain nistejä ja juoppoja tai mt-vammaisia. En tajunnut sitä silloin, mutta tiesin etten kuulu tähän porukkaan mitenkään. Olin työtön leski kahden pienen lapsen kanssa.

Muistan vielä kyselleeni tästä työtoiminnasta, mutta saatuani epäselviä vastauksia kieltäydyin. Sain kyllä jonkin karenssintyylisen. Mä olisin tullut hulluksi. Siihen aikaan oli niitä juttuja, että pitää mennä jonnekin ja sitten mennään kimpassa vaikka pihalle heittelemään palloa. Minulle höpistiin jostain ruuanlaittamisesta, en ole keittiöihmisiä lainkaan ja tein ihan tarpeeksi ruokaa lapsilleni muutenkin. 

Ei ollut alkoholiongelmaa, tupakoin kyllä tuolloin. Koulutus yo. Kauhistuin nyt jälkikäteen asiaa, mutta intuitio ohjasi mua tuolloin. Olisin hajonnut, mikäli olisin sinne joutunut. En ole kermaperse, mutta rajansa kaikella. Mua oli lyöty jo ihan tarpeeksi muutenkin.

Vierailija
5757/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko hänkin sulle ?  :)

Sanoo, monesti päivässä. Ihana mieheni. Pappa jo.

Vierailija
5758/22743 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin pitkästä aikaa kaupassa. Sain sentään jotain aletuotteita. Ostan nyt myös vähitellen  joulua varten aineksia. Voin sitten leipoa jotain ja keittää esim riisipuuron. Mietin jos tänä vuonna yrittäisin tehdä porkkana- ja bataattilaatikon itse. Voisi olla parempaa kuin kaupan ja edullisempaakin.

Kävin myös kirppiksellä ja päätin jatkaa paikan kanssa vielä ensivuoden puolelle. Kuitenkin menee kokoajan jotain kaupaksi. Eräs minulla ollut koristetähti meni rikki ja ei enää palanut. Katsoin tilalle uutta, mutta kirppikseltä löytyikin heti  hyvä tilalle.

Muuten taas ulkoilua ja kaunis sää on ollutkin. Lintuja käy paljon syömässä. Äitini jalka on kipeä ja vanha viime talven revähdys ehkäpä syynä. Yritän patistaa lääkäriin, mutta ei millään menisi. Ehkä nyt viimein antoi suostui. Pelkään vaan, että jalan tilanne pahenee kohta tuolla menolla.

Itsellä ihan ok fiilis. Väsynyt silti olen ja tavallaan sellainen olo, että kaipaisin lomaa kaikesta. Pitäisi nyt vaan saada rauhallinen olo itselleni. Ei se tule kiireellä ja jatkuvalla tekemisellä. Mietin tänään paljon asioita elämääni liittyen. Tuli mieleen isovanhemmatkin. Minullakin on vaan muistot jäljellä. Samoin tulee mietittyä esim ihmisiä lapsuuteeni liittyen. Välillä haikea olo on ja jotenkin kaipaa monia hetkiä tietäen, ettei koskaan enää saa kokea niitä. 

Vierailija
5759/22743 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Sydän on kumma kapine:

mitä enemmän sitä jakaa,

sitä enemmän se kasvaa.

Toini Havu

Vierailija
5760/22743 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan toi tölkki tyhjenee niin lähden paskalle ja siitä sitten suihkuun. Loppu ilta menee juopotellessa.

Tuot mukavaa vaihtelua tähän ketjuun. Kiva, kun kirjoitat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi