Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22743)
No tässä katselen sunnuntai aamun luonto-ohjelmaa .vapaa vkl .harvinaista herkkua kun tekee kahta työtä
Muuten hyvää, mutta oma liiallinen alkoholin käyttö ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kipeänä. Korona. Ei jaksa mitään.
Kuumaa mehua, teetä, hunajaa, paranemista. Meil oli joulumyyjäiset, kaks myyjistä kipeänä. Saas nähdä tarttuiko tauti, kun tunteja pienessä tilassa oltiin...
Leppoisaa lepopäivää kaikille
N63
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvää, mutta oma liiallinen alkoholin käyttö ärsyttää.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt olo on ja yksinäisyys tuo taas surullista oloa. Luen vaan kaikkia ketjua täällä, että voisin edes jotain keskustella muiden kanssa.
Sama täällä. Kun tämä jouluhössötys menee ohi, laitan seuranhakuun ilmoituksen. Mietin tuota kaverihaku.net vai mikä se oli. Ei ole mitään kokemusta siitä. Aiemmin olin eräässä toisessa palvelussa, mutta sitä epäröin nyt. Toisen kautta, tuntuu välillä, että yksin on parempi, kuin huonossa seurassa. Sitä on tuolla maailmassa kaikenlaista "yrittäjää", voi pettyä.
Tuo eka viesti taas minun pitkästi kitjoittavan. En vaan viitsi aina korostaa kuinka paljon tänne kirjoitan. Eilen illalla vaan iski taas hyvin yksinäinen olo. On tietysti kiva nähdä vanhempia, mutta emme me mistään hirveästi puhu. Sellaista yleistä juttelua vaan. Jälkeen päin ehkä väsyttääkin se kuinka itsekin yritän pitää vaan hyvää fiilistä yllä ja samalla tulee olo etten oikein voi puhua mistään minua kiinnostavasta asiasta.
Olen itsekin joskus katsonut tuota kaverihaku sivustoa. Eilenkin viestisi innoittamana menin katsomaan ja luin monien lähellä asuvien viestejä. Hyvinkin rehellisen oloista tekstiä monella ja rohkeasti kertoivat olevansa esim ujoja ja jännittävänsä aluksi yms. Moniin viesteihin pystyi samaistumaan. Sympaattisia viestejä. Niin, kuin kirjoitit niin minäkin olen vaan hyvin varovainen. Jos on niin paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä niin en tavallaan tahtoisi enää, että kukaan kohtelisi huonosti. Lisäksi jos puhutaan pahaa niin mietin onko joku kuullut jotain.
Samalla sitten jännitän ihmisten tapaamista. Näin mietin pystyisinkö tutustumaan sen enempää. Olisiko minusta monien vuosien (tai yli vuosikymmenen jos tarkkoja ollaan) ystäväksi jollekin niin, että pystyisin itsekin tuomaan iloa toisen elämään ilman, että joku jännitys yms sotkisi kaiken. Tätä mietin. Samalla ei kai saisi sitten valittaa asiasta jos en itse yritä muutosta.
Tänä yönä nukuin taas hyvin, vaikka unirytmi on vähän sekaisin. Pimeät päivät ehkä tekevät sen. Pitäisi nyt ulkoilla valoisalla, kun jos laistan siitä niin unirytmi sakkaa vielä pahemmin. Ehkä illalla katson urheilua. Joskus katsoin sitäkin niin paljon. Nykyisin jo vähän kyllästyttää. Ruokaan pitää nyt satsata, kun en oikein voi laihtua enää. Viime kevät muuttoineen kuormitti ja monet lihaksetkin ns kutistuivat huonon syömisen takia. Nyt pitäisi näin tarkasti miettiä miten syödä paremmin. Yritän sen vuoksi keksiä kaikkea hyvää välipalaa. Edullisuus huomioiden. Muuten tämäkin päivä tavallinen.
TTBC - The Boy with nothing to lose
Kiva ilma kävellä, pari astetta pakkasta ja vähän lunta maassa. Metsänpohjan varvikko kaunis lumihunnussaan.
Vietiin isäni haudalle uusi kynttilä. Paljon tuttuja nimiä hautakivissä, olen täällä asunut teini-ikäiseksi asti. Senkin takia ostimme kakkosasunnon täältä.
Ruoka oli lämmitystä vaille valmis, salaatin väsäsin seuraksi. Illaksi paistoin graavilohiviipaleita, hyvää ruisleivällä kananmunan ja jäämeren salaatin kanssa. En pidä graavilohen niljakkaasta suutuntumasta, siksi aina paistamme.
Ärsyttää ihan sikana, kun puhelin takkuilee. Saa nähdä saanko tätäkään viestiä lähetettyä. Aika levollinen olo on. Tuli viime yönä hyvin nukuttua. Vähän ulkoilin tänään ja nyt oon tv:n äärellä katsomassa Vera Stanhope tutkii -sarjaa Yle areenasta.
Minuun iski laiskuus; tänäänkään en saanut itseäni liikkeelle kävelylenkille. Hämärä päivä ollut.
Sain kylläkin neulottua yhden sukan ja kohta aloitan toista.
Laitoin leivinuuniin paistumaan broilerin leikkeitä kera sinihomejuuston ja persikkapalojen, ruokakermaa ja mausteita.
Hiihtoa olen katsonut telkkarista samalla, kun olen neulonut.
Mukavaa päivän jatkoa itsekullekin!
N63, kävikö kauppa joulumyyjäisissä?
Vierailija kirjoitti:
N63, kävikö kauppa joulumyyjäisissä?
No. Muutama kymppi tuli "lankarahaa", mutta mukavia asiakkaita ja myyjäkavereita (3h)
N63
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ihan sikana, kun puhelin takkuilee. Saa nähdä saanko tätäkään viestiä lähetettyä. Aika levollinen olo on. Tuli viime yönä hyvin nukuttua. Vähän ulkoilin tänään ja nyt oon tv:n äärellä katsomassa Vera Stanhope tutkii -sarjaa Yle areenasta.
Vera Stanhope on tosi hyvä sarja. Uusia jaksoja ei enää tehdä, koska Brenda Blethyn, joka esittää pääosaa, on vetäytynyt eläkkeelle. Hän on 78 v. ja haluaa viettää aikaa perheensä kanssa.
Sarja perustuu Ann Cleevesin kirjoihin. Hän on 70 v. ja kirjoittanut myös kirjat, joihin Shetlandsaarten murhat perustuu. Niissä siis Jimmy Perez tutki rikoksia.
Tulee mieleen, että iäkkäät naiset saa loistavaa jälkeä aikaan, kun pääsevät näyttämään.
Molemmat sarjat on suosikkejani. Shetlandissa pääosan esittäjä vaihtui, nyt on kaksi naispoliisia. Entinen oli mielestäni parempi.
Pitkä lenkki koiran kanssa. Ensin lähdin vastahakoisesti, mutta yllättäen se piristikin. Sainpa aikaiseksi! Suosittelen muillekin, koiran kanssa tai ilman.
Hyvää iltapäivää, heräsin äsken, keitin iltateen ja nautin nyt laiskan "aamiaisen". Hyvää Sibeliuksen ja suomalaisen musiikin päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeänä. Korona. Ei jaksa mitään.
Kuumaa mehua, teetä, hunajaa, paranemista. Meil oli joulumyyjäiset, kaks myyjistä kipeänä. Saas nähdä tarttuiko tauti, kun tunteja pienessä tilassa oltiin...
Leppoisaa lepopäivää kaikille
N63
Toivottavasti säästytte taudeilta. Hyvää joulun odotusta kaikille.
M61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vera Stanhope on tosi hyvä sarja. Uusia jaksoja ei enää tehdä, koska Brenda Blethyn, joka esittää pääosaa, on vetäytynyt eläkkeelle. Hän on 78 v. ja haluaa viettää aikaa perheensä kanssa.
Sarja perustuu Ann Cleevesin kirjoihin. Hän on 70 v. ja kirjoittanut myös kirjat, joihin Shetlandsaarten murhat perustuu. Niissä siis Jimmy Perez tutki rikoksia.
Tulee mieleen, että iäkkäät naiset saa loistavaa jälkeä aikaan, kun pääsevät näyttämään.
Molemmat sarjat on suosikkejani. Shetlandissa pääosan esittäjä vaihtui, nyt on kaksi naispoliisia. Entinen oli mielestäni parempi.
Samaa mieltä molemmista sarjoista, mukavat murteet ja maisemat kummassakin.
Kyllä enkut ja saksalaissarjat on ykeensä hyviä
"Tuo eka viesti taas minun pitkästi kitjoittavan. En vaan viitsi aina korostaa kuinka paljon tänne kirjoitan. Eilen illalla vaan iski taas hyvin yksinäinen olo. On tietysti kiva nähdä vanhempia, mutta emme me mistään hirveästi puhu. Sellaista yleistä juttelua vaan. Jälkeen päin ehkä väsyttääkin se kuinka itsekin yritän pitää vaan hyvää fiilistä yllä ja samalla tulee olo etten oikein voi puhua mistään minua kiinnostavasta asiasta.
Olen itsekin joskus katsonut tuota kaverihaku sivustoa. Eilenkin viestisi innoittamana menin katsomaan ja luin monien lähellä asuvien viestejä. Hyvinkin rehellisen oloista tekstiä monella ja rohkeasti kertoivat olevansa esim ujoja ja jännittävänsä aluksi yms. Moniin viesteihin pystyi samaistumaan. Sympaattisia viestejä. Niin, kuin kirjoitit niin minäkin olen vaan hyvin varovainen. Jos on niin paljon ikäviä kokemuksia ihmisistä niin en tavallaan tahtoisi enää, että kukaan kohtelisi huonosti. Lisäksi jos puhutaan pahaa niin mietin onko joku kuullut jotain.
Samalla sitten jännitän ihmisten tapaamista. Näin mietin pystyisinkö tutustumaan sen enempää. Olisiko minusta monien vuosien (tai yli vuosikymmenen jos tarkkoja ollaan) ystäväksi jollekin niin, että pystyisin itsekin tuomaan iloa toisen elämään ilman, että joku jännitys yms sotkisi kaiken. Tätä mietin. Samalla ei kai saisi sitten valittaa asiasta jos en itse yritä muutosta."
Pitkästi kirjoittavalle yksinäisyysviestiin; Ollaan muuten tässä ketjussa ennenkin vastailu. Kirjoitin epävarmuudesta ihmisten parissa kiusaamis kokemuksien jälkeen. Tuossa tekstissäsi on hyviä pointteja. Sellaisia ajatuksia käyn itsekin, kun mietin näitä kaverihaun tekemisiä nettiin. Mietin olenko tarpeeksi "ehjä" ihmissuhteeseen ja millaista ystävyyttä haen. Mietin itsekin mitä voin tuoda sitten siihen kaveruuteen, jos sellainen löytyy ja mitä minulta "vaaditaan". Ei kyllä pitäisi ajatella asioita näin puhki, pitäisi toimia.
Yleensä jännitys helpottaa, kun ihmisten kanssa keskustelee, ei tarvitse suinpäin ketään tavata. Samaa mieltä, että kiinnostavia ja symppiksiä viestejä ihmisillä. Mietin itsekin nuorempana kaikkea ihmisten puheita. Pitkään minua määritti se, että luulin kaikkien olevan samaa mieltä kuin ne jotka minua nimittelivät ja ottivat silmätukukseen. Todella kauan olen näitä asioita työstänyt.
Hiukan väsyttää minuakin. Olin keskiviikkona hammasoperaatiossa josta tänne jo kirjoitinkin. Minä aijon vielä kääntää tuon kortin ja katsoa mitä seuranhaku mahdollisesti tuo elämääni.
Tänään on puhuttanut kirjavero ja se kiristää nuppiani. Tuntuu, että kaikkea oleellisesta verotetaan rajulla kädellä.
Olen erittäin huolissani tulevaisuudesta. Tämä tuntuu jo hurjalta, kun otetaan huomioon kaikki verotusten kohteet.
En haluaisi puhua politiikasta, mutta sen vaikutukset koko aika vahvemmin alkaa näkyä arjessa. Mä en uskalla elää enää, kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu hallituksen käsissä.
"Mä en uskalla elää enää, kun ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu hallituksen käsissä."
Kyllähän tämä alkaa näkyä kaikessa. Kävin itse kaupassa muutama päivä sitten. En oikeastaan ostanut paljon mitään, mutta arvokasta oli.
5666/Trivium - Strife
Pakko vastata, viestisi tarttui silmään. Itsellä myös kokemuksia huutelijoista.
Oletko koskaan ajatellut että he ovat juuri siellä missä heidän kuuluukin olla eli takana?
Toisekseen heidän elämänsä on niin pientä jossa ovat jostain syystä nostaneet sinut tikun nokkaan joten jotain teet oikein joka aiheuttaa heille kateutta koska jaksavat sinusta jauhaa perättömiä juttuja. Niin kummallisen nurinkuriselle kuin se tuntuukin.
Joten naura kun heidät seuraavan kerran näet. Tervehdi ilosesti ja itsevarmuudella. Sekös se heitä suututtaa ihan takuulla. Olet vain muina miehinä/naisina ja katso kuinka he murenee.
Jos jotain huutavat niin sano onko se sulta jotenkin pois? Parempi olla kuitenkin hiljaa ja vilkuttaa ilosesti, se saa heiltä pasmat aivan sekaisin.
Pää pystyyn. Tsemppiä!
N-60v
Sama täällä. Kun tämä jouluhössötys menee ohi, laitan seuranhakuun ilmoituksen. Mietin tuota kaverihaku.net vai mikä se oli. Ei ole mitään kokemusta siitä. Aiemmin olin eräässä toisessa palvelussa, mutta sitä epäröin nyt. Toisen kautta, tuntuu välillä, että yksin on parempi, kuin huonossa seurassa. Sitä on tuolla maailmassa kaikenlaista "yrittäjää", voi pettyä.