Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22814)
Tiskaan käsin eilisiä ruoanvalmistusastioita. Osa kuivettuneita ja osa pesuvedessä liotettuja. Kumpi on pahpaa? Kauhea haju. Lisäksi ruokailuastiat ja ottimet tiskialtaassa likoamassa eilisestä.
Illallinen syötiin melko myöhään. Ajatus oli pestä ne heti aamulla.
No. Olenkin kipeenä ja flunssaa + kuumetta on.
Nukuin päivällä. Yö oli kipee. Edelleen oon kipee ja voimat pois.
Karseet nää tiskit. Ne on saatava nyt pois. En kestä.
Parempaa sunnuntai-iltaa kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnittelen elämäni päättämistä kroonisen sairauden vuoksi. Elämä murskautunut, ihmissuhteet tuhoutuneet, en koskaan tulisi saamaan töitä, en koskaan voisi hankkia asuntoa, autoa, uusia vaatteita, hyvää ruokaa. Sairauteni vuoksi olen tuomittu köyhyyteen ja kurjuuteen.
Olen tästä syystä päättänyt, että lopetan itseni joko typpikaasulla tai ottamalla massiivisen yliannostuksen lääkkeitä niin, että joko kuolen myrkytykseen tai tukehtumalla omaan oksennukseeni tiedottomana.
Hyvää matkaa sinulle valoon <3
Nähdään toisella puolella iloisemmissa merkeissä!
Sulla on oikeus ratkaisuun oman elämäsi suhteen.
Hyvää matkaa 💖
Omituinen Lidlin kassamuikki. Menin sivusta nauhan luo. Edellinen ostaja pakkaamassa ostoksiaan. Mulla vain yksi tavara. Vanha muikki mulkaisi mua ja sanoi että tää kassa on kyl kiinni mut voin mä nyt ton sun ostoksen. Sanoin et eihän tässä ollut suljettu-kylttiä. Joo ei, mutta hän sytytti punaisen valon. Sanoin et aijaa, en huomannut tiirailla. Sitten kassa kysyi olenko opetellut itsepalvelukassalla asiointia. Olin vähän että mitä. Kyllä olen, sanoin. Muikki ei sanonut sitten mitään. Sanoin että mulla ei ollut korttia mukana. Maksoin siis käteisellä, poikkeuksellisesti. Lidlissähän pitää mennä kassalle, jos maksaa käteisellä. Ei se itsepalvelu toimi kuin kortilla.
Tuli kurja olo. Pitääkö Lidlissä nyt alkaa selittää miksi käy lenkillä ollessaan taskunpohjarahalla ostamassa jotain.
Mä maksan yleensä kortilla ja käytän itsepalvelua, jos kriteerit täyttyvät.
Idiootti kassamuikki.
No - jatkoin lenkkiä ja kielsin itseäni suuttumasta enempää. En kyl tiedä miksi tää muikki mua alkoi roimia.
Kyllä tämä koko kommentointi "Mitä sinulle tänään kuuluu" on aivan idiootti keskustelupalsta, on sienestäjää, piirakan leipojaa, itsemurhaa hautovaa.
Eikö teillä ole muuta elämässä kuin kirjoitella täällä "jonnin joutavia" juttujanne 🤔??
Hän on hyvin yksinäinen,
tilasi lehden,
jotta joku kävisi hänen ovellaan.
Risto Rasa
Kaikille yksinäisille ja elämän kolhimille lohdun ja siunauksen ajatuksia 💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä koko kommentointi "Mitä sinulle tänään kuuluu" on aivan idiootti keskustelupalsta, on sienestäjää, piirakan leipojaa, itsemurhaa hautovaa.
Eikö teillä ole muuta elämässä kuin kirjoitella täällä "jonnin joutavia" juttujanne 🤔??
On toki, muutenhan ei olisi mitään kuulumisia kirjoitettavaksi.
Jos sinua ei kiinnosta, jätä huoletta lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Pysy pois, hyvä ihminen. Tuommoisia ei tänne kaivata... Miksi kiusaat itseäsi lukemalla täällä???
Hyvää iltaa kaikille! Tänään olen pohtinut, että ottaisinko kissan? Pitää vaan laskea kustannukset onko varmasti rahaa sitten, jos pitää eläinlääkärin laskuja maksella. Kastrointi on tietty jo budjetoitu muiden kulujen lisäksi. Kunnioitan paljon heitä, jotka käyvät marjoja poimimassa. Itse en lähde, ostan niiltä jotka on poimineet. Olen laiskamato. Päivä on mennyt samoin kuin yleensä eli ihan hyvin. 7kk ja eläkkeelle, jos sitä enää silloin maksetaankaan. Nyt olen harjoitellut kitaralla Tehosekoittimen "Maailma on sun" kappaletta. Yritän saada sujuvasti ja yllättää opettajan. Musiikkina olen tässä kuunnellut Nirvanan In Utero levyä (saa moittia, jos siltä tuntuu). Vielä keittelen iltakahvit, koska en saa unta ilman sitä, kun olen siihen tottunut. Omenat ja luumut on kohta poimittava. Herukat on jo keitetty. Asun tässä rintamamiestalossa itekseen. Mieheni menehtyi jo viisi vuotta sitten. Työtä ja touhua on paljon, mutta ihan kivaa. Mikrofoni pitäis jotenkin kytkeä tohon tietokoneeseen, en ymmärrä miten. Nuoriso-osasto saa autella siinä sitten. Hirmu pitkä kirjoitus. Kenellekään en ole tänään jutellut, ni siitä varmaan johtuu. Kiitos sinulle, joka jaksoit lukea tänne asti. Ihanaa syksyä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toki, muutenhan ei olisi mitään kuulumisia kirjoitettavaksi.
Jos sinua ei kiinnosta, jätä huoletta lukematta.
Jatkossa todella jätänkin, vahingossa eksyin sivustolle, enkä toista kertaa uhraa aikaani tähän "typerään palstaan"
Päivän sana: inhimmillinen
Sitä voitaisiin olla toisille, niin jokainen voisi paremmin. Piikittelyt vain pahentaa ilmapiirejä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään vietin kotipäivän.
Miten kiva ajatus. Aina ei tarvi lähteä jonnekin.
Ketju perustettu 2022, viestejä yli 4000. Ei paha, sanoisi Jorma Uotinen. Hyvä me!
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit :) No jos täällä kerran viikossa vierailee sängyllä lepäillessä niin en pitäisi pahana. Onko itselläsi hyvinkin mielenkiintoisia juttuja? Vai uteliaisuuttasiko kyttäät :)
Vierailija kirjoitti:
Ketju perustettu 2022, viestejä yli 4000. Ei paha, sanoisi Jorma Uotinen. Hyvä me!
Kiitos Teille, en arvannut näin pitkää ketjua avanneeni, hyvä Minä🤔. Hah. Kaikki Me yhdessä tätä ketjua kannatellaan, huvittaa vähän nuo 'sivusta huutelijat'. Itse jos eksyn ketjuun, mikä ei yhtään kiinnosta, luikin äkkiä kommentoimatta pois. Miksi olisin niin hupsu, että myöntäisin viettäväni aikaani 'ei-mieluisassa' ketjussa🤭...
Tänään on laiska päivä, katsoin Emmerdalen perjantain jakson, kudon joulusukkia. Puoliso lähti golfaamaan, pyykki pyörii... ehkä käyn puolukassa, jos hotsittaa... joskus on vaan hyvästä lötköttää... kirjoja on, mitä lukea...
Mietiskelin vielä itsemurhaa miettiviä: Jos nyt tuntuukin harmaalta ja näköalattomalta, huomennahan voi olla toisin. Kulman takaa saattaa ilmestyä joku, joka Sinua elämäänsä kaipaa, tukijaksi, ystäväksi. Tuntisit olevasi tärkeä, tarpeellinen jollekin. Mieti sitä. Yksinäisiä on paljon, ehkä juuri Sinä voisit pelastaa jonkun päivän olemalla lähellä ja kuuntelemalla, auttamalla...
Tämmöisin miettein syyskuun ekaan viikkoon
N63
Kyllä näissä alkusyksyn aurinkoisissa päivissä ovat jotain sanoinkuvaamattoman kaunista! <3
Pihlajanmarjoja on mahdottoman paljon, säilyyköhän lokakuun alkuun, olis koristelun tarvetta silloin...
Päivän biisi: Jolene, Dolly Parton
Päivän sana: Kuulas
Päivän väri: Oranssi
Päivän leffa: Arvottomat
Varasin lasillisen viiniä ruoan kanssa. Nautin. Mietin edesmenneitä, tuonilmaisiin... monta tuttua lähtenyt tuolle toiselle puolen.
Nostan maljan heille, yritän elää hetkessä, olla läsnä.
Carpe diem🌹
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin taas hevosia. Tulivat laitumelta katsomaan. Eräs niistä todella hieno mustan värinen. Välillä mietin, että olisi niin kiva vielä harrastaa jotain niihin liittyvää, kun muuten en hevosia elämääni saa. En omia enkä sukulaisten yms hevosia. Näin pitäisi ratsastus taas jossain aloittaa. Taukoa on tullut jo yli 10 vuotta. En tiedä mitä enää osaisin.
Kävelin kaksi pidempiä lenkkiä ja lähes koko päivän olin ulkona. Päivällä oli täällä aurinkoista ja lämmintä. Illalla ehdin ennen sadetta lenkin. Sitten olikin jo syksyinen sää ja alkoi ukkostaa ja tuli rankkasade. Ei täällä paljon rakettien ääntä kuulu. Hiljaista ja pimeää on. Esimakua jo talvesta. Ihan hyvä päivä on ollut. Olen ollut melko hyvällä mielellä. Jokin haikeus välillä on ja kaipaan jotain uutta elämääni. Tunnistan aina hyvin sen joku kirjoittaa näistä asiosta. Monesti samat ajatukset. Urheilua katson vielä ja muuten rauhallista iltaa vietän.
MIKSI. ET. LÄHTENYT. ENÄÄ. LENKILLE.
SIIS. VIIDENNELLE.
AAMULLA. HETI. KLO. 6. LENKILLE.
PISTÄ. KELLOHERÄTYS.
SINNE. JÄIT. TELKKARIA. TÖLLÄÄMÄÄN.
Eikun nukkumaan sitten!