Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2701/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posket punasina pihahommia. Pian pesulle. Pihasaunaan.

P:n pakina

Vierailija
2702/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Vappua M31🥳

t. N63

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoimme paahtopaistia ja salaattia miesystävän ja famon kanssa. Juomme pullon (tai kaksi) kuohuvaa

M41

Vierailija
2704/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasaunan lämmitys, pizzaa paistettu. Pihahommia ja hellettä pukkasi.

Upea kevätsää. Sitruunaperhonen ja jokunen kimalainen...

Vappua!🥳

Vierailija
2705/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään taas ei kovin hyvää. :( Pari viikkoa mennyt ihan hyvällä mielialalla, nyt taas apea ja surullinen olo. Yksinäinen vappu, lapset isällään, eikä yhtään huvittanut kysellä kavereista vappuseuraa. Möllötän kotona, katson sarjoja ja syön herkkuja. Pettynyt itseeni.

Vierailija
2706/24139 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilin koiran kanssa. Katselin Paha paikka-sarjaa Areenasta. Katsoin youtubesta Hitler kuulee Suomen keväästä. Hyvä yhteensattuma, että nyt on kylmä kevät. Harmi, että M31 poistui ketjusta, hänellä oli hyviä biisivinkkejä.

Vierailija
2707/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää! Muut varmaan potee kankkusta, itse mietin kuntosalille menoa 🌞

Vierailija
2708/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on tuonut itselleni tosi paljon valoa päiviini. Olen todella yksinäinen, eikä töiden lisäksi elämässä ole muuta kuin elokuvat, musiikki ja ruoka. Sekä lenkkeily luonnossa. Olen saanut täältä vertaistukea ja ymmärrystä siitä, etten ole yksin. Todella ikävää, jos esimerkiksi M31 on savustettu palstalta ulos. Minunkin päivät kuulostavat samanlaisilta kuin hänen.

Vierailija
2709/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leski miehelle ei kurjuutta kummempaa.

Vierailija
2710/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlapäivinä huomaan, että en viihdy massatapahtumissa, enkä myöskään koska-nyt-on-vappu tapaamisissa. On mukavaa voida elää elämää itselle sopivalla tavalla!

Vierailija
2711/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että M31 palaat ketjuun. Kaikille täällä on tilaa, toivottavasti luet viestejä täällä ja huomaat, että suurin osa kirjoittajista kaipaa sinua takaisin.

Minulla on piikkejä kädet täynnä, unohdin hanskat, kun leikkasin Siperianhernepensasta eilen. Ihana savuntuoksu, kun poltin oksat.

Kohta lähden luontoretkelle, sinivuokkoja ja näsiää toiveissa nähdä

Mukavaa Vappupäivää Kaikille

N63

Vierailija
2712/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää wappua kaikille 🎉🎈 Glada wappen 🥳💓

Vierailija
2713/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilua aamusta ja ruokaa nyt.  Ruokalepoa tietysti,  7 tuntia aamukahvista kulunut  :) kotihommia riittää.

Hyvää  vappua ja muuta mukavaa

Vierailija
2714/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vappuajelulla - polkupyörällä.

Oli mukava lintujen konsertti pitkin matkaa, perhosiakin oli jo liikkeellä. Suruvaipan tunnistin, lisäksi useita punaruskeita perhosia lehahti lentoon edestäni.  Niitä en ehtinyt tunnistaa, oli sen verran vauhtia meillä kaikilla.

Naapurit olivat lähteneet vieraittensa kanssa vappukävelylle, huikattiin hyvät vaput.

Eilen tuli tänne ensimmäiset pääskyset. Eikös se niin mene, että pääskysestä ei päivääkään - kesään. 

Lähdenpä tuonne pihalle jotakin puuhailemaan, kun on niin aurinkoinen päivä.

Hyvää vappua kaikille!

Vierailija
2715/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aina sanoo, ettei rahalla ole väliä. Itse kyllä huomaan jos on edes hiukan enemmän rahaa niin tulee sellainen rauhallisempi olo. Nytkin kävi niin ja samalla toukokuu tavallaan pelastui. Näin joskus käy hyvinkin.

Itsellä on yo-lakkikin tuolla jossain varastossa, mutta en ole sitä kertaakaan jälkeenpäin päähäni laittanut. Ehkä minullekaan ei sovi ainakaan tuollainen juhliminen isossa porukassa jossain puistossa tms. En vaan voi nähdä itseäni siellä. Toisaalta jokainen tyylillään ja en tarkoita arvostella ketään. Ja hyvähän on kirjoittaa, kun olen itsekin yksinäinen. Ehkäpä pitäisikin olla juhlimassa, että edes joskus olisi sitä seuraa. Toisaalta itse en käytä edes alkoholia. Muuta kuin simaa ja onhan siinäkin hieman sitä. En tiedä aina itsekään miten suhtautua näihin juhlapäiviin. Ehkä minullakin hieman surullinen olo. En tavallaan näe itseäni muiden porukassa enää ja osaa "sijoittaa" itseäni johonkin juhlimaan. Olen ollut liikaa yksin. Ai niin ei pitänyt kirjoittaa tästä. 

Muuten itselläkin hyvin tavallista. Olen ulkoillut paljon ja tänään ainakin on ollut todella lämmin. Näin yhden toisen ihanan kissan taas. Pitäisi joskus ottaa vielä oma. Muuton eteen olen tehnyt edes jotain. Aloin miettiä tuota muuttoa ja toisaalta olen kiintynyt  tähänkin paikkaan. Tämä ei vaan ole omani joten ei saisi liikaa kiintyä. 

Vierailija
2716/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivon, että M31 palaa vielä ketjuun. Hän kirjoitti kiinnostavia juttuja ja antoi hyviä vinkkejä elokuvista ja musiikista. Vaikka olen seurannut ketjua vasta vähän aikaa, odotin aina hänen juttujaan. Hän tuntui kuuluvan vakituisiin kirjoittajiin. Kiinnostavia ovat kyllä muittenkin kurjoitukset. Hyvää vappua ja kevättä kaikille. Näin päivällä leppäkertun.

Vierailija
2717/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sitruunaperhosta bongattu

Vierailija
2718/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, M31 kaipaan kovasti.

Vierailija
2719/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin tänään jokirannassa kuusi kilometriä. Ihana ilma.

Vierailija
2720/24139 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä ollut hieno päivä. Kuin kesä olisi jo. En tiedä miten muut kokevat nämä päivät. Itseä lopulta alkaa jo väsyttää, kun olen niin paljon ulkona. Perhosia olen nähnyt jo kymmeniä. Sitruuna-, nokkos sekä suruvaipan. Myös kaksi sammakkoa oli tiellä ja siirsin ne paperin kanssa syrjään. Olisivat jääneet muuten auton alle. Ojissa on myös sammakoita. Ihmettelin miksi vesi kuplii ja kuuluu ihmeellistä ääntä. Siellä olikin sammakkoja paljon. Ovat vaan ihan hiljaa ja näkymättömissä pohjassa, kun menee ihan lähelle katsomaan. Oravat ovat juosseet pihassa. Ensimmäisen käärmeen näin. Onneksi on omassa pihassani. Luontohavaintoni tähän mennessä. 

Ketju on lukittu.