Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Olen menossa ruoka- treffeille illalla.
Täällä on lunta ja järven jäät 70cm kalaa tulee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olin vesijuoksemassa ystäväni kanssa. Menin vähän mietteliäänä ja surullisen oloisena hallille, mutta fiilis parani kovasti. Nyt on hyvä fiilis siitä että tuli mentyä.
Kiva ;) näin käy monesti, pitää vaan lähteä käymään. Hyvää Pääsiäistä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi,kun ihana auringonpaiste ja eikun ladulle.
Missä pystyy hiihtämään, paitsi pohjoisessa? Kaakkois-Suomessa pellot paljaana. Viime vuonna onnistui vielä huhtikuun alussa
Päijät-Hämeessä on lunta ja jäätä, terassikelejä odotellaan🍻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kiitokset N65:lle myös. Katsoin aikaisemmin viestisi olevan N63:n, että enpä kovin tarkkaavainen ollut.
M31
🙂 Juu, olen vähän vanhempi versio. Kannattaa myös muistaa, että asioilla on tapana järjestyä. Itse olen opiskellut kolme eri ammattia. Yhtäkään työpaikan vaihtoa en ole katunut. Hyviä elokuvalöytöjä sinulle ja hyvää pääsiäistä kaikille aurinkoisesta länsi-suomesta. 🐣🐤🐥
Vaikealta tuntuu tehdä elämässä muutosta, kun on tottunut tietynlaiseen rytmiin ja elämäntilanteeseen. Vaikea edes muuttaa muualle, kun aina oon asunut tällä seudulla. Muuten on mukavat oltavat, mutta työ ei aina ole mielekästä.
Hyvin osasit ennakoidakin, kun sanoit elokuvalöytöni, sillä kirppikseltä löysin vuoden 2002 Spiderman -leffan puolella eurolla :)
Hyvää pääsiäistä sinulle ja kaikille muillekin 😇
M31
Ihan hyvää kuuluu, pian iltapissuttamaan noutajaa, huomenna kiireinen työpäivä ja sitten pääsiäisvapaalle. Ihanaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Onkos moni nähnyt Mummola-elokuvan, kivasti keräsi ensikertalainen ohjaaja Tiia Kouvo leffalleen 11 Jussi-ehdokkuutta🙂
Odotan, kun se tulisi tv:stä niin sitten voisin katsoa Mummolan. Enkä ryömi läpi solan, kun tulin vähän aikaa sitten elokuvista. Elokuvissa käynti käy mulle huvista.
Tänään kävin katsomassa Kuraketin ja töissä tänään vastaanotin painavan paketin. Näin vapaa-ajalla en tykkää työasioita miettiä. Enkä tiedä onko minussa minkälaista viettiä.
Mielessäni käy typyjä monia ja monet niistä ovat hirmu somia. Harmi, kun ne naiset eivät ole mun omia. Oon mä sentään vähän komia.
Kevät on saapunut ja alkaa näkyy kiimaa. Onneksi enää ei ole jäätävää viimaa.
Mielenikin on puhjennut aurinkoiseen kukkaan, eikä riimini siten valuneet hukkaan.
Elokuvat vaikuttaa olevan meille aikamoisia herkkuja, joten sinnekin pääsiäisterkkuja.
Riimittelyt ovat eräille toisille ja tietenkin myös ikäville loisille. Vastasin vain sinulle, jotta sain alun riimeilleni.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa on niinkun on ollut jo 3-4 vuotta Koronan jälkeen. Firman asiat meni silloin päin helvettiä kun asiakkaat katosivat ja tavarantoimittajat lopettivat / menivät konkurssiin myöhemmin.
Hienoa on ja kivaa. Lopullista ratkaisua mietitään vakavasti ja on mietitty jo hetki. Josko vihdoin tänä vuonna saisi aikaiseksi ! Perhe lähinnä säälittää jos ottavat raskaasti.
Hei!
Uitko niin syvissä vesissä, että mietit jo lopullista ratkaisua? Auttaisiko, jos puhuisit jollekin ammattiauttajalle tilanteestasi? Jos sitä kautta saisit uusia näkökulmia asioihin. Olen sitä mieltä, että kyllä perheesi ottaisi raskaasti.
Neuvoni sinulle: hae apua.
Ei kiinnosta melkein 50 vuotiaana aloittaa enää alusta elämää koska työuraa on niin vähän jäljellä, eikä
Huomenta!
Todella surullista, jos et näe vaikeassa tilanteessasi muuta vaihtoehtoa.
Samaa mietin, eikö elämässä ole mitään ilon aihetta? Oletko masentunut? Ajattelin vaan, kun siihen kuuluu olennaisena oireena näköalattomuus ja toivottomuus. Olet epäonnistunut yhdessä asiassa, konkurssi ei ole maailmanloppu. Jos elämäsi on vaatimattomampaa nyt, voi silti olla arvokasta. Ajattele läheisiäsi. Ja alle 50v on vielä liian nuori - et voi tietää mitä kohtalo on varallesi suunnitellut. Kirjoitan aika tylysti, koska yritän herätellä sinua miettimään laajemmin!
Lämmöllä Sinua ajattelen ja lähetän etähalauksen
N63
Työpäivä takana ja pääsiäisostoksilla kävin. En ala viettää pyhiä tuntein ikävin.
Meen tänään elokuviin ja sieltä kävelen kohti himaa. Kotona korkki auki ja kurkkuun solahtaa simaa.
Päivän leffa on Godzilla x Kong: The New Empire.
M31
Oli muuten hieno hetki eilen, kun tulin elokuvista, sillä jotkin pitkäkaulaset linnut lensivat upeassa aurassa ylitseni. Ei ollut kurkia eikä joutsenia vaan oli pienempi ruumiinrakenne niillä.
Tänään työpäivän aikana kävin vähän ulkosalla ja työpaikan yli lensi kurkiaura. Hienoa nähdä niitäkin pitkästä aikaa. Kovaa ääntä pitivät.
Oon nähnyt muitakin lintuauroja, mutta noi kaksi kokemusta oli euforiaa nostattavia. Vaikea käsittää miten lintujen näkeminen voi nostaa hyvää mielialaa. Ikäväkö minulla oli lintuja, sellaisia isoja?
M31
Tekisi mieli jotenkin antaa periksi, mutta mistä? Elämä on tyhjää ja tylsää täynnä, miten siinä enää mikään periksi antaminen tai luovuttaminen mitään muuttaisi? Pyrkimys olisi tietenkin psyykkisesti helpompaan olotilaan. Ihmisen pyrkimys on aina parempaan ja parempaan. Mistään aineellisesta en ole enää kiinnostunut.
Täällä korvessa ei apua/tukea ole saatavissa kun tyhjyyden taakka alkaa vetää maahan ja maasta alemmas.
Jotenkin on taipuvainen syyttämään itseään kaikesta. Joskus yritän olla hirtehishumoristinen ja ajatella että en kai minä sentään ole syntymääni itse järjestänyt tapahtuvaksi? Ja sitten ymmärrän miten huono vitsi sekin on.
Huomenta hyvää kuuluu, tunnin hiihtolenkki takana. Lunta tulee nyt kovasti. Aamupala ja suihku nyt virkeä olo kaikin puolin. Leppoisaa päivää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta hyvää kuuluu, tunnin hiihtolenkki takana. Lunta tulee nyt kovasti. Aamupala ja suihku nyt virkeä olo kaikin puolin. Leppoisaa päivää kaikille.
Ootko jossain Alpeilla?
Pk-seudulla ei hiihdellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko jossain Alpeilla?
Pk-seudulla ei hiihdellä.
Työnnä sinä se pk-seutu perseesees. Kaikkialla muualla on lunta aivan helvetisti. Kuinka valtavan tyhmä sinä olet?
Pitkäperjantai on tosissaan tuskan päivä...
Ihmisillä huono olo, jos toisella hyvä olo.
Ketju katoaa, en usko että aloittaja haluaa tämän olevan ilkeilyn tilana.
Älkää provosoituko toisten viesteistä. Jos joku sanoo jotain mauttomuutta niin sivuuta se tai sano "Hyvää huomenta sinnekin" tyylisiä juttuja.
Koitetaan pitää hyvän mielen ketjuna tämä. Niin paljon paskaa satelee valmiiksi, ettei tarvitsisi entisestään pahentaa toisten fiiliksiä. Maailma ei hymyile, jos ei yritetä tulla toimeen keskenämme.
Jos pitkäperjantai on piinaa, niin ei hätää...
Ota viinaa!
En mä eilen korkannutkaan simaa. Mä otin ne esille ja sitten nukahdin. Aamulla heräsin ne vieressäni. Aamusella sitten siemailin simaa ja söin mämmiä.
Mua on jäänyt harmittamaan, kun tuohon yhteen kommenttiini tuli vain yksi emoji, kun siinä oli tekohetkellä useampi emoji kuvastamaan pääsiäisen tapahtumaa Jeesuksesta. Vain rinkulapää emoji jäi kommenttiini julkaisun jälkeen.
Tänään katsoin netflix uutuuden ensimmäisen jakson Testamentti: Mooseksen tarinasta, että pääsiäistunnelmasta saatu vähän kiinni.
Hieno sää tänään, joten kävelin tänne porukoilleni ja kohta syödään grilliruokaa. Tämä on grillikauden avaus. Makunystyröille tämä on aikamoinen pamaus 💥
M31
Olen onnellinen; pojat ja pojanpojat kotona 🙏 olo on niin autuas ja kiitollinen. Äsken syötiin itsesavustettua lohta, olisi vaan saanut olla enemmän, loppui kesken. Nyt maitokakku uunissa.
Olin vesijuoksemassa ystäväni kanssa. Menin vähän mietteliäänä ja surullisen oloisena hallille, mutta fiilis parani kovasti. Nyt on hyvä fiilis siitä että tuli mentyä.