Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2261/24139 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa mennä huomenna töihin. Työkaveri pomottelee ja asettuu todella hankalaksi itselleni. Pomon lähdettyä tuli tosi aggressiiviseksi itselleni ja alkoi syyttelee mua mitättömäksi. Löi ihan täysin alas itseni ja mä kun yritin kaikkia miellyttää tänään töissä. Vähän vastaavanlaista se oli eilenkin.

Mä en haluu töihin!

Ei vaan pysty kuuntelee iloista musiikkia, kun ahdistaa. Tuli äsken kotiin päin matkatessani kuunneltua:

- Stranger Things & Halloween mashup

- The Shining theme

- In the house, in a heartbeat (Megaraptor version)

Eilen kävin elokuvissa katsomassa Drive-Away Dolls leffan. Ei sekään hirveästi parantanut oloa eilisen työpäivän jäljiltä.

Ihan helevetinmoinen ahdistus oikeasti nyt on.

M31

Vierailija
2262/24139 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kokoajan Tik Tokii ja meikkaan. Sit ku kaikki poistuu niin teen Only jutskii ja meen aamulla kouluun :) Normi päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/24139 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahdistaa mennä huomenna töihin. Työkaveri pomottelee ja asettuu todella hankalaksi itselleni. Pomon lähdettyä tuli tosi aggressiiviseksi itselleni ja alkoi syyttelee mua mitättömäksi. Löi ihan täysin alas itseni ja mä kun yritin kaikkia miellyttää tänään töissä. Vähän vastaavanlaista se oli eilenkin."

Todella kurjaa kuulla, että töissäsi on tuollaista. Ymmärrän hyvin, että ahdistaa. Vaikeaa on vaan minunkaan neuvoa mitään. Tulee silti mieleen se, ettei hänelläkään kaikki hyvin ole jos toisten kimppuun käy. Jostakin tuo kaikki kertoo. Sinä nyt vaan sitten olet ikävästi hänen kohteenaan. Ihmeellistä minusta on se, että aikuisetkaan eivät osaa käyttäytyä. Itseäni kiusattiin, kun olin nuori. Kuulostaa vähän samalta jo tuo kaikki. Eihän töihinkään meno sitten ole enää mukavaa jos saa kokea tuollaista. Harvoin tosin itsekään olen mennyt mihinkään kouluun tai töihin iloiten. Yhdessäkin harjoittelussa moni oli todella ikävä minua kohtaan. Tosin eipä tästä viestistä oikein apua ole. Jos uskaltaisit niin voisiko esim pomolle kertoa vai paheneeko asia vaan entisestään.Tätä aloin miettiä.

Blutengel - You walk away

Vierailija
2264/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31. Onko sinulla mitään mahdollisuutta hakea muualle töihin tai kouluun opiskelemaan olet vielä nuori?  Tutki eri vaihtoehtoja. Perheettömänä helpompi lähteä vaikka pois paikkakunnalta. Olen omalle pojalleni sanonut, joka saman ikäinen kuin sinä, että aina voi  kokeilla uutta ja joka paikasta pääsee myös pois. Rohkeasti vaan eteenpäin,  pystyt kyllä, vaikutat hyvältä tyypiltä. Tsemppiä 🙂 

N65

Vierailija
2265/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31,

Saitkin jo hyviä neuvoja. Mieti miten muutat elämääsi, eihän tuo voi jatkua. Mulla on useammassakin paikassa ollut tuommoinen ilkeä päällepäsmäri. Puhuin pomolle, mikään ei muuttunut, vaihdoin työpaikkaa.

Sulta jäi riimikin kirjoittamatta🤔

Onnea kellokeskiviikkoon

Sateiseen tai poutailmaan

Kiirastorstai lähestyy

Siinä iloon sulla syy

N63

Vierailija
2266/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti annoitte vinkkejä tilanteeseeni. Paikan vaihtoakin olen miettinyt. 

Työkaveri pahoitteli eilistä käytöstään ja tuli parempi fiilis. Ei hänelläkään ole kaikki hyvin. 

Pomokin on valmiiksi todella stressaantunut ja sairas niin varmaan laittaisi pillit pussiin ja lopettaisi työmme, jos kertoisin huonosta ilmapiiristä.

Pahalta tuntuisi lopettaa nämä työt, kun valmiiksi on niin vaikea saada nykypäivänä töitä.

Ette te ole velvollisia auttaa tilannettani. Kunhan vain purkasin olojani. Eipä riimitkään onnistu, jos mieli on matalalla.

M31

Vierailija
2267/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivasti annoitte vinkkejä tilanteeseeni. Paikan vaihtoakin olen miettinyt. 

Työkaveri pahoitteli eilistä käytöstään ja tuli parempi fiilis. Ei hänelläkään ole kaikki hyvin. 

Pomokin on valmiiksi todella stressaantunut ja sairas niin varmaan laittaisi pillit pussiin ja lopettaisi työmme, jos kertoisin huonosta ilmapiiristä.

Pahalta tuntuisi lopettaa nämä työt, kun valmiiksi on niin vaikea saada nykypäivänä töitä.

Ette te ole velvollisia auttaa tilannettani. Kunhan vain purkasin olojani. Eipä riimitkään onnistu, jos mieli on matalalla.

M31

Jospa kaikki kääntyykin paremmaksi🤔. Ei meillä ole velvollisuus auttaa, vaan omasta tahdostamme halusimme parantaa oloasi.

Lumisateen keskeltä

N63

Vierailija
2268/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi,kun ihana auringonpaiste ja eikun ladulle.

Vierailija
2269/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa on niinkun on ollut jo 3-4 vuotta Koronan jälkeen. Firman asiat meni silloin päin helvettiä kun asiakkaat katosivat ja tavarantoimittajat lopettivat / menivät konkurssiin myöhemmin. 

Hienoa on ja kivaa. Lopullista ratkaisua mietitään vakavasti ja on mietitty jo hetki. Josko vihdoin tänä vuonna saisi aikaiseksi ! Perhe lähinnä säälittää jos ottavat raskaasti.

Vierailija
2270/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lämpimistä ajatuksista N63:lle ja sinulle toiselle.

Tämä päivä on mennyt ihan mukavasti. Aion mennä tänään katsomaan elokuviin Kuuraketti nimistä leffaa. Se on italialainen elokuva.

Tämä päivä on onneksi paljon positiivisempi, kuin eilinen. Toivoa tämän työpaikan kanssa on. Ei vaan aina ole niin helppoja oloja, mutta koitan jaksaa.

M31

Vierailija
2271/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitokset N65:lle myös. Katsoin aikaisemmin viestisi olevan N63:n, että enpä kovin tarkkaavainen ollut.

M31

Vierailija
2272/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mille uidun ladulle? Asfaltit putsattiin eilen Helsingissä.

Ootko pohjoisnavalla?

Vierailija
2273/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron pienen/suuren episodin eilisillalta. Olin ollut koko päivän liesussa ja tulin vasta pimeän aikaan kotiin. Ajoin auton pihaan, nousin raput ja aloin sihdata avainta ulko-oven lukkoon. Nirhasin ja nirhasin, ei vain uponnut avain lukon sisälle. Pilkkopimeys...

Aloin kaivaa laukusta kännyä, jotta saisin edes pienen valon aikaiseksi ja näkisin, mihin asentoon avain pitää asettaa. Joskus jokin osa lukossa jää jotenkin väärään asentoon (on tapahtunut ennenkin).

Kännystä ei ollut juurikaan apua.

Yritin ja yritin. Nyt tulen siihen pääpointtiin: En alkanut panikoida. Minulla on taipumusta paniikkikohtauksiin, mutta nyt jostain kumman syystä pysyin täysin rauhallisena ja luottavaisena. 

Mietin että voisin kääntää auton pihassa niin että saisin auton valokeilassa paremman näkyvyyden lukkoon. Muitakin ratkaisuvaihtoehtoja pyörähteli mielessäni.

Jatkoin vielä avainta asetellen pimeässä. Yhtäk

Vai niin.

Vierailija
2274/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi tämähän on valtakunnallinen ketju Hangosta Nuorgamiin, kai siihin väliin sattuu Helsinkikin. Ja säitä sen mukaisesti monenmoiset...

Pilkkikelit parhaimmillaan😳

Vierailija
2275/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos moni nähnyt Mummola-elokuvan, kivasti keräsi ensikertalainen ohjaaja Tiia Kouvo leffalleen 11 Jussi-ehdokkuutta🙂

Vierailija
2276/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaa on niinkun on ollut jo 3-4 vuotta Koronan jälkeen. Firman asiat meni silloin päin helvettiä kun asiakkaat katosivat ja tavarantoimittajat lopettivat / menivät konkurssiin myöhemmin. 

Hienoa on ja kivaa. Lopullista ratkaisua mietitään vakavasti ja on mietitty jo hetki. Josko vihdoin tänä vuonna saisi aikaiseksi ! Perhe lähinnä säälittää jos ottavat raskaasti.

Hei!

Uitko niin syvissä vesissä, että mietit jo lopullista ratkaisua? Auttaisiko, jos puhuisit jollekin ammattiauttajalle tilanteestasi? Jos sitä kautta saisit uusia näkökulmia asioihin.  Olen sitä mieltä, että kyllä perheesi ottaisi raskaasti.

Neuvoni sinulle: hae apua. 

Vierailija
2277/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiitokset N65:lle myös. Katsoin aikaisemmin viestisi olevan N63:n, että enpä kovin tarkkaavainen ollut.

M31

🙂 Juu, olen vähän vanhempi versio. Kannattaa myös muistaa, että asioilla on tapana järjestyä. Itse olen opiskellut kolme eri ammattia. Yhtäkään työpaikan vaihtoa en ole katunut.  Hyviä elokuvalöytöjä sinulle ja hyvää pääsiäistä kaikille aurinkoisesta länsi-suomesta. 🐣🐤🐥

Vierailija
2278/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mille uidun ladulle? Asfaltit putsattiin eilen Helsingissä.

Ootko pohjoisnavalla?

Tälläkin  on  järvet  ja  meri  jäässä.  Ladut  hyvässä kunnossa   :) 

Vierailija
2279/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Uitko niin syvissä vesissä, että mietit jo lopullista ratkaisua? Auttaisiko, jos puhuisit jollekin ammattiauttajalle tilanteestasi? Jos sitä kautta saisit uusia näkökulmia asioihin.  Olen sitä mieltä, että kyllä perheesi ottaisi raskaasti.

Neuvoni sinulle: hae apua. 

Ei kiinnosta melkein 50 vuotiaana aloittaa enää alusta elämää koska työuraa on niin vähän jäljellä, eikä kuitenkaan mahdottomia enää aikaan saa taloudellisesti. Kun tämä korttitalo tästä romahtaa lopullisesti on aika mennä :o) Välineetkin on jo hankittuna ennakkoon !

Vierailija
2280/24139 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pystyy hiihtämään, paitsi pohjoisessa? Kaakkois-Suomessa pellot paljaana. Viime vuonna onnistui vielä huhtikuun alussa 

Ketju on lukittu.