Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2321/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paasto lähenee loppuaan - aika kaikkensa antanut olo. Ensimmäinen pääsiäispaasto minulla ortodoksina. Uskomaton kokemus ja matka. Noin muuten lueskellut Mika Waltarin Valtakunnan salaisuutta pitkäperjantain teemaan sopien. Pärjännyt pienehköllä kipulääkityksellä, koska ollut hiljakseen. Toivon niin kovasti että jaksaisin huomenna illalla (yöllä) kirkkoon.

Vierailija
2322/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritin värjätä hiukseni harmaiksi, koska ne ovat harmaat osittain. Yritin saada ne tasaisiksi. Tulos violetin kirjava. Miten toimia, että saan violetin pois? Onko jollakin ymmärrystä siitä?Tämän näköisena en ihmisten ilmoille mene. panenko valkaisuainetta vai onko turvallisempaa vaihtoehtoa?"

Käytitköhän kestoväriä? Mietin, että voisiko jokin kevytsävyte auttaa. Sellainen siis joka pysyisi hiuksissa muutamia viikkoja. Tietenkään niillä ei voi vaalentaa, mutta esim jokin ruskea sävy voisi peittää violettia ja auttaisi sen aikaa, kun se violetti haalistuisi. Näin ehkä itse toimisin. Toisaalta kannettaa kysyä joiltakin joka tietää enemmän. Tämä nyt vaan on minun vinkkini ja ei kannata luottaa siihen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikille, onpas täällä ollut vilkasta. Voimia teille, kellä sairautta, yksinäisyyttä tai muuta murhetta. Tänne saa toki kirjoittaa kaikenlaisista oloista. Minun pitkäperjantaini oli iloinen, kerrassaan. Olin suvun kanssa pilkillä pari tuntia. Kaloja 0, nykyjä muutamia. Ei haitannut. Meitä oli 25, ikähaarukka 5-80v. Voi sitä naurua ja puheensorinaa. Kyllä tosiaan joskus suku on paras. Hymyilyttää vieläkin.

Mukavaa lankalauantaita

N63

Vierailija
2324/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Kaikille, onpas täällä ollut vilkasta. Voimia teille, kellä sairautta, yksinäisyyttä tai muuta murhetta. Tänne saa toki kirjoittaa kaikenlaisista oloista. Minun pitkäperjantaini oli iloinen, kerrassaan. Olin suvun kanssa pilkillä pari tuntia. Kaloja 0, nykyjä muutamia. Ei haitannut. Meitä oli 25, ikähaarukka 5-80v. Voi sitä naurua ja puheensorinaa. Kyllä tosiaan joskus suku on paras. Hymyilyttää vieläkin.

Mukavaa lankalauantaita

N63

Kiitos sinullekin kivoista sanoista. Mukavalta kuulostaa myös pääsiäisen viettosi. Itsekin kaipaisin jotain tuollaista isoa porukkaa välillä.Vähän haikeasti totean tämän. Mukavaa lauantaita myös sinulle. 

Vierailija
2325/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin lampaanviulun kahvikastikkeella ja valkosipuli-kermaperunat. Söin ja ryypiskelin pullon punaviiniä. Alkukeittona Bisque

Vierailija
2326/24139 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin just päivän ensimmäisen aterian ja heti sen jälkeen melkein pyörryin vessaan. Konttasin sieltä pois. Nyt makaan petissä ja yritän ajatella jotain muuta kuin huimausta ja pahaa oloa. Life todellakin sucks. Parempaa pääsiäistä muille. 

Menikö eilen dokaamiseksi? Siltä ainaskin kuulostaa. Paranemisii sinne.

En ole juonut alkoholia vuosikymmeniin, olen vakavasti sairas, lääkkeitä useita käytössä. Kiitos toivotuksista, tuntuu jo paljon paremmalta, vaikka pistitkin kettuiluksi koko kommenttisi. Toivottavasti saat ansiosi mukaan jonain päivänä. Sinulle en tarkoittanut pääsiäisterveisiäni.

Jos olisin aukonut päätäni, niin en olisi toivotellit mitään hyvää. "Kiva" kun oon niin v.tun paska sieltäkin suunnasta. En tiedä miten asiat siellä suunnassa on. Sen takia kysyin.

Vierailija
2327/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kommentti ei ole niin satuttanut kuin toi eilinen tässä ketjussa saamani. Siis mulle toivotaan pahaa, kun luulin toisen dokanneen, kun toissapäivinen hän oli monien ryyppypäivä?

Miksi ei voinut sanoa suoraan mikä oloa vaivaa, kun oli tuollainen kommentti? Se oli vain kysymys ilman mitään pahaa. 

Ei mulla mitään pääsiäisfiiliksiä ole, että toivottavasti olet todella onnellinen, kun voin pahoin. Enkä kirjoita tätä sarkastisesti.

Vierailija
2328/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni 40 vuoden takaa lähetti terveisiä.

Vierailija
2329/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä makoillaan kuumeisena jäätävässä räkätaudissa, vaikka pitäisi olla töissä. Harmittaa, jokainen ylimääräinen työtunti olisi tullut tarpeeseen. Ehkä tästäkin taas selvitään. 

Vierailija
2330/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hienoa nähdä, kun joku ravasi hevosella vierestäni. Toi se vasta hienompaa on nähdä, kuin että joku kruisailee Porchella.

Mietin mitä tässä tekisi. Voisi kai enemmän ulkoilla. 

M31

Vierailija
2331/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatta on täynnä ja Purran leikkaukset ei haittaa

Vierailija
2332/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söin just päivän ensimmäisen aterian ja heti sen jälkeen melkein pyörryin vessaan. Konttasin sieltä pois. Nyt makaan petissä ja yritän ajatella jotain muuta kuin huimausta ja pahaa oloa. Life todellakin sucks. Parempaa pääsiäistä muille. 

Menikö eilen dokaamiseksi? Siltä ainaskin kuulostaa. Paranemisii sinne.

En ole juonut alkoholia vuosikymmeniin, olen vakavasti sairas, lääkkeitä useita käytössä. Kiitos toivotuksista, tuntuu jo paljon paremmalta, vaikka pistitkin kettuiluksi koko kommenttisi. Toivottavasti saat ansiosi mukaan jonain päivänä. Sinulle en tarkoittanut pääsiäisterveisiäni.

Jos olisin aukonut päätäni, niin en olisi toivotellit mitään hyvää. "Kiva" kun oon niin v.tun paska sieltäkin suunnasta. En tiedä

Vain ilkeä typerys nimittelee heti alkoholistiksi. 

Vierailija
2333/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain ilkeä typerys nimittelee heti alkoholistiksi. "

En edes nimitellyt. Enkä pidä sinua alkoholistina, vaikka olisitkin juonut. Alkoholistiksi tullaan, kun ei kyetä säätelee juomista. 

En ole mikään palstatrolli, jotka määrittelee kaikkia juojia alkoholisteiksi.

Vierailija
2334/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli melkein 10km käveltyä. Kävin syömässä ja kävelin takaisin. Täällä porukoilla ihan äsken söin kanaa ja riisiä. Väsynyt olo nyt on, joten aivan rennosti otan. Voisin katsoa jonkin elokuvan ja syöden samalla poppareita 🍿 ja oluttakin on 🍺

Porchen omistajako mulle suuttui, kun alanuolitti edellistä viestiäni? 😂 Jos näin on niin älä ota tuota heittoani liian vakavasti.

Oon tässä koiruusta käyttämässä lenkillä. Ihana tuoksu, linnut laulaa  ja vesi solisee. Lämmintä on ja aurinko alkaa laskeutua pikku hiljaa. Niin levollinen olo on nyt. 

M31

Vierailija
2335/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mainio meininki. :)

Aamupäivällä miehen kaa ihanaa seksiä, sit parin tunnin kävelyllä aurinkoisesta kevätsäästä nauttimassa. Kuvasin luontoa ja kaikkia hauskoja pikku yksityiskohtia, mihin huomio kiinnittyi. Grillin tuoksu leijui monen talon pihamaalta, lapset olivat piirtäneet sydämiä ja aurinkoja liidulla asvalttiin. Ihmisiä liikkeellä enemmän kuin aikoihin, hyväntuulisina. Nyt vatsa täynnä herkullista ruokaa ja lähtee Areenasta pyörimään Transport. 

Vierailija
2336/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin upea päivä on. Mä oon täysin huoleton. Kaikki on porukoilla koolla ja näin on hyvä olla. Katsottiin leffa Nelli Rapp: Mustametsän salaisuus ja tämä elokuva on aika uus'. 

Sitten menin saunaan rentoutumaan ja nyt oon matkalla himaan. Paljon tänään ulkoilin ja samalla siinä urheilin. Luonto ja kävely on aikamoinen kombo. Parempi yhdistelmä kuin pahoinvoiva Rambo.

Mun on nyt liian hyvä olla.

M31

Vierailija
2337/24139 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullua.      Joutuu olemaan nassien armoilla jos ei pääse tästä hullusta maasta pois.

Vierailija
2338/24139 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy mitä kuuluu, niin tällaista kuuluu pään sisältä tai näppäimistöltä:

Korpikylän syvä kuolemanhiljaisuus. Kello siirtynyt omatoimisesti kesäaikaan, se näyttää nyt tuntia myöhempää hetkeä kuin mikä tositodellisuudessa vallitsee. Näin alamme elää rinnakkaisuniversumissa eikä kukaan suuremmin huolestu. Virhe on pieni, vain tunnin mittainen. Kukaan ei mieti, mitä se merkitsee matrixessa.

Ensimmäisen (vai vanhan liiton viimeisen?) pääsiäistapahtumien jälkeen  Öljymäen läheisyydessä olevalla hautapaikalla iso kivi istuu luolan suulla tiiviisti. Enkelit odottavat ylimmäistä lupaa mennä se vierittämään pois. Vainajan läheinen on valvonut yönsä ja haluaa nyt mennä haudalle yksin suremaan ja itkemään. Hänen lohduttomuutensa... Enkelien on ehdittävä ennen tuota naista.  

Tuhansia vuosia myöhemmin Korpikylän torpan viereisellä pellolla sumu jää raskaaksi tihentyneenä lepäämään lumivallien ylle. Ei ole sen aika kadota ilmaan, ei ole lumien aika vajota maan onkaloihin. Enkelit nukkuvat.

Torpan historia suhisee vanhan naisen korvissa kuin tuuli kaislikossa, hiljaisuus myöntyy siihen. 'Eilistä' ei ole, on ainoa hetki ainoassa paikassa, kaikki torpan ihmiset, elävät ja kuolleet pisarana samaan sumuun uppoamassa. 'Huominen' - vain sana ihmiskielessä. 

Aika muuttaa maiseman ja kaikki mielen kuvat. Kaikki on yhtä turhaa tai yhtä lailla merkitystä täynnä. Ovatko kaikki tapahtumat vain Sattumaa? Onko olemassa Jumalaa? Tarvitaanko kumpaakaan?

Tietoisuudella ei ole valinnanvaraa. Sen on vain oltava.

Sillä ei ole valtaa. Sen on vain todettava. 

Vierailija
2339/24139 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Yläkertaan muutti, tietenkin pyhien aikana, uusi naapuri. Kolinaa, meteliä, pauketta, hissi huutaa tauotta. Koira haukkuu, välillä kuulostaa siltä kuin kaataisi suoraan tavaraa laatikosta lattialle tai hakkaisi hyppynaruilla lattiaa :D Tänä aamuna alkoi imuroimaan klo 08:30. Muuten ok mutta on pyhäpäivä JA yöllä siirrettiin kelloja tunti eteenpäin, meikäläisen kroppa kun on siis entisessä ajassa vielä niin kello ollut vielä sian pierun vertaakaan. Eikö nyt olisi voinut odottaa edes sen imuroinnin kanssa tunnin-kaksi ? Sitä vinkunaa ja kitinää kun eestaas hankaa kuluneella suulakkeella ei kestä pirukaan, etenkään aamutuimaan. Huomasin myös että uusi asukas on armoton kanta-astuja, tömistää kuin norsu edestakaisin pitkin kämppää koko ajan. V***u !

Mietin että taidanpa aloittaa uuden harrastuksen. Pianoa tai saksofonia olisi kiva kokeilla. Harjoitukset voin ajoittaa koko talon riemuksi lauantai- ja sunnuntaiaamuihin klo 7. Myös klo 21 pyhäpäivisin on hyvä idea. Arkiaamuisin alan lorottaa pönttöön jakkaran päältä, että varmasti kuuluu naapuriin. Kovaääninen puheenmölinä on myös kiva aloittaa klo 5 aamulla, mitä väliä muista kun itse täytyy nousta töihin ajoissa. Ihanaa tämäm kerrostaloasuminen!

Vierailija
2340/24139 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on nyt liian hyvä olla.

M31

Miten mukava kuulla että maljasi on ylitsevuotavainen. 

Taitaa olla minunkin, kuuntelin eilen illalla musiikkia tuntikaudet. 

Musiikki, linnut, lemmikit, liikkuminen, maukas ruoka (ja kenties joskus vielä ulkosaunan lämmitys)

:)

Ketju on lukittu.