Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22764)

Vierailija
22761/22764 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulukortteja lähetettiin 12 miljoonaa vuonna 2023.

Mitä tuhlausta! Sille rahalle olisi paljon parempia kohteita. Puhumattakaan luonnonvarojen tuhlaamisesta turhaan.

Kyllä mulla on tähän varaa, älä huolehdi suotta.

Vierailija
22762/22764 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet joulukortit on tosi nättejä, Martta Wendeliniä, Rudolf Koivua tai uudemmat Minna Immosta. Katson aina tarkasti millaisen kortin kellekin lairan. Minun korttini eivät ole kylmiä.

Ja saajat kiikuttaa ne heti roskiin ja kiroaa vaivaa. Sua pitää varmaan vielä kiittää kortista, voi vitdja. Meilläkin on tällainen riesamummo suvussa. 

Hei, tää on riesamummojen ketju. Ne jankkaa tätä samaa korttikiimaa joka vuosi. Sementoitu tapa ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22763/22764 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaas.

Laitan myös merkkipäiviksi kortteja. Ystävänpäivä, Pääsiäinen. Joskus ihan laitan  reissustakin terveisiä kortilla.

Vierailija
22764/22764 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet joulukortit on tosi nättejä, Martta Wendeliniä, Rudolf Koivua tai uudemmat Minna Immosta. Katson aina tarkasti millaisen kortin kellekin lairan. Minun korttini eivät ole kylmiä.

Ja saajat kiikuttaa ne heti roskiin ja kiroaa vaivaa. Sua pitää varmaan vielä kiittää kortista, voi vitdja. Meilläkin on tällainen riesamummo suvussa. 

Hei, tää on riesamummojen ketju. Ne jankkaa tätä samaa korttikiimaa joka vuosi. Sementoitu tapa ei muutu.

Harmi, jos sun sukusi on riesa. Ymmärrän toki samankaltaisuuden epäkohteliasta tyyliäsi seuraten.

Mun suku on mukavaa. Ihan kivoja mummoja ja tätejä. Nuoria ja lapsiakin. Sukulaiset on rikkaus. Ei riesa meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä