Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22726)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli asiointipäivä, kävin mm. verikokeissa. Tulokset saan vasta joulukuun puolella, kun halusin soittoajan tietylle hoitajalle.
Yhden kummitytön syntymäpäivä lähestyy, kirjoitin hänelle kirjekortin. Kyselin kuulumisia ja kerroin omiani.
Lämmitettiin leivinuunia, laitan lantun kypsymään folion sisään. Paistettu lanttu maistuu minulle ruisleivän päällisenä.
Mukavaa viikonloppua! Niin, taas on perjantai.
Oletko se sinä Doris?
Kylläpä täällä taas Doris-emäntää kaipaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun tylsissä kuulumisissa jaetaan palkintoja.
Mä jakaisin täällä palkinnon Lampaalle. On kohtelias ja sovinnollinen, häneltä liikenee myötätuntoa kaikille, ilkeilijällekin.
Kunniamaininta menis Dorikselle, kun aloitti ketjun. Ilman häntä, ei olisi meitä.
Kukkakimpulle, kun viitsii kirjoitella, vaikka hänenkin merkillään hölmöiltiin.
Pitkikselle (vaikkei nimestä tykkää, en käytä enää) sujuvasta kirjoittelustaan, josta moni on jo kiitosta jakanut.
En jaa kiitoksia, en palkintoja jatkossa.
Nyt vaan päähän pälkähti tälläinen.
👍🏾
Kommentti viestiin nro 22677/21.11. Seiska veikan koostumukseen liittyen.
Ilmeisesti neulojat ovat kaivanneet entistä langan koostumusta, koska nyt on myynnissä 7 veljestä Original -lankaa (75 % villaa, 25 % polyamidia).
Myynnissä 150 g:n kerissä, 10 alkuperäistä sävyä, on kampanjatuote ja saatavana vain rajoitetun ajan. Novitan verkkokaupasta huomasin, ja tilasinkin, kun sain sinne lahjakortin.
Ilmeisesti täällä jatkossakin heilutellaan sukkapuikkoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa, kun tylsissä kuulumisissa jaetaan palkintoja.
Mä jakaisin täällä palkinnon Lampaalle. On kohtelias ja sovinnollinen, häneltä liikenee myötätuntoa kaikille, ilkeilijällekin.
Kunniamaininta menis Dorikselle, kun aloitti ketjun. Ilman häntä, ei olisi meitä.
Kukkakimpulle, kun viitsii kirjoitella, vaikka hänenkin merkillään hölmöiltiin.
Pitkikselle (vaikkei nimestä tykkää, en käytä enää) sujuvasta kirjoittelustaan, josta moni on jo kiitosta jakanut.
En jaa kiitoksia, en palkintoja jatkossa.
Nyt vaan päähän pälkähti tälläinen.
👍🏾
Hyi! Taas kakkapeukku. Vai tarkoittaako sen laittaja perseennuolentaa, jota palkitsija nyt tekee? Ruskea kieli on silloin sopivampi. 👅
KIitos! Olen samaa mieltä.