Kirjoitatko tänne tyhmiä juttujasi joulunakin?
Kommentit (19)
Kyllä vaan! Silloin on oikein aikaa paneutua trollaamaan!
En kirjoita, jos sinä et aloita noita omia tyhmiä juttujasi.
En kirjoita , mutta luen joitain useiden kirjoittamia tyhmiä juttuja. Ja niitä on todella riittämiin. 🤪🤪.
Kirjoitan tänne joka päivä tyhmiä juttujani. Ja te luette niitä ja kirjoittelette perään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tänne joka päivä tyhmiä juttujani. Ja te luette niitä ja kirjoittelette perään.
Ikinä en ole kirjoittanut.
Juu. Yritän kehitellä jonkin positiivisen jutun vesikusipäisistä persuista. Eli kaikista niistä tolloista psykopaateista.
En ehdi palstailemaan, minulla alkaa 7 illan työvuoro putki. Siis tämä on minun sivuduunia.
Uuden vuoden jälkeen jälkeen paluu omaan työhön.
Juu. Piruuttani kehun fasistista hallitustamme ja sen sosiopaatteja ministereitä...ketään erikseen nimeämättä koska psykopatiaakin ilmenee..
Lupaan kirjoittaa vain kivoja ja hyviä juttuja!
Tyhmät jutut on parhaita ja niistä tulee iso ketju.
En juuri koskaan kirjoita tyhmiä juttuja, joten vastauksena ap:n kysymykseen, en.
Todennäköisesti joulupäivänä palstailen kutenkin, joten suattaapi tuota lipsahtaa tyhmiäkin juttuja, suattaapi olla ettei kuitenkaan.
Hyvvee joulua kaikille! 😎👍
Ps. Oispa hauskaa jos noille hymiöille saisi tonttulakin päähän.
Olisi parasta kaikille, että palsta sulkeutuisi tänään klo. 23:00, ja avautuisi vasta, kun pyhät on ohi.
Vastaan myös tyhmille. En tee aloituksia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi parasta kaikille, että palsta sulkeutuisi tänään klo. 23:00, ja avautuisi vasta, kun pyhät on ohi.
Ehkä, mutta mitä me yksinäistä joulua viettävät voisime tehdä palstailun sijaan?
Pitäisikö meidän lukea muka kirjoja?
Ei sinänsä huono idea, mutta ulkoilemaanhan sitä joutuisi, jos palsta sulkeutuisi jouluksi.
Damn, ei huono idea tuokaan.
Mut hei, valinnan vapaus ja silleen. 🎅
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mulle.
Tottakai kirjoitan. Persuista ja rasismista kirjoitan.