Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22566)
Lapsettomuus on näköjään ap:lle kova paikka.
Hän näytteli yh-äitiä kun perusti Muita yksinäisä ketjun ja nyt hän näyttelee Mummelia.
Ai niin tuo alapeukutus:
Mörri todellakin päivystää aamusta iltaan. Tämä totta!
Kirjoittaa milloin vain kommentin, sekunnissa on alapeukku (tai kolme). Harrastus tuokin?
Tämän olen huomannut, vaikka harvoin käyn.
Lueskelin alkukommentteja, hymyilytti. Joku viesti ihan nauratti. Tavallinen kuulumisten ketju oli silloin, pitkään. Ei sotatanner, niin kuin nyt.
Lammas, miten meni siivoustalkoot?
Vierailija kirjoitti:
Ai niin tuo alapeukutus:
Mörri todellakin päivystää aamusta iltaan. Tämä totta!
Kirjoittaa milloin vain kommentin, sekunnissa on alapeukku (tai kolme). Harrastus tuokin?
Tämän olen huomannut, vaikka harvoin käyn.
Lueskelin alkukommentteja, hymyilytti. Joku viesti ihan nauratti. Tavallinen kuulumisten ketju oli silloin, pitkään. Ei sotatanner, niin kuin nyt.
Just näin. En ehtinyt poistua, kun sain alapeukun perääni.
Vierailija kirjoitti:
Hän näytteli yh-äitiä kun perusti Muita yksinäisä ketjun ja nyt hän näyttelee Mummelia.
Yksinäisä? Tuon ketjun aloittaja kirjoitti monesti totuuden itsestään, kunnes kyllästyi häirikköön ja taisi häipyä viimein.
Minä seuraan sitä ketjua, tylsiä kuulumisia ja muutamaa muuta. Joku telkkaketjukin on.
Kaikissa ketjuissa häirikkö on onnistunut sekoittamaan, riitauttamaan ketjua. Miten ehtiikin joka paikkaan, kun töitäkin pitäis tehdä, täällä? 7.00-23.00.
En muista, oliko aiemmin kysymyksiä puutarhurille, nyt oon kahvitauon verran hollilla. Tuota lajikejuttua olen itsekin ihmetellyt, en tiedä vastausta. Sen muistan, että jossain isossa kaupassa Rondello-lajike tomaatista oli paljon kalliimpi kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kenelle vaan lapsettomuus kova paikka, on äärimmäisen julmaa kirjoitella halventavia kommentteja aiheesta.
Kehottaisin sinua harkitsemaan tarkasti aiheita, mistä kirjoittelet.
Eri
Valheistasi jäit jo monesti kiinni, viisas väistyisi, sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kenelle vaan lapsettomuus kova paikka, on äärimmäisen julmaa kirjoitella halventavia kommentteja aiheesta.
Eri
Oletko sinäkin maho?
Vajaa viikko sitten hain 2 amaryllista kellarista ikkunalaudalle ja aloin kastelemaan. Toisessa on jo vihreetä nousemassa... toivossa on hyvä elää!
Nakkivihanneskeitto on kiehumassa, mitään muuta tähdellistä en ole sitten tänään tehnytkään.
Hyvää keskiviikon jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Oletko sinäkin maho?
Olet säälittävä, sairas. Julmisra julmin.
Sulla ei ole aavistustakaan, miten kipeästä aiheesta täällä kepeästi, halveksien kirjoittelet. Häivy ilkiö.
Mukava ilma taas! Pari pakkasastetta ja hieman lunta maassa.
Kävin mittauttamassa silmänpaineet, hyvin on lääketipat tehonneet. Ne vain ikävästi saavat silmät punoittamaan ja kuivumaan entisestäänkin mutta pienempi paha on se.
Tehtiin kerrankin ihan ite ruokaa. Jauhelihapihvejä on nyt pitkäksi aikaa ja pakkaseenkin muutama liikeni.
Suppiksista kastike, juures- halloumipaistos.
Olipas hyvää!
Tosi hyvin nukuin viime yön ja oli
mukava herätä levänneenä.
Sopuisaa loppuviikkoa kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Häirikön julmuudella, säälittävyydellä ei ole rajaa. Ei rahtuakaain inhimillisyyttä tuossa valehtelijassa. Miten kestää elää itsensä kanssa?
Rukoilen armoa hänelle iltarukouksessani. Kumpa ottaisi armon sydämeensä. Raskas taakka on syntisäkkinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mukava ilma taas! Pari pakkasastetta ja hieman lunta maassa.
Kävin mittauttamassa silmänpaineet, hyvin on lääketipat tehonneet. Ne vain ikävästi saavat silmät punoittamaan ja kuivumaan entisestäänkin mutta pienempi paha on se.
Tehtiin kerrankin ihan ite ruokaa. Jauhelihapihvejä on nyt pitkäksi aikaa ja pakkaseenkin muutama liikeni.
Suppiksista kastike, juures- halloumipaistos.
Olipas hyvää!
Tosi hyvin nukuin viime yön ja olimukava herätä levänneenä.
Sopuisaa loppuviikkoa kaikille!
Hyviä uutisia sulla, hieno homma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi hän ei saanut lapsia. Narsistin lapsena kasvaminen on helv3ttiä. Olen nähnyt vierestä, miten se tuhoaa lapsen.
Heille on tukimuotoja ja todella tarpeen. Kerrakin kohtalo on ollut oikeassa, kaikista ei ole vanhemmiksi.
Onko tämä taas se päivä, jolloin ap ei vastaa häirikölle? Lupasi niin. Sanansa syöjä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas se päivä, jolloin ap ei vastaa häirikölle? Lupasi niin. Sanansa syöjä.
Kyllä hän vastaa, nyt hän on Mummeli! Yh- äiti vanheni nopeasti. Onko lapsi vieläkin yksin ammeessa?
Vierailija kirjoitti:
Lammas, miten meni siivoustalkoot?
Talkoot meni ihan hyvin . En lähtenyt talkoiden jälkeen kuitenkaan setien kanssa saunomaan :D Selän päälle talkoot kävi ja eilen oli sen verran kylmä, että vaikka oli sormikkaat kädessä, niin silti sorminivelet ei siitä hommasta oikein tykänneet. Mutta muuten oli ihan mukavaa.
Pitkis: Kirjoitit hyvin ja jäin miettimään, että ehkä monilla on vakavan sairauden (oman tai läheisen) kohdalla jollain tavalla hetki, jolloin jotenkin alitajunnassa siirrytään ajattelemaan kuten lapsi. Ei siis haluta uskoa, että tästä ei selvitä. Eräänlainen puolustusmekanismi ja jo pelkästään lääkärin sanat torjutaan. Ymmärretään kyllä, mitä lääkäri sanoo, mutta halutaan uskoa, että lääkäri sitten kuitenkin olisi väärässä.
Muuten mun tän päivän kuulumisia... farkut on ostettu. Löysin Haloselta. Mun siskoni rekkiä katsellessaan sanoio, että noi saattaa kyllä olla caprihousut. Vastasin, että ihan sama, vaikka olisi shortsit, jos lahkeet kuitenkin on mulle nilkkoihin asti :D Ei ne olleet caprit ja oli kiva huomata, että joillan valmistajilla on meille kanantaluttajillekin farkkuja eikä tarvitse leikata 10-15 cm lahkeista pois. Käytiin sitten vielä vähän muutakin shoppailemassa ja sen jälkeen ravintolassa lounaalla. Kohta koira päivälenkille.
Tänään ajattelin lopettaa ketjun seuraamisen. Kiitos niille jotka oikeasti jaoitte ja nostitte toisia jakajia. Ei osan jankuttamista jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ajattelin lopettaa ketjun seuraamisen. Kiitos niille jotka oikeasti jaoitte ja nostitte toisia jakajia. Ei osan jankuttamista jaksa.
Jos ap ei lähtisi mukaan siihen, se loppuisi. Mutta kun itse lietsoo riitaa lisää haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei lähtisi mukaan siihen, se loppuisi. Mutta kun itse lietsoo riitaa lisää haukkumalla.
Ap ei ole kirjoittanut päiväkausiin.
Häirikkö riitelee itsensä kanssa. Joku korjaa satunnaisesti valheita. Jankkaus jatkuu ja jatkuu. Törkeästi loukaten.
Kiitos Mummeli uutteruudestasi.