Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22528)
Vierailija kirjoitti:
Koko päivä sisällä. Jostakin syystä ei huvittanut kävelylle lähteä kun ei kaupassakaan tarvinnut käydä.
Huomenna pakko käydä mittauttamassa silmänpaine. Toivottavasti lääketipat ovat tehonneet.
Täälläkin toimii hyvin terveydenhoito, ei tarvi yksityiselle mennä.
Kunpa tämä ketju palaisi juurillensa- mitä itsekullekin kuuluu. Ystävällisesti ja kohteliaasti kertoen!
Minäkin yritän pitäytyä tavallisissa kuulumisissa, vaikka tuo yksi niitä jankutukseksi väittää. Minun mielipiteeni mukaan jankkaajia on vain yksi ja ainoa, se kellä ei mitään kuulumisia koskaan ole kerrottavaksi.
Suklaata iltakahvilla, ostin jo joulua silmälläpitäen. Pitäähän se testata, että on kunnollista :)
Kivat illat, immeiset
Vierailija kirjoitti:
"Mä sentään teen tätä työajalla."
Ja nyt mä nauran. Töissä vauvalla vai vauvailee työajalla kaiket päivät. Molempi pahempi. Siinä varsinainen työn sankari! En kehtaisi edes anonyymilla palstalla retostella moisella.
Maailmalla on monenlaisia työpaikkoja, joissa vain tapetaan aikaa ja toivotaan, ettei mitään tapahtuisi. Paloasemalla, tehdasvalvomoissa, vartijoina, vesilaitoksella, sähköpäivystäjänä, ensiavussa, huoltohommissa, eläinten hoitajina jne. Jne. Töissä ollaan vaikkei ole tekemistä aina.
Retostelu-sana paljastaa sinut rakas pullea pontsopylleröni. Ja nyt mä nauran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei onnistu pitkään ketjuun:
Sinä, joka aamusta iltaan täällä olet, työajalla.
Minä käyn kerran, pari viikossa vilkaisemassa ketjun, kirjoitan joskus. Nykyään jatkuvan riitelyn vuoksi harvemmin.
Jos kirjoitin: 'Alusta asti ketjua seurannut' ei se tosiaan tarkoita vuosikausien 'päivätyötä', niinkuin sulla. Keväisin, kesäisin olen pitkät viikot pois somesta. Muuten silloin tällöin luen.
Mutta ketjua seuranneena huomaan todella, että kirjoitat valheita, ilman mitään perusteita.
Tuo on raivostuttavaa. Ja haukkuminen.
Älä valehtele. Sähän olet ap joka jankkaa täällä ja pilaa oman ketjunsa. Miksi?
Koska hänellä ei ole muuta elämää. Hän pätee tämän kautta. Ja on riitelijä, joka toisin ei ole riidoissa kenenkään kanssa, omien sanojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Me seikkaillaan vauvalla kummitytön ka vuorotellen mun puhelimella. Se ei taho omallaa, kun se on niin 'noloo'. En kyl tiedä missä ketjuissa kulkee.
Tuli vaan tosta nolottamisesta mieleen.
En usko. Onko tämä taas näitä "lukiolaisen " touhuja.
Kivasti taas saatu vänkäämisellä pituutta ja eloa ketjuun. 😊
Retostella on ihan tavallinen suomenkielen sana. Jos sherlokkimme tämän perusteella virheellisesti identifioi kirjoittajan, voidaan vaan kuvitella, mihin perustuu hänen tutkielmansa vuosien varrelta.
Ennenkään en hänen höpinöitään ole uskonut, tämä vahvisti taas asiaa. Kerran yhdisti kaksi ihmistä: molempien viesteissä oli lämpötila 9C.
Semmonen Hercule Poirot täällä leikkii palstapoliisia, tuo totuudentorvi :)
Vierailija kirjoitti:
Retostella on ihan tavallinen suomenkielen sana. Jos sherlokkimme tämän perusteella virheellisesti identifioi kirjoittajan, voidaan vaan kuvitella, mihin perustuu hänen tutkielmansa vuosien varrelta.
Ennenkään en hänen höpinöitään ole uskonut, tämä vahvisti taas asiaa. Kerran yhdisti kaksi ihmistä: molempien viesteissä oli lämpötila 9C.
Tais osua ja upota! Auts. Sä käytät aina tuota ärsyttävää pistehymiötäkin, Einstein.
Tästä tulee niin mieleen lapsuusmuistot ja kinaaminen siskon kanssa. Kivaa, eiköstä?
Vierailija kirjoitti:
Voi sua, suomen kieli ei ole yhdyssana. Tämä on sulla ollut jo monta kertaa virheellisesti. Siitäkin ap sut tunnistan.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt mä nauran. Töissä vauvalla vai vauvailee työajalla kaiket päivät. Molempi pahempi. Siinä varsinainen työn sankari! En kehtaisi edes anonyymilla palstalla retostella moisella.
Säälittävää. Koko päivä vauvalla, päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on monenlaisia työpaikkoja, joissa vain tapetaan aikaa ja toivotaan, ettei mitään tapahtuisi. Paloasemalla, tehdasvalvomoissa, vartijoina, vesilaitoksella, sähköpäivystäjänä, ensiavussa, huoltohommissa, eläinten hoitajina jne. Jne. Töissä ollaan vaikkei ole tekemistä aina.
Ja taas nimittelet ja väität ihailusi kohteeksi. Kukaan muuhan ei voi tuota retostella -sanaa käyttää mielestäsi, se riittää sinulle niputtamaan Dorikseksi kaikki eri mieltä olevat. Naurat omalle tyhmyydellesi, sille, että vietät palstalla koko päivän palstalla huhuillen Dorista, sen kun. Ei ole minulta pois.
Voi häirikköressu. Niin paljon on pielessä tänään. Ei pärjäis journalistina tuo, kun ei osaa lähteitään selvittää. Romaaniksikin olis perustylsää. Ei juoni etene, kun junnaa paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, varmasti tämä maa pyörii sillä, että kaikki päivystää vauvapalstalla päivästä toiseen kuukausi tolkulla. Voi sua reppanaa, ei muuta elämää, kuin palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis nolottavan, hävetähän toi ei osaa, se on tullut selväksi!
Häpeähullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeähullu
Mua ei olekaan kasvatettu häpeällä. Onko sut?
Ja nyt se hullu jankkari, joka väittää olevansa 'töissä', takoo ylänuolia kommentteihinsa 🙈 Ei säälittävämmäksi voi mennä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeähullu
Mua ei olekaan kasvatettu häpeällä. Onko sut?
Sua ei ilmeisesti ole kasvatettu mitenkään. Surkeus soikoon. Niin rumasti nimittelet ihmisiä täällä ja solvaat. Olet äärettömän epäkohtelias ja omahyväinen. Onneksi en oikeassa elämässä tuollaisia tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaan huomenna toisin: en korjaa yhtään mörrin valhetta, en tuohdu häirikön viesteistä. Jos olis parempi päivä :)
Hyvin pidit sanasi. Ei voi luottaa ikinä. Koko päivän olet riidellyt täällä taas. Lupauksesi on yhtä tyhjän kanssa.
Tylsänä istun ja katon välillä normi kanavia telkkarista ja välillä ruudusta Syke sarjan uusinta kautta. Yksinäisyyteen olen jo alistunut, ei tämä miksikään muutu.