Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Tein herkkuruokaa, ihan perinteistä. Minua harmittaa tämän mukavan ketjun riitaantuminen. Jos ketjun aloittaa 61v, se kai antaa jo osviittaa sisältöön. Sama se, jos joku kysyy kuulumisia, siihen vastaillaan jotain tavallista, ympäripyöreää. Ei aleta jakamaan intiimielämää yms. Ne kuuluvat muihin kuulumisiin.
Täällä tuli turhaa riitaa asioista, mitkä oli alunperin selkeitä. Erilaisille aiheille on eri otsikkonsa.
Ja sitten, kun toivottiin 'tylsiä kuulumisia' ketjua, mikä sota syntyi, kun joku rohkeni sellaisen perustaa. Tämä on ihan tyhmää toimintaa.
Olen seuraillut eri ketjuja, toimintaa näissä.
Tänäisessä tämän ketjun äkillisessä häirikössä olen ymmälläni. Jatkan tutkintaa.
Jatketaan näillä Mummeli
Siis niin on Mummeli perillä asioista, lienet seurannut ketjua alusta asti. Tämä just oli aihe: Kysyä kuulumisia sellaiseltakin, keltä kukaan ei koskaan kysy. Ihan tavallinen kuulumisten ketju. Kaikille ei sopinut tämä. Piti pilata kaikki.
Miksi helktssa??? Miksei ketju saa jatkaa???
Mitä ihmettä sekoilet? Totta kai ketju saa jatkaa, kuten nyt yli 21 000 viestin voimalla on nähty. Ketju ELÄÄ, ja se on vain hyvä asia. Stagnaatio missä tahansa merkitsee lopun alkua. Se että viimeaikainen kehitys ei ole ollut JUURI SINUN mielesi mukaista, on valitettavaa, mutta kuitenkin pienempi paha kuin ketjun näivettyminen parin vakkarin tyhjänjauhannaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris ei kiroile, ei haistattele. Kotona opetettu perus kohteliaat käytössäännöt. Doris hermostuu joskus, jos aiheetta heikompia solvataan. Totisesti. Kenenkään ei ole pakko täällä olla. Mieti, onko tämä oikea alusta Sinulle. Sinä, joka tahdot kertoa kuulumisesi. Tänään. Ole hyvä. Kerrohan.
Doris
Mutta Doris valehtelee ja varastelee, näyttelee ja feikkaa olevansa vaikka mikä. Doris haistatteli lauantaina kännissä, kun luuli open olevan täällä. Doriksen sanaan ei voi luottaa. Patologinen valehtelelija.
Todista, hyvä ihminen. Tuuliko näppiäsi heiluttaa? Perustele syytöksesi. Olen täällä hetken. Mitä valehtelen, mitä varastan? Todista syytöksesi.
Doris
Missä kävit lukion? Olimme samalla luokalla. Tunnistan sinut ja sisaruksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Poistettujen/ilmiannettujen viestien jäljiltä se 'poistaja' löytyy... ketä arvelet? Kerroit että kolme oppositiossa olijaa on, mihin perustat tämän arvion?
Kyllähän se helposti jankkaajaan liitetään kaikki häiriköinti, haitanteko, ilkeily. Ymmärrät varmaan?
Perustele käyttäytymisi, yritämme ymmärtää
Minä en kirjoita seksiasioista. Hän on yksi.
Minä en poista viestejä. Hän on toinen. Hän ehkä kostaa mummonsa puolesta, kun mummon viestit poistettiin. On ehkä se nuori.
Minä paljastan valheet. Olen kolmas. Ja poistun tästä maailmasta pian.
Keksit valheita, tarkoitit kai. Kukaan ei usko tarinoitasi.
Miksi muut 2 eivät ilmineeraa its
"Ettet sitten hoksaa seksiosiota? Ootko ihan höhlä. Emme halua lukea intiimejä asioitasi!"
Älä puhu muiden puolesta. Minusta ne olivat ketjun parasta sisältöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Kun ketjun aloittaja on niin falski, että kirjoittaa tällaisen viestin, niin ansaitsee täysmitallisesti kaiken häiriköinnin mitä osakseen saa tässä ketjussa.
Tässä Doris feikkaa itse olevansa bloggari. Kehuu itseään häpeämättömästi. Ansaitsee kyllä palautetta epärehellisestä toiminnastaan. Se on ärsyttänyt monia jo kauan.
Amen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris ei kiroile, ei haistattele. Kotona opetettu perus kohteliaat käytössäännöt. Doris hermostuu joskus, jos aiheetta heikompia solvataan. Totisesti. Kenenkään ei ole pakko täällä olla. Mieti, onko tämä oikea alusta Sinulle. Sinä, joka tahdot kertoa kuulumisesi. Tänään. Ole hyvä. Kerrohan.
Doris
Mutta Doris valehtelee ja varastelee, näyttelee ja feikkaa olevansa vaikka mikä. Doris haistatteli lauantaina kännissä, kun luuli open olevan täällä. Doriksen sanaan ei voi luottaa. Patologinen valehtelelija.
Todista, hyvä ihminen. Tuuliko näppiäsi heiluttaa? Perustele syytöksesi. Olen täällä hetken. Mitä valehtelen, mitä varastan? Todista syytöksesi.
Doris
Niin et ole. Näyttelet olevasi. Oletko vähän yksinkertainen, eivät nuo ole mitään vastauksia. Valehtelet edelleen. Tunnen sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris
Doris "hermostuu" joskus. Voi vinkura sentään. Lauantaina ja sunnuntaina ei ollut hermostumista vaan aitoa riehuntaa ja solvausta yhtä kohtaan. Järjettömiä syytöksiä ilman perusteluita. Aivan käsittämätöntä vainoa. Nyt on oikein, että saat itse kohdata samaa.
Rauhoitu. Luin ketjua kaiken aikaa huvikseni. Doriksen kirjoituksia oli harvoin, nekin poistui oitis. Joku muu rähjäsi. Tai jotkut. Maalitat väärin. Myönnä!
Vierailija kirjoitti:
No jopa on riitelyä taas.
Minä olen alusta asti ketjua seurannut ja kommentoinut mutta en ole kyllä huomannut Doriksen mitenkään emännöinneen tai dominoineen täällä.
Tuli mieleen tuosta piirakkataikinan pois heittämisestä miten äiti kaulitsi ylijääneen taikinan ohuiksi lättysiksi ja paistoi sellaisenaan. Se oli meille lättästä leipää ja herkkua. Meillä ei sanottu karjalanpiirakoiksi vaan riisipiirakoiksi.
Toivottavasti tämä alunperin mukava ketju saa sellaisena pysyäkin.
Hyvää yötä😴😴😀
Kiitos ja Hyvää Yötä
Minäkin halusin seksiasioita ketjuun ja takuulla suurin osa. Sinä olet estynyt etkä pidä niistä. Me muut olemme normaalisti seksuaalisuuteen suhtautuvia. Sinä olet jarru ketjun kehityksessä.
Doris ei halua muuttaa mitään, mutta ei mikään ole muuttumatonta. Ketjun pitää pysyä ajassa ja olla elämänläheinen. Ja demokraattinen. Nyt ei ole. Nyt on syyttävä ja ahdistava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdin tässä elämää ihan yleisesti. Puuttumatta ketjun historiaan, joka lienee kolmisen vuotta vanha. Huomasin ketjun iltapäivälehden mainoksesta. Kirjoitan blogin tässä samalla, koska ihmettelen tätä otsikkoa sen harvinaisuuden ja samalla tavallisuuden tähden. Milloin viimeksi kuka kysyi Sinulta: Mitä sinulle kuuluu? Ja kuunteli kiinnostuneena vastauksen. Milloin itse kysyit? Aidosti haluten tietää, kuunnellen vastauksen. Ja mitä merkitseekään, että Sinulle on isolla kirjaimella? Se kysymys on juuri Sinulle. The kysymys. Ymmärräthän sen tärkeyden. Kuka vaan ei kysy keltä vaan, vaan Sinulta.
Kun ketjun aloittaja on niin falski, että kirjoittaa tällaisen viestin, niin ansaitsee täysmitallisesti kaiken häiriköinnin mitä osakseen saa tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niskat ja hartiat aivan jumissa, levoton olo, taidan tänään ottaa kännit ja rentoutua.
Samaa mietin, en siis kännejä. Mut hyvää ruokaa, lasi viiniä. Rentoutumista. Meen just kauppaan kattooon.
Vapaan kunniaksi, voi maanantainakin herkutella.
Doris mukaan ja kännäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris kiroilee kuin vanha juoppo. Ja kehtaa syyttää muita ilkeilystä ja huonosta käytöksestä. Vielä kiusaa kuolevaa morfiinijutuilla ja pilkkaamisella. Oikea lempeä lohduttaja.
Vierailija kirjoitti:
Millonkahan saadaan kruunu takas?
Haha? Milloinhan lukitaan tämä riitelyketju?
Vierailija kirjoitti:
Niskat ja hartiat aivan jumissa, levoton olo, taidan tänään ottaa kännit ja rentoutua.
Doris
Ja lihoa ja riehua taas ketjussa. Voihan sitä jatkaa koko viikon ja seuraavan ja... Kun se on elämäntehtävä ja kruunu tavoitteena. Kärsi kärsi kirkkaimman kruunun saat.
Missä kävit Doris lukion? Me oltiin samalla luokalla. Tunnen sut ja sun sisarukset. Ei ollut Etelä-Suomessa! Valehtelit jo silloin ja sama jatkuu vanhuksenakin. Dementian syyksi ei voi laittaa. Mutta aivolohkodementian voi. Alkoholi on yksi dementiaa aiheuttavista. Varo sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään salapoliisi. Muita yksinäisiä -ketjussa sivulla 82 äikänope itse leikittelee ajatuksella kuinka Seppo ja Pirjo tulevat hänen ketjuunsa sotkemaan. Ne ovat äikäopen keksintöjä siellä. Ja Tylsässä ketjussa hän laittaa Sepon ja Pirjon asialle, niin kuin lupasikin tehdä. Voi teitä Sherlokit. Voi Mummelia.
Sivullinen, monta eri ketjua lukenut. En tarvitse neuvoja.
Mitäs Mummeli tänään saa selville? 🤣 Puutarhuri käy töissä, Eri on ilkeä, Doriksella on monta persoonaa ( lukiolainen,äiti, bloggari, ope), Kukkaruukku on kiltti, uskis on symppis ja Mummeli itse tosi näppärä Sherlock.
Voi voi. Ilkeily jatkuu heti aamusta. Miten jaksaakin jankata ja valehdella, kirjoittaa toisten nimissä.
Mummelilla on aikaa vertailla ketjuja. Kuluuhan se nuoruus näinkin, niinkuin joku kirjoitti.
Aamukahvi. Ulkoilu ja palaan päivystämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo dorisjankkaaja riidellä itsensä kanssa. Ei huomiota hälle.
Sama kävi mielessä. Jos kukaan ei reagoi, vastaa itselleen ikäänkuin olisi eri henkilö.
Olkoon keskenäs. Ei vastailla. Itse osaa vastailla itselleen:)
Olis edes hauska.
Ketju ei saa jatkaa Doriksen käytöksen vuoksi. Hän luulee voivansa komentaa kirjoittajia ja määrätä pois muita. Doris on syy. Hän pilaa ketjun. Rajoittaa. Estää. Tätä on vuosia yritetty hänelle sanoa, ei mene perille. Siinä syy.