Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (21451)
Kahdet alapeukut ilmestyi yks kaks kesken mukavan päivän. Joku ällö häirikkö ilmestyi! Äikkä? Joku muu? Ala-arvoista kommentointia, törkeää kielenkäyttöä. Kuka? Ellei äikkä???
Vierailija kirjoitti:
Lällislää Doris suuttu
No se nyt ei kummoisia vaadi, LOL!
Vierailija kirjoitti:
Millonkahan saadaan kruunu takas?
Eihän, onko kruunu poistettu?! Ilmankos Doris onkin ollut niin herkillä. V*tuttaahan se kun elämäntyö (eli tämä säälittävä ketju) valuu hukkkaan.
Rauhoitu. Hyvä ihminen. Mikä sulle tuli, kesken päivän? Otitko lääkkeesi? Ota yhteyttä lääkäriisi. Tilanteesi on äärimmäisen huolestuttava.
Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Tein itse karjalanpiirakoita ja maistelen tässä juuri ensimmäistä. Maku on erittäin hyvä, mutta ulkonäöltään eivät ole yhtä sieviä kuin karjalaisen isoäitini tekemät aikoinaan olivat.
Tein 40 piirakan taikinasta vain 20 ja heitin lopun taikinan roskiin. Rupesi väsyttämään se väkertäminen.
Soo, soo nyt tuli ruokahävikkiä! Perunaa vai riisiä? Tein kerran perunapiiraita tänä vuonna, hyviä toki, mutta rumia. Karjalaistätini olisi ihmetellyt tasoani :)
Ainoita asioita, mitkä saavat itseni ärsyyntymään ovat esim ruokahävikki. Siitä en pidä. Sivusta.
Mitä ihmettä? Itse olen tosi tyytyväinen nollahävikistäni. Mikä sinua ärsyttää aiheessa?
No. Heittää taikinan roskiin = ruokahävikkiä! Turhaa.
Voi luohan tähden tätä kirjoittelua.
Rauhotuttais:)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tuo dorisjankkaaja riidellä itsensä kanssa. Ei huomiota hälle.
Sama kävi mielessä. Jos kukaan ei reagoi, vastaa itselleen ikäänkuin olisi eri henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Poistettujen/ilmiannettujen viestien jäljiltä se 'poistaja' löytyy... ketä arvelet? Kerroit että kolme oppositiossa olijaa on, mihin perustat tämän arvion?
Kyllähän se helposti jankkaajaan liitetään kaikki häiriköinti, haitanteko, ilkeily. Ymmärrät varmaan?
Perustele käyttäytymisi, yritämme ymmärtää
Minä en kirjoita seksiasioista. Hän on yksi.
Minä en poista viestejä. Hän on toinen. Hän ehkä kostaa mummonsa puolesta, kun mummon viestit poistettiin. On ehkä se nuori.
Minä paljastan valheet. Olen kolmas. Ja poistun tästä maailmasta pian.
Keksit valheita, tarkoitit kai. Kukaan ei usko tarinoitasi.
Miksi muut 2 eivät ilmineeraa itseään? No just niin!!!
Minä ilmineeraan itseni nyt. Olen se joka on kirjoittanut seksiasioista. Ja ilokseni huomasin, että monet aikanaan poistetut viestini olikin nyt palautettu tähän ketjuun. Senpä vuoksi en ole täällä ollut juurikaan. Hikeennyin nimenomaan siitä, että kauniisti ja hyvällä maulla kirjoittamani eroottiset kuulumiset poistettiin monta kertaa. Sen jälkeen aloin kirjoitella vähän provosointimielessä monenlaista seksijuttua. Yhtään viestiä en ole pyytänyt poistamaan enkä ole mitään kenenkään valehtelusta sanonut.
Kävin iltamassa kävelylenkillä niin ei mennyt ihan hukkaan tämä päivä. Sydän on ollut raskas.
Teemalta tuli eilen Aki Kaurismäen elokuva Calamari Union. Vielä voi katsoa Yle Areenassa. Haikeus tuli, kun näki 80-luvun Helsinkiä, mennyttä maailmaa. Ja elokuvassa tietenkin monien muiden muassa edesmennyt Matti Pellonpää.
"Riitatilanteessa se joka menettää hermonsa on jo hävinnyt."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin ope/häirikkö tuli ketjuun? Huomaa alapeukuista. Porsas ällö häirikkö. Häipyköön!
Että vielä ymmärrystä moiselle, lammas. Nyt olet pahasti väärässä. Luulen.
Häivy itte känniääliö!
"Känniääliö" ?
Kuka kutsuu jotain random ihmistä palstalla näin? Järkyttävän typerää käytöstä. Tää tämänpäiväinen rauha oli niin mukavaa. Ja lyhytaikaista. Joku myrskyörkki iski. Monin viestein. Kohti viattomia. Naurettavaa, ettei tuommoista voi estää. Toivon totisesti, ettei palstalla enää puolustella törkimystä.
Doris aloitti mukavan ketjun. Tämä on muuttunut sotatantereeksi. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän, onko kruunu poistettu?! Ilmankos Doris onkin ollut niin herkillä. V*tuttaahan se kun elämäntyö (eli tämä säälittävä ketju) valuu hukkkaan.
Musta on oikeesti tosi surullista et jollekin joku kämänen av-ketju on ylpeilyn aihe. Vaikee kuvitella millanen ihminen aloittaja on livenä.
Vierailija kirjoitti:
Oikea Doris tässä.
Mihä helvetti sinua vaivaa, häirikkö? Etkö ymmärrä, että herjaat ihan viattomien henkilöiden kommentteja? Mikä ihme Sinua vaivaa? Rauhoitu! Kiitos
Doris
Se vaivaa, että käytte väärän ihmisen kimppuun. Minä olen vittuuntunut jo kauan sitten Doriksen temppuihin ja typeryyteen. En ole ope, turha haukkua. Olen chättiemäntään kyrpiintynyt vanha tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Doris perusti mukavan ketjun. Yksi helvtin häirikköope pilaa koko mukavan ketjun. Hermostuttaa mukavatkin kommentoijat!
Tänään täällä oli kiva päivä, kunnes pska tuli pilaamaan kaiken. Mene hoitoon, sairas olet!
Mukavan? Riitelyä koko ajan. Vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Doris tässä.
Mihä helvetti sinua vaivaa, häirikkö? Etkö ymmärrä, että herjaat ihan viattomien henkilöiden kommentteja? Mikä ihme Sinua vaivaa? Rauhoitu! Kiitos
Doris
Se vaivaa, että käytte väärän ihmisen kimppuun. Minä olen vittuuntunut jo kauan sitten Doriksen temppuihin ja typeryyteen. En ole ope, turha haukkua. Olen chättiemäntään kyrpiintynyt vanha tuttu.
Kirjoitat rumasti. Pese suusi saippualla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👍😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea Doris tässä.
Doris
Kirjoitat rumasti. Pese suusi saippualla!
Ja te pilkkaatte kuolevaa. Ällöt paskat! Pelkurit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris perusti mukavan ketjun. Yksi helvtin häirikköope pilaa koko mukavan ketjun. Hermostuttaa mukavatkin kommentoijat!
Tänään täällä oli kiva päivä, kunnes pska tuli pilaamaan kaiken. Mene hoitoon, sairas olet!
Ihan pimeä häirikkö. Kauanko tätä pitää kestää?
Jos häirikkö on äikkä, ihmettelen, jos moni 'ymmärrystä' kirjoittaa.
Mulle riitti. Toi häirikkö on Sairas harhainen potilas -> hoitoon ja heti!!!
Tämä ei lopu koskaan. Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin ope/häirikkö tuli ketjuun? Huomaa alapeukuista. Porsas ällö häirikkö. Häipyköön!
Että vielä ymmärrystä moiselle, lammas. Nyt olet pahasti väärässä. Luulen.
Häivy itte känniääliö!
Doris kännäs koko lauantain ja kirjoitteli paskaa ketjuun. Se on känniääliö.
Lällislää Doris suuttu