Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan naisille kelpaa mitenkään. Kai pitää sit vaan tyytyä olemaan sinkku
Jatkat vaan jankutusta niin kuin tähänkin asti, kun ei sulle kuitenkaan neuvot kelpaa. Menee se elämä noinkin.
Ei sitte jankuteta. Ei sanota mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi sille mitään että olen myös lihonut kaljuuntunut ja rupsahtanut.
Ei naisia kiinnosta tollaset asiat, ellet sä itse yritä jotain paljon nuorempia mimmejä. Naiset kiinnostuvat lähes poikkeuksetta suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä ja ihan samalla tavalla ne muut sun ikäiset miehet kaljuuntuu ja rupsahtaa.
No ei ole musta kiinnostunut ketään. Minä aina kiinnostun ja yksipuolista. Tottakai tinderin mallinaisille ei kelpaa rupsahtanut mies.
Mulle ei anneta edes mahdollisuutta kun naisia ei vaan kiinnosta.
Joo mutta se ei johdu siitä, että sä näytät siltä miltä sun ikäiset miehet näyttää. Voi helvetti, tekis mieli sanoa sulle todella rumasti, mutta antaa olla. En halua alentua sille tasolle.
Jaa no pitäskö mun vaan tyytyä olemaan elämäni. Ei kiitos en halua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta tollaset asiat, ellet sä itse yritä jotain paljon nuorempia mimmejä. Naiset kiinnostuvat lähes poikkeuksetta suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä ja ihan samalla tavalla ne muut sun ikäiset miehet kaljuuntuu ja rupsahtaa.
No ei ole musta kiinnostunut ketään. Minä aina kiinnostun ja yksipuolista. Tottakai tinderin mallinaisille ei kelpaa rupsahtanut mies.
Joo mutta se ei johdu siitä, että sä näytät siltä miltä sun ikäiset miehet näyttää. Voi helvetti, tekis mieli sanoa sulle todella rumasti, mutta antaa olla. En halua alentua sille tasolle.
Sitten on luonne ja persoona muuttunut kun en saa naisia enään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut mun ikäluokassaan vaativampia. Ei kelpaakkaan hieman erilainen mies. On se kumma ettei ees seksiseuraa saa.
Yllättävan paljon paljastat parilla lauseella.
Ei naiset halua seksiseuraa, seksi uuden miehen kanssa on lähes poikkeuksetta paskaa. Seksin perään itkevä mies on jotenkin luotaantyöntävä, tulee sellainen runkkureikä olo. Vaikka asia ei olisi näin, niin ekojen lauseiden "edes seksiä ei.." vaan riittää. Minäkään en katsoisi toista kertaa noin sanovaa miestä päin.
Näille ulimiehille on turhauttavaa yrittää selventää miltä naisesta tuntuu, sillä heidän ongelmansa on juuri se ettei naisten tunteet kiinnosta heitä. Tai heidän mielestään ne ovat vääränlaisia ja typeriä tunteita ja siksi naisten tunteilla ole mitään väliä, pääasia että miehet saa naisilta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan naisille kelpaa mitenkään. Kai pitää sit vaan tyytyä olemaan sinkku
Jatkat vaan jankutusta niin kuin tähänkin asti, kun ei sulle kuitenkaan neuvot kelpaa. Menee se elämä noinkin.
Ei sitte jankuteta. Ei sanota mitään.
Tuliko umpikuja vastaan? Voithan sä sanoa jotain ilman valittamistakin. Et osaa, mutta opettele.
Ymmärrän pettymisen, mutta näiden tekstien perusteella tulee aika ankea mielikuva luonteesta, joka vaan valittaa ja jankuttaa samaa asiaa kokoajan. Ajatukset kiertää kehää ja vaikutat olevan täysin vakuuttunut, että naista ei millään "saa".
Lisäksi, että mikätahansa kelpais, kunhan se ois nainen - asenne on ainakin itselle luotaantyöntävä. Joskus oli baarissa semmoinen jantteri, joka kiersi kaikkien pöytien kaikki naiset vuoronperään kyselemässä läpi ja eipä siinä nainen kovin erityiseksi itseään tunne, kukaan ei lähtenyt sen matkaan. Naiset näki sen epätoivon, eikä se ole vetävää.
Varmaan voisit käydä psykologin juttusilla ja terapiassa, miettimässä miks on niin kuin pakkomielle "saada" nainen. Pääsisit irti noista lukkiutuneista ajatuskierteistä ja saisit uutta perspektiiviä.
Itse olen ihastunut aina sellaisiin miehiin, joilla on pilkettä silmäkulmassa, ovat vähän flirttejä, huomaavaisia ja kiinnostuneita kyselemään minulta vaikka kuulumisia ja sitten myöhemmin muistavatkin mitä olen sanonut ja saattavat tehdä jonkin pienen eleen, josta huomaan sen. Lisäksi minuun toimii sellainen miehekkys, jossa minua puolustetaan, jos vaikka olen jäämässä keskustelussa alakynteen. Ja muutenkin, että tulee olo, että mies todella haluaa juuri minut, olen hänelle tärkeä, enkä vaan "joku nainen, joka pitää saada pelkästään siitä syystä, että on nainen". Pitkät katseet ja sopiva koskeminen sillon tällöin vaikka olkapäähän on olleet toimivia myös, mutta niitä ei voi tehdä heti, vaan ensin on tuo kaikki muu, jonka jälkeen saa tulla lähemmäs niin ettei se ole creepyä. Ja tätä ei saa tehdä muille naisille samaan aikaan, se on täydellinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi turhaa ja jopa julmaa "antaa mahdollisuus", joka ei kuitenkaan koskaan johda mihinkään niin kauan kun kieltäydyt korjaamasta asennevammaasi, luovut itsekkyydestäsi ja korjaat virheesi sekä otat vastuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa ees treffeille miten tää on mahdollista emmä ymmärrä.
Tee itsellesi palvelus ja lue tämä ketju alusta loppuun uudestaan. Yhteen putkeen.
Sitten mieti minkälaisen kuvan itsestäsi annat, saattaisi olla silmiä avaavaa.
Veikkaan tosin ettet edes sen vertaa jaksa nähdä vaivaa.
Vaikka lukisi ei se ymmärrä mitään. Osaa vaan valittaa ja haukkua muita. Mitään itsekritiikkiä ei omaa. Turha Allua on yrittää auttaa millään muotoa kun ei koskaan ota apua vastaan tai kuuntele. Terapiakaan ei auta. Parempi olla vaan välittämättä. Kyseessä täysin toivoton tapaus joka vaan ruikuttaa samaa virttä vuosia putkeen. Sairaalloisen huomion hakuinen ja itsekeskeinen ääliö.
EN OO TÄLLÄINEN RUIKUTTAJA OLLUT NUOREMPANA
Mitä väliä sillä on millainen olit nuorena? Lähestyt jo 40v Allu. Nuoruudestasi on aikaa ja ihmiset muuttuu. Tuo mistä puhuin on tilanteesi NYT ja millainen se on ollut jo pitkään. Olet toivoton ruikuttaja.
No auta nyt miestä hädässä ja lähde sen kanssa treffeille. Anna hänelle toivoa, niin eiköhän ruikutus sitten lopu. :)
Mikset mene itse Allun kanssa treffeille? Turha muita ehdottaa kun itse asian nostit esille. Mene siis Allun kanssa treffeille. Jospa se sitten leppyy.
Ap ei ole homo, kuten en minäkään. Eli se on keskusteluun osallistuvien naisten velvollisuus auttaa ja mennä treffeille ap:n kanssa. Miksi ne muuten edes tässä ketjussa roikkuu? Taitaa ap sittenkin kiinnostaa. ;)
Entä sitten? Allu tarvitsee kavereita ja kun olet selvästi hänestä kiinnostunut ja huolissaan niin miksi ette alkaisi kavereiksi. Sinulla on siis sanomasi mukaan myös velvollisuus tähän kun osallistuit keskusteluun. Pyydä siis Allu ulos.
Mä voin summata palstalla käyvien miesten suurimman virheen. Vääränlaiset naiset. Joko mätsätään tympeä tuppisuu tai turvaajaa&tienaajaa kaipaava onnenonkija koska uranainen nähdään maskuliinisena. Sori nyt vaan. Jos haluatte perinteisen naisellisen naisen mieheltä pitää löytyä kiveksiä. Et sä mene kahville toisena neitinä juoruamaan niitä näitä.
Tämä on muuten se ainainen harhaluulo miesmäisesti käyttäytyvillä naisilla: ne luulee, että niiden älykkyys pelottaa miehiä. Ehei, älykäs nainen, joka ei ole takakireä ja yritä koko ajan päteä vapaa-ajallakin, kelpaa mainiosti älykkäille miehille. Monesti nämä minunälykkyyspelottaamiehiä-naiset on myös yksinkertaisesti epäviehättäviä, esim. feministejä, jotka käyttää ns. ongelmalaseja (hassun näköisiä ja rumia silmälaseja).
Saisinko vihdoinkin kuulla miksi mies sopii treffit vaikkapa virolaisen naisen kanssa ja aidosti hämmästyy ettei naista kiinnosta neitimäinen ts. tasa-arvo uskovainen mies?
Kenelle noin on tapahtunut? Jollekin sun kaverimiehelle?
Harva se viikko miehet vinkuu kuinka kahville saapunut nainen hakee johtajaa ja tienaajaa. Kuka pyysi kyseisen naisen ulos? Aivan.
Itse en ole mikään korkeasti koulutettu nainen vaan tavis duunari ja haluaisin ihan tavisduunarin, jotta ei tulisi riitoja isosta tuloerosta. Mun työpaikalla on paljon sinkkumiehiä, mutta eivät ole ollenkaan kiinnostuneita minusta. Sen sijaan ovat kuulemma Tinderissä ja yllättävästi ei natsaa. Vuodesta toiseen ovat yksin, tai välillä niillä on joku hienolla autolla ajava nuorempi hottis bööna, mutta sitten sekin bööna katoaa johonkin. Mä menisin heistä kenen tahansa kanssa ulos, mutta mua ei nähdä edes vaihtoehtona. Olen tietysti tylsän näköinen kun ei mulla ole varaa kuin Tokmannin halpisvaatteisiin, eikä ole tekoripsiä ja kampaajalla laitettua pitkää ja paksua leijonanharjatukkaa ja kauniita koruja. Autonikin on vanha ruosteinen romu. Että kyllä ne miehetkin näyttää tykkäävän naisista joilla on rahaa näyttää hyvältä ja hieno auto, vaikka itse sotketaan fillarilla töihin. Joskus se rakkaus voi löytyä yllättävän läheltä, jos ei itse vaadi liikoja. Tää Allukin jatkuvasti paasaa niistä rikkaiden mersumiesten naisista, mitä jos oikeasti katsoisi jotain tavisnaista? Koska en usko että tekee sitä. Ei meillä tavisnaisilla ole mitään rikasta mersumiestä, kyllä ne naiset ovat itsekin yleensä korkeampitasoisia joilla on rikas mies. Mähän sanoinkin joskus Allulle, että mitäs jos juttelisit joskus edes jotain niiden työpaikan naisten kanssa. Mutta ei sekään ehdotus kelvannut. Ei ne työpaikan sinkkumiehetkään mun kanssa juttele. Ja jos itse yritän, ne ovat hiljaa tai jopa kipittävät karkuun.
Ei ne miehet halua sitä tylsää, ujoa, ylipainoista, pienitissistä, rumaa ja tavallista työpaikan naista jota näkee muutenkin joka päivä kyllästymiseen asti. Nainen pitäisi saada karkkikaupasta itse valittuna, sellainen "tavispullukka" eli kaunis normaalipainoinen, pirtsakka, kurvikas, ja rohkea nainen. Sitten se nainen ei kuitenkaan suostu tapailemaan tavismiestä koska saa niin paljon muitakin miehiä. Ja tavismiehen viha kaikkia naisia kohtaan vain kasvaa jokaisen pieleen menneen yrityksen jälkeen. Kahvitauolla hän katsoo työpaikan nuutunutta ja salaa mieheen ihastunutta tavisnaista murhaavaasti, eikä taaskaan edes tervehdi vaikka nainen vapisevalla äänellä sanoi huomenta. Vuodesta toiseen työpaikan ikisinkut miehet ja naiset katkeroituvat entisestään. Ja välttelevät toisiaan kuin spitaaliset. Vain heidän telkeäminen koppiin huumeiden kera saisi heidät huomaamaan, että rakkaus olikin koko ajan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut mun ikäluokassaan vaativampia. Ei kelpaakkaan hieman erilainen mies. On se kumma ettei ees seksiseuraa saa.
Yllättävan paljon paljastat parilla lauseella.
Ei naiset halua seksiseuraa, seksi uuden miehen kanssa on lähes poikkeuksetta paskaa. Seksin perään itkevä mies on jotenkin luotaantyöntävä, tulee sellainen runkkureikä olo. Vaikka asia ei olisi näin, niin ekojen lauseiden "edes seksiä ei.." vaan riittää. Minäkään en katsoisi toista kertaa noin sanovaa miestä päin.
Näille ulimiehille on turhauttavaa yrittää selventää miltä naisesta tuntuu, sillä heidän ongelmansa on juuri se ettei naisten tunteet kiinnosta heitä. Tai heidän mielestään ne ovat vääränlaisia ja typeriä tunteita ja siksi naisten tunteilla ole mitään väliä, pääasia että miehet saa naisilta seksiä.
Miehen pitäisi vaivaa näkemättä "saada" "seksiä" (ei naisenkin huomioivaa rakastelua) eli ulirunkkuesine. Tästä toimimattomasta epäkohdasta voivat ottaa opikseen muut kuin allut, joilla ei ole enää toivoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi turhaa ja jopa julmaa "antaa mahdollisuus", joka ei kuitenkaan koskaan johda mihinkään niin kauan kun kieltäydyt korjaamasta asennevammaasi, luovut itsekkyydestäsi ja korjaat virheesi sekä otat vastuun.
Ei ole vieläkään päässyt edes existään yli ja tarvittiinko lähestymiskielto/veli häätämään ulitakiainen, jne? Kukaan muu tuskin koskaan enää lankeaa ansaan kun ap jankkaa julki ulihullutuksensa -> ei onnistu enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on luonne ja persoona muuttunut kun en saa naisia enään.
Muutapa luonne ja persoona aidosti ja rehellisesti huomaavaiseksi, hauskaksi ja välittäväksi tai pähkäile ja jankkaa ihmekummavääryyskunpitkäkomeaminäminäminäkusipääeisaanaista katkeraan loppuun asti.
No ei se auta käydä ku terapiassa ja muuttua
Nää naiset on ihan liian tasokkaita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viddu. Tiedätkö miten MONTA MONTA naista on tässä maassa jotka ei kiinnosta miehiä? Montako ketjua alkaa siitä aiheesta? Nolla. Naiset pitää mölyt mahassaan.
Kyllä suurin osa naisista saa kumppanin.. miehille käy kuka vaan.
No siinä samalla kun nainen saa miehen, saa aina samalla joku mieskin naisen. Se että miehiä on määrällisesti enemmän ja yleensä miehet haluavat nuorempia ja kauniita naisia ei ole naisten vika, joten siitä on typerää syyttää naisia. Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa että miehille kelpaa kuka vaan. Ei edes Allulle. Kuka vaan silmää miellyttävä nainen joo, mutta sehän on sama muillakin miehillä. Miehetkin saisivat naisia yhtä "helposti" kuin naiset miehiä toimimalla samalla tavalla kuin naiset: kiinnostumalla niistä oman ikäisistä tai vähän itseään vanhemmista, ihan tavallisista, normaaleista työssä käyvistä ihmisistä (jos siis on itsekin sellainen ja naisethan yleensä ovat). Naisista tällaisia on valtaosa, joten ei sellaisen naisen löytyminen pitäisi olla vaikeaa. Tällä viittaan siis siihen kun allu on usein ulissut ettei tavisnaisia löydy mistään, kaikkialla on vain kauniita malleja. Niitä duunarinaisia on kuitenkin ihan kaikkialla, hänenkin työpaikallaan, mutta ei halua jutella heille. Eli kyllä se niin vaan on että hän itse ei heitä halua. Miesten suuria (hah) ongelmia on se ettei meidän tavisnaisen ulkonäkö säväytä ja kun me lihotaan ja kehdataan vielä vanhetakin. Ja se että miehissä on enemmän näitä erityisryhmäläisiä jotka eivät millään usko että he itse ovat kaukana taviksesta, eivätkä siten pärjää edes meidän kouluttamattomien tavisnaisten kanssa pidemmässä kanssakäynnissä. Nää tyypit ajattelee vaan, että jos kauniilla naisella on hiukankin ylipainoa niin se nainen on heidän kanssaan samalla tasolla. Ja sitten suuttuvat kun ne naiset eivät sitä "tajua". 🙄
Suurin osa jotai rahan perässä. Pinnallisen näkösiä heitä kiinnostaa vain matkustelu. Some viini. Mulla on vanha romu auto velkaa 30 tuhatta. Oppimisvaikeuksia. Yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa jotai rahan perässä. Pinnallisen näkösiä heitä kiinnostaa vain matkustelu. Some viini. Mulla on vanha romu auto velkaa 30 tuhatta. Oppimisvaikeuksia. Yksinäinen.
Nyt sen tajus että ne on koulutettuja ja menny elämäs eteenpäin. Mulla on vaan velkaa ja romu auto. Oon ammattikoulun käynyt.
Mä oon ihan eri tasolla. En mä ikinä kelpaa. Tommoset haluaa et miehel palkka 3000 € ei velkaantunut. Hieno mersu. Ehkä parempi olla yksin
Tuntuu ettei mun taso riitä naisiin ollenkaan. Katson ihan vääränlaisia naisia
Pitää kai ettii masentunut. Kouluttamaton. Velkaantunut nainen.