Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1081/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jotai rahan perässä. Pinnallisen näkösiä heitä kiinnostaa vain matkustelu. Some viini. Mulla on vanha romu auto velkaa 30 tuhatta. Oppimisvaikeuksia. Yksinäinen.

Nuo pintaliitäjänaiset ovat niitä joista SINÄ kiinnostut. Ei tietenkään teillä ole mitään yhteistä. Ja me naiset joiden elämä ei ole pelkkää juhlimista ollaan yleensä aika piilossa maailmalta, ei meitä löydy tinderistä eikä somesta, kun ei meillä ole mitään hehkutettavaa elämässä. Että jos haluaa sellaisen masentuneen naisen jolla ei ole elämä mennyt ihan putkeen niin ne löytää yleensä vain töistä. Muualla en itse ainakaan käy, paitsi ruokakaupassa tietysti.

Vierailija
1082/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai ettii masentunut. Kouluttamaton. Velkaantunut nainen.

Ei pidä, koska kuten täälläkin on ilmennyt et kelpaa sellaisellekaan naiselle. Kukaan ei ole sulle mitään velkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista on tullut mun ikäluokassaan vaativampia. Ei kelpaakkaan hieman erilainen mies. On se kumma ettei ees seksiseuraa saa.

Yllättävan paljon paljastat parilla lauseella.

Ei naiset halua seksiseuraa, seksi uuden miehen kanssa on lähes poikkeuksetta paskaa. Seksin perään itkevä mies on jotenkin luotaantyöntävä, tulee sellainen runkkureikä olo. Vaikka asia ei olisi näin, niin ekojen lauseiden "edes seksiä ei.." vaan riittää. Minäkään en katsoisi toista kertaa noin sanovaa miestä päin.

Näille ulimiehille on turhauttavaa yrittää selventää miltä naisesta tuntuu, sillä heidän ongelmansa on juuri se ettei naisten tunteet kiinnosta heitä. Tai heidän mielestään ne ovat vääränlaisia ja typeriä tunteita ja siksi naisten tunteilla ole mitään väliä, pääasia että miehet saa naisilta seksiä.

Nimenomaan tämä. Vaikka Allu ei olisi nepsy vaan normaali, niin ei kiinnostaisi, päinvastoin ahdistaisi kun minua itseäni ei otettaisi kuviossa ollenkaan huomioon vaan olisi kiire saada minulta reikää. Ei kiinnosta tutustua minuun ihmisenä, ei kiinnosta mikään mitä edustan, kunhan vain tulisin hänen elämään seksiobjektiksi. Hyi hitto.

Vierailija
1084/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allukallut odottavat turhaan, että (yksipuolisesti kuolaamansa) "tavispullukka" tulee ja pelastaa. Itse ulinhan ei tarvitse tikkua ristiin laittaa eikä muuttaa/korjata mitään kun on kelvattava omana itsenään "tasoiselleen".

Käytäntö on kaikesta päätellen kiistatta osoittanut tämän ulitopian saavuttamattomaksi, ei auta parkuminen.

Vierailija
1085/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jotai rahan perässä. Pinnallisen näkösiä heitä kiinnostaa vain matkustelu. Some viini. Mulla on vanha romu auto velkaa 30 tuhatta. Oppimisvaikeuksia. Yksinäinen.

"Rahan perässä" olevana teen sitä rahaa itse. Palkkatöissä ja sijoitusasunnolla. En minä siihen mitään duunarimiestä tarvitse. Ja miten nainen voi vaikuttaa geneettiseen ulkonäköönsä? Jos hän on kaunispiirteinen, luot hänestä ennakkoasenteen perusteella ikävän mielikuvan. Laittautua ei myöskään saa, ettet vain SINÄ pahoita mieltäsi. Missä muualla törmäisit naisiin kuin somessa kun kieltäydyt käymästä missään, älä sitten ihmettele että törmäät naisiin somessa. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun autostasi, juurihan moitit pinnallisuutta ja sitten oikein närkästyt kun et voi leveillä autollasi. Sä olet niin epäjohdonmukainen.

Vierailija
1086/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kai ettii masentunut. Kouluttamaton. Velkaantunut nainen.

Fiksu nainen jo ennaltaehkäisee masennuksen (mm. nollatoleranssilla alluille) ja/tai hoitaa itsensä terveeksi. Kouluttamaton kouluttautuu ja/tai sopeutuu muilla tavoin sekä velkaantunut (ennaltaehkäisy ei onnistunut?) maksaa ulisematta velkansa. Tämän jälkeen löytyy mieleinen mies (ei allu!) ja elämänhallinta taas tolallaan. Nainen on valmis näkemään vaivaa ja panostamaan molemminpuoliseen hyvinvointiin ja onneen, allut eivät.

Vierailija
1087/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rahan perässä" olevana teen sitä rahaa itse. Palkkatöissä ja sijoitusasunnolla. En minä siihen mitään duunarimiestä tarvitse. Ja miten nainen voi vaikuttaa geneettiseen ulkonäköönsä? Jos hän on kaunispiirteinen, luot hänestä ennakkoasenteen perusteella ikävän mielikuvan. Laittautua ei myöskään saa, ettet vain SINÄ pahoita mieltäsi. Missä muualla törmäisit naisiin kuin somessa kun kieltäydyt käymästä missään, älä sitten ihmettele että törmäät naisiin somessa. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun autostasi, juurihan moitit pinnallisuutta ja sitten oikein närkästyt kun et voi leveillä autollasi. Sä olet niin epäjohdonmukainen.

Näin on norminaisilla nykyään ja lisäksi yleensä osaavat suunnitella elämäänsä sen verran ettei (turhaa) peli- tai syömävelkaa oteta vaan eletään hetkessä silloisten taloudellisten ja muiden resurssien mukaan. 

Vierailija
1088/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pinnallisen näkösiä" paljastaa Allun olevan itse se pinnallisin. Arvostelee, kyylää ja vertailee vain ulkonäköä.

Vierailija
1089/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on norminaisilla nykyään ja lisäksi yleensä osaavat suunnitella elämäänsä sen verran ettei (turhaa) peli- tai syömävelkaa oteta vaan eletään hetkessä silloisten taloudellisten ja muiden resurssien mukaan. 

Nainen harvemmin hankkii raha nälkästä rakastajaa. Miehen on hinnalla millä hyvänsä saatava velkaa tuottava rouva. Naiselle on täysin okei pysytellä sinkkuna.

Vierailija
1090/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vertaistukiryhmässä mutta ei ehkä mun juttu.

Vierailija
1091/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mulla 30 tuhatta velkaa ja oon kussu asiani. Oon jo 37v. Emmä jaksa pinnallisia naisia.

Vierailija
1092/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kelvata omana itsenäni naisille vaikka on oppimishaasteita.

Vierailija
1093/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun en kelpaa naisille. Paskaa.

Vierailija
1094/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on todella vaativia. Tasokkaita. Mulla oppimisvaikeus.

Vierailija
1095/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vertaistukiryhmässä mutta ei ehkä mun juttu.

Hienoa, että kokeilit, mutta työtä sinun on joka tapauksessa tehtävä itsesi kanssa ja kukaan muu ei sitä tee.

Laiskottelu ja vastuunpakoilu ei tuota mitään parannusta mihinkään ja niillä tämä sama noidankehä jatkuu.

Vierailija
1096/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä halua olla ikuisesti yksin.

Vierailija
1097/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kelvata omana itsenäni naisille vaikka on oppimishaasteita.

Sulle on sanottu satoja kertoja että mene sellaisten ihmisten pariin, joilla on myös oppimisvaikeuksia. Mutta ei sekään kelpaa sulle. Alat aina jankuttaa että et kuulu mihinkään kehitysvammaisten piireihin koska käyt töissä.

Vierailija
1098/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsisit vertaistesi joukosta? Tunnen useamman mt-ihmisen, joilla on kumppanikin mt-ihminen.

Tsemppiä <3

Vierailija
1099/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mulla 30 tuhatta velkaa ja oon kussu asiani. Oon jo 37v. Emmä jaksa pinnallisia naisia.

Mulla on 120 000 euroa velkaa, voisitko kertoa mitä sillä on tekemistä parisuhteen kannalta? Siis ihan vain saadakseni sun logiikasta kiinni, ei sillä että se estäisi mua saamasta miestä.

Vierailija
1100/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mun ikäset kouluttautunu ja menny eteenpäin rlämäs. Mä pilannu asiat ja velkaantunut ja saanut potkuja töistä. Toisilla on hienot uudet autot. Oon kateellinen. Mulla ei oo kun vanha auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi