Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
1101/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu. Lukaise toi parisuhde näyttäytyy ikuisena projektina aloitus.

Vierailija
1102/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa jotai rahan perässä. Pinnallisen näkösiä heitä kiinnostaa vain matkustelu. Some viini. Mulla on vanha romu auto velkaa 30 tuhatta. Oppimisvaikeuksia. Yksinäinen.

"Rahan perässä" olevana teen sitä rahaa itse. Palkkatöissä ja sijoitusasunnolla. En minä siihen mitään duunarimiestä tarvitse. Ja miten nainen voi vaikuttaa geneettiseen ulkonäköönsä? Jos hän on kaunispiirteinen, luot hänestä ennakkoasenteen perusteella ikävän mielikuvan. Laittautua ei myöskään saa, ettet vain SINÄ pahoita mieltäsi. Missä muualla törmäisit naisiin kuin somessa kun kieltäydyt käymästä missään, älä sitten ihmettele että törmäät naisiin somessa. Kukaan ei ole kiinnostunut sinun autostasi, juurihan moitit pinnallisuutta ja sitten oikein närkästyt kun et voi leveillä autollasi. Sä olet niin epäjohdonmukainen.

Näin on norminaisilla nykyään ja lisäksi yleensä osaavat suunnitella elämäänsä sen verran ettei (turhaa) peli- tai syömävelkaa oteta vaan eletään hetkessä silloisten taloudellisten ja muiden resurssien mukaan. 

Joo mutta mulla 30 tuhatta velkaa ja oon kussu asiani. Oon jo 37v. Emmä jaksa pinnallisia naisia.

Mulla on 120 000 euroa velkaa, voisitko kertoa mitä sillä on tekemistä parisuhteen kannalta? Siis ihan vain saadakseni sun logiikasta kiinni, ei sillä että se estäisi mua saamasta miestä.

Ryypänny 10 tuhatta ja baarit. Auto 2000 €. Toiset 10 tonnia pelannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ajelee hienoilla autoilla. Juovat viiniä. On niin hyvä palkka. Mä ajan romu autolla. Eipä tällänen mies kelpaa vaan naisille.

Vierailija
1104/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ masennus, oppimisvaikeus. Ei oo kavereita. On niin erilainen. Tyhmät jutut.

Vierailija
1105/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ajelee hienoilla autoilla. Juovat viiniä. On niin hyvä palkka. Mä ajan romu autolla. Eipä tällänen mies kelpaa vaan naisille.

Pinnalliselta kuulostaa... Mun aviomies ajelee romulla ja niin minäkin, sillä samaisella romulla, ei se estä rakkautta.

Vierailija
1106/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmä halua olla ikuisesti yksin.

Haluathan. Sillä sä pystyt jatkamaan tuota mollivoittoista ulinaa päivät pääksytykseen, eikä sulla ole ollut missään vaiheessa aikomustakaan työstää ongelmiasi. Naisen pitäisi vain astella elämääsi käyttöesineeksi ja viihdevastaavaksi ja itse et ottaisi missään vaiheessa vastuuta mistään.

Vierailija
1107/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa ees yrittää ku en kelpaa kellrkkään.

Vierailija
1108/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä halua olla ikuisesti yksin.

Haluathan. Sillä sä pystyt jatkamaan tuota mollivoittoista ulinaa päivät pääksytykseen, eikä sulla ole ollut missään vaiheessa aikomustakaan työstää ongelmiasi. Naisen pitäisi vain astella elämääsi käyttöesineeksi ja viihdevastaavaksi ja itse et ottaisi missään vaiheessa vastuuta mistään.

Käyn terapiassa. Mitä mun pitäs sanoa ei siis mitään.

Vierailija
1109/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpaan tosi monille laadukkaille naisille.

Vierailija
1110/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaa vaan sit naiset.

Vierailija
1111/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa kelpaa ja riitä noille tinder naisille ja oon näkymätön. Oon sit yksin.

Vierailija
1112/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on todella vaativia. Tasokkaita. Mulla oppimisvaikeus.

Ei kannata surkutella mitä sulle saavuttamattomat naiset ovat tai eivät ole kun se ei muille lainkaan kuulu. Epäilemättä kukaan normaali (ilman laajaa oppimisvaikeutta) nainen ei jaksa sua itseriittoista hyysättävää.

Vierailija
1113/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa ei vaan hitto ole vikaa. Mut en kelpaa vaan.

Vierailija
1114/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla yksin. Teen töitä käyn terapiassa ja vertaisryhmissä.

Vierailija
1115/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittanut mies.

Nyt on asia näin, että sinun pitää ensin rakastaa ja palvoa itseäsi.

Tulla täydeksi itsesi kanssa, ilman muita.

Itsevarmuus koostuu omasta rakkaudesta itseäsi kohtaan.

Kun olet nk. "valmis"( kukaan koskaan ei ole valmis, vaan me muututaan ihan koko ajan)

itsesi kanssa, tidostat omat hyvät puolesi, käsittelet/tiedostat omat huonot puolet, olet " valmis" kohtaamaan muut kanssa kulkijat.

Rohkeus tulee esiin eri tavoin, kun olet sinuit itsesi kanssa.

Joskus tulee tavoiteltua kuuta, vaikka se oma "ihmeellisen ihana valo" onkin ihan vieressä.

Älä ole ankara itsellesi.

Vierailija
1116/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sss enää potkuja töistä ja lyhennän velkaa. Enkä kuse mitää enään

Vierailija
1117/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos et kerran kelpuuta naispuolista versiota (kopiota) itsestäsi, jolle ehkä tuurilla myös sinä kelpaisit.

Vierailija
1118/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää. Naiset on liian tasokkaita en vaan riitä.

Vierailija
1119/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos et kerran kelpuuta naispuolista versiota (kopiota) itsestäsi, jolle ehkä tuurilla myös sinä kelpaisit.

Mistä niitä löytää?

Vierailija
1120/2376 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsisit vertaistesi joukosta? Tunnen useamman mt-ihmisen, joilla on kumppanikin mt-ihminen.

Tsemppiä <3

Minä olen mielenterveysongelmainen nainen (takana n. 35 vuotta masennusta, keskivaikeasta vaikeaan), en minä halua suhdetta miehen kanssa joka pitäisi minua välineenä, sek siorjana (varsinkin kun olen sek suaalisesti vakavasti traumatisoitunut, jopa estyneityyseen asti) ja olisi vain passiivinen sohvapossu jota ei edes kiinnostaisi mikään. Ja ne umpi-itsekkäät minäminäasenteet, hän kähmii naisia jos haluaa ja saa raivareita ja kehottaa muita tekemään its arin eikä osaa edes anteeksi pyytää. Häneltä puuttuu täysin kyky asettua toisen asemaan, kaikkien pitäisi vain passata häntä niinkuin äiti passasi kun hän oli taapero. Hänen pitäisi saada, niin sek siä kuin muutakin, mutta mitä siitä jos kukaan muu ei kostu mistään mitään? Ei se häntä kiinnosta, hän on vain hyv äksikäyttäjä. Miksi minun pitäisi sietää tuollaista, kun elämässä on muutenkin ollut niin pahoja tekijöitä että olen ollut liki ikäni masentunut? Ei se tarkoita että minua voisi kohdella kuin roskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi