Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei näytä kiinnostavan juuri mitenkää. Taitaa naiset jo tuntea mut kun mistään ei tule mitään. En saa ees kavereita.
Ei se auta ku painaa duunia ku sai pysyvän paikan ja laittaa päätä kuntoo.. ei tästä tuu mitään.
Jumitan elämässä ja olen ihan liian yksin. Meen sinne vertaistukijuttuun
Naisista on tullut mun ikäluokassaan vaativampia. Ei kelpaakkaan hieman erilainen mies. On se kumma ettei ees seksiseuraa saa.
Enkä voi sille mitään että olen myös lihonut kaljuuntunut ja rupsahtanut.
Kyllä se tuntuu pahalta kun ei kelpaa kellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussan kätköistä..
March 26, 2013 - 190 on siis pituus ja 150 paino. Vastasin epähuomiossa väärin aiemmin. Kai se on vain hyväksyttävä yksinäinen loppuelämä... Laihduttaa en aio koska tiedän, ettei pysyvää vaikutusta synny. Saattaisi syntyä jos rinnalla olisi urheilullinen nainen, joka kannustaisi liikkumaan ja ..
Onko tämä sama käsikirjoitus pyörinyt eri palstoilla kohta 10 vuotta? Eikä oo tärpännyt? Kurjaa?
Ja tarinan eskaloituminen säikyttää lukijat aina?
Outoa.
Eikö tästä voisi kehitellä positiivista versiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussan kätköistä..
March 26, 2013 - 190 on siis pituus ja 150 paino. Vastasin epähuomiossa väärin aiemmin. Kai se on vain hyväksyttävä yksinäinen loppuelämä... Laihduttaa en aio koska tiedän, ettei pysyvää vaikutusta synny. Saattaisi syntyä jos rinnalla olisi urheilullinen nainen, joka kannustaisi liikkumaan ja ..Onko tämä sama käsikirjoitus pyörinyt eri palstoilla kohta 10 vuotta? Eikä oo tärpännyt? Kurjaa?
Outoa.
Eikö tästä voisi kehitellä positiivista versiota?
Allulle koitettiin ehdottaa söpöilyä. Hermostui siitä. Pelkona on jopa maksullisen naisen turvallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussan kätköistä..
March 26, 2013 - 190 on siis pituus ja 150 paino. Vastasin epähuomiossa väärin aiemmin. Kai se on vain hyväksyttävä yksinäinen loppuelämä... Laihduttaa en aio koska tiedän, ettei pysyvää vaikutusta synny. Saattaisi syntyä jos rinnalla olisi urheilullinen nainen, joka kannustaisi liikkumaan ja ..Onko tämä sama käsikirjoitus pyörinyt eri palstoilla kohta 10 vuotta? Eikä oo tärpännyt? Kurjaa?
Outoa.
Eikö tästä voisi kehitellä positiivista versiota?Allulle koitettiin ehdottaa söpöilyä. Hermostui siitä. Pelkona on jopa maksullisen naisen turvallisuus.
Allun itsensä täytyy kehittää tätä pidemmälle. Omaan tyyliinsä.
Tuli mieleen eilien telkkarista tullut Family Guyn jakso. Siinä sitä perhenäitiä seurasi sellainen sadepilvi, sellainen masentunut möllykkä. Kun perheenäiti kysyi masentuneelta sadepilveltä, että mennäänkö ulos syömään, pilvi vastasi: kysyt kuitenkin minua vain kohteliaisuudesta mukaan, ei kukaan oikeasti halua olla kanssani. Äiti vastasi: tuon takia olet yksin.
Omasta kokemuksesta voin kertoa, että huono itsetunto karkottaa ihmisiä. Ei kukaan ole hurmaava itsesäälissä rypevänä. Eikä kukaan halua ryhtyä tuntemattoman ihmisen itsetunnon kohottajaksi, ns. projekteja riittää jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on tullut mun ikäluokassaan vaativampia. Ei kelpaakkaan hieman erilainen mies. On se kumma ettei ees seksiseuraa saa.
Yllättävan paljon paljastat parilla lauseella.
Ei naiset halua seksiseuraa, seksi uuden miehen kanssa on lähes poikkeuksetta paskaa. Seksin perään itkevä mies on jotenkin luotaantyöntävä, tulee sellainen runkkureikä olo. Vaikka asia ei olisi näin, niin ekojen lauseiden "edes seksiä ei.." vaan riittää. Minäkään en katsoisi toista kertaa noin sanovaa miestä päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussan kätköistä..
Outoa.
Eikö tästä voisi kehitellä positiivista versiota?Allulle koitettiin ehdottaa söpöilyä. Hermostui siitä. Pelkona on jopa maksullisen naisen turvallisuus.
Illalliseksi smoresin sijaan ihmistä? Mieti ny. Polttavan kuuma keitin ja siinä vieressä arvaamaton grillaaja. Hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksplussan kätköistä..
Outoa.
Illalliseksi smoresin sijaan ihmistä? Mieti ny. Polttavan kuuma keitin ja siinä vieressä arvaamaton grillaaja. Hyvä vitsi.
Luulin aluksi että hän hahmottelee dekkaria. Mutta ei tästä vissiin sellaista tule.
Niin olen katsellut hänen kirjoituksiaan noin vuoden.
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään millekään yhyy = opittua avuttomuutta ja laiskuutta, jotta muut tekisivät allunkin (kasvu)työt.
Voisit todella tehdä paljonkin ulkoista ja sisäistä puunausta ja parannusta, mutta parempi vaan hyväksyä ja kelpuuttaa kaltaisesi ulirupsunainen, joka myös sinut kelpuuttaa, jos sellainen epätodellinen hörhö löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa ees treffeille miten tää on mahdollista emmä ymmärrä.
Tee itsellesi palvelus ja lue tämä ketju alusta loppuun uudestaan. Yhteen putkeen.
Sitten mieti minkälaisen kuvan itsestäsi annat, saattaisi olla silmiä avaavaa.
Veikkaan tosin ettet edes sen vertaa jaksa nähdä vaivaa.
Vaikka lukisi ei se ymmärrä mitään. Osaa vaan valittaa ja haukkua muita. Mitään itsekritiikkiä ei omaa. Turha Allua on yrittää auttaa millään muotoa kun ei koskaan ota apua vastaan tai kuuntele. Terapiakaan ei auta. Parempi olla vaan välittämättä. Kyseessä täysin toivoton tapaus joka vaan ruikuttaa samaa virttä vuosia putkeen. Sairaalloisen huomion hakuinen ja itsekeskeinen ääliö.
EN OO TÄLLÄINEN RUIKUTTAJA OLLUT NUOREMPANA
Mitä väliä sillä on millainen olit nuorena? Lähestyt jo 40v Allu. Nuoruudestasi on aikaa ja ihmiset muuttuu. Tuo mistä puhuin on tilanteesi NYT ja millainen se on ollut jo pitkään. Olet toivoton ruikuttaja.
No auta nyt miestä hädässä ja lähde sen kanssa treffeille. Anna hänelle toivoa, niin eiköhän ruikutus sitten lopu. :)
Mikset mene itse Allun kanssa treffeille? Turha muita ehdottaa kun itse asian nostit esille. Mene siis Allun kanssa treffeille. Jospa se sitten leppyy.
Ap ei ole homo, kuten en minäkään. Eli se on keskusteluun osallistuvien naisten velvollisuus auttaa ja mennä treffeille ap:n kanssa. Miksi ne muuten edes tässä ketjussa roikkuu? Taitaa ap sittenkin kiinnostaa. ;)
Entä sitten? Allu tarvitsee kavereita ja kun olet selvästi hänestä kiinnostunut ja huolissaan niin miksi ette alkaisi kavereiksi. Sinulla on siis sanomasi mukaan myös velvollisuus tähän kun osallistuit keskusteluun. Pyydä siis Allu ulos.
Mä voin summata palstalla käyvien miesten suurimman virheen. Vääränlaiset naiset. Joko mätsätään tympeä tuppisuu tai turvaajaa&tienaajaa kaipaava onnenonkija koska uranainen nähdään maskuliinisena. Sori nyt vaan. Jos haluatte perinteisen naisellisen naisen mieheltä pitää löytyä kiveksiä. Et sä mene kahville toisena neitinä juoruamaan niitä näitä.
Tämä on muuten se ainainen harhaluulo miesmäisesti käyttäytyvillä naisilla: ne luulee, että niiden älykkyys pelottaa miehiä. Ehei, älykäs nainen, joka ei ole takakireä ja yritä koko ajan päteä vapaa-ajallakin, kelpaa mainiosti älykkäille miehille. Monesti nämä minunälykkyyspelottaamiehiä-naiset on myös yksinkertaisesti epäviehättäviä, esim. feministejä, jotka käyttää ns. ongelmalaseja (hassun näköisiä ja rumia silmälaseja).
Saisinko vihdoinkin kuulla miksi mies sopii treffit vaikkapa virolaisen naisen kanssa ja aidosti hämmästyy ettei naista kiinnosta neitimäinen ts. tasa-arvo uskovainen mies?
Kenelle noin on tapahtunut? Jollekin sun kaverimiehelle?
Harva se viikko miehet vinkuu kuinka kahville saapunut nainen hakee johtajaa ja tienaajaa. Kuka pyysi kyseisen naisen ulos? Aivan.
Itse en ole mikään korkeasti koulutettu nainen vaan tavis duunari ja haluaisin ihan tavisduunarin, jotta ei tulisi riitoja isosta tuloerosta. Mun työpaikalla on paljon sinkkumiehiä, mutta eivät ole ollenkaan kiinnostuneita minusta. Sen sijaan ovat kuulemma Tinderissä ja yllättävästi ei natsaa. Vuodesta toiseen ovat yksin, tai välillä niillä on joku hienolla autolla ajava nuorempi hottis bööna, mutta sitten sekin bööna katoaa johonkin. Mä menisin heistä kenen tahansa kanssa ulos, mutta mua ei nähdä edes vaihtoehtona. Olen tietysti tylsän näköinen kun ei mulla ole varaa kuin Tokmannin halpisvaatteisiin, eikä ole tekoripsiä ja kampaajalla laitettua pitkää ja paksua leijonanharjatukkaa ja kauniita koruja. Autonikin on vanha ruosteinen romu. Että kyllä ne miehetkin näyttää tykkäävän naisista joilla on rahaa näyttää hyvältä ja hieno auto, vaikka itse sotketaan fillarilla töihin. Joskus se rakkaus voi löytyä yllättävän läheltä, jos ei itse vaadi liikoja. Tää Allukin jatkuvasti paasaa niistä rikkaiden mersumiesten naisista, mitä jos oikeasti katsoisi jotain tavisnaista? Koska en usko että tekee sitä. Ei meillä tavisnaisilla ole mitään rikasta mersumiestä, kyllä ne naiset ovat itsekin yleensä korkeampitasoisia joilla on rikas mies. Mähän sanoinkin joskus Allulle, että mitäs jos juttelisit joskus edes jotain niiden työpaikan naisten kanssa. Mutta ei sekään ehdotus kelvannut. Ei ne työpaikan sinkkumiehetkään mun kanssa juttele. Ja jos itse yritän, ne ovat hiljaa tai jopa kipittävät karkuun.
Mullehan kelpais tavis nainen muttakun porukka ei ymmärrä, kokoajan sanotaa sä etit kaunista missi naista, en kyllä missää nimessä eti, mulle kelpais muakin lihavempi nainen. Ei naiset mulle töissä juttele.
Et säkään juttele naisille töissä. Paljon järkevämpää olisi yrittää tutustua niihin naisiin jotka on jo sua lähellä. Ne saattaisi jopa uskaltaa tutustua vähän erilaiseenkin mieheen, toisin kuin täysin ventovieraat naiset jotka oikein etsii merkkejä miehen omituisuudesta. Naiset on kuitenkin sen verran varovaisia tutustumaan uusiin miehiin, että siinä ei anneta juuri mitään kummallisuutta anteeksi. Et voi tietää vaikka siellä töissä olisi joku nainen jopa ihastunut suhun, vaikka oletkin sellainen epätäydellinen kuin olet, mutta hän on kuitenkin jo tottunut näkemään sua joka päivä. Ja sä et edes huomaa häntä koska kuolaat vaan kauniimpia naisia jossain Tinderissä ja baareissa. Toi olis ainakin story of my life. Näin ihmiset ennen internettiä toisiinsa tutustuivat. Ihan tavalliset ja vähän erilaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta tollaset asiat, ellet sä itse yritä jotain paljon nuorempia mimmejä. Naiset kiinnostuvat lähes poikkeuksetta suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä ja ihan samalla tavalla ne muut sun ikäiset miehet kaljuuntuu ja rupsahtaa.
No ei vaan naisille kelpaa mitenkään. Kai pitää sit vaan tyytyä olemaan sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta tollaset asiat, ellet sä itse yritä jotain paljon nuorempia mimmejä. Naiset kiinnostuvat lähes poikkeuksetta suunnilleen itsensä ikäisistä miehistä ja ihan samalla tavalla ne muut sun ikäiset miehet kaljuuntuu ja rupsahtaa.
No ei ole musta kiinnostunut ketään. Minä aina kiinnostun ja yksipuolista. Tottakai tinderin mallinaisille ei kelpaa rupsahtanut mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole musta kiinnostunut ketään. Minä aina kiinnostun ja yksipuolista. Tottakai tinderin mallinaisille ei kelpaa rupsahtanut mies.
Mulle ei anneta edes mahdollisuutta kun naisia ei vaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaan naisille kelpaa mitenkään. Kai pitää sit vaan tyytyä olemaan sinkku
Jatkat vaan jankutusta niin kuin tähänkin asti, kun ei sulle kuitenkaan neuvot kelpaa. Menee se elämä noinkin.
Joo ei näytä kiinnostavan juuri mitenkää. Taitaa naiset jo tuntea mut kun mistään ei tule mitään. En saa ees kavereita.