Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Joo ehkä joskus kännissä. mutta en sitä enää tee ja en ole kännissäkää tehnyt, kaikki on hyvin.
Parempi olla vaan hiljaa, ketää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ehkä joskus kännissä. mutta en sitä enää tee ja en ole kännissäkää tehnyt, kaikki on hyvin.
Ehkä olen tehnyt, mutta en missään nimessä ole tehnyt enkä tee. Kaikki hyvin = pääsin koin koira veräjästä.
Niin.
Yleinen luulohan on ettei ikiliikkujaa ole keksitty mutta tämän Allun jorinoita seuratessa, huomaa että eräänlainen perpetuum mobile on keksitty.
Hänellehän ei muiden ihmisten tarvitse edes vastata, hän itse pitää huolen, että jankuttaminen ja höpöttäminen jatkuu, jatkuu, jatkuu....
Ja juuri kun lukijat huomaavat, että hänen (kirjoitus)vauhtinsa rupeaa hiipumaan, tapahtuu taas jotakin, joka polkaisee pyörän uudelleen vauhtiin.
Täähän on kuin kremlin tiedotuksia lukis , sanoo jotain ja tekee kuitenki aina päinvastoin... Esim. tänne kirjottelun lopettaminen. Kuitenki 2300 viestiä tullu ni niistä varmaa noin 300-600 viestiä on allun vastaan jankkaamista. Ja vaan viittä asiaa käyty läpi(mt , raha ulkonäkö ,naiset ja työ)😅😅
Taidan luovuttaa ja lopettaa ruikutuksen vaan, ei tässä vain ole mitään järkeä. Ja kehin itteäni ja pysyn sitten sinkkuna.
Sinkkuja voi olla hyväkin ratkaisu. Olet silloin itsesi herra. Mieti mitä kaikkia hyviä puolia sinkkuudessa on? Yksinäisyys on ehkä ajottain p*******ä, mutta joskus valintana se voi olla jopa parempi kuin parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuja voi olla hyväkin ratkaisu. Olet silloin itsesi herra. Mieti mitä kaikkia hyviä puolia sinkkuudessa on? Yksinäisyys on ehkä ajottain p*******ä, mutta joskus valintana se voi olla jopa parempi kuin parisuhde.
Sinkkuus*
Vierailija kirjoitti:
No en taida kelvata kellekkään niin samapa tuo, asenne on varmaa väärä mutta ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täähän on kuin kremlin tiedotuksia lukis , sanoo jotain ja tekee kuitenki aina päinvastoin... Esim. tänne kirjottelun lopettaminen. Kuitenki 2300 viestiä tullu ni niistä varmaa noin 300-600 viestiä on allun vastaan jankkaamista. Ja vaan viittä asiaa käyty läpi(mt , raha ulkonäkö ,naiset ja työ)😅😅
Kuudentena asiana auto ja on varmaan muutamia muitakin, mutta esiintyvät harvemmin ainaisallunporuissa.
Vierailija kirjoitti:
Väittää olevansa rehellinen, mutta toisenlainen karu totuus paljastuu jo näin lyhyellä ja vähällä ulirustailulla.
Allun parhaat top 10:
-olen mt-ongelmainen (no älä nyt, ihanko totta)
- olen kaljuuntumassa
- on hieman vatsaa
- käyn töissä
-makselen velkoja
- autokin on vanha
-kaipaan jo naisen läheisyyttä
-pitää kai mennä baariin
-pitää kai mennä maksullisiin
- kukaan ei näköjään kirjoita
Ja tämä Allun lista on ollut hittinä jo useamman vuoden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en taida kelvata kellekkään niin samapa tuo, asenne on varmaa väärä mutta ei voi mitään.
Ei voi mitään sille ettei voi mitään kun ei vaan millään voi mitään millekään voida, voi voi miten voimatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi osaan jankuttaa. Kaikki naiset haluu vaan rikkaita audi-chadeja. Jankutan jankutan. No pitää ostaa Mersu ja laihduttaa ittsenä adonikseksi. Jankuti jankuti. On mt-ongelmaa ja vähän iso maha.
Jankutan jankutan. Kaikki jotka väittävät minulle vastaan ovat sairaita pskoja.
Miksi en saa naista vaikka jankutan. Jankutan niin kauan että saan naisen, saa olla vähä lihava. Ei tarvitse olla missi eikä akateeminen. Nyt tuntuu että tulee jankutus. En halua 50-vuotiasta llihavaa vietnamilaista akateemista missiä. Haluan jankuttaa. Missä vika kun kukaan ei tinderissä mulle vaikka kuinka jankutan.
P.s. Kaikki sanovat että olen pitkä ja komea jankuttaja.
No auton puskurissa on kyllä reikä mutta osaan jankuttaa sen umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi osaan jankuttaa. Kaikki naiset haluu vaan rikkaita audi-chadeja. Jankutan jankutan. No pitää ostaa Mersu ja laihduttaa ittsenä adonikseksi. Jankuti jankuti. On mt-ongelmaa ja vähän iso maha.
Jankutan jankutan. Kaikki jotka väittävät minulle vastaan ovat sairaita pskoja.
Miksi en saa naista vaikka jankutan. Jankutan niin kauan että saan naisen, saa olla vähä lihava. Ei tarvitse olla missi eikä akateeminen. Nyt tuntuu että tulee jankutus. En halua 50-vuotiasta llihavaa vietnamilaista akateemista missiä. Haluan jankuttaa. Missä vika kun kukaan ei tinderissä mulle vaikka kuinka jankutan.
P.s. Kaikki sanovat että olen pitkä ja komea jankuttaja.
No auton puskurissa on kyllä reikä mutta osaan jankuttaa sen umpeen.
Reiän kuin reiän umpeen jankutus olisi kyllä oikeasti hyödyllinen taito, jolla voisi olla paljonkin kysyntää.
Jos on kähminyt väkisin naisia, jankkaa ja on muita ongelmia ei ihme että ketään ei löydy. Silloin olisi parempi jättää naiset rauhaan.