Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on se vika että näytät innostuksesi liian nopeasti. Kokeile hankkia itsellesi ensin nais ystävä. Ihan vain ystävä.
Ei alluluonteella saa mitään ystäviäkään (joutuisivat alati kuuntelemaan tätä samaa yksinpuhelujankkausta).
Jos sä olet hyvä kuuntelija, niin etkö voisi alkaa ap:n ystäväksi? :)
En.
Ei kukaan halua kaveerata munkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketää näytä edes kiinnostavan, ehkä se itsemurha olisi hyvä ratkaisu.
Uskotko noin paljon tosiaan ihmisten hyvyyteen, että he uhrasivat tunteitaan anonyymiin kirjoittelijaan täällä?
Tottahan toki se on kaikkien ongelma jos täällä joku voi huonosti eikä kukaan pohjimmiltaan sellaista toiselle toivo, koska kaikki me halutaan olla onnellisia.
Elämässä on kuitenkin niin vähän aikaa pelastaa joka ikinen huonostivoiva koska on se omakin perse pelastettava eikä sekään ole helppoa. Ainakaan kaikille.
Joten keskity sinäkin pelastaan oma perseesi ja ota ihmisiltä se apu vastaan jonka vaan saat revittyä.Kyllä täällä moni (sairaaksi paskaksi haukuttu) on tarjonnut apua, vinkkejä, kaiken osaamisensa, mutta kun apua ei oteta vastaan. Tätä jos se on terapiassakin, niin en ihmettele ettei auta. Antaisi paikkansa jollekin joka on valmis tekemään töitä itsensä kanssa, kun itseä ei kiinnosta. Oma terapeuttini ei ole ottanut uusia asiakkaita moneen vuoteen, sen verran työllistettyjä luulen kaikkien terapeuttien olevan ja tää panttaa asiakaspaikkaa ilman yritystäkään parantua. 💩
Kyllä ollaan tarjottu apua ja vinkkejä mutta oon jotenki tosi ilkee ja vaikee ihminen. No mä yritän ottaa sit itteäni niskasta kiinni ja unohtaa kai ne naiset toistaseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut miehiä? Jos tärppäisi paremmin? Hyvä liukkari niin ei edes kuulema niin kovasti satu parru pyllyssä.
Ei kiinnosta miehet.
En tiedä mitä tehdä elämälle, en osaa sanoa.
Ehkä se on pakko iloita siitä mitä on elämässä ja mennä vain eteenpäin, mulla sentää on työpaikka missä viihdyn oon terve ja asunto ja autoki löytyy.
Minä en ymmärrä miksi minulla on avovaimo. Olen köyhä ja työtön. En ole elämässä saanut mitään aikaiseksi. Töitä en saa ja olen laiska kin opiskelmaan. Tosin minulla on 3 tutkintoa mutta töitä en ole saanut 12 vuoteen. Miksi nainen on minun kanssa vaikka tulevaisuus on köyhää.
Työtön mies 47 kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi minulla on avovaimo. Olen köyhä ja työtön. En ole elämässä saanut mitään aikaiseksi. Töitä en saa ja olen laiska kin opiskelmaan. Tosin minulla on 3 tutkintoa mutta töitä en ole saanut 12 vuoteen. Miksi nainen on minun kanssa vaikka tulevaisuus on köyhää.
Sain minäki nuorempana naisia, jotain mussa on sitten tapahtunut kun ei enää naisille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Työtön mies 47 kirjoitti:
Sain minäki nuorempana naisia, jotain mussa on sitten tapahtunut kun ei enää naisille kelpaa.
Myös työttömänä olen saanut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sussa on se vika että näytät innostuksesi liian nopeasti. Kokeile hankkia itsellesi ensin nais ystävä. Ihan vain ystävä.
Ei alluluonteella saa mitään ystäviäkään (joutuisivat alati kuuntelemaan tätä samaa yksinpuhelujankkausta).
Jos sä olet hyvä kuuntelija, niin etkö voisi alkaa ap:n ystäväksi? :)
En.
Mikset?
Jotain on tapahtunut, en tiedä tunnetaako mut vai mikä tässä niinku mättää.
Koska mulla on aika paljon ollut naisia elämässä, ja toisilla ei ollenkaan, mutta nyt on tosi hiljaista, olen tosi vanhentunut ja lihonut se varmaa vaikuttaa.
Enempi kiinnostin naisia koska olin nuorempi ja erilainen, nyt en kiinnosta ketään kun en halua lapsiakaan.
en tiiä oman ikäset naiset on tosi vaativia ja nirsoja nykyään.. ei tälle vaa voi mitään.
Ei se auta ku elää yksin turha tätä samaa ruikutusta ja saman jankkaamista, ja ihmiset vaa haukkuu ei tälle voi vaan mitään. Taidan etsiä niitä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Enempi kiinnostin naisia koska olin nuorempi ja erilainen, nyt en kiinnosta ketään kun en halua lapsiakaan.
En ole seurannut kirjoitteluasi kuin parin vuoden ajan mitä on vastaan tullut, mutta minua et kiinnostaisi raivokohtauksien, pahansuopuuden, itsekkyyden ja pessimistisyyden vuoksi. Ja siksi että et ota juurikaan vastuuta elämästäsi ja omasta hyvinvoinnistasi.
Mutta nyt on ollut parin viestin ajan paremman näköinen meininki - jos olisit koko ajan tuollainen niin olisi heti eri ääni kellossa. Kerroit mitä kivaa elämässäsi on: työ, asunto ja auto. Ne tuovat sinulle iloa. Hyvä sinä! 😊 voit myös pohtia mikä sai sinut juuri nyt hyvälle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut kirjoitteluasi kuin parin vuoden ajan mitä on vastaan tullut, mutta minua et kiinnostaisi raivokohtauksien, pahansuopuuden, itsekkyyden ja pessimistisyyden vuoksi. Ja siksi että et ota juurikaan vastuuta elämästäsi ja omasta hyvinvoinnistasi.
Mutta nyt on ollut parin viestin ajan paremman näköinen meininki - jos olisit koko ajan tuollainen niin olisi heti eri ääni kellossa. Kerroit mitä kivaa elämässäsi on: työ, asunto ja auto. Ne tuovat sinulle iloa. Hyvä sinä! 😊 voit myös pohtia mikä sai sinut juuri nyt hyvälle tuulelle.
Mua on kiusattu lapsena ja mulla kyllä oli sillon kavereita, mä oon aika negatiivinen ihminen, on mun elämässä hyvää mutta jotenki karkotan aina ihmiset mun luota pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on kiusattu lapsena ja mulla kyllä oli sillon kavereita, mä oon aika negatiivinen ihminen, on mun elämässä hyvää mutta jotenki karkotan aina ihmiset mun luota pois.
Työ saa mut hyvälle tuulelle ja nään ihmisiä ja saan palkkaa.
Yritän käydä töissä ja rahat menee velkojen maksuun. Ihana elåmä.
Kun ei ole muuta, kaipaisin omaa naista ja en halua olla yksin enää sinkkuna.