Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
Taidan sääliä ja mollata liikaa itseäni.
No joo ehkä parempi oon hiljaa ja keskityn muihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi kiinnostin naisia koska olin nuorempi ja erilainen, nyt en kiinnosta ketään kun en halua lapsiakaan.
En ole seurannut kirjoitteluasi kuin parin vuoden ajan mitä on vastaan tullut, mutta minua et kiinnostaisi raivokohtauksien, pahansuopuuden, itsekkyyden ja pessimistisyyden vuoksi. Ja siksi että et ota juurikaan vastuuta elämästäsi ja omasta hyvinvoinnistasi.
Mutta nyt on ollut parin viestin ajan paremman näköinen meininki - jos olisit koko ajan tuollainen niin olisi heti eri ääni kellossa. Kerroit mitä kivaa elämässäsi on: työ, asunto ja auto. Ne tuovat sinulle iloa. Hyvä sinä! 😊 voit myös pohtia mikä sai sinut juuri nyt hyvälle tuulelle.
Ei muuta kuin viestiä ap:lle sitten. ;)
No eipä naiset ota yhteyttä.. on happypancake. badoo, tinder.. siis mitä ihmettä ihanko mussa on joku karma yllä tai naiset tuntee mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enempi kiinnostin naisia koska olin nuorempi ja erilainen, nyt en kiinnosta ketään kun en halua lapsiakaan.
En ole seurannut kirjoitteluasi kuin parin vuoden ajan mitä on vastaan tullut, mutta minua et kiinnostaisi raivokohtauksien, pahansuopuuden, itsekkyyden ja pessimistisyyden vuoksi. Ja siksi että et ota juurikaan vastuuta elämästäsi ja omasta hyvinvoinnistasi.
Mutta nyt on ollut parin viestin ajan paremman näköinen meininki - jos olisit koko ajan tuollainen niin olisi heti eri ääni kellossa. Kerroit mitä kivaa elämässäsi on: työ, asunto ja auto. Ne tuovat sinulle iloa. Hyvä sinä! 😊 voit myös pohtia mikä sai sinut juuri nyt hyvälle tuulelle.
Ei muuta kuin viestiä ap:lle sitten. ;)
Johan olen laittanut tähänkin ketjuun kymmenkunta viestiä. Jos tarkoitat jotain romanttista, niin laitapa itse kun olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
säkin nussit
Kerrankin jos lähdet vielä tässä tai muussa ketjussa psykoosilaukalle, vannon että en tarjoa enää yhtään empatiaa vaan poistatan kaikki sun rutinaketjut.
Sinänsä mun "nussimiset" ei sulle kuulu pätkääkään, mutta ikävä pilata sun itsemyrkytysyrityksesi, olen neitsyt.
Joopa joo mikä ihmisiä vaivaa. ihme juttuja.
No naiset täälä ois vapaa sinkkumies, kyllästyny olee yksin ja kaipais naista, miksei kelpaa?
Ei kelpaa ees treffeille miten tää on mahdollista emmä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi palvelus ja lue tämä ketju alusta loppuun uudestaan. Yhteen putkeen.
Sitten mieti minkälaisen kuvan itsestäsi annat, saattaisi olla silmiä avaavaa.
Veikkaan tosin ettet edes sen vertaa jaksa nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
No naiset täälä ois vapaa sinkkumies, kyllästyny olee yksin ja kaipais naista, miksei kelpaa?
Vastaavia itsekeskeisiä minäminäminävainuleja on pilvin pimein ja kellään ei ole mitään annettavaa naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itsellesi palvelus ja lue tämä ketju alusta loppuun uudestaan. Yhteen putkeen.
Vaikka lukisi ei se ymmärrä mitään. Osaa vaan valittaa ja haukkua muita. Mitään itsekritiikkiä ei omaa. Turha Allua on yrittää auttaa millään muotoa kun ei koskaan ota apua vastaan tai kuuntele. Terapiakaan ei auta. Parempi olla vaan välittämättä. Kyseessä täysin toivoton tapaus joka vaan ruikuttaa samaa virttä vuosia putkeen. Sairaalloisen huomion hakuinen ja itsekeskeinen ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeen todellakin olisi, mutta tuskin tulee ikinä tapahtumaan ja siksi ap:lla ei ole toivoakaan parannuksesta.
Eikö tämä ketju ole pyörinyt täällä jo monta kertaa? Vai onko teitä useampiakin, jotka valittavat samaa?
Yksinäisyys on kurja juttu ja valitettavasti kaikille ei kumppania löydy.
Muutama ajatus, en jaksa lukea kaikkia 46 sivua joten nämä on voineet tulla jo.
-Älä vaikuta epätoivoiselta, koska se pelästyttää naiset pois
-Mieti itsesäälin sijaan, mitä sulla on tarjota naisystävälle, ja korosta niitä asioita Tinder-profiilissa.
-Kokeile jotain vähän vaatimattoman näköistä naista, jos lykästäisi paremmin.
-Älä mene juttelemaan naisille bussipysäkillä, kaupassa tms. vaan hankkiudu tilanteisiin, joissa ollaan luontevasti yhdessä, esim. harrastukseen, vapaaehtoistyöhön tai vertaistukiryhmään.
-Jos on pahoja mt-ongelmia niin kannattaisi hoitaa ne kuntoon ensin, koska ne vaikuttavat parisuhteeseen ja naisten kiinnostukseen.
-Hanki koira. Koiran ulkoiluttajat usein juttelevat keskenään ja siitä syntyy luonteva tilanne, jossa voi tutustua toiseen.
Sen parempia ohjeita on vaikea antaa, kun ei tunne sua kunnolla. En tiedä saatko tästä ketjusta kuitenkaan mitään irti, vai harmittaako vain enemmän.
Vierailija kirjoitti:
en tiiä oman ikäset naiset on tosi vaativia ja nirsoja nykyään.. ei tälle vaa voi mitään.
Niinhän monet miehet valittaa, ja siti etsivät ite sitä prinsessaa, joka on kauniimpi kuin kaikki muut naiset.
Miten paljon olet itse laskenut rimaasi naisen löytämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne naiset loppujen lopuksi niin hääppöisiä ole, ei niiden takia kannata jumittaa elämässään. Jahtaa mieluummin asioita joista saat iloa ja jotka tekevät sinusta paremman version itsestäsi.
Kun ei ole muuta, kaipaisin omaa naista ja en halua olla yksin enää sinkkuna.
Elämässä on muitakin arvokkaita asioita kuin parisuhde. Hanki lemmikki, aloita uusi harrastus, kouluttaudu uudelle alalle.
Ei tämä vauva-palstalla itkeminen ainakaan auta tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne naiset loppujen lopuksi niin hääppöisiä ole, ei niiden takia kannata jumittaa elämässään. Jahtaa mieluummin asioita joista saat iloa ja jotka tekevät sinusta paremman version itsestäsi.
Kun ei ole muuta, kaipaisin omaa naista ja en halua olla yksin enää sinkkuna.
Elämässä on muitakin arvokkaita asioita kuin parisuhde. Hanki lemmikki, aloita uusi harrastus, kouluttaudu uudelle alalle.
Ei tämä vauva-palstalla itkeminen ainakaan auta tilannetta.
En kyllä lemmikkiä suosittelisi Allulle. Jotenkin en jaksa uskoa että vaivautuisi siitä pitämään huolta, jäisi heitteelle...
Oletko huomannut edes syödä tänään tämän valitusrumban keskellä?
Hei et viitsis! Mun päätä rupes särkeen kun näin juttusi edelleen täällä.
Miten olis uusi formaatti tälle Allu-tiimille?
Häiritsee aloittajan monikko muoto. Luulisi yhden naisen riittävän.
Pitäs tienata enempi rahaa ja olla erilainen no en ole. Olispa ees joku kaveri.