Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.
En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?
Kommentit (2376)
olkaa kaikki ikisinkkuja kerta täydellinen komea top 20 mies kelpaa.. mua ei kiinnosta.
mua ei paskaakaa kiinnosta tommoset oksennus ihmiset jotka haukkuu vain minua.
Viroon lähtijöille. Allu kattoo toisaalle.
https://www.amazon.com/Nostalgia-SMM200-Stainless-Compartment-Marshmall…
Sit date night cards. Varma saanti.
Antaa Allun kiukutella.
Niin ja olen vielä kova ruikuttaja, negatiivinen ihminen, joka uhkailee ihmisiä joopa joo.. mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Viroon lähtijöille. Allu kattoo toisaalle.
https://www.amazon.com/Nostalgia-SMM200-Stainless-Compartment-Marshmall…Sit date night cards. Varma saanti.
Antaa Allun kiukutella.
Joo sä olet aivan sairas tyyppi.
mä nauran teille haukkukaa lisää ei mua kiinnosta,, haukkukaa vähä lisää sairaat ihmiset.
haukkukaa lisää että mulla ei oo elämää katon vaa telkkaria, ei oo kavereita.. käyn töissä.. ja oon yksinäinen. ei ketää koskaa soita eikä käy kylässä
En tiedä miksi oon elossa jos elämä on näin paskaa ollut jo vuosia.. sitä en tiedä.
Olkaa kaikki ikisinkkuja kun aina on miehessä vikaa tai naisessa että mies on todella pohjalla tai nainen on pohjalla, sossupummina kerää pulloja tyyliin. ja mies on alkoholisti työtön.
Mitä mä välitän, ihmiset on sairaita, en välitä mistää et mua haukutaan enää.. todellakaa en välitä.. käyn töissä.. käyn terapiassa, yritän laihduttaa mulla on perhe, mä oon terve. ihan sama.,
enkä voi sille mitää että kuule ei ole nyt kavereita oon heikkolahjainen ja voin huonosti, oon hakenut apua käynyt lääkärillä sama meno jatkuu.
Ei ketää näytä edes kiinnostavan, ehkä se itsemurha olisi hyvä ratkaisu.
EI tällästä paskaa vaan enää jaksa, ei kertakaikkiaan.
Sussa on se vika että näytät innostuksesi liian nopeasti. Kokeile hankkia itsellesi ensin nais ystävä. Ihan vain ystävä.
Joo, joo. Kaikki nämä sinun valitusvirtesi on jo kuultu. Monta tuhatta kertaa. Sun ei tarvii jankata niitä enää. Mitään uutta kerrottavaa sinulla ei ole, joten lopeta jo.
30 tuhatta on velkaa ja velka ei lyhene vaikka sitä makselee, niinku aivan kauheeta tää elämä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, joo. Kaikki nämä sinun valitusvirtesi on jo kuultu. Monta tuhatta kertaa. Sun ei tarvii jankata niitä enää. Mitään uutta kerrottavaa sinulla ei ole, joten lopeta jo.
Joo mä en lopeta ikinä.. sairas tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en lopeta ikinä.. sairas tyyppi.
VOit sitte suksia perseeseen mua ei kiinnosta.
Pakko se on sitte hyväksyä millanen on, ei voi mitään, käydä terapiassa, töissä, maksella velkoja, salilla välillä, ei oo kavereita ja ei voi mitään, syön lääkkeeni myös. Ei tää auta ku olla ikisinkku.
Eli mä olen heikkolahjainen sekopää.. lihava kaljuuntunut. kouluttamaton, velkaantunut, kaveriton yksinäinen, mussa on pelkkiä vikoja, en halua lapsia. itsekeskeinen, ruikuttaja, ahdistelija asia on selvä :DDDD