Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut jo pitkään etten kiinnosta naisia.

Vierailija
08.10.2022 |

En kiinnosta naisia sitten ollenkaan. Olen jo pitkään ollut ilmaa naisille ja pahentunut vain tilanne. Tuntuu että mä otan yhteyttä naisiin ne ei vastaa ja minä aina minä kiinnostun tää on todella turhauttavaa ja masentavaa, mä kaipaisin kunnon parisuhdetta, onko mulle ketään?

Kommentit (2376)

Vierailija
841/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäkin oon ulkopuolinen ja ihmiset ei oikein juttele mulle teen työni ja lähden kotiin.

Vierailija
842/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä mitä sanoa tää elämä on vaa tällästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla normaali ja koulutettu komea mies, en vaa voi olla. En koskaa voi olla.

Vierailija
844/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se auta ku elää tätä paskaa elämää.. yöksi töihin ja semmosta, takas töihin ja semmosta, hakkais vaikka päätä seinään.

Vierailija
845/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No turha tänne mitää on kirjottaa ihmiset vaa haukkuu ja mietin kaikkee paskaa, pahenee tää tilanne vaan jatkuvasti.

Vierailija
846/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ketää näytä edes kiinnostavan, ehkä se itsemurha olisi hyvä ratkaisu.

Uskotko noin paljon tosiaan ihmisten hyvyyteen, että he uhrasivat tunteitaan anonyymiin kirjoittelijaan täällä?

Tottahan toki se on kaikkien ongelma jos täällä joku voi huonosti eikä kukaan pohjimmiltaan sellaista toiselle toivo, koska kaikki me halutaan olla onnellisia.

Elämässä on kuitenkin niin vähän aikaa pelastaa joka ikinen huonostivoiva koska on se omakin perse pelastettava eikä sekään ole helppoa. Ainakaan kaikille.

Joten keskity sinäkin pelastaan oma perseesi ja ota ihmisiltä se apu vastaan jonka vaan saat revittyä.

Vierailija
847/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en löydä ketään. Ihan sama.

Täällä sä jatkat tuota samaa rataa mitä aina ennenkin, ilman ajatustakaan että pysähtyisit pyytämään vaikka anteeksi tuolta jolle kehoitit tappamaan itsensä, tai että pohtisit noita neuvoja mitä olet saanut ja paljon. Mene sinne peilin eteen ihastelemaan sitä "komeuttasi" äläkä enää tule tänne, me ollaan sun rutinat jo nähty. Me ei haluta enää sun itsesääliä (äläkä ala selittää eri syitä miksi säälit itseäsi, nekin on jo nähty).

Vierailija
848/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko noin paljon tosiaan ihmisten hyvyyteen, että he uhrasivat tunteitaan anonyymiin kirjoittelijaan täällä?

Tottahan toki se on kaikkien ongelma jos täällä joku voi huonosti eikä kukaan pohjimmiltaan sellaista toiselle toivo, koska kaikki me halutaan olla onnellisia.

Elämässä on kuitenkin niin vähän aikaa pelastaa joka ikinen huonostivoiva koska on se omakin perse pelastettava eikä sekään ole helppoa. Ainakaan kaikille.

Joten keskity sinäkin pelastaan oma perseesi ja ota ihmisiltä se apu vastaan jonka vaan saat revittyä.

Ku ei vaa jaksa.. kuulemma oon roska ku oon heikkolahjainen ja sille en voi mitään.. niinku en voi sille mitää et mulla on alhainen älykkyys ja kävin mukautettua koulua, töissä pärjään kyllä hyvin, omasta mielestäni en ole vammainen, ei vain ole kavereita ei ketään. en tiedä miten mennä eteenpäin, ketään ei halua tutustua ja olla tekemisissä. syön lääkkeitä masennuslääkkeitä. vähentäny juomista, pääsin terapiaan.

Vierailija
849/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en löydä ketään. Ihan sama.

Täällä sä jatkat tuota samaa rataa mitä aina ennenkin, ilman ajatustakaan että pysähtyisit pyytämään vaikka anteeksi tuolta jolle kehoitit tappamaan itsensä, tai että pohtisit noita neuvoja mitä olet saanut ja paljon. Mene sinne peilin eteen ihastelemaan sitä "komeuttasi" äläkä enää tule tänne, me ollaan sun rutinat jo nähty. Me ei haluta enää sun itsesääliä (äläkä ala selittää eri syitä miksi säälit itseäsi, nekin on jo nähty).

Musta on tullut hyvin ilkeä ihminen ku menetin parisuhteeni ja kaverit. ei mulla oo ketään. perhe enää ja työpaikka ja velkaaki on niin hitosti.

Vierailija
850/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki masentaa niin tää elämä ku tää on tällästä. ei huvita enää ees liikkua ulkona ku on niin yksin.

Vierailija
851/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa on se vika että näytät innostuksesi liian nopeasti. Kokeile hankkia itsellesi ensin nais ystävä. Ihan vain ystävä.

Ei alluluonteella saa mitään ystäviäkään (joutuisivat alati kuuntelemaan tätä samaa yksinpuhelujankkausta).

Vierailija
852/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 tuhatta on velkaa ja velka ei lyhene vaikka sitä makselee, niinku aivan kauheeta tää elämä.

Mä olen myös postissa töissä ja kyllä mun velka lyhenee kun maksan sitä. Ja velkaa on moninkertaisesti enemmän kuin sulla. Tosin mulla se on otettu asuntoon.

Vierailija
853/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku ei vaa jaksa.. kuulemma oon roska ku oon heikkolahjainen ja sille en voi mitään.. niinku en voi sille mitää et mulla on alhainen älykkyys ja kävin mukautettua koulua, töissä pärjään kyllä hyvin, omasta mielestäni en ole vammainen, ei vain ole kavereita ei ketään. en tiedä miten mennä eteenpäin, ketään ei halua tutustua ja olla tekemisissä. syön lääkkeitä masennuslääkkeitä. vähentäny juomista, pääsin terapiaan.

Tärkeintähän on se mitä itse mietit. Oletko omasta mielestäsi roska ?

Vierailija
854/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut miehiä? Jos tärppäisi paremmin? Hyvä liukkari niin ei edes kuulema niin kovasti satu parru pyllyssä.

Vierailija
855/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä moni (sairaaksi paskaksi haukuttu) on tarjonnut apua, vinkkejä, kaiken osaamisensa, mutta kun apua ei oteta vastaan. Tätä jos se on terapiassakin, niin en ihmettele ettei auta. Antaisi paikkansa jollekin joka on valmis tekemään töitä itsensä kanssa, kun itseä ei kiinnosta. Oma terapeuttini ei ole ottanut uusia asiakkaita moneen vuoteen, sen verran työllistettyjä luulen kaikkien terapeuttien olevan ja tää panttaa asiakaspaikkaa ilman yritystäkään parantua. 💩

Vierailija
856/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussa on se vika että näytät innostuksesi liian nopeasti. Kokeile hankkia itsellesi ensin nais ystävä. Ihan vain ystävä.

Ei alluluonteella saa mitään ystäviäkään (joutuisivat alati kuuntelemaan tätä samaa yksinpuhelujankkausta).

Jos sä olet hyvä kuuntelija, niin etkö voisi alkaa ap:n ystäväksi? :)

Vierailija
857/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 tuhatta on velkaa ja velka ei lyhene vaikka sitä makselee, niinku aivan kauheeta tää elämä.

Mä olen myös postissa töissä ja kyllä mun velka lyhenee kun maksan sitä. Ja velkaa on moninkertaisesti enemmän kuin sulla. Tosin mulla se on otettu asuntoon.

Joo mutta mulla menee suurin osa korkoihin ja lainan lyhennys ei vaan paljo lyhene.

Vierailija
858/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintähän on se mitä itse mietit. Oletko omasta mielestäsi roska ?

En kyllä missää nimessä ole roska ja vammainen.

Vierailija
859/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset loppujen lopuksi niin hääppöisiä ole, ei niiden takia kannata jumittaa elämässään. Jahtaa mieluummin asioita joista saat iloa ja jotka tekevät sinusta paremman version itsestäsi.

Vierailija
860/2376 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet hyvä kuuntelija, niin etkö voisi alkaa ap:n ystäväksi? :)

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme